Trendyol.com'da bittibitiyor.com adlı saticidan POCO X3 marka telefon satın aldim. Ürünü açıp, klasik denemelerden sonra, kutu icerisindeki koruma kabini takacakken ürünün kasasinda farkli noktalarda ezilmeler oldugunu farkettim. trendyol ve bittibitiyor.com adli saticiyi arayip durumu soyledim ve ilk olarak kargodan olabilecegini soylediler, kutuda hasar olmadigini soyleyince ürün garantili ve muhatabiniz yetkili servislerdir diyerek beni atlatmaya calistilar. Bende servis sureci ile ugrasip değiştirmek yerine iade edip parami geri almak istedim fakat iade talebim ambalaji açıp kullandığım gerekcesi ile reddedildi. Ve sonrasinda yetkili servisten iade raporu almam istendi, urun tarafima tekrar yollandı... Yetkili servise rapor almaya gittigimde ise onlarda yuzeysel kusurlar icin iade raporu verilmedigini soylediler. Kisacasi saticidan defolu olarak gelen telefon elimde kaldi. Yasal haklarimi aramak durumundayim... Internet alisverislerinde bu tur cihazlari alirken dikkatli olun. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim