@showshow Bir nokta atlanmış Ürün vektron bilgisayara gittikten sonra, Vektron ürünü sahibine geri göndermesi gerekiyordu. Ürünü inventusa kim gönderdi ki hemen para iadesi yaptı ? |
İnventus ve Vektron rezilliği (arızalı kart teslimatı) (2. sayfa)






-
-
Batıp gitsin abi bu firmalar. Başında Türk ya da Orta Doğulu olan şirketlerin hepsi batsın gitsin. Avrupa ve Amerikalılar kazansın, taş yesin bunlar.
-Gökhan hep Amazon geliyor sana, uygun bir şey de yok bakınca neden oradan alıyorsun?
-Sahipleri Orta doğulu ya da Türk değil, Amerikalılar para kazansın diye 3 5 fazla olsun yine Amazon olsun diyorum.
-Sen iyice şey olmuşsun.
Ben bu diyalogları boşuna yaşamıyorum. Bu Allah'ın belası şark kurnazlarından bıktık. Ekşi'de de konusunu açın, bu firmaları ifşa edin.
-
Hocam ürünü kimse inventusa göndermedi, Vektron ürün serviste kalıyor dedi.Servis raporuna istinaden de inventus iade yaptı.quote:
Orijinalden alıntı: armax@showshow Bir nokta atlanmış
Ürün vektron bilgisayara gittikten sonra, Vektron ürünü sahibine geri göndermesi gerekiyordu. Ürünü inventusa kim gönderdi ki hemen para iadesi yaptı ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Vay be Inventus'a bak 4 sene önce kendilerinden bir dünya ürün almıştım. Hatta kasanın ön panelinin altında 1mm kalınlığında 8-9 mm uzunluğunda ufak bir parça hasarlı diye "isterseniz kasayı gönderin, ya da isterseniz ön panelini gönderin sıfır üründen çıkan panel ile değiştirip gönderelim" teklifi sunmuş firmaydı. Hatta havale ile ürün almıştım, ama hasta olduğumdan bankamatiğe bile çıkacak halim yok diyince ödeme süremi uzatıp siparişe not düşmüş firmaydı.
Üzücü olmuş, güzel bir firmayı daha 3-5 bin tl için kaybetmişiz.
-
Hocam ekşi yazarı olan arkadaş var ise açarsa sevinirim...
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İnventusa parayı geri gönder sonra da vektrondan ürünü geri iste. (yapıldıysa ne cevap verildi)
Evga EU dan destek iste veya ürünü geri alıp bu şekilde kullan naçizane tavsiyem.
-
Hocam bende böyle bir yaklaşım beklemiyordum..Keşke bu durumlar hiç yaşanmasaydı..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam ozamanlar böyle Mining furyası yoktu doğal olarakta satış yoktu..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Başvurdum hocam parayı iade ettikleri gün başvurdum.Sonucu bekliyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayır benim anlamadığım rgbsi ve 1 fanı problemli diye 20binlik kart mı iade alınır yaw
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam çok teşekkür ederim.İnşallah sizin ve benim de mağduriyetim giderilecek..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tavsiyenizi dinleyip yazıcam hocam..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Abi işini iyi yapan firmaların her zaman yanındayız..Burda olay resmen adamlar benim paramı 20 gün kullandı yetmedi ürünü mü kullandılar varsayıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam olay thhkda olduğundan dolayı suan ordan çıkan sonuca göre hareket etmeyi planlıyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Fazla dillendirmem ama konusunu açmıştım galiba bir sistem aldım inventustan hazır montaj şeklinde sistem kendi kendine açıp kapanıyordu adamlar bizde bir şey yok sizin şehir şebekenizde sıkıntı var diyorlardı yandaki biladerin iş bilgisayarı tıkır tıkır çalışıyordu 3 4 ay çözemediler sorunu en son iade edicektim sonra problem çıkarmaya başladılar en son zorla iade ettim birdaha da güneş doğudan batsa inventusdan bir şey almam. Bu arada thh + cimere şikayette bulun aynısın başıma geldi şubat ayında teklos a.ş ile steelseries resmi distribütörü kendisi 1 ay sonunda yeni kulaklığı gönderdiler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReiseReise -- 9 Haziran 2021; 22:56:35 > -
Yıl 2021. Dijital çağda yaşıyoruz. Fiyatlar zaten malum herşeyde, o yüzden en ufak şey alırken inceleme yorum vs ne varsa araştırıyoruz. Bu firmalar bunları bilmiyor mu anlamıyorum. Anlık kar etcem derdine niye düşüyolar anlamıyom. Şuan biri inventus yazsa google bu konu çıkcak ve ürün almaktan vazgeçcek.
Bende bir firmadan bir ürün almıştım kırıldı veya kırık geldi bir parçası, ürünün tanıtımını yapan heryere yazdım. Şirket sahibi aradı haksız yorum yaparsan mahkemeye veriririz dedi.Koskoca şirketin sahibinin dediğine bakın, gerçekten anlamıyorum.
Donanımada konu açtım. Hakem heyetini başvurdum cevap bekliyorum. Böyle firmalar sadece para değil zamanımızıda harcıyor.Türk firması destek falan diye ağlıyolar sonra. Kazanmasın böyleleri.
Size bişekilde ürünü iade ederlerse filan bu konuyu silmeyin.
-
Hocam ben her zaman Allah’ın adaletine inanıyorum.Çıkar elbet böyle yapanlardan..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Son zamanlardaki şikayetlere bakılırsa ortadoğu zihniyeti bu firmayı da ele geçirmiş. Kendileri bilir. Kara listeye ekler keyfimize bakarız. Biri gider, diğeri gelir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura bedeli; tüketici hakem heyeti limitinin üzerinde kalıyor, bu zaman kaybettirir.
Alıntı
metni:2021 yılı için Tüketici Hakem Heyetlerine yapılacak başvurularda değeri 7 bin 550 TL altında bulunan uyuşmazlıklarda İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, büyükşehir statüsünde olan illerde 7 bin 550 TL ile 11 bin 330 TL arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri'ne başvurulacak. https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/12/20201226-7.htm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 9 Haziran 2021; 22:59:44 >
-
Hocam ben orda 8500 TL olarak yazdım uyuşmazlık bedelini.İçeriğini de aynen yazdım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X