Şimdi Ara

İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
1.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba;

     

    İPhone 14 pro max kullanıcısıyım Apple ürünlerinden

    uzun süre uzak durdum fakat işim gereğince Apple bir ürün almak daha mantıklı

    geldi. İOS 17 ye geçtikten sonra Bir Mario hayranı olarak kılıf ekran resmi zil

    sesim Mario yaptım fakat daha sonrasında dedim ki neden mesaj sesimde Mario Coin

    sesi olmasın :)

     

    iTunes store ye girip Coin sesine paşa paşa para ödedikten sonra

    heyecanla Ayarlar> Ses ve Dokunuş> SMS Tonu kısmına gittim fakat

    görünmüyordu.

    Kartımı kontrol ettiğimde ücretin çekildiğini gördüm.

    2. sefer tekrar farklı bir sesi satın almayı dediğimde de aynı

    sorunla karşılaştım. Telefon üzerinde bulunan Apple destek kısmından sorunumu

    bildirdim. Telefonu yenden başlatmamı istediler. (Kapat aç mantığı) daha

    sonrasında ekran görüntülerini göndermemi istediler. Fakat bir sonuç alamayınca

    ve konuşma uzayınca,

    "müsaitseniz telefondan sesli görüşelim" denildi ve Apple

    destek aradı ardından tekrar farklı bir temsilci telefonu açtığı için detaylı

    şekilde anlattım. Daha sonrasında telefonuma bağlanması gerektiğini söyledi

    kabul ettim telefona bağlandılar ve İTunes üzerinden almış olduğum seslerin hiç

    birisinin gözükmediğini söyledim kendisi kontrolleri sağladı ve kartımda

    müsaitlik varsa bir demo yapıp yapamayacağımızı sordu Apple destek telefonuma

    bağlıyken bir satın alım daha gerçekleştirdim ve sonuç yine aynı karttan para

    çekiliyor. Ses sms tonu olarak gelmiyor ama zil sesi tonlarını içinde var.

    Apple destekte görüştüğüm kişi Hesabımdan çıkış giriş yapmamı

    istedi dediğini yaptım sonuç yine aynı :)

    Daha sonrasında üst merciye aktaracağım dediler ve bir hanım

    efendi katıldı konuşmaya tekrardan kendisi de inceledi fakat sorunu maalesef ki

    çözemedi. Daha sonrasında araştırma yapmak istediklerini yarın müsaitseniz

    arayalım denildi.

     

    Ertesi gün tekrar aradılar ve telefonda Ayarlar> Genel >iPhone’u

    aktar veya sıfırla <tüm içerik ve ayarları sil kısmından ayarları

    sıfırlamamı istediler.

    Sıfırladıktan hemen sonra telefon açıldı ve aynı kişi ile tekrar

    görüşme sağladık o arada kendi telefonun ’da aynı sorun olduğunu ve zil sesi

    olarak gözüküp sms tonu olarak gözükmediğini hatta kendi telefonun ‘da iTunes

    üzerinde indirilenlerin boş olduğunu gözükmediğini aktardı ve konuyu derhal

    yazılım ekibi ile paylaşacağını iletti. Tekrardan bir arama randevusu

    oluşturduk bakalım sonuç ne olacak çok dikkate alınacak bir hata olmasada

    sonuçta Apple kullanıyoruz neden hata olsun ki :) Mario Aşkı Yanlışlıkla hata

    bulmama neden oldu ?? sonuçlandığında

    sizinle de paylaşacağım.


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM







  • Gerçekten bir hata var ve güncelleme ile düzelecekse ödül verilmeli.
  • Anubisin_Ruhu kullanıcısına yanıt
    Hiç bir şey vereceklerini sanmıyorum 😔 o şans yok bende 😌
  • Apple ile bu gün ki görüşmemizde konuyu yazılım ekibine ilettiklerini belirttiler, 24.10.2023 tarihinde bu gece bir güncelleme yayınlayacaklarını bu güncelleme çözülebileceğini belirttiler. Ama kesin olarak bu gece yayınlanıp yayınlanmayacağı tam olarak belli değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Luxqwer -- 24 Ekim 2023; 17:15:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Luxqwer

    Apple ile bu gün ki görüşmemizde konuyu yazılım ekibine ilettiklerini belirttiler, 24.10.2023 tarihinde bu gece bir güncelleme yayınlayacaklarını bu güncelleme çözülebileceğini belirttiler. Ama kesin olarak bu gece yayınlanıp yayınlanmayacağı tam olarak belli değil.

    31.10.2023 tarihinde apple dan bir yetkili tekrar aradı ve bu güncellemede sorunun çözülemediğini konun yakın takipçisi olduklarını bir sonraki yazılım güncellemesinde sorunun giderilebileceğini iletti.
  • Luxqwer kullanıcısına yanıt

    Chrome web tarayıcısından numbers kullanırken, daha sonrasında ipadden numbersa girdiğimde senkron olmadığını gördüm. Müşteri temsilcisi uzaktan bağlandı, baktı etti galan, sonuç alınamadı. Webde yaptığın değişiklikler, Numbers'ın ios versiyonuna senkron olmuyor. ( aynı hesaba bağlılar.)

    Güncelleme ile düzelttiler. Sizin sorununuzu da düzeltirler.

  • hatayı bildirin belli olmaz belki ödül gelir.

  • drjacob kullanıcısına yanıt
    Hatayı bildirdim apple ile görüşmeler devam ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Luxqwer -- 1 Kasım 2023; 11:8:1 >
  • Luxqwer kullanıcısına yanıt
    Henüz apple tarafından net bir cavap yok. 🤷🏻‍♂️
  • Luxqwer kullanıcısına yanıt
    Apple tarafından bir dönüş olmadan 17.2.1 sürümünde sorun giderildi.
  • Luxqwer kullanıcısına yanıt
    Sorun kısmen giderildi tekrar satın alık yaptığımda aynı hatayla karşılaştım ek olarak whatsapp üzerinde hala bildirimleri değiştiremiyorum.
  • Luxqwer kullanıcısına yanıt

    Eklediğiniz sesler whatsapp da mı çıkmıyor ? Birde eliniz değmişken whatsapp da bildirim sesileri düşük çıktığını söyleseniz.

  • hayır eklediğim sesler whatsapp'ta çıkmıyor. Bu günkü konuşmanın ekran görüntülerini aktarıyorum. ve yine sonuçsuz kaldım kesinlikle İOS 17 de sorun olduğunu kabul etmiyorlar.

    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM


    İOS 17 DE YANLIŞLIKLA HATA BULDUM




  • Şu gün güncelleme yapılacak diye net bilgi veriyor mu Apple Destek?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.