Merhabalar, İkinci el olarak aldığım Ipad 3.Nesil Pro (11") cihazımda ekranda fotoğrafta belli olduğu gibi ölü piksel toplulukları vardı. Önce konu ile ilgili apple destek ile görüşüp apple ziyareti planladım ve Akasya Apple mağazasına gittim. Teknik görevli güzel bir karşılama sonrası hemen sorunum ile ilgilendi. Daha ben leb demeden hemen ürünüzü kapalı kutu yeni cihaz ile değiştireceğim sizleri sorun yaşatıp buraya kadar yorduğumuz için özür dileriz dedi. Böyle sıcak karşılama ve müşteri memnuniyetine önem veren bir yer ile hiç karşılaşmıştım. Bir kaç dakika içerisinde gerekli testleri yapıp bir evrak verdi ve yeni cihaz stokta olmadığı için hemen sipariş geçti. Bir kaç gün içerisinde gelip yeni cihazımı teslim alabileceğimi söyledi. Daha önce farklı markalarda da kusurlu ürünle karşılaşıp destek almak istediğimde suçlanmadığım şey kalmamıştı. Apple'ı özellikle Akasya Apple çalışanlarını ve şirket politikasını bu konuda takdir ediyorum. Bu yazıyı paylaşma nedenim hata ile karşılaştığımda benzer sorun yaşayan açıklamalı bir konu ile karşılaşmadım çok araştırmam gerekti, aynı sorunu yaşayacak arkadaşlara yol gösterici olmasını temenni ediyorum. |
Bildirim