Şimdi Ara

ipad pro 2020 maceram-sorunlar ve diğerleri- özet+ hikayenin tam versiyonu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özet: Teknosa'dan ipad pro 2020 aldım, ekran altı toz vardı. Önce servise verdim, servis raporu ile iadesi sağlandı. Apple'den sipariş verdim. Ekran altı yine toz vardı ama çok belirgin olmadığı için kabullendim, Ekran ile kasa arası boşluk olduğunu fark ettim. Değişim talebinde bulundum. Sonuç: Yeni cihaz bekliyorum.

    Giriş: ipad pro 2020 tanıtıldığı dönem ben 3 cihaz arasında kararsızdım. Daha önceden severek kullandığım ipad mini 3ü, ipad mini 5 alma hayaliyle satmama rağmen apple pencilin saçma bir şekilde cihaz ile eşleştirme durumu sebebiyle gönlümü ipad po'ya kaydırmama sebep oldu. Sene 2020 ve yeni cihaz da tanıtılınca insan yeniye biraz heves ediyor ister istemez. Minimum depolama seçeneğinin 128 gb olması, çok kullanmayacak olsam da LIDAR gibi enteresan bir donanımla gelmesi beni "yeni olsun, daha uzun süre kullanırım" mantığına iterek son karar olarak ipad pro 2020 tercihinde bulunmamı sağladı. İnternette biraz araştırınca Teknosa'nın ürünü stoklarına eklediğini gördüm ve kredi kartına 6 taksit imkanını da kullanarak siparişimi verdim.

    Gelişme: İstanbul içi ertesi gün teslimat reklamları yanıp yanıp sönerken pandemiden olsa gerek kargonun bana ulaşması epey sürdü. Hatta bir ara o kadar sabırsızlandım ki firmayı arayıp mümkünse gelip teslim alabileceğimi söyledim. Ama online siparişlerde işler böyle işlemiyordu. Uzun bir aradan sonra ulaşan cihazıma ekran koruyucu folyo da sipariş verdim. Ama onun bana ulaşması tabletin bana ulaşmasının ertesi gününe tekabül etti. Ekran koruyucu folyoyu uygularken ekranda silmeme rağmen kaybolmayan bir toz ile karşılaştım. Işık tutarak detaylı baktığımda bu tozun ekran üzerinde değil de ekranın altında olduğu gerçeği ile karşılaştım. Benim için tam bir heves kırıcı olaydı. Ekran koruyucu ile kullanmaya başlasam da bu durum beni rahatsız ettiği için apple destek ile görüşme gereği duydum. Apple hariç bir satıcıdan aldığım için önce satıcı ile görüşmem söylendi. Satıcı haliyle servise yönlendirdi. O dönemler sokağa çıkma yasağı da geldi.

    Yasak bitimi ilk iş servise gidip rapor almak oldu. Raporda da tozun varlığından bahsedildi ve iade için belgem hazır oldu. Aynı gün paketi kargolayarak para iadesini beklemeye koyuldum. 1 haftaya yakın bir zaman sonra para iade edildi ve ben bu defa apple sitesinden sipariş verdim. Haftalar sonra cihazım bana ulaştı. İlk iş tabi ki ekran altında toz olup olmadığını el feneri ile kontrol etmek oldu. Evet malesef bunda da başka köşede daha küçük bir toz mevcuttu. Olayı kabullendim ve ekran koruyucu folyoyu yapıştırıp kullanmaya karar verdim. İlerleyen günlerde aynı cihazda kalemi yapıştırma yerindeki magnetin içeride hareket edip bazı zamanlar çıt diye ses çıkardığına tanık oldum. Şu ayrıntıya dikkat çekmek istiyorum forumdaşlar: Yapıştırıken kalemin tablete değmesinden dolayı gelen ses değil. Sonrasında içeride sanki mıknatıs başka bir yerden ayrılıp kaleme yapışıyor gibi... İkinci kez duyulan bir ses, Her zaman olmamakla birlikte bu tablette fark ettiğim başka bir şey idi. Bunu da kabullendim zira çalışmama engel olan bir şey değildi. Cihazı alalı 1 hafta geçmişti. Pdf dosyalar üzerinde yazıp çizip çalışıyordum. Kalemi mutlu ediyordu, farklı bir his oluşturuyordu. Genel manada kullanımdan memnundum, ta ki o güne kadar.

    O gün tabletimi kullanmaya başladığımın 11. günüydü. Ekran ile çerçevesi arası sağ tarafta tozlanma ile karşılaştığımda o boşluğun varlığı ile de karşılaşmış oldum. Sol tarafta böyle bir boşluk yoktu ama sağ tarafta ekran ile kasa arasında kağıt girecek kadar bir boşluk vardı. Normal olup olmadığını sormak için apple destek üzerinden bir görüşme başlattım. Oradaki beyefendi bana durumun normal olmadığını ve 14 gün içinde iade hakkımın olmasından ötürü servise uğramadan satış birimi ile görüşüp iade/değişim yapılıp yapılamayacağı konusunda bilgi almamı tavsiye etti. Hafta sonu olması ve saatin geç olması sebebiyle tabi ki ulaşamadım. Hafta sonunu takip eden ilk iş gününde telefonla ulaşıp durumu anlattığımda iade veya değişim olabileceği bilgisi verildi. Ben bu cihazı kullanmak istediğim için değişim talebinde bulundum.

    Sonuç: Anlattığım olayın üzerinden haftalar geçmişti ki apple'dan bana cihazın kargoya verildiğine dair bir mesaj geldi. Yeni gelecek olan cihazımda aynı problemlerin olup olmayacağı ayrı bir muamma. Umulur ki bir daha böyle şeylerle uğraşmak zorunda kalmayıp cihazı verimli kullanmam nasip olsun.

    Teşekkür ve bir rica: Buraya kadar okuduysanız sabrınızdan ötürü teşekkürlerimi sunuyorum. Bir 2020 pro kullanıcısı iseniz benzer olumsuz deneyimleriniz var ise paylaşmanızı rica ediyorum.







  • ptNB P kullanıcısına yanıt
    Can sıkıcı bir durum ve elektronik tamamen şans işi. Kalite kontrol biriminden bu tür sorunlu cihazların geçmemesi lazım . Tabii de cihazların sıkıntı çıkmadan değişmesi güzel bir surun ama yine de olmaması gereken can sıkıcı zaman kaybettirici şeyler. Açıkçası ben bu durumlarla karşılaşmamak icin çok incelemiyorum artık cihazları. İsinma problemi şarj durumu falan ne telefonumda ne tabletimde bakmıyorum. İsindigi zaman köşeye koyup başka şeyle ilgileniyorum açıkçası

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlginç hocam, bende teknosadan aldım, 12.9 versiyonu 2020. Ürünü açtığımda ekranda ve kasa içinde toz vardı bende elimden bulaştı herhalde diye umursadım.

    Bu toz nasıl ürünün içinde var anlamadım. İade ürün diye düşündüm sonra baktım sorun yok. Kullanmaya başladım.

    Senin toz ekranın içinde de var yoksa ürünü açınca jelatini kaldırdığında mı gördün(bende jelatini kaldırdığımda tozlar vardı)
  • Marmarali M kullanıcısına yanıt
    Cihazınızı iyi günlerde sorunsuz bir şekilde kullanmanız dileğiyle. Ekran koruyucu folyo yapıştırırken ekran üstündeki tozları silmeye koyuldum, silmeme rağmen gitmeyen toz zerresi vardı. El feneri ile ışık tuttuğumda ekrana tozun ekranın altında olduğunu anladım. Evet şaşılacak durum. Dün de 3. kez ipad pro 11 2020 sahibi oldum. Jelatinin altı tozlu idi. Hatta bariz bir toz yoğunlaşması sol alt köşede idi ama silince geçti. Kasa ile ekran arasında minimal boşluk bunda da var. İpad pro 2020 kullanıcısı başka birine daha sorduğumda aynı durumun onda da olduğunu öğrendim. Herhalde bu cihazların normali bu diye durumu kabul etmiş durumdayım şu an.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.