< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Iphone 13 256 gb kargoda kayboldu (Aras Kargo)


-
-
Konu günceldir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kardeşim derhal e devlet üzerinden kayıp çalıntı başlığına ihtar yolla elinde yasal bir kanıtın olsun, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu > Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi
İlgili kargo şirketini bulmak için işletmeci kısmını seçip klavyaden okla aşağı in yani ilk anda tüm şiirketlr görünmüyor okla ilgili menüde aşağı ok tuşuna basmak gerek
Şikayete ait konuyu menüden kayıp çalıntı olarak seç yeni bir yer açılacak gönderi numarası diye
gönderi numarasını ve şikayetini yaz
Örnek: Bir online alış veriş sitesinden alış veriş yaptım. ...... aldım. Gönderi Numaram: ....... Ürünüm 00.00.2023 tarihinde kargoya verildi. Tahmini teslimat tarihi 00.00.2023 olmasına rağmen ilgili tarih geldiğinde kargo tarafıma ulaşmış değil. Ancak .... kargo şirketinin sisteminde kargom tarafıma teslim edilmiş görünüyor. İlgili kanun ve mevzuatlar Karayolu Taşıma yönetmeliğine aykırı hareket edildiği açıktır. Oluşabilecek uzlaşmazsızlıklara karşı tüm yasal haklarım saklı kalmak kaydıyla gereğinin derhal yapılmasını ve tarafıma teslim edilmiş görünen ama tarafıma teslim edilmeyen kargomun ivedilikle sağlam ve hasar görmemiş şekilde tarfıma ulaştırılmasını, ayrıca İlgili kanun ve mevzuatlar çerçevesinde kargonun tarafıma teslim edildiği iddianıza dair tüm yasal dayanaklarınızı tarafımza bildirmenizi ihtar ederim (Tarih 00.00.2023)
Kargo takip numaranla ilgili şirektin sitesinden kargo durumu kısmını screenshotla caps al şikayetine dosya ekle kısmından jpeg formatında resim olarak ekle. sana 10 gün içinde cevap vermek zorundalar sistem üzerinden, bunu btk sistemi üzerinden yapmalısın
Herkes gidiyor x sitesine şikayet kaydı açıyor faydası ne yasal hakalrını bilse herkes btk üzerinden şikayet bildirse bu kargo şirketleri bu kadar pervasız hareket edemez
Şimdi 10 gün içinde öyle ya da böyle bir cevap gelecek sana eğer bir yere imza atıp kargonu teslim almamışsan bakalım kargoyu sana teslim ettiklerine dair ellerinede bir belge var mı? :D GÖRELİM NUMARALARINI O BELGEYİ İBRAZ ETMEK ZORUNDALAR ÇÜNKÜ atmasyon bir belge ibraz etseler en azından gene itiraz hakkın var imza benim değil diyerek tazmin talep edebilrisin tazmin talebinidse sistem üzerinden yaz ve gerekli belgleri doldurup tazmin sürecini başlatabilirsin... olayı yasal yollara önce tüketici hakem heyetine ilgili yerde tüketici haklem heyeti yoksa asliye hukukka olayı taşıyabilirsin...
zira sana bir cevap vermek zorundalar teslim eetilerse teslim ettiklerine dair tutanak belge onalrın cevabı sonucu iki menü açılıyor şikayet bildiririmi kapat/sorunum çözüldü ve itaraz et menüsü en azından e devlet ve btk üzerinden yapılan bu yazışmalar gerçekten kargon sana teslim edilmediyse senin bir dayanağın olur...
Ben kargom geç gelse dahi buraya yazıyorum onlarca kez arayıp ulaşmadığım kargo şirketi yarım ya da 1 saat içinde bana dönüş yapıp mazaret bildiriyor.... yusuf yusuf ediyorlar ama vatandaş bu mükemmel hakalrından habersiz tüketiciler haklarını bilmiyor
senin durumunda Kargocu ihmalkarlık etmiş keşke kamera kayıtlarına ulaşsaydın böylece kimin aldığı tespit edilmiş olur en azından kısa yoldan telefona ulaşabilridin şimdi iş biraz uzayabilir tazmin süreci vs vs
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lejyoner_2006 -- 10 Ağustos 2023; 17:16:2 >
-
Verdiğiniz bilgiler icin çok tesekkür ederim. Kargo şirketi takip numarası olmadan, teslim alan kişinin tc kimlik numarası ve imzası olmadan ürünün teslim edilemeyeceğini söyledi. Bununla ilgili ilgileneceklerini söyledi. Kargocu arkadaş bu konuşmanın üzerine aynı gün şirketten birisini arayarak "20 bin tl ceza verecekler bana, birinizin tc kimlik numarası lazim" dedi. Tabi ki şirketteki kişi tc kimlik numarasını vermedi. Ancak aynı kargocu 1.5 saat sonra başka bir kargo getirip tc kimlik numarası istedi ve arkadaşlar bu sefer vermek zorunda kaldı. Elindeki cihaza tc kimlik numarasını girdi ve şahsi telefonu ile o tc kimlik numarasının fotoğrafını çekip gitti. Ertesi gün aras kargo tarafıma ulasti ve malum kişinin tcsini söyleyerek o kişiye teslim edilmiş dedi. Ben sadece tc kabul etmeyeceğimi ve teslim edildiğine dair imza görmek istediğimi söyledim. Neyse sonuç olarak bugün tarafıma ulaştılar ve tazmin işlemini baslatacaklarini söylediler. Bunun üzerine beni şubeye davet ettiler ve evrakları doldurdum. Ancak yine de telefonun kullanılmaması için imei numarasıyla bir şeyler yapabilir miyim ona bakacağım. Sonuçta telefon ortada yok ve kim aldıysa kullanmasın istiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozggen -- 10 Ağustos 2023; 23:32:8 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Gecmis olsun hocam, cidden can sikici olmus. Bu kargocu vatandasin da pek affi yokmus, ama yine de 20 tl'lik urunle bu urunun bir olmadigini kargocu da bilmeli. Her urunde direk siparis sahibinin imzasi zor olabilir, ama 37500 tl'lik urunun riske atilmamasi lazim. Bunun icin ekstra vip hizmet sunulabilir diye dusunuyorum. Kuryenin senden imza almasi sart olacak falan..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tesekkür ederim hocam. Evet kesinlikle rastgele bir yere bırakılıp gidilecek basit bir ürün değil. Bunun için aslında imza karşılığı başkasına da teslim etmesinde sakınca yok. Aynı zamanda teslim kodu ile benim telefonumdan kod isteyerek teslim de yapılması gerekiyor. Ancak sıkıntı zaten bunların hiçbirinin yapılmamış olmaması.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu nasıl bir boşluk anlşam veremiyorum kargo şirketleri nasıl bu kadar pervasız olabiliyor bu cesareti nerden alıyorlar anlşam veremiyorum... Rezalet ötesi durumlar yaşanıyor kargo olaylarında... adamlar öyle yüzsüz ki vatandaşın atacağı adımları prosödürleri ondan iyi bilip ayak oyunlarına aynen devam ediyorlar... daha bugun bir kargom 11 gün aktarma şubesinde bekletildikten sonra hiçbir aktarım sürecine tabi olmöadan ışınlanmış gibi ikamet ettiğim ilçeye ulaşmış ve akşam sekizden sonra (!) dağıtıma çıkarılımış gibi gösterilerek ertesi gün iade sürecine sokuldu. Satıcıya iade edilip edilemeyeceği de mechul... belge topla... kargo şirketine dilekçe... olmazsa hakem heyetine başvur sonucu bekle takribi bir ay, madddi manevi zararlar zaman kayıpları cabası...Gerçekten çok yıpratıcı bir süreç umarım hakkınızı alırsınız çok geçmiş olsun...
-
Gerçekten kargo olayı sıkıntı olmaya başladı artık maalesef. Umarım çözülür sorunlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cumartesi günü kargo şubesinden aradılar. "Sizin kargonuz transfer merkezinde kalmış,pazartesi günü teslim edeceğiz" dediler. Kaç gündür teslim ettiklerini iddaa ediyorlardı. Bu olay iyice garip olmaya başladı. Elimde telefonun imei numarası var, amazondan aldığım faturada yazıyor. Karşılaştırıp teslim alacağım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
ne yalanlar ne yalanlar vay arkadaş ya. Finalde kargo firması indirimli hediye çeki verdimi gardaş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X