Şimdi Ara

iphone 4 sarı ekran (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
11.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serothesnake

    Amerika'da değişim yapıldıgını söyledim bu cihazlarda ve yanımdaki laptop'tan amerika'daki şikayetler ve değiştirdiklerini gösterdim. Eğer zorluk çıkarırlarsa buna Apple'ı da dahil edecegim. 1900 lira verip sarı ekran kullanmam ben


    ilk aldığın an söylecektin bunu ben yeni kutu açtırdım
  • Bunu telefonu aldıgın yerde mi yaptırdın? İlk telefonu aldığımda farkedememiştim ben çünkü.
  • Bende sorun yok ama söyle yapabilirsin. ekran görüntüsü alıp bilgisayardan o görüntüyü ac. Eğer bilgisayar ekranında da o sarılık varsa kendindendir
  • Üstad anlıyorumda zaten iki telefonunu yanyana koydugumda aradaki fark bariz şekilde belli oluyor.
  • Cihaz geçen cuma gününden beri genpa'da. Uzmanların incelenmesi için merkeze almışlar cihazı. Call center'ın dediği Iphone4 özel bir cihaz olduğu için özel testlerden geçecek dedi. Bir de cihazın şu anda pil testi yapılıyor dedi. Bende call center'daki bayana aynen şu cümleyi kurdum. " Ne alakası var pil testinin sorun ekranda" Sonra derin bir sessizlik ve bayanın cevabı "Özel uzmanlar bakıyor". Nerden buluyorlar bu insanları hayret

    Her neyse arkadaşlar Genpa'dan Vodaphone'dan mevcut generasyon almayın arkadaşlar. İki arkadaşımda daha sarı ekran sorunu çıktı. Onlarda uğraşıyorlar. Resmen D O L A N D I R I L D I K




  • Bugün Genpa ile yaptığım telefon görüşmesinde cihazdaki sarı görüntünün kullanımı etkilemeyecek bir problem oldduğunu ve değiştirmeyeceklerini öğrendim. Yarın Hasanpaşa Genpa'ya telefonumu göndereceklermiş. Yarın Genpa'da olay çıkaracağım
  • Hocam buyuk gecmis olsun, resmen aptala yatip cowboy luk yapmaya kalkmislar. Yurtdisinda uc kere telefon degistirttim, mantikli sekilde beni rahatsiz eden noktayi acikladigim anda adamlar arkadaki stoktan yepyeni e71 cikartip vermislerdi, 2 kere yaptilar hem de bunu, satarken telefonum bir haftalikti, sorun da batarya suresiydi, ikinci degisimde hallolmustu ama benim keyfim kacmisti, ama yaklasim acisindan ruya gibi gelmisti bana. Bir kere de BB 8900 degistirtmistim, once sifir batarya gonderdiler sonra da sifir degisim yaptilar, ikinci gelen makine cok daha basariliydi. Uzun oldu anlatmayayim ama i8910 deneyimim daha da ilgincti :) Ama garip bicimde olmaz nedenler one surmemis beni memnun etmeyi amaclamislardiuc farkli sirket, three mobile, vodafone uk ve samsung uk ve her halleriyle bunu anlayabiliyordunuz. Turkiye'de ender olarak sesini yukseltmeden ya da maraz cikartmadan degisim yapiyorlar ve resmen araci firmalarin insafina kaliyor sizin durumunuzda oldugu gibi. Yani degisim elbette yapiliyor yapilmiyor degil ama maalesef oncelikli olarak bagirmak cagirmak kapilari aciyor, umarim basarili olursunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lapya -- 7 Ekim 2010; 16:42:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serothesnake

    Bugün Genpa ile yaptığım telefon görüşmesinde cihazdaki sarı görüntünün kullanımı etkilemeyecek bir problem oldduğunu ve değiştirmeyeceklerini öğrendim. Yarın Hasanpaşa Genpa'ya telefonumu göndereceklermiş. Yarın Genpa'da olay çıkaracağım


    ben olsam pc den bi sayfa cıktı alırım bu sorunla ilgili hatta burdaki yazılarıda çıkar

    özellikle benim yazım çıksın


    Not: genpa sana diyorum toplanıp azını burnunu kırmamızı istemiyorsan akıllı ol
  • Genpa'yı aradım ve ilk defa sesimi yükselttim hayatımda bir call center çalışanına, eğer cihaz hasanpaşa şubesine sorun yok diye giderse ve ben oraya 2 sağlam cihazla gelir cihazın sorunlu olduğunu kanıtlarsam maddi manevi tüm tüketici haklarımı kullanacağımı bildirdim. Cihazı tekrar test için aldılar. Ayrıca dedimki teknik servisiniz bi zahmet internete girip iphone sarı ekran (yellow screen) kelimelerini internette bir aratsın dedim.

    Cihazı sadece 1 gün kullanabildim ya. İnanamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serothesnake
    Genpa'yı aradım ve ilk defa sesimi yükselttim hayatımda bir call center çalışanına, eğer cihaz hasanpaşa şubesine sorun yok diye giderse ve ben oraya 2 sağlam cihazla gelir cihazın sorunlu olduğunu kanıtlarsam maddi manevi tüm tüketici haklarımı kullanacağımı bildirdim. Cihazı tekrar test için aldılar. Ayrıca dedimki teknik servisiniz bi zahmet internete girip iphone sarı ekran (yellow screen) kelimelerini internette bir aratsın dedim.

    Cihazı sadece 1 gün kullanabildim ya. İnanamıyorum.

    hocam gecmis olsun, tuylerim diken diken oluyor. Su imei kaydi zimbirtisini kaldirsinlar, isteyen istedigi telefonu getirsin yahu, bu cowboylarin eline birakiyorlar garanti diye...




  • İlk defa Iphone sahibi olacaktım Pazartesi günü, forumun şu Iphone kısmına girip bir bakayım dedim, ne kadar sorunlu cihaz bu arkadaş, yok şu sorunu yok bu sorunu. Gözümü korkuttu. Almasam mı ya boşa vermesek bari parayı.
  • Arkadaşlar benim merak ettiğim şey şu. Steve Jobs'da iPhone 4 kullanıyor ya. Acaba o da kullandığı iPhone'unda bu tip sorunlar yaşayıp değiştirmiş midir iPhone'unu ??
  • Yav arkadaslar su sari ekran olayini bi ss koyarak bize de gosterseniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anarchitekt
    İlk defa Iphone sahibi olacaktım Pazartesi günü, forumun şu Iphone kısmına girip bir bakayım dedim, ne kadar sorunlu cihaz bu arkadaş, yok şu sorunu yok bu sorunu. Gözümü korkuttu. Almasam mı ya boşa vermesek bari parayı.

    Arkadasım hiç gaza gelipte acele etme heleki 3G in varsa birsure 4 e yanasma bile bekle problemler çözülsün 2011 basında beyazı piyasaya çıkacak ve problemlerin giderilecegi söyleniyor bekle derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serothesnake

    Genpa'yı aradım ve ilk defa sesimi yükselttim hayatımda bir call center çalışanına, eğer cihaz hasanpaşa şubesine sorun yok diye giderse ve ben oraya 2 sağlam cihazla gelir cihazın sorunlu olduğunu kanıtlarsam maddi manevi tüm tüketici haklarımı kullanacağımı bildirdim. Cihazı tekrar test için aldılar. Ayrıca dedimki teknik servisiniz bi zahmet internete girip iphone sarı ekran (yellow screen) kelimelerini internette bir aratsın dedim.

    Cihazı sadece 1 gün kullanabildim ya. İnanamıyorum.



    hocam merhaba
    ben dün kanyon dan 16 gb aldım.akşam eve gittim evdeki eski 3g ile yeni aldığım tel.in ekranları farklı.Sendeki sarımsı ekran.Bu sabah aradım akşam da gittim kanyon a.Önce değiştirmek istemediler.kutunun arkasındaki açıklama yazısı sökülmüş geri alamayız dediler.Ancak ben ''bu kadar para verdik.Bir kağıt için nasıl olur da değişim yapmazsınız'' deyince , değiştirdiler.Yeni tel açtılar ve değişim yaptılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serothesnake

    Genpa'yı aradım ve ilk defa sesimi yükselttim hayatımda bir call center çalışanına, eğer cihaz hasanpaşa şubesine sorun yok diye giderse ve ben oraya 2 sağlam cihazla gelir cihazın sorunlu olduğunu kanıtlarsam maddi manevi tüm tüketici haklarımı kullanacağımı bildirdim. Cihazı tekrar test için aldılar. Ayrıca dedimki teknik servisiniz bi zahmet internete girip iphone sarı ekran (yellow screen) kelimelerini internette bir aratsın dedim.

    Cihazı sadece 1 gün kullanabildim ya. İnanamıyorum.


    dstum öncelikle geçmiş olsun ben zamanında garantili nokia cihazlarında çok yaşadım bu genpa rezaletini.. zaten genpa nın verdiği garanti sorunlu bir cihaz olduğunda cihazın tamir olacağının değil senin kanser olacağının garantisi özel servis dedikleri olay sanırım cihazı inceleyen adamın tekrar cihazı incelemesi.. sanırım bu sefer daha sağlam kafayla inceliyor bu da özel servis oluyor eğer kibar şekilde sorununu anlatırsan sana garanti veriyorum hiç bir işlem yapmayacaklar zamanında 3 kişi gidip yıkmıştık orayı sonra cihazı değiştirmişlerdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fashionality -- 9 Ekim 2010; 2:14:33 >




  • Az önce cihazı aldığım mağazayı aradım. son 1 haftada bu sorun ile ilgili bir sürü telefon almışlar. Beni şu şekilde yönlendirdiler. En yakın kaymakamlığa gidip tüketici haklarım için dava açıyorum. Tüketici hakları yaşadığım sorun ile ilgili cezayı telefonu aldığım mağazaya kesiyor. Mağaza'da daha sonra cezayı GENPA'ya kesecek. Tabi bir sonraki alacağım telefonda'da sorun yaşayıp yaşamama riskim olduğundan para iadesi isteyeceğim.

    Not: Bu sabah Genpa'yı aradım. Cihazımı dün kargo'ya vermişler Kadıköy hala kadıköy'e ulaşmamış.
    Aldığım son bir bilgi Vodaphone sarı ekran sorunu olan cihazları anında magazada değiştiriyormuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serothesnake

    Az önce cihazı aldığım mağazayı aradım. son 1 haftada bu sorun ile ilgili bir sürü telefon almışlar. Beni şu şekilde yönlendirdiler. En yakın kaymakamlığa gidip tüketici haklarım için dava açıyorum. Tüketici hakları yaşadığım sorun ile ilgili cezayı telefonu aldığım mağazaya kesiyor. Mağaza'da daha sonra cezayı GENPA'ya kesecek. Tabi bir sonraki alacağım telefonda'da sorun yaşayıp yaşamama riskim olduğundan para iadesi isteyeceğim.

    Not: Bu sabah Genpa'yı aradım. Cihazımı dün kargo'ya vermişler Kadıköy hala kadıköy'e ulaşmamış.
    Aldığım son bir bilgi Vodaphone sarı ekran sorunu olan cihazları anında magazada değiştiriyormuş.


    Arkadaşlar şu sorunu SS'li koyacak birisi var mı? Pazartesi günü gidip alıcam.. Şimdi gidip sarı ekranlı almayalım, nasıl anlarız bu hatayı? Hemen gözle görülür mü? Siz nasıl anladınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anarchitekt


    quote:

    Orijinalden alıntı: serothesnake

    Az önce cihazı aldığım mağazayı aradım. son 1 haftada bu sorun ile ilgili bir sürü telefon almışlar. Beni şu şekilde yönlendirdiler. En yakın kaymakamlığa gidip tüketici haklarım için dava açıyorum. Tüketici hakları yaşadığım sorun ile ilgili cezayı telefonu aldığım mağazaya kesiyor. Mağaza'da daha sonra cezayı GENPA'ya kesecek. Tabi bir sonraki alacağım telefonda'da sorun yaşayıp yaşamama riskim olduğundan para iadesi isteyeceğim.

    Not: Bu sabah Genpa'yı aradım. Cihazımı dün kargo'ya vermişler Kadıköy hala kadıköy'e ulaşmamış.
    Aldığım son bir bilgi Vodaphone sarı ekran sorunu olan cihazları anında magazada değiştiriyormuş.


    Arkadaşlar şu sorunu SS'li koyacak birisi var mı? Pazartesi günü gidip alıcam.. Şimdi gidip sarı ekranlı almayalım, nasıl anlarız bu hatayı? Hemen gözle görülür mü? Siz nasıl anladınız?


    Cihazı mutlaka aldığın yerde aç ve aktivasyon işlemini mağzada yaptırki anında kontrol edebilesin ve mutlaka demo iphone 4 ile karşılaştır hatta iphone u olan bir akadaşın varsa onla git karşılatırırsın...




  • Aşağıdaki resimde farkı görebilirsin. Bu sorun 3g'lerde de vardı ama iphone4'lerde yaşanma olasılığı %13'lerde.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.