Şimdi Ara

Iphone 4 sürekli donma problemi ve ibretlik bir öykü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar....
    Yaklaşık 2 ay önce turkcell'den kampanya ile aldığım iphone 4 16 gb telefonum sürekli donarak beni deli etmekte.

    Özellikle uygulamalar ya da mail v.b. gibi programları birkaç dakika kullandıktan sonra telefon donarak elma işareti çıkmakta.Ve reset atmadan düzelmemektedir. Ayrıca arama geldiğinde cevapla kısmını kaydırmama rağmen telefon açılmamaktadır.

    İşin ibretlik kısmı buradan sonra başlıyor...

    Telefon ilk haftadan beri servise gidip gelmektedir. ( 5 defa) Ve bu zamanın çoğu kargoda geçtiğinden kullanımımı siz hesap edebilirsiniz diye düşünmekteyim. Yani telefonu servisteki yetkililer daha çok kullanmıştır.

    Servise her gittiğinde yazılım güncellemesi yapılarak laboratuvar ortamında test edilerek!!! herhangi bir sorun bulunamayıp tarafıma geri gönderilmektedir. Her seferinde kanuni hakkıma dayanarak telefonun değişimini talep ediyorum fakat , sorun yok diyip geri göndermekteler. (yani telefonun garantili olması , kanunlar v.b. palavradan ibaret)

    Sizce ne yapmalıyım arkadaşlar?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler....







  • Aynı sorundan sadece 3 defa yapma hakkı var telefonu.3 den sonra değiştireiblir,paranızı iade alabilirsini
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Chuckly

    Aynı sorundan sadece 3 defa yapma hakkı var telefonu.3 den sonra değiştireiblir,paranızı iade alabilirsini


    +1
  • servis sorun yok diyosa 3 kere olayı geçerli olmaz. ozaman sağlam aletleride götüreyim 3 kere alayım parayı.

    tüketici mahkemesine(yada herneyse) başvurman lazım onlar bilirkişi filan atar duruma göre.
  • Arkadaşlar yaklaşık iki senedir de iphone 3 kullanıyorum.
    Servisin kendisine de anlattım durumu defaaten. Cihaz halen 5 dakkika kullanım sonrası donma yapıyor.

    3 veya 5 kere onlara telefon iletilmesi bi anlama gelmiyor , arıza olmadığını savunuyolar.
    Mahkeme işi 2 3 ay sürebilir. Acaba dışarıdaki özel bir servis bu soruna çözüm olabilirmi ya da arasıra yurtdışına çıkıyorum orada apple servisine mi göstersem?
  • Eğer yurt dısına cıkıyorsan tabı oraya gotur derım home tuşunun arızasına bile değişim veriyorlar sana hayli hayli verirler ;)
  • Sen o servis denen yere gidipte cihazı beraber en azından ordaki bir yetkiliden rica ederek direk cihazı göstersen sorun budur desen böyle bir sorunu başka bir markada yaşamış ve aynısı yaparak olumlu bir sonuc almıştım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Adamlar değişim yapmamak için ellerinden geleni yapıyor ama etiler'deki servislerine bizzat gitmedim hiçbizaman.
    Belki böyle biryol da deişe yarayabilir ama sanmıyorum , faturalndığı tarih dahil olmak üzere 5 kez servise giden telefon ile insan olan merak edip bir incelerdi yazılım güncellemesi yapmak yerine....
  • kvk mı genpa mı garantılı oldugu kurum? Merak ettım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genpa
  • Ya sırf bu yuzden ıphone almayacam sanırım kımı gorsem sureklı problem yaşıyor teknık servısle :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maliken34

    kvk mı genpa mı garantılı oldugu kurum? Merak ettım


    Türkiye'de iPhoneların servisi Genpadır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.