Şimdi Ara

IPhone 5 ekrandan ses geliyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
103
Cevap
3
Favori
14.622
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bekleyin sizi işlem sırasına alıyorum cihazınız 24 saat içerisinde telepati ve iman gücüyle düzeltilecektir... Telefonun yetkili servisi yerine forumda , iphone 5 ana konusunu olmasına rağmen ve bir sürü iphone 5 sorunları konusu olmasına rağmen yeni bir konu açtığınız için teşekkür ederiz. Aynı zamanda dediğiniz olayın sorun değil kuruntu olduğunu bildirir telefonun ekranın esneme payı olması gerektiğinin altını çizmek isterim ve hangi telefonun neresine bastırırsanız bastırın milimlik oynayacağını doğanın kanununun bu olduğunuda bildirmek isterim. Kuruntu yapmaktan vaz geçin artık yok telefonum yamuldu yok bunu sallayınca bataryası oynuyo yok içinden tıkırtılar geliyo bilmem ne anladık 2000 tl verdiniz az para değil insan özeniyo haliyle ama bu paranoyaklık seviyesine geldi artık bu bi elektronik eşya heralde sağı solu oynicak sallayınca içinden ses gelicek taş mı bu put gibi dursun. Evdeki hangi elektronik eşyayı sallarsanız sallayın ses gelir yada sağı solu oynar. İphone 2 dede böyleydi 3 dede öyleydi 5 dede öyle. Çok rahatsız ediyosa verin servise.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cedric...

    Bekleyin sizi işlem sırasına alıyorum cihazınız 24 saat içerisinde telepati ve iman gücüyle düzeltilecektir... Telefonun yetkili servisi yerine forumda , iphone 5 ana konusunu olmasına rağmen ve bir sürü iphone 5 sorunları konusu olmasına rağmen yeni bir konu açtığınız için teşekkür ederiz. Aynı zamanda dediğiniz olayın sorun değil kuruntu olduğunu bildirir telefonun ekranın esneme payı olması gerektiğinin altını çizmek isterim ve hangi telefonun neresine bastırırsanız bastırın milimlik oynayacağını doğanın kanununun bu olduğunuda bildirmek isterim. Kuruntu yapmaktan vaz geçin artık yok telefonum yamuldu yok bunu sallayınca bataryası oynuyo yok içinden tıkırtılar geliyo bilmem ne anladık 2000 tl verdiniz az para değil insan özeniyo haliyle ama bu paranoyaklık seviyesine geldi artık bu bi elektronik eşya heralde sağı solu oynicak sallayınca içinden ses gelicek taş mı bu put gibi dursun. Evdeki hangi elektronik eşyayı sallarsanız sallayın ses gelir yada sağı solu oynar. İphone 2 dede böyleydi 3 dede öyleydi 5 dede öyle. Çok rahatsız ediyosa verin servise.

    Insanlar tabi ki konu acip soracak, bazi seyler kuruntu falanda degildir. Ekrana bastirinca sea gelmesine ornek:http://m.youtube.com/watch?v=rzvQ64j7JO0 video da 45. Saniyeden itibaren gelen ses duyulabilir. Simdi benim elimdeki iphone 5 de bu yok. Ama goruldugu gibi bazilarinda var, konuyu acan arkadasda video daki durum varsa bu kuruntu degil sorundur.

    Bataryadan ses gelmesine gelince, evet ilk parti urunlerde bu sorun vardi. Bizzat ben sorunu yasadim ve apple store da cihazimi degistirdim. Apple dan verilen degisim kagidinda da sorun kisminda yazan aynen su ispanyolca olarak "batarya yapistirilmamis, sallaniyor". Yani buda kuruntu degildir sorundur. Dikkat edin kamera modulunden gelen sesten bahsetmiyorum. Apple'inda onayladigi bataryadan gelen sesten bahsediyorum. Ararsaniz onunda youtube da videosu mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cedric...

    Bekleyin sizi işlem sırasına alıyorum cihazınız 24 saat içerisinde telepati ve iman gücüyle düzeltilecektir... Telefonun yetkili servisi yerine forumda , iphone 5 ana konusunu olmasına rağmen ve bir sürü iphone 5 sorunları konusu olmasına rağmen yeni bir konu açtığınız için teşekkür ederiz. Aynı zamanda dediğiniz olayın sorun değil kuruntu olduğunu bildirir telefonun ekranın esneme payı olması gerektiğinin altını çizmek isterim ve hangi telefonun neresine bastırırsanız bastırın milimlik oynayacağını doğanın kanununun bu olduğunuda bildirmek isterim. Kuruntu yapmaktan vaz geçin artık yok telefonum yamuldu yok bunu sallayınca bataryası oynuyo yok içinden tıkırtılar geliyo bilmem ne anladık 2000 tl verdiniz az para değil insan özeniyo haliyle ama bu paranoyaklık seviyesine geldi artık bu bi elektronik eşya heralde sağı solu oynicak sallayınca içinden ses gelicek taş mı bu put gibi dursun. Evdeki hangi elektronik eşyayı sallarsanız sallayın ses gelir yada sağı solu oynar. İphone 2 dede böyleydi 3 dede öyleydi 5 dede öyle. Çok rahatsız ediyosa verin servise.

    İlk kez iPhone aldim cok heyecanliyim ilk iPhone dan beri kullaniyorum iphone 4 den sonra cok fazla sorun cikmaya basladi. Ekranin sallanmasi baya baya bir sorun aldigimdan beri ayni sekilde, telefonla konusurken tik tik ses geliyo rahatsiz ediyo. Verdigim 2000 lira onemli degil urun aliyorum ve sorunsuz olmasini istiyorum. Kutudan cizik cikti oyle birsey olsa cizik cikti diye ugrasirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çizik mizik beni rahatsız etmiyorda camın sağ üst tarafına bastırınca yaylanıyorya beni benden alıyor deli ediyor :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gduman


    quote:

    Orijinalden alıntı: cedric...

    Bekleyin sizi işlem sırasına alıyorum cihazınız 24 saat içerisinde telepati ve iman gücüyle düzeltilecektir... Telefonun yetkili servisi yerine forumda , iphone 5 ana konusunu olmasına rağmen ve bir sürü iphone 5 sorunları konusu olmasına rağmen yeni bir konu açtığınız için teşekkür ederiz. Aynı zamanda dediğiniz olayın sorun değil kuruntu olduğunu bildirir telefonun ekranın esneme payı olması gerektiğinin altını çizmek isterim ve hangi telefonun neresine bastırırsanız bastırın milimlik oynayacağını doğanın kanununun bu olduğunuda bildirmek isterim. Kuruntu yapmaktan vaz geçin artık yok telefonum yamuldu yok bunu sallayınca bataryası oynuyo yok içinden tıkırtılar geliyo bilmem ne anladık 2000 tl verdiniz az para değil insan özeniyo haliyle ama bu paranoyaklık seviyesine geldi artık bu bi elektronik eşya heralde sağı solu oynicak sallayınca içinden ses gelicek taş mı bu put gibi dursun. Evdeki hangi elektronik eşyayı sallarsanız sallayın ses gelir yada sağı solu oynar. İphone 2 dede böyleydi 3 dede öyleydi 5 dede öyle. Çok rahatsız ediyosa verin servise.

    Insanlar tabi ki konu acip soracak, bazi seyler kuruntu falanda degildir. Ekrana bastirinca sea gelmesine ornek:http://m.youtube.com/watch?v=rzvQ64j7JO0 video da 45. Saniyeden itibaren gelen ses duyulabilir. Simdi benim elimdeki iphone 5 de bu yok. Ama goruldugu gibi bazilarinda var, konuyu acan arkadasda video daki durum varsa bu kuruntu degil sorundur.

    Bataryadan ses gelmesine gelince, evet ilk parti urunlerde bu sorun vardi. Bizzat ben sorunu yasadim ve apple store da cihazimi degistirdim. Apple dan verilen degisim kagidinda da sorun kisminda yazan aynen su ispanyolca olarak "batarya yapistirilmamis, sallaniyor". Yani buda kuruntu degildir sorundur. Dikkat edin kamera modulunden gelen sesten bahsetmiyorum. Apple'inda onayladigi bataryadan gelen sesten bahsediyorum. Ararsaniz onunda youtube da videosu mevcut.

    bu ses aynisi bende var bnm 4Sten de geliyor arka kapaktan asagida biyerden... cok uyuz oluyorum bazen elime alinca ses geliyor sinir bozucu bisey neden oluyor anlamiyorum




  • arkadaslar 4s cihazımın 4 köşesinden de gelen bu sesin bugun telefonu acınca şişen bataryam yuzunden oldugunu anladım batarya şişip alttan baskı yapmıs köşelerde acıklık olusmus bataryanın sağ üst tarafı davula dönmüş aynı şekil ekranın o tarafı cok oynuyordu baskı yapınca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gktgknk -- 18 Nisan 2013; 19:40:03 >
  • Babama verdim telefonu. Aldım ondan 4s i. Ekranıyla uğraş,kılfında boya atmasıyla uğraş. Elektronik cihazlarda takıntılı olmak çok yorucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple iphone 5 de ciddi manada sorunlu bir cihaz uretti bu nedir boyle ya sorunlar sorunlar tukenmiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı tık tık bende de var. Arka cebimde taşıdığım için olmuştur diyordum kendime kızıyodum. Meğer ne çok varmış Ama şu kesin ki, açık ara en karizmatik telefon iphone lar
  • elektronik aletlerdeki sorunların artık üstesinden gelememeleri çok ücüzü
  • Benim i4 tede ayni problem var sol tarafa bastirinca ses geliyor bence kronik bir sorun cokta takmamak gerek ölu pixel falan olmadigina dua edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLind35

    Aynı sorun bendede varmış bugün telefonun sesini kısmaya çalışırken fark ettim elimle sol tarafına bastırınca ekran hafif içeri giriyor ve çıt diye ses çıkarıyor.Kullanımda herhangi bir sıkıntı yok ekran filan gayet iyi aslında çok kafaya takmak istemiyorum çünkü bu 4. iphone5 im ilki ahize bozuk 2. ölü pixel 3. çizik çıktı ama bir arkadaşda o bölgeden toz girer nem girer vs ilerde daha büyük bir hata olursa kullanıcı hatası derler filan demiş ayrıca kamera lensinin içindede küçük bir toz var ama odaklamayı etkilemiyor bütün sorunlar benimi buluyor anlamadımki ne yapsama bilemedim

    Lcd ekrana yapisik bu yuzden toz girmez rahat olun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DesertEagle67


    quote:

    Orijinalden alıntı: bLind35

    Aynı sorun bendede varmış bugün telefonun sesini kısmaya çalışırken fark ettim elimle sol tarafına bastırınca ekran hafif içeri giriyor ve çıt diye ses çıkarıyor.Kullanımda herhangi bir sıkıntı yok ekran filan gayet iyi aslında çok kafaya takmak istemiyorum çünkü bu 4. iphone5 im ilki ahize bozuk 2. ölü pixel 3. çizik çıktı ama bir arkadaşda o bölgeden toz girer nem girer vs ilerde daha büyük bir hata olursa kullanıcı hatası derler filan demiş ayrıca kamera lensinin içindede küçük bir toz var ama odaklamayı etkilemiyor bütün sorunlar benimi buluyor anlamadımki ne yapsama bilemedim

    Lcd ekrana yapisik bu yuzden toz girmez rahat olun

    Cihazı değiştirdiler zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende 5 kullanıyorum ve söylediğiniz sorun ile karşılaşmadım lakin o taraftan gelen ses normal diye biliyorum ve sesin kaynağı da kamera da ki titreşim motorundan oluşuyor. O tarafa hafif vurunca ses geliyor . Hepsinde mevcut diye hatırlıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hort olacak ama ilk başta bastırınca içine girip 1 ay çıkmıyodu artık her gün oluyo çözümü bar mı deli oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • telefon daha 3 aylık bende bugun farkettim ekranın sol alt kısmından ses gelıyor bastırınca içeri giriyor. ne yapsam garantiye versem mi? teleservice garantili cihazım değişim talep edeceğim verirsemde.
  • Benim de ekranın sol köşesinden basınca arada hafif bir klik sesi geliyor,bir kaç kez basınca artık gelmiyor ama bi kaç gün sonra tekrar oluyor aynı şekilde hemen geçiyor.iphone 5 yurtdışı bu yüzden garantiye veremezdim ama garanti olsaydı bile bendekinin tesbiti çok zor,endişem sorunun daha sonra ilerleyerek rahatsız edici hale gelmesi,umarım hiçbirimizin ki bu hale gelmez, yurtdışı forumlarda da bu sorundan bahsedilmiş,nadir olan bir sorun değil anladığım kadarıyla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    Ses gelen bölgeye elinizle hafifçe bastırın. Esneme var mı ? İçeri girip çıkıyor mu ?

    Bu sorunlar varsa şayet gıcırtı sesi gelmesi gerekir cihazdan. Ben kendi cihazımı Teleservice aracılığıyla değiştirttim. Biraz meşakkatli oldu ama değiştirdiler. Tam olarak sorunu netleştirirsek yönlendirebilirim sizi..


    Merhaba,
    Aynı sorunla telefonumu teleservice e verdim ben de değişim nasıl oluyor süre nedir ne yapmamız gerekiyor bilgi verebilir misin biraz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuzmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    Ses gelen bölgeye elinizle hafifçe bastırın. Esneme var mı ? İçeri girip çıkıyor mu ?

    Bu sorunlar varsa şayet gıcırtı sesi gelmesi gerekir cihazdan. Ben kendi cihazımı Teleservice aracılığıyla değiştirttim. Biraz meşakkatli oldu ama değiştirdiler. Tam olarak sorunu netleştirirsek yönlendirebilirim sizi..


    Merhaba,
    Aynı sorunla telefonumu teleservice e verdim ben de değişim nasıl oluyor süre nedir ne yapmamız gerekiyor bilgi verebilir misin biraz?

    Ben cihazı Vatan Bilgisayar'dan almıştım. Vatan Bilgisayar aracılığıyla Teleservice'e cihazımı yollattım. Direkt olarak Teleservice'e göndermediğim için sizin sürecinizle ilgili çok somut şeyler söyleyemem ancak yine de yazacaklarım size bir fikir verecektir.

    Süreç şu şekilde işliyor. Vatan bilgisayara cihazı teslim ettiğimde öncelikle kendileri hem size '' cihazınızın sorunu nedir ? '' diyerek sizin söylediğiniz arıza kayıtlarını kaydediyor , hem de kendi cihaz üzerinde gördükleri fiziksel sorunları , farklı problemleri vs arıza raporunun alt kısmında ayrı bir bölümde belirtiyorlar. Bu arıza bildirim formunun bir nüshası sizde , diğeri Vatan ' da kalıyor. Cihazı Teleservice'e yolladıklarında Teleservice Vatan' ın doldurmuş olduğu arıza kaydını alarak kendi arıza kayıt raporları için tekrar dolduruyor. Esas sorun da zaten burada başlıyor.

    Cihazı ben tam tamına üç kere servise gönderdim. Üçüncü gönderişimde değişim sağlandı. İlk 2 rapor da Vatan Bilgisayar benim belirttiğim arızaları not edip Teleservice' e göndermesine rağmen Teleservice' in kendi arıza kayıtlarında kel alaka arıza bildirimleri vardı.

    Örn: Vatan Pc raporunda ekran sağ üst köşesinde oynama var. Çıt sesi geliyor şeklinde arıza kaydı almış ve bir nüshası da elimdeyken , Teleservice' in raporunda ekranda renk kayması var yazıyor. Eminim bir fikir verecektir bu durum size

    Durum böyle olunca da teknik servis incelemeyi kendi yazdığı arıza kaydına göre yapıp cihazda sorun bulunamadı diye gönderdi. Cihazı tekrar gönderdim. Yine aynı terane. İşin bir diğer miğde bulandıran tarafı ben cihazı servise gönderdikten sonra ve cihaz teleservice online sorgulamada gözükür gözükmez müşteri hizmetlerini arayarak kendileriyle görüşme sağladım. Zaten kendilerinin almış oldukları arıza kayıtlarının hatalı olduğunu vs. müşteri hizmetleri temsilcileri arıza kaydını bana okuduğunda farkettim. Onlara aldıkları kaydın yanlış olduğunu ve doğru arıza kaydının Vatan Bilgisayar ' ın yazdığı şekliyle olduğunu söylediğimde '' tamam kayıt alıyoruz ve teknik servisimize bu şekilde bildiriyoruz '' diyorlar ancak cihazı olduğu gibi gönderiyorlar. Ve cihazla birlikte gönderdikleri raporda hala kendi yazmış oldukları alakasız arıza kaydı yazıyor. 2 kere aynı süreci yaşadım.

    Üçüncü sefer Vatan'a gittiğimde Vatan'da teknik servis biriminin yetkilisiyle ( tahminen şef gibi bir pozisyon ) görüştüm. Kendisine cihazı gösterip teyit ettirdim. Zaten ikinci kez garantiye göndereceğimde işi sağlama almak için kendilerine arıza tespiti yaptırmıştım ve Vatan Bilgisayar' da ki teknik servis görevlileri de cihazda ki arızaları kabul etmiş ve yazımın başında belirttiğim kendi tespit ettikleri fiziksel sorunları yazdıkları bölüme yazmışlardı ve bunu da belirttim. Elimde ilk iki gönderişimdeki evrakları gösterdim, teleservice' in adeta evrakta sahtecilik yapıp kendi düzenledikleri ve alakasız arıza kayıtlarını da gösterdim. Uygun bir dille de anlattım kendilerine durumu. Tüketici hakem heyeti cihaz bedelinden dolayı davaya bakmayacağından mahkemeye gidecektim. Ki hakikaten de gidecektim. Laf olsun torba dolsun klasik mahkeme masalı uydurup göz dağı vermeye çalışan koftiden tüketicilerden değilim. Teknik servis yetkilisi kişi sağolsun ilgilendi. Bizzat ben ilgileneceğim cihazınızla dedi. Hakikaten de bizzat kendisi ilgilendi. Ve cihaz sıfır cihazla değişti.

    Burada özellikle dikkat etmeniz gereken nokta Teleservice' in arıza kaydını kendi raporlarına geçerken hiçbir akla mantığa uygun olmayan arıza kaydı doldurma anlayışıdır. Kaldı ki firmayla ilgili ilk iki gönderi yaptığımda konuyla ilgili hiç açtırmadıysam 4-5 tane kayıt açtırdım alınan arıza kayıtlarının hatalı olduğuyla ilgili. Değişen birşey olmadı.

    Cihazı aldığım firma kendi üzerine düşen görevi yerine getirdi. Kendilerine de göstererek , arızanın olduğunu tespit ettirdiğim ve tutanaklarına kaydettirdiğim cihazımla ilgilenerek değişimi sağladılar. Bu noktada cihazı aldığınız yerin size karşı tavır ve tutumu önemli. Çünkü görüştüğüm o kişi cihazla hakikaten bizzat ilgilenmiş ve değişimi gerçekleştirmiş.

    Ha peki sonra ne oldu mutlu son mu ?

    Hayır değil. Değişen cihazımda da yine aynı sorun 3-4 ay sonra başladı. Özellikle oyun oynarken veya internette gezerken cihaz ısındığında bariz derecede belli oluyor. Cihaz soğukken kendini çok belli eden bir durum değil. Ben bu sorunu yaşadığımda internette bu sorunu yaşayan kişi sayısı çok azdı. Şu an yüzlerce kişi var. Dolayısıyla cihazın kronik sorunu olarak kabullendim. Ve cihazı belli bir süre kullandıktan sorna daha farklı ve kullanımıma bariz engel teşkil edecek sorunlar olursa o zaman göndereceğim tekrar. Şu an göndermeyi düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tuzmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: thejollyjoker

    Ses gelen bölgeye elinizle hafifçe bastırın. Esneme var mı ? İçeri girip çıkıyor mu ?

    Bu sorunlar varsa şayet gıcırtı sesi gelmesi gerekir cihazdan. Ben kendi cihazımı Teleservice aracılığıyla değiştirttim. Biraz meşakkatli oldu ama değiştirdiler. Tam olarak sorunu netleştirirsek yönlendirebilirim sizi..


    Merhaba,
    Aynı sorunla telefonumu teleservice e verdim ben de değişim nasıl oluyor süre nedir ne yapmamız gerekiyor bilgi verebilir misin biraz?

    Ben cihazı Vatan Bilgisayar'dan almıştım. Vatan Bilgisayar aracılığıyla Teleservice'e cihazımı yollattım. Direkt olarak Teleservice'e göndermediğim için sizin sürecinizle ilgili çok somut şeyler söyleyemem ancak yine de yazacaklarım size bir fikir verecektir.

    Süreç şu şekilde işliyor. Vatan bilgisayara cihazı teslim ettiğimde öncelikle kendileri hem size '' cihazınızın sorunu nedir ? '' diyerek sizin söylediğiniz arıza kayıtlarını kaydediyor , hem de kendi cihaz üzerinde gördükleri fiziksel sorunları , farklı problemleri vs arıza raporunun alt kısmında ayrı bir bölümde belirtiyorlar. Bu arıza bildirim formunun bir nüshası sizde , diğeri Vatan ' da kalıyor. Cihazı Teleservice'e yolladıklarında Teleservice Vatan' ın doldurmuş olduğu arıza kaydını alarak kendi arıza kayıt raporları için tekrar dolduruyor. Esas sorun da zaten burada başlıyor.

    Cihazı ben tam tamına üç kere servise gönderdim. Üçüncü gönderişimde değişim sağlandı. İlk 2 rapor da Vatan Bilgisayar benim belirttiğim arızaları not edip Teleservice' e göndermesine rağmen Teleservice' in kendi arıza kayıtlarında kel alaka arıza bildirimleri vardı.

    Örn: Vatan Pc raporunda ekran sağ üst köşesinde oynama var. Çıt sesi geliyor şeklinde arıza kaydı almış ve bir nüshası da elimdeyken , Teleservice' in raporunda ekranda renk kayması var yazıyor. Eminim bir fikir verecektir bu durum size

    Durum böyle olunca da teknik servis incelemeyi kendi yazdığı arıza kaydına göre yapıp cihazda sorun bulunamadı diye gönderdi. Cihazı tekrar gönderdim. Yine aynı terane. İşin bir diğer miğde bulandıran tarafı ben cihazı servise gönderdikten sonra ve cihaz teleservice online sorgulamada gözükür gözükmez müşteri hizmetlerini arayarak kendileriyle görüşme sağladım. Zaten kendilerinin almış oldukları arıza kayıtlarının hatalı olduğunu vs. müşteri hizmetleri temsilcileri arıza kaydını bana okuduğunda farkettim. Onlara aldıkları kaydın yanlış olduğunu ve doğru arıza kaydının Vatan Bilgisayar ' ın yazdığı şekliyle olduğunu söylediğimde '' tamam kayıt alıyoruz ve teknik servisimize bu şekilde bildiriyoruz '' diyorlar ancak cihazı olduğu gibi gönderiyorlar. Ve cihazla birlikte gönderdikleri raporda hala kendi yazmış oldukları alakasız arıza kaydı yazıyor. 2 kere aynı süreci yaşadım.

    Üçüncü sefer Vatan'a gittiğimde Vatan'da teknik servis biriminin yetkilisiyle ( tahminen şef gibi bir pozisyon ) görüştüm. Kendisine cihazı gösterip teyit ettirdim. Zaten ikinci kez garantiye göndereceğimde işi sağlama almak için kendilerine arıza tespiti yaptırmıştım ve Vatan Bilgisayar' da ki teknik servis görevlileri de cihazda ki arızaları kabul etmiş ve yazımın başında belirttiğim kendi tespit ettikleri fiziksel sorunları yazdıkları bölüme yazmışlardı ve bunu da belirttim. Elimde ilk iki gönderişimdeki evrakları gösterdim, teleservice' in adeta evrakta sahtecilik yapıp kendi düzenledikleri ve alakasız arıza kayıtlarını da gösterdim. Uygun bir dille de anlattım kendilerine durumu. Tüketici hakem heyeti cihaz bedelinden dolayı davaya bakmayacağından mahkemeye gidecektim. Ki hakikaten de gidecektim. Laf olsun torba dolsun klasik mahkeme masalı uydurup göz dağı vermeye çalışan koftiden tüketicilerden değilim. Teknik servis yetkilisi kişi sağolsun ilgilendi. Bizzat ben ilgileneceğim cihazınızla dedi. Hakikaten de bizzat kendisi ilgilendi. Ve cihaz sıfır cihazla değişti.

    Burada özellikle dikkat etmeniz gereken nokta Teleservice' in arıza kaydını kendi raporlarına geçerken hiçbir akla mantığa uygun olmayan arıza kaydı doldurma anlayışıdır. Kaldı ki firmayla ilgili ilk iki gönderi yaptığımda konuyla ilgili hiç açtırmadıysam 4-5 tane kayıt açtırdım alınan arıza kayıtlarının hatalı olduğuyla ilgili. Değişen birşey olmadı.

    Cihazı aldığım firma kendi üzerine düşen görevi yerine getirdi. Kendilerine de göstererek , arızanın olduğunu tespit ettirdiğim ve tutanaklarına kaydettirdiğim cihazımla ilgilenerek değişimi sağladılar. Bu noktada cihazı aldığınız yerin size karşı tavır ve tutumu önemli. Çünkü görüştüğüm o kişi cihazla hakikaten bizzat ilgilenmiş ve değişimi gerçekleştirmiş.

    Ha peki sonra ne oldu mutlu son mu ?

    Hayır değil. Değişen cihazımda da yine aynı sorun 3-4 ay sonra başladı. Özellikle oyun oynarken veya internette gezerken cihaz ısındığında bariz derecede belli oluyor. Cihaz soğukken kendini çok belli eden bir durum değil. Ben bu sorunu yaşadığımda internette bu sorunu yaşayan kişi sayısı çok azdı. Şu an yüzlerce kişi var. Dolayısıyla cihazın kronik sorunu olarak kabullendim. Ve cihazı belli bir süre kullandıktan sorna daha farklı ve kullanımıma bariz engel teşkil edecek sorunlar olursa o zaman göndereceğim tekrar. Şu an göndermeyi düşünmüyorum.

    Çok teşekkür ederim ilgilenip cevap verdiğin için.

    Ben cihazı aveadan aldım yine avea aracılığıyla gönderdim teleservice e arıza kayıt formunda sorunumu tam olarak yazdılar esasen keza benim ekran oynamasıyla birlikte ekranda renk kayması (morlaşma) var aveaya 2 hafta önce vermiş olmama rağmen teleservice i bugün arayıp zorla işleme koydurabildim ve cihaz değişimi istediğimi belirttim. Merak ettiğim 2 hafta boyunca işleme koymadığı arıza kaydına rağmen iyi niyetli bir yaklaşım yapıp cihaz değişimi sağlarlar mı bilmiyorum.

    Değişim yapmana rağmen yeni cihazda da aynı problem ortaya çıkmışsa bu söylediğin gibi kronik bir sorun olmuş demektir ki şayet cihaz yenilenirse satıp kurtulmak gerekir sanırım.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.