Şimdi Ara

iPhone 5 için batarya değişim programı başlıyor (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
1
Favori
4.623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cana-cana


    quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    quote:

    Orijinalden alıntı: cana-cana


    quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    Arkadaşlar bugün saat 3.20de randevuma gittim. Cihazım hem batarya hemde kilit tuşu değişim programına uyuyordu. Kilit tuşumdada bir sorun yok diye biliyordum.

    Genius arkadaş telefonu aldı. Elinde bir çubukla tuşun çeşitli yerlerine durmadan bastı. Benim "tuşta sorun yok" dememe rağmen tuşta çalışmayan bir bölge buldu. Cihazımı değiştirdi.

    Batarya konusuna gelirsek. Cihazınız bilgisayara bağlanıp çeşitli testler yapılıyor. Eğer bataryanız kırmızı yada turuncu bölgede çıkarsa BATARYANIZ değişiyor.(Yanımdaki adama 1 saat sonra gelin demişti.)

    Hizmetlerinden 2. kez çok memnun kaldım.


    Edit: Telefonumu yeni şarja taktım. Gelen cihazın sürüm bilgilerini daha bilmiyorum. Önceki değişimde ios 6.0.1 cihaz gelmişti.

    Edit 2: Bu cihazda ios 6.0.1 ile geldi.

    Rica etsem yine programlara uygun mu diye bakarmısınız :)

    İlk değişim cihazım her iki programada uymuştu. Şuan ki sadece kilit tuşuna uydu.

    Hımmm benimde yarın randevu bakalım neler olcak :) tesekkürler bilgiler için

    Rica ederim:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onkuba

    Arkadaşlar bugün saat 3.20de randevuma gittim. Cihazım hem batarya hemde kilit tuşu değişim programına uyuyordu. Kilit tuşumdada bir sorun yok diye biliyordum.

    Genius arkadaş telefonu aldı. Elinde bir çubukla tuşun çeşitli yerlerine durmadan bastı. Benim "tuşta sorun yok" dememe rağmen tuşta çalışmayan bir bölge buldu. Cihazımı değiştirdi.

    Batarya konusuna gelirsek. Cihazınız bilgisayara bağlanıp çeşitli testler yapılıyor. Eğer bataryanız kırmızı yada turuncu bölgede çıkarsa BATARYANIZ değişiyor.(Yanımdaki adama 1 saat sonra gelin demişti.)

    Hizmetlerinden 2. kez çok memnun kaldım.


    Edit: Telefonumu yeni şarja taktım. Gelen cihazın sürüm bilgilerini daha bilmiyorum. Önceki değişimde ios 6.0.1 cihaz gelmişti.

    Edit 2: Bu cihazda ios 6.0.1 ile geldi.

    Benimde yarın.

    Tuş zaman zaman zor basıyor diyeyim ozman . Değişsin şu cihaz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Değişim programına uygun olup olmadığını nasıl öğrenebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankaradayım i5 var, batarya değişimden yararlanmk istyrm napmam gerekli?Ve 2-3 saate çözerler mi yoksa 1 hafta teli bırakmk mı gerekli?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zknbora

    Değişim programına uygun olup olmadığını nasıl öğrenebilirim


    Bir zahmet bu konunun açılış mesajlarını bir okuyunuz!...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    Ankaradayım i5 var, batarya değişimden yararlanmk istyrm napmam gerekli?Ve 2-3 saate çözerler mi yoksa 1 hafta teli bırakmk mı gerekli?

    1) Önce Zorlu AppleStore'dan internet üzerinden randevu alacaksınız. (Tabii ki telefonunuz batarya değişim programı kapsamında ise... Seri numarasından kontrol edeceksiniz...)

    2) Telefon İstanbul'a (bir şekilde) getirilecek; kargo vb. yöntemler çalışmıyor. Yani siz veya bir şahıs, telefonu bizzat Zorlu'ya getirmek durumunda.

    3) Zorlu AppleStore'da yapılacak diyagnosis sonucunda bataryanın durumu kesin olarak tesbit edilecek.

    4) Değişim olacaksa, ortalama 1, bilemediniz 2 saat içinde yeni bataryalı mevcut telefonunuzu teslim alacaksınız.

    5) Şu ana kadar Genpa Servisleri veya Tele Servis'in bu konuda nasıl harekert edeceklerine dair bir bilgim yok ancak, en azından şimdilik, yetkili Apple Satıcıları bu işe bulaştgırılmıyor.

    Bilginize.




  • Batarya değişim programında olsa bile cihazınız, yapılan testte belli bir sınırın altında çıkmazsa batarya değişimi yapılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce tamir görüp görmemesi bir etken mi arkadaşlar ?

    Onu inceliyorlar mı ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lee byung

    Daha önce tamir görüp görmemesi bir etken mi arkadaşlar ?

    Onu inceliyorlar mı ??

    Daha önce cihaz işlem gördü mü diye soruldu 2 cihazımda da, etkiliyor sanıyorum ama ne şekilde olur onu bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün randevuya gittim. Telefonum %30 da arada kapanıyo ayda 1 kere belki bazende %20 oranda sarj bir anda düşüyor kapatıp atınca düzeliyor çok çılgın bir bataryamın olduğunu belirttim.Telefonumun tuşunda sıkıntı yok.Sadece bataryamda sıkıntı vardı belirttim test yaptılar cihazıma ve hiç bir sorun olmadıgını söylediler :) Ayrıca yazılım 7.1.2 olmadığı ve kesme sim kart kullandığım için işlem yapılmadı. Tekirdağdan oraya sorunlu bataryam için gitmiştim sorun olmadığını söylemeleri için gitmişim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cana-cana -- 1 Eylül 2014; 22:28:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba.

    Bugün 19.50 randevuma gittim. Cihazımın maşallahı vardı hiçbir sorunu yoktu ancak home butonu dönüyordu ve bataryasında geçen sayfalarda da anlalattığım bir arıza söz konusuydu. Herneyse Genius barda bir süre bekledim, eğitmen sıfatında bir arkadaş ilgilendi ardından test masasına geçtim oradaki arkadaş birsüre cihazımı test etti. Cihazın batarya konusunda en ciddi seviyede olduğunu söyledi yani öldü ölecek, home butonu konusundada aşağıya inmesi gerekti. Çıktığında elinde formlarla geldi ve cihazım değişti.

    Benim bu işe kalkışmamın asıl sebebi Apple Store için birkaç farklı pozisyonda iş başvurusu yapmış olmamdı. Biraz test eden çocukla muhabbet etmek istemiştim açıkçası bu randevunun başlıca sebebi buydu, muhabbette ettim gerçekten sıkılmış bile olabilirler benden. Herneyse bugün iş başvurumdanda ilk geri dönüş geldi en kısa zamanda CV mi inceleyeceklerini ve tecrübe aradıklarının üstüne bastırmışlar. 5 yıllık tecrübem var inşallah hakkımda hayırlısı olur. Şansımı denedim kısacası. Orada görüşeceğim kimse yokmuş gitmişken bir bağlantıda onlara koyacaktım

    Herneyse kozmetik açıdan 10 üzerinde 3 alacak 2.el aldığım İphone5 32gb cihazım yenisiyle değilti.

    Size tavsiyem son aşamaya geldiğinizde cihazla ilgili çok şikayetiniz olmasada arızalarınızı abartmanız. Çünkü ben sıra beklerken bir kaç kişinin cihazında arıza tespit edemediklerini ve değişime gerek olmadığını söylediler. Büyük ihtimalle ikna olmalarının nedeni benim home butonum ve bataryamın durumu. Batarya konusunda belli bir aşamaya kadar değişim yapmadıklarını söyledi başka bir müşteriye genius arkadaş. Ancak benim cihazda hem kozmetik hem batarya hemde home buton arızası değişime neden oldu sanıyorum ki. Yani tek derdiniz bataryaysa bile home butonu ve power butonununda zaman zaman takıldığını söyleyin test etsinler.

    Herkese iyi forumlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mafaky

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin90

    Ankaradayım i5 var, batarya değişimden yararlanmk istyrm napmam gerekli?Ve 2-3 saate çözerler mi yoksa 1 hafta teli bırakmk mı gerekli?

    1) Önce Zorlu AppleStore'dan internet üzerinden randevu alacaksınız. (Tabii ki telefonunuz batarya değişim programı kapsamında ise... Seri numarasından kontrol edeceksiniz...)

    2) Telefon İstanbul'a (bir şekilde) getirilecek; kargo vb. yöntemler çalışmıyor. Yani siz veya bir şahıs, telefonu bizzat Zorlu'ya getirmek durumunda.

    3) Zorlu AppleStore'da yapılacak diyagnosis sonucunda bataryanın durumu kesin olarak tesbit edilecek.

    4) Değişim olacaksa, ortalama 1, bilemediniz 2 saat içinde yeni bataryalı mevcut telefonunuzu teslim alacaksınız.

    5) Şu ana kadar Genpa Servisleri veya Tele Servis'in bu konuda nasıl harekert edeceklerine dair bir bilgim yok ancak, en azından şimdilik, yetkili Apple Satıcıları bu işe bulaştgırılmıyor.

    Bilginize.





    Detaylı bilgi için çok tesekkür ederim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lee byung

    Daha önce tamir görüp görmemesi bir etken mi arkadaşlar ?

    Onu inceliyorlar mı ??


    TR'de bunu ne kadar titrizlikle inceliyorlar bilmiyorum. Ancak cihaz TR'de yetkili bir serviste herhangi bir işlem görmüş ise, onu zaten görebiliyorlar. Cihaz yetkisiz olarak açılmış ise, onu da bir şekilde görebiliyorlardır (zira Amerika'dakiler görebilmekteler...) diye de tahmin ediyorum.

    Bu soru aklıma MacRumors'da geçenlerde oluduğun bir mesajı getiriyor: Amerika'da bir çift yakın aralıklarla birer iP5 alıyorlar. Orada Garanti Süresi, bildiğiniz gibi sadece 1 (bir) yıl. Garanti süresi bittikten sonra kadın uyku/uyandırma tuşunda problemi farkediyor; AppleStore'a servis için gidiyorlar ancak fiyat yüksek bulunuyor ve 3. parti bir yerde tamir ettiriyorlar. (Amerika'da bu uyku/uyandırma tuşu probleminde cihazı değiştirmiyorlarmış, tuş değişiyormuş...). Bir süre sonra da adam bataryasının sapıttığını farkediyor (ancak onun da garanti süresi dolmuş durumda...), o da bataryayı kendi imkanlarıyla Apple dışı bir yerde değiştiriyor. Daha sonra (yani çok yakın bir tarihte) Apple'ın yayınlamasıyla bu uyku/uyandırma tuşu ve batarya değişimi programlarını keşfediyorlar ve "fırsat bu fırsattır, telefonların bu parçalarını orijinalleriyle yenileyelim bari..." mantığıyla AppleStore'a götürüyorlar. AppleStore, "bu cihazlar önceden açılmış ve içlerine orijinal lmayan parçalar takılmış!.." diyip başvuruyu reddediyor!...

    Bilginize.




  • Kısaca ABD cihazlarının bataryasında mi değişmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu sorgulamayı bugün ben de yaptım 2 sonuç verdi.
    -Cihazınızın seri numarası etkilenen aralıkta değil.
    - Kayıtlarımıza göre, piliniz zaten değiştirilmiş. Pil değiştirme için ödeme yaptıysanız iade alıp alamayacağınızı öğrenmek için Apple'a başvurun. Diyor.

    Cihazı Haziran 2013 Hb kanalıyla aldım. EVO garantili geldi. Kapalı kutu ilk ben açtım. Bu neyin nesidir? Nasıl değişmiş görünüyor fikri olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple Store dışında bir yerde halledemiyor muyuz işimizi ben Apple Store ile konuştuğumda halledebiliyorsunuz demişti anlaşmalı yerleri varmış Apple'ın İstanbul ve Ankara civarlarında.Bu yolla halleden var mı işini randevu almak imkansız gibi birşey.
  • izmir de değişim programına uyup genpa ya giden oldu mu?
  • seri numarasi sorgusuna gore acma kapama tusu ve batarya degisimine uygun telefonum. ancak ankara'daki lidya isimli yetkili apple servisi telefonu turkiye'den almama ragmen "telefonunuz singapurda yapildigi icin servis veremiyoruz" diyor...

    apple'in sitesinde "apple may restrict or limit repair to the original country of purchase." yaziyor... benim aldigim yer turkiye... ımeı kontrol edince de ithalat yoluyla kaydedilen yaziyor, yani pasaport vs. ile de sokulmadi...

    apple destegi aradigimda lidyanin sadece avrupa cihazlarina baktigini ama ZORLU'daki apple yerinin singapurdan alinan cihazi degistirecegini soyledi. yani sadece amerikayi degistirmiyormus.

    teyit alabilir miyim?
  • tennistennis T kullanıcısına yanıt
    Istanbul Zorlu'daki Applestore Amerika (ABD & Kanada) için üretilmiş cihzları değiştirmiyor, herhangi bir sair (ücretli halledilecek) arızası varsa da elini sürmüyor, örneğin bataryası değiştirimesi gerekiyorsa (yine ücretiyle) yine elini sürmüyor. Bunun nedenleri var, başka başlıklar altında anlatıldı, ben uzun uzun izahatta bulundum. Şimdilik bu duruma çare yok.

    Sizin cihazınız belli ki Singapur için üretilmiş bir cihaz. Sonra da paralel ithalat yoluyla TR'ye "ithal edilmiş", sonra da siz bunu muhtemelen bir teknoloji market'den gidip almışsınız. Bu durumda ithal eden şirket size bir garanti belgesi vermek ve satın aldığınız tarihten itibaren de 2 yıl süreyle garanti ve servis vermekten sorumludur (kanunlara/uygulamalara göre...). Elinizde böyle bir belgeniz var mıdır?

    Varsa, bu belgeyle birlikte o Garanti Belgesinde belirtilen servislerden bir tanesine giderek işinizi görmeye çalışmanız en kestirme yol; ama o gideceğiniz servis kimin nesi, kimin fesidir; güvenilir mi --- orasını bilemem.

    İstanbul AppleStore'un Avrupa için üretilmiş hemen tüm modellere servis verdiği doğru ama bu konu Orta Doğu (Dubai vb.) ve Asya (özellikle Singapur ve Hong Kong için üretilmiş modellere) gelince %100 diyemiyorum. Bazılarına verildiğini duymuşluğum da var. Buradaki ana kriter, telefonun iç yapısı ve daha doğrusu çalışabileceği şebekelerin hangileri olduğu. Tek çare randevu alıp gelip göstermeniz.

    Daha fazla yardımcı olamayacağım, üzgünüm!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestercan

    Kısaca ABD cihazlarının bataryasında mi değişmiyor.

    Evet, maalesef onu dahi değiştirmiyor, Zorlu AppleStore!...

    Buna gerekçeleri de şu: Biz, politikamız gereği. bize tamire gelen bir cihazda aksi tesadüf başka bir arıza oluşur da bizim elimizdeyken bu cihaz "kullanılamaz hale gelirse" bu cihazı birebir aynısı ile değiştirmek zorundayız. Ama "Amerika tipi" cihazların Türkiye'ye ithal edilmesi şu an için yasal olarak mümkün değil. Bu nedenle, Amerika tipi bir cihazı ne geri alıyoruz, ne öyle bir cihaza yazılım yüklüyoruz, ne de tamir servisi vb. uyguluyoruz!...




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.