Şimdi Ara

ıphone 6s arkadaşlar bir yardım eder misiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1)ayın 11 inde cihazımı garantiye yolladım ekran değişti geldi ben pil sorunu var yazmıştım çünkü 30 da 20 de 11 yada 15 te kapanıp şarja takma simgesi çıkıyordu taktığımdada kaçta kapanmışsa oradan devam ediyordu
    2)22 de aldım cihazı yine 30 da kapandı 2 saat içinde geri gittim verdim yazılım falan yüklemişler
    3)29 unda aldım şarj evet güzel gidiyor 1 günü çıkarıyor pil durumum %84 müş 31 inde yine aynı sorunu yaptı
    ooo apple değişim yapsınlar değişim şartt diyen birisi değilim ama pil iyi durumda yazılım restore edildi ekran değişti(ayrıca ekran değişince eski yolladığım beyazlık yok gibi sarıya kaçıyor sanki biraz)

    Nasıl bir yol izlemeliyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ajan_33 -- 31 Ocak 2018; 23:59:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • hocam işin özeti hiçbir şey. çünkü pilde döngü baz alınıyor 500 ün altında ise ve ömür 80 den a ise değişirler. ekran çok bariz değilsede işlem görmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eyvallah hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam aynı durum bendede mevcut verdim telefonu batarya az gidiyor eskiye göre daha geç şarj oluyor diye bazen de yazılımsal donma oluyor diye ekran değişti geldi . Almaya gittim dedim benim sorunum bu değil telefonu almadım geri bıraktım . İşlem tamamlandı bişi bulunamadı yazılım yüklendi yazmışlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6s ve 6s Pluslar için bazı seri numaralı cihazlarda pil sorunu olduğundan iki sene süre ile Apple bedava pil değişim hakkı tanımıştı. İnternetten bunu bir araştırıp cihazın seri numarasını kontrol etmeni öneririm. Eğer seri numaran bu kapsamdaysa o açıklama ile Apple'a gidersen pilin değişebilir. Benim de 6s'imde aynı problem vardı %35'de vs. kapanıyordu telefonum ki Türkiye'de bu sorunu yaşayan ilk insanlardan olabilirim. Henüz sorunun ne olduğunu Apple da bilmediğinden cihazım sıfırı ile değişmişti. Hatta ben cihazı ilk çıktığı gün Fransa'dan almıştım ve glabal garanti kapsamında 1 yılı dolduktan bir kaç gün sonra problemi yaşamaya başlamıştım ve garanti bitmesine rağmen telefonum sıfırı ile değiştirildi. Bu problemi genellikle ilk üretilen ve satışa çıkan cihazlar yaşıyor. Ama sen kesinlikle dediğim şeyi bir kontrol et.
  • Tüketici yasalarındaki değişikliklere bakın. Ürün tamir edildikten sonra tekrar bozulursa sanırım 11. Maddede yazmakta idi orada sayılı değişim ,para iadesi hakları kullanılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdi ben aracı bir şey kullanıyordum bakalım apple servisine yollamışlar onlar işin içinden çıkamayınca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ab1907

    6s ve 6s Pluslar için bazı seri numaralı cihazlarda pil sorunu olduğundan iki sene süre ile Apple bedava pil değişim hakkı tanımıştı. İnternetten bunu bir araştırıp cihazın seri numarasını kontrol etmeni öneririm. Eğer seri numaran bu kapsamdaysa o açıklama ile Apple'a gidersen pilin değişebilir. Benim de 6s'imde aynı problem vardı %35'de vs. kapanıyordu telefonum ki Türkiye'de bu sorunu yaşayan ilk insanlardan olabilirim. Henüz sorunun ne olduğunu Apple da bilmediğinden cihazım sıfırı ile değişmişti. Hatta ben cihazı ilk çıktığı gün Fransa'dan almıştım ve glabal garanti kapsamında 1 yılı dolduktan bir kaç gün sonra problemi yaşamaya başlamıştım ve garanti bitmesine rağmen telefonum sıfırı ile değiştirildi. Bu problemi genellikle ilk üretilen ve satışa çıkan cihazlar yaşıyor. Ama sen kesinlikle dediğim şeyi bir kontrol et.

    O site hangisi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.