Şimdi Ara

İPhone 6S Garanti Kapsamı Saçmalıkları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar, 25 ekim 2015 tarihinde garantili olarak Türkiye’den aldığım 6s 64gb telefonum, 2017 haziran ayında orijinal şarj kablosuyla şarj olmamaya başladı, içine toz kaçmıştır diye düşünüp rutin olarak kürdanla toz alma çabamda işe yaramadı ve servise götürdüm, ( Mersin Gürgençler) durumu anlattım ve Servisteki kadın elindeki ince metal bir çubuğu şarj soketine soktu ve benim yaptığım temizleme işlemini yapmaya çalıştı ama temizdi. Servis kaydı oluşturalım dedi, oluşturduk, ayrıca bataryadan memnun olmadığımıda belirttim. 1 hafta kadar sonra bana verilen cevap şu oldu
    Telefonun şarj soketindeki teli kırmışsınız ve kullanıcı hatası olduğu İçin değiştiremeyiz. 1950₺ verirseniz yenisini veririz dediler. O metel çubuğu soketin içine sokarak belkide diz kırdınız dediğimde bu işin eğitimini aldığını ve benim soketi kurcalamamla onun kurcalaması farklıymış. Sonuç olarak telefonum garanti kapsamı dışında kalmış.
    Neyse aradan bu güne kadar geçen zamanda telefonum orijinal şarj aletiyle kesinlikle şarj olmazken araba için aldığım belkin şarj kablosuyla kusursuz şarj oluyor ve sorunumu çözdüm. Buraya kadar olanlar bence hayli tuhaf ama devamı daha da tuhaf bence.
    Dün tesadüfen şu yazıya ulaştımhttps://www.apple.com/tr/support/iphone6s-unexpectedshutdown/
    Burada yazana göre 6s in bazı serilerinde pilin hatalı üretildiği ve beklenmeyen kapanmalar yaşandığını ve hatalı üretilen pillerin 3 ve 4. Karakterleri şunlardan biriyse pilinizi ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz diyor, seri numaranız tutuyorsa gidin değiştirin diyor kısacası. Bugün yeniden bu servise gittim ama seri numarası tuttuğu halde telefonuma daha önceden zarar vermiş olduğum için bu pili taksmayız, görüşmeliyiz, 10 gün beklemeliyiz gibi saçma sapan karşılıklar aldım ve artık Apple’ın Türkiye garantisi diye birşey olmadığına emin oldum, bundan sonra asla garantili iPhone almam, en ucuzu nereden alınıyorsa oradan alırım. Çünkü bunlar garanti olayını işlerine nasıl geliyorsa öyle yürütüyorlar. Bugün çağrı merkeziylede konuştum, şarj soketinin neden tamir edilemediğini, yedek parçanın neden olmadığını anlayamadığımı defalarca anlatmama rağmen bi türlü tatmin edici cevaplar alamadım. Ona eyvallah da pilim neden değişmiyor, Soketle ne ilgisi var, soket bozuk olsun pilimi değiştirin dediğimde de telefon patlayabilirmiş beni düşünüyorlarmış....
    Biraz uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar, sonuç olarak şimdiye kadar eşimle birlikte 4 iPhone ve 1 MacBook Pro kullanıcısı olarak şunu gördüm ki Apple garanti diye birşey yokmuş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Ahmetin Mehmetin servisine değil orjinal AppleStore’a gidicektin(zorlu center - akasya avm)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen hocam direk zorluya gidecektin. Büyük ihtimal soketide görevli kadın kırdı ihale sana kaldı yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşimizi gücümüzü bırakıp gidemiyoruz malesef, ilk İstanbul’a gidişimde gidecem ama zorlu ya ve süreci en başından anlatcam, bişey çıkar mı bilmiyorum ama şansımı deniycem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En basitinden şarj aletine bir şeyler sokmasına neden müsade ettin ki? Madem müsade ettin ve şarj soketi kırık işlem yapamayız dediler. Al kamera kaydını, ara Apple Destek hattını, cihazımın içine bir şey soktular sonra da garanti dışı bıraktılar, buyrun bu da kanıtı de ver videoyu ellerine. Yani iki taraf da bilinçsizce hareket ediyor ondan sonra Apple suçlu oluyor. Gürgençlerdeki ön büroda seri numarası kaydı yapan kişi eminim yüksek mühendislik mezunudur. Ne başımıza geliyorsa zaten hep ben bildimcilerden geliyor. Cihazınızı adam gibi bir servise önceki mazisini anlatmadan sadece batarya değişim programına uygun olduğunu gösteren web sayfasının çıktısıyla gönderin. Soketi falan karıştırmadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: straptezlo

    Ahmetin Mehmetin servisine değil orjinal AppleStore’a gidicektin(zorlu center - akasya avm)

  • straptezlo S kullanıcısına yanıt
    Benim gittiğim serviste apple yetkili servis, hiç daha önce işim olmadığı için güvendim malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isosem19

    En basitinden şarj aletine bir şeyler sokmasına neden müsade ettin ki? Madem müsade ettin ve şarj soketi kırık işlem yapamayız dediler. Al kamera kaydını, ara Apple Destek hattını, cihazımın içine bir şey soktular sonra da garanti dışı bıraktılar, buyrun bu da kanıtı de ver videoyu ellerine. Yani iki taraf da bilinçsizce hareket ediyor ondan sonra Apple suçlu oluyor. Gürgençlerdeki ön büroda seri numarası kaydı yapan kişi eminim yüksek mühendislik mezunudur. Ne başımıza geliyorsa zaten hep ben bildimcilerden geliyor. Cihazınızı adam gibi bir servise önceki mazisini anlatmadan sadece batarya değişim programına uygun olduğunu gösteren web sayfasının çıktısıyla gönderin. Soketi falan karıştırmadan.

    Apple Türkiye telefon destekle görüştüm, bana söyledikleri şu, eğer şarj soketinin kirli olduğunu düşünürsek de hemen servise gitmeliymişiz, kendimiz temizlersek başımıza böyle şeyler gelebilirmiş, yani adamlar servisin o çubuğu sokmasını normal karşılıyorlar. Ben görüntü de alsam birşey değişmezdi bence, bi de çok ani gelişen bir şeydi, ben durumu anlatırken kadın o mili soktu içine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atincov1122


    quote:

    Orijinalden alıntı: isosem19

    En basitinden şarj aletine bir şeyler sokmasına neden müsade ettin ki? Madem müsade ettin ve şarj soketi kırık işlem yapamayız dediler. Al kamera kaydını, ara Apple Destek hattını, cihazımın içine bir şey soktular sonra da garanti dışı bıraktılar, buyrun bu da kanıtı de ver videoyu ellerine. Yani iki taraf da bilinçsizce hareket ediyor ondan sonra Apple suçlu oluyor. Gürgençlerdeki ön büroda seri numarası kaydı yapan kişi eminim yüksek mühendislik mezunudur. Ne başımıza geliyorsa zaten hep ben bildimcilerden geliyor. Cihazınızı adam gibi bir servise önceki mazisini anlatmadan sadece batarya değişim programına uygun olduğunu gösteren web sayfasının çıktısıyla gönderin. Soketi falan karıştırmadan.

    Apple Türkiye telefon destekle görüştüm, bana söyledikleri şu, eğer şarj soketinin kirli olduğunu düşünürsek de hemen servise gitmeliymişiz, kendimiz temizlersek başımıza böyle şeyler gelebilirmiş, yani adamlar servisin o çubuğu sokmasını normal karşılıyorlar. Ben görüntü de alsam birşey değişmezdi bence, bi de çok ani gelişen bir şeydi, ben durumu anlatırken kadın o mili soktu içine.

    Hocam sen o cihazı geçmişi anlatmadan dediğim şekilde bilinen iyi bir servise yönlendir. Batarya değişim programına uygundur sayfasının çıktısını da iliştir gönderirken. Çok sıkıntılı süreç umarım sonuç alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ederim, öyle yapayım artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.