Şimdi Ara

iPhone 7 Plus Arama Geldiğinde Ekran Uyanmaması Problemi Hk. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
177
Cevap
4
Favori
27.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iCloud kapalı olmasına rağmen sorun devam ediyor arkadaşlar. Çözüm bu değil malesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _brn_ -- 18 Ocak 2018; 21:47:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • durumu düzelen bir arkadaş varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERAYTUR GAZİANTEP VİZE

    durumu düzelen bir arkadaş varmı

    kardeşim ben düzelttim . gittim note 8 aldım. dünya varmış. 6100 liraya dünyanın çilesini çektik. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın o apple. Nefret ettim. Bir daha tövbe. Garantili cihazda almam bundan sonra. gittim 3200 dual sim çift hatlı note 8 aldım. Kurtuldum. Şimdi bu x de sıfırlansın neye satarsam kar. sarı kutu ind falan almıştım. Çok zarar etmemiş olucam. Bir daha da tövbe apple benim için bitmiştir. Nacizhane tavsiyem çözümü olmayan şeyi kesin atın. Her türlü rezillik diz boyu. Sabah bir de siyah ekran da kaldı. Tamam yeter bu kadar dedim. bir an önce kurtulmaya bakın.
  • _brn_ _ kullanıcısına yanıt
    icloud kapatman önemli değil ki. Sonuçta telefon rehberin iclouddan geliyor. İtunes demişsin ama icloud demek istedin galiba. Anca tamamen sıfırlayıp tel defteri olmadan kullancaksınız. Şu an başka çözümü yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERAYTUR GAZİANTEP VİZE

    arkadaşlar ,itunesten bu bilgisayara yedek alsak yeni bir icloud ile girsek nasıl olur

    Kardeşim hepsini denedim. Farketmiyor. Yazılım ile ilgili de değil sorun. Sorun anakrt ile ilgili yüksek ihtimal. Geçenler de arkadaşın biri yazmıştı. Kaldı ki avea da üst düzey yöneticinin söylediği o parti de sorun var. O yüzden çözüm yok. Değişim olucak. Ta ki yeni seri gelene kadar
  • Hayırlı oldun kardeşim nasıl not 8 ne kadarsa aşmıştın ben 2 yıl kasko yaptırdığım için zararım çok oluyor değişim de zor yaparlar ana kartsa çok kötü mecbur mahkemeye vereceğim yazılımsak değilse bitti beni yine değiştirmeye çalışıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ERAYTUR GAZİANTEP VİZE E kullanıcısına yanıt
    Kardeşim telefonu satarsan o poliçenin iptalini yaptirir kalan tutarı geri alırsin. O yuzden, o mesele cok da onemli degil. Ama note 8 harika olmus .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tayfunayhannn

    Arkadaşlar cep telefonu tamir ustası olarak olay başıma geldigi için çözümü 3 gün sonunda kendi 7plus red cihazımda çözdüm.

    1- sorununuz sürümden kaynaklı 11.3 de düzelecek

    2- şimdi nasıl çözeriz diyorsanız gelelim ona ayarlardan ekran ve parlaklık giriyorsunuz “uyandırmak için kaldır “ seçenegini kapatıyorsunuz. Ve telefonla konuşmanız bittiginde on off tuşuyla kapatmıyorsunuz görüşmeyi sonlandırma olayını. Ekrandan kırmızı buton dan kapatın sorununuz düzelicek

    Sürüm 11.3 olan a kadar idare ediniz denendi test edildi.. benden bu kadar

    Allah aşkına insanları yanlış yönlendirmeyin.

    2- uyandırmak için kaldır özelliği ile bu sorunun alakası yok benim iphone 6 telefonumda da oluyor bu sorun. Onda uyandırmak için kaldır özelliği mevcut değil. Boşu boşuna insanların kullandığı özelliği hiç yoktan yere kapatın diyorsunuz.


    Sorunun çözümü bana göre yok güncelleme ne icloud kişileri ile alakalı nede rehberdeki kişiler ile. Bende 80 küsür rehberde kişi var yine aynı sorun oluyor.


    Sorunda telefona girdiğiniz son aramalar bölümünden birini aradınız sonra konuşma bitince güç tuşu ile kapattınız öyle bıraktınız telefonu (telefonun arka planında son aramalar kısmı kalıyor) arama geldiğinde ekran uyanmıyor. Bildiğin ne zamandır olan yazılımsal bir sorun bu. Güncelleme harici çözülceğini hiç sanmıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ranegade95 -- 19 Ocak 2018; 10:47:43 >




  • arkadaşlar bugun yeniden sıfır kutu cihaz aldım sıfırdan ıcloud kurdum uygulamaları indirdim hiç rehberde kişi yok yarında sim kartını değiştirerek test edip sonucu sizlerle paylaşcam inşallah düzelir artık piskolojimizi bozdu bu durum artık
  • Sonucu bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendeki sorun devam ediyor bugun akraba olduğumuz kıdemli danışman aradı telefonu en yakınımdaki sercisi söyleyerek oraya bırakmamı söyledi Kendisi bir rapor hazırlamış bu rapor çerçevesinde onarım merkezine gönderilecekmiş ardından bana 4-5 gün içinde cevap verilecekmiş son durum bu maalesef 4-5 gün telefonsuz kalacağız daha önce zorlu centera gittiğimde bunun yazılımsal bir sorun olduğunu ve yazılım beklememi söylemişlerdi son durum bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERAYTUR GAZİANTEP VİZE

    arkadaşlar bugun yeniden sıfır kutu cihaz aldım sıfırdan ıcloud kurdum uygulamaları indirdim hiç rehberde kişi yok yarında sim kartını değiştirerek test edip sonucu sizlerle paylaşcam inşallah düzelir artık piskolojimizi bozdu bu durum artık

    Nasıl değişim yaptılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardeşim ben medai martktan almıştım hatalı raporu götürdüğüm zaman tekrar değişim yaptılar başka bir cihazmı alacaksın aynı cihazımı dediler son kez şansımı denemek için aynı cihazı verin dedim olmazsa ıphone veya not 8 alcam ama her şeyi sıfırda kurdum sırf düzelsin diye paralı uygulamalarımdan rehberimden whatsap konuşmalarımdan tek tek vazgeçtim artık hayırlısı düzelirse kendi icloud veya uygulamalarımızda sorun var demektir tabi şöyle bir durumda var daha önceki telefonlarda donanımsal bir hata olup bunda olmama olayıda olabilir ama sonucu paylaşcam İnşallah hepimizin sorunu çözülür bir birimizi anlayalım ve çözüm bulan paylaşsın
  • Defalarca cihaz alınıyor yeni cihazlar deneniyor yane bukadar rastlantı olması mümkün deil. Şebekeyle alakalı olabileceği şüphesi iyice aklıma takılmaya başladı. Bu ya şebekeyle alakalı yada iCloud hesabıyla alakalı bence cihazlarda bir arıza yok yazılımsal olduğunuda düşünmüyorum artık. Şebeke sürümü güncelleyin bir deneyin arkadaşlar bu durum bende olmadığı halde benide sıyırttı. Sim karttaki numaralar şebekede yedeği varmı acaba bundanmı yapıyor. Ama şebekenin bu işte parmağı olma ihtimali çok yüksek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AfterLife61 -- 20 Ocak 2018; 11:20:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İcloudla alakası yok kapatıp denendi şebekeyle alakası yok farklı hat farklı operatör denendi. Şu an tek ve doğru bulgu var rehberde kayıtlı olmayan kişilerde bu sorunun yaşanmaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _brn_ _ kullanıcısına yanıt
    Ama telefon defteriniz icloudda kayıtlı değil mi? ben Türktelekom sordugumda bana otomatik seçimi kapatın demişti. Hem de direk. Emin misiniz dedim. Eminim dedi. Kopmalar kesintiler düzelmişti. Ama bir müddet sonra arama ekranı sıkıntısı tekrarladı. İcloud için tel sıfırlayıp hiç icloud kullanmayıp denemek lazım. Çünkü kayıtlı birileri aradığında oluyor bu sıkıntı. Kayıtlı değilse sorun yok. Betayı yükledikten sonra biraz daha azalmış ama düzelmemişti. Şu iphone X kullanan hemen hemen herkes de var. Sadece yorgunluk ile ilgili. Eğer günde benim gibi 150 200 tel görüşmeniz varsa karşınıza daha çabuk çıkıyor bu sorun. Ama 3 5 tel görüşmesi yapanlar fark etmiyor ya da daha kısa süreli karşılaşıyor. Benim son zamanlarda tel çalma bitiyordu. Ben ancak cevapsızlar da görüyordum. Hatta şu da oldu. Ekran gelmedi restart yaptığımda o cevapsız hiç gözükmediği de oldu. Yani kimin aradığı belli değil.

    Koca Apple bu soruna çözüm bulamıyorsa biz nasıl bulucağız o da ayrı mevzu bence gidin iade edip başka telefon alın. İphone da artık seneye tekrar deneriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AfterLife61

    Defalarca cihaz alınıyor yeni cihazlar deneniyor yane bukadar rastlantı olması mümkün deil. Şebekeyle alakalı olabileceği şüphesi iyice aklıma takılmaya başladı. Bu ya şebekeyle alakalı yada iCloud hesabıyla alakalı bence cihazlarda bir arıza yok yazılımsal olduğunuda düşünmüyorum artık. Şebeke sürümü güncelleyin bir deneyin arkadaşlar bu durum bende olmadığı halde benide sıyırttı. Sim karttaki numaralar şebekede yedeği varmı acaba bundanmı yapıyor. Ama şebekenin bu işte parmağı olma ihtimali çok yüksek

    KArdeşim şebeke ile alakası yok bence çünkü yurt dışında da bir çok insan şikayetçi bu durumdan. Türkiye'de ki şebekelerle alakası yok.
  • realmy R kullanıcısına yanıt
    Bukadar şikayet var ve apple hala çözüm üretmemiş. Valla ne diyim reis umarım sorunu çözerler yada çözersiniz. Bir ihtimal şu yeni gelecek güncelleme belki çözüm olur. Bir ihtimal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AfterLife61

    Bukadar şikayet var ve apple hala çözüm üretmemiş. Valla ne diyim reis umarım sorunu çözerler yada çözersiniz. Bir ihtimal şu yeni gelecek güncelleme belki çözüm olur. Bir ihtimal

    yeni güncellemeyi test ettim aynı. Sadece biraz daha kısa süreli oluyor. Zaten o beni çeilden çıkarttı. Her aradığımız da güncelleme diye diye yediler bizi. Sonuç koca sıfır.
  • realmy R kullanıcısına yanıt
    Sıkıntılı bir durum gerçekten yabancı ülkelerde sorunu yaşayanlar var epey baktım ama çözüm namına tam bir fiyasko. Apple power tuşuna 2 kez basın olmadı home tuşuna bir kes basın gibi bir çözüm önermiş ama kimse tatmin olmamış çözüm deilmiş birde ses kısma tuşu ve power tuşumu home tuşumu 30 sn basın bişeyler yazmışlar ne olduğu belli deil gerçekten insanı çileden çıkartan bir durum olsa gerek. Bende böle bi sorun olmadığı için kendimi şanslı hissetmeye başladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.