Şimdi Ara

İphone 7 ve Granti Kapsamı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
89
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar yaklaşık 1 ay önce faturama kayıtlı olarak İphone 7 aldım. Telefonu kullanmaya başladığımda mikrofonunda hata olduğunu fark ettim. Bu şekilde 3-4 gün kullanıp arızanın kesin olduğundan emin olduktan sonra telefonu aldığım yere götürdüm.

    Telefon en ufak bir darbe almadı, ürün hatalı üretilmiş. Kutudan çıkarıp kullanmaya başlar başlamaz üretim hattından kaynanlanan bu arıza ile karşılaştım yani benim en ufak bir hatam yok, sorun tamamen Apple markasının sorumluluğu altında.

    Telefonu aldığım yere götürüp sorunu anlattım ve garanti kapsamı içinde sorunumun çözülmesini istedim. Ayrıca özellikle şu soruyu sordum. ''Telefonu açmazlar değil mi? Çünkü henüz çok yeni aldığım telefonun tamir görmesini istemiyorum. Ürün sıfır ve üretim kaynaklı bir hatası bulunduğundan Apple'ın değişim yapması gerekiyor.'' Bunu söylediğimde ''Ürünü tamir etmezler, mümkünse yenisini gönderirler'' cevabını aldım.

    Bugün telefonu almış olduğum yerden aradılar. Gelip alabilirsiniz telefonunuzu, diye. Gittiğimde bana aynı telefonu tekrar verdiler ve ''Telefonun içini açtılar, bir parça değiştirdiler bu şekilde kullanabilirsiniz'' cevabını aldım.

    Bunu kabul etmeyeceğimi, ilk baştan telefonun tamir edilmemesini istediğimi çünkü bu sorunun benden kaynaklanmadığını, üstelik bunun garantisini bana verdiklerini söyledim.
    Bunun üzerine Apple eskiden yeni telefon gönderiyordu şimdi göndermiyor sadece tamir yapıyor cevanını aldığımda bu telefonu bu şekilde kabul etmeyeceğimi değişim istediğimi söyledim.
    Bana dilekçe yazmam gerektiğini ve sürecin uzayabileceğini söylediler.

    Bu nasıl bir iş? 3-4 gün kullanıp garanti kapsamında gönderdiğim telefon için neden dilekçe yazayım? Apple garanti servisi bu şekilde mi çalışıyor?







  • Hocam öncelikle hemen yapman gereken tüketici hakem heyetine başvurmak arkadaşım iphone 7 aldık beraber benimkinde bir sıkıntı yoktu ama onunkinde kilit tuşu hafif içine göçüktü gittik garantiye gitti geldi bir şey değişmedi hakem heyetine verdi 3-4 ay sonra değişim çıktı ürürnün yenisi ile ve garanti vs sıfırdan başladı komple

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.