Şimdi Ara

İphone cihazım ve garanti olayı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    geçen hafta ahiyze ve hoparlör problemi nedeniyle cihazımı genpa servisine verdim. Açıkcası yeni cihaz bekliyordum. Aksine yeni cihaz gelmedi. Cihazın içi sökülerek tamir edildi. Temizlenmiş sözde ben bilemiyorum. Servise gitmeden önce Apple müşteri hizmetleri yazılım destek ekibini aradım cihazda tamir olmayacağını cihazın yenisini isteme şansımız olduğu söyledi bende servise gittim cihazın içi açıldığı için cihazı kabul etmedim. cihaz serviste kaldı. genpa gişe personeli apple ın bize mail atması gerektiğini söyleyerek genpada cihazı bırakarak genpadan ayrıldım. Apple ı tekrardan aradım mail atılması için üst düzey kıdemli müşteri danışmanı beni aradı yarım saat benimle polemik yaptı cihazı değiştirmemek servisi savunarak benimle kavga edercesine konuştu. Sorunsuz cihazı değiştiremem gibisinden cümleler söyledi. Zaten sorun çözülmüş ben cihazın içi açıldığı için servisten cihazı almayacağımı söyledim. Bi ara değiştireceğini söyledi fakat ben biraz sinirlenince cihazı değiştrmekten vazgeçti dalga gecer gibi.

    ben yeni cihaz için neler yapmalıyım ? değiştirebilir miyim ? çözüm nedir ? nerelere başvurayım ?

    Teşekkürler.







  • Yeni cihaz isteme nedeninizi anlamadım. Ahize ve hoparlör problemi varmış servis onarmış ve size geri veriyor. Bunda bir acayiplik mi var, ben mi bir şeyi kaçırdım yoksa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Yeni cihaz isteme nedeninizi anlamadım. Ahize ve hoparlör problemi varmış servis onarmış ve size geri veriyor. Bunda bir acayiplik mi var, ben mi bir şeyi kaçırdım yoksa?

    ben yeni cihaz gelir diye bekliyodum. tamir edilmiş. yeni cihaz istemek hakkımız değil mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan__tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: kilecerme

    Yeni cihaz isteme nedeninizi anlamadım. Ahize ve hoparlör problemi varmış servis onarmış ve size geri veriyor. Bunda bir acayiplik mi var, ben mi bir şeyi kaçırdım yoksa?

    ben yeni cihaz gelir diye bekliyodum. tamir edilmiş. yeni cihaz istemek hakkımız değil mi

    Sonuçta servisin görevi problemi gidermek. Tamir ederek gidermiş ve sorun çözülmüş. Yani ben yeni cihaz istiyorum dediğiniz zaman hemen çıkarıp yeni cihaz verecek halleri yok. Bu Apple'ın memleketi Amerika'da bile böyledir. Eğer tamir edilmeyecek bir sorun varsa veya çok uzun sürecekse o zaman yeni cihaz vermeyi onlar teklif ediyor zaten.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.