|
İPHONE KUTULU DEĞİŞİM (8. sayfa)
![](/static/forum/img/populer-yerinde.png)
![](/static/forum/img/populer-yerinde.png)
![Daha fazla göster butonu](/static/forum/img/Layer_3.png)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Arkadaşlar merhaba. Iphone cihazım ilk aldıktan 1.5 ay sonra arka camın içinde leke fark ettim apple gittim swap dediler kabul ettim verdikleri swap kusurlu çıktı bunu kullanın 15 20 gün içinde yenisini getircez dediler kabul ettim 6 aydır kullanıyorum. Şimdi ise ön kamerada 3 tane tozlanma fark ettim. Apple desteği aradım bi servise gösterin dediler bide bi mail gönderdiler o mail üzerinden kameranın fotoğraflarını istediler attım. Yarında apple zorlua gidicem kesinlikle ve kesinlikle onarım ve swap cihazı kabul etmicem. Apple storeda sorunu onaylattıktan sonra apple desteği tekrar aramayı düşünüyorum tecrübesi olanlar paylaşabilirlermi nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardımcı olun
-
Yazılanları okuyup kendi şanssızlığımı kendi yüzüme vurdum yine. Apple destek tarafında kiminle konuşsam servis sürecini beklememi söylüyor. cihaz şu an imei kaydı için boş boş yatıyor. https://forum.donanimhaber.com/apple-onarim-merkezi-tarafindan-yollanan-degisim-cihazi-bozuk-cikti--148106107
Konu burada tecrübeli arkadaşlardan yardımcı olabilecek varsa sevinirim
-
quote:
Orijinalden alıntı: Mrt4434Hocam benimde xs servisw gitti 3.de swaplamışlardı swapda sorunlu sende swap sorunlu olunca ne yaptın yeni gelen swapıdamı vereyim servise ne yapmamı önerirsin?
hocam hangi servise veriyorsunuz siz ? troy servis swap cihazın imei'si kayıtlı olmadığından kayıt olana kadar servis sürecine başlamıyor
-
Acımayın bu zorbalara 20 günü doldurduğu gibi sıfır kapalı kutu cihaz veya para iadesi talep edin.
-
Cihaz şu an apple onarım merkezine gitti tekrardan. Maalesef tekrar swap cihaz gönderecekler büyük ihtimalle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba telefonumun ön kamerasında toz var ilk cihazım arka camda leke var diye değiştirdiler swap verdiler o verdikleri swapda kasanın boyası atıktı söyledim 15 gün kullanın yenisiyle değişelim dediler değiştiler bundada ön kamerada toz çıktık apple desteği aradım swap cihaz onarım monarım istemiyorum kapalı kutu istiyorum verdiğiniz swaplar 2. el dedim apple destek siz bi apple store a gidin rapor alın sorunu onaylatın burdan kıdemli kişilere iletelim dediler salı günü rapor attım konuştum çarşamba sonuç için dönüş yapıcam dedi bugün aradı değişim için başvuru yapıcam ve size olumlu olumsuz cuma günü kesin sonuç vericem dedi ama tcmi adres bilgirimi aldı ve iphonumu bulu kapattırdı sizce sonuç ne çıkar böyle bi tecrübe yaşayan oldumu
-
Yukarda yazılanları okursan bizde aynı şekilde TC verdik, yüzde 90 olumlu olur sonuç değişir cihaz eğer kıdemli departman ile görüştüyseniz. -
Peki başka mağazadan değilde Apple Store(Zorlu ya da Akasya)'dan alınan ürünlerin sorunlarının sürekli parça değişmesi halinde düzelmemesi durumunda, iade-değişim talebini satın alınan mağazadan yapabiliyor muyuz?
-
Ben Hepsiburada'dan aldım değişimi Apple yaptı. -
Merhaba bendede 5S var Garantisi çoktan doldu ama değişim yapılacağına yüzde yüz inanıyorum çünkü kesinlikle kullanıcı hatası kaynaklı bir sorun değil üretim kaynaklı bir hata Cihazın ekranı kendi kendine kalktı.Düşürdün diyemezler ekranda çizik bile yok sıvı teması yok anakartı sağlam aktif olarak çalışıyorda yalnız ekran komple ayrıldıktan sonra home tuşu bağlantısı çıktı assistan açık birde batarya 8 10 saat içinde yavaş yavaş kendini deşarj etmeye başladı ama bunlar komple 2'ye ayrılmadan önce yoktu tabi cihaz hala şu an alt ve üst çerçevelerinden 2 paket lastiği ile tutturulma suretiyle sorunsuz olarak çalışmakta.İş yoğunluğunu ve bazı sıkıntılar nedeniyle akasyaya gidemedik.Önümüzdeki günlerde gitmeyi düşünüyorum yalnız 5s yerine 6 6s 7 8 veya sizin gibi se2020 alma ihtimallerinde varmı acaba merak ediyorum.Bu arada akasyada zorluk çıkartsalar bile tüketici hakem heyetinde ücretsiz değişim kesin olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Garantisi doldu diyorsunuz neden değiştirsinler? -
Bataryanız şişmiş bu da şarjda kullanımdan veya farklı cihazlar ile şarj etmekten olabilir ayrıca uzun süredir kullanıyorsunuz bataryanızın yıpranması normal cihazın ömrünü doldurmuşsunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çünkü sorun kullanıcı hatası kaynaklı değil üretim hatası kaynaklı ve elektronik aksamlarda kanunen 10 yıla kadar destek verme zorunluluğu var (ücretli,ücretsiz) Ayrıca tüketiciyi koruma kanunu denen bir kanunda yasalarımızca bulunmakta.Diğer firmalar biraz uğraştırıyor ama sonunda hakkını illa ki kanunen vermek zorunda kalıyorlar.Ben sadece Apple'ın diğer markalardan bir farkı var mı diye merak ettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öncelikle elektronik aksamlarda kullanım ömrü ve desteği kanunen yasalarımızca 10 senedir (ücretli,ücretsiz) ekran tamamen ayrılmadan önce bende sizin gibi bataryasının şiştiğini baskıdan ekranın kalktığını düşünmüştüm ama ekran komple çıktıktan sonra arkada ki panelin neredeyse düm düz olduğunu da gördüm yine de batarya şişmesinden kaynaklanabilir ama daha çok sanki uhuyla yapıştırmışlar ekranı çerçeveleri gibi ek olarak sık sık kablo ve adaptör arızası yaşamamıza rağmen fiyat politikaları ne olursa olsun her zaman orjinal aksam ve aksesuarlar kullandık.Sıkıntı yok ücretsiz değişim olacak ama Apple iyi niyetli yaklaşıp kısa sürede mi hakkımızı verir yoksa biraz uğraştırıp kanunen mi hakkımızı almamızı sağlar orası da onlara kalmış.Sonucu bildiririm size de.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında maddi açıdan bir sıkıntım olduğu da pek söylenemez. Zamanında en yakınlarımız tarafından hakkımızın yenmek istenmesi sonradan hakkımızı Söke söke sonuna kadar almamızdan sonra kendimin bir konuda 1 gram haklı olduğuma dahi inanıyorsam sonuna kadar o işin peşini bırakamıyorum. Geçmişten gelen faydalı bir alışkanlık oldu bu bende sizede tavsiye ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende çok uğraştım almak için servise verdim sorun yok deyip gönderdiler servisten alır almaz başka şehirlerdeki servise gönderdim onlar sorun var diyorlar toplam 8 kere servise verdim cihazı.10 yıl ama ücretli destek veriliyor. Eğer ürün garanti kapsamında ise ücretsiz yapılıyor.Yani sizden ücret alınır. -
Eğer cihazın tamiratı mümkün deilse size cihaz bedeli kadar indirim uygulanıp üst model teklif edilir. -
5s i verip 6-7-8-SE2020 ile ücretsiz değiştirmezler garanti dışındaki ürünü ama ücretli değişim neden olmasın yapabilirler -
5'lerde Bu ekran kalkması sorununu yaşayıp 3 4 sene evvel alınan cihazlarını ücretsiz değiştirebilenler olmuş tek örnekte değil bu bir kaç tane Hatta birisi üzerine teli düşürmüş ekranıda kırmış yine değişim yapılmış ama Akasya veya Zorlu Apple store'a randevu alıp direkt giden arkadaşlar bunlar zaten apple yetkili servislerinin ücretsiz değişim yapacaklarına bende inanmıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X