Şimdi Ara

iPhone Yetkisiz Müdahale. Apple tamir etmedi. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
4
Favori
21.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün 5s'im ile ilgili aynı şeyi söylediler
  • Tüketici heyetine gitmeden önce son bir kez de kvk genpa gibi servislerden birine ver sonuç değişe biliyor. Bunların sistemi nasıl bilmiyorum ama biri yetkisiz müdahale derken diğeri cihaz değişimi yapabiliyor. Enteresan vakalar bunlar. Ha baktın sonuç aynı direk hakem heyetinin yolunu tut

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Esraada

    Benim basimada ayni olay geldi tuketici mahkemesinden ne sonuc cikti acaba?

    3 ay önce bana da telefonun ısı teması almış olup, garanti dışı kaldığını söylediler fakat cihazı kullanırken özen gösterdiğimi herhangi bir sıvı teması olmadığını söyleyince çalışan yetkili buharlı bir ortamda da kalıncada sıvı teması yerine geçtiğini garanti dışı olduğunu söyledi. Benim düşüncem artık 5s'in eskidiğinden çok fazla değişim talebi alındığı için ilgi ve alakanın azaldığından yanadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre selam mesaji okursan bi donus saglarsan cok swvinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardesim merhaba konunu okudum sana cevap yazma geregi duydum.İlk ciktiginda 8 plus aldim sıfır.Suya dusurdum basinctanmidir nedir su aldi telefon kapandi acilmadi.Goturdum zorluya ucretli degisim icin adamin bana dedigi bunda yetkisiz mudale var.Ee yani degistirmiyomusunuz dedim.Haykr deseydi orda kafasinda kirar cikardim zaten.Koca apple store biseyden anladigi yok sifir actigim 3 4 ay kullandigim telefona suya dusurul goturunce yetkisiz mudale var diyo adam.Bizim icin onemli olan icinde parca degismismi degismemismi dedi degistirdik telefonu.Anlatmak istedigim apple store soyle boyle diyolar bi boktan anlamiyor ordakiler malinin arkasinda dur pesini birakma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorlu avmdeki genius telefonumun arizalarini tek tek gosterdi, donanimsal sorun var mutlaka degisir veya onarilir dedi, ankarada lydiaya getirdim, hicbir sey yok diye geri verdiler. Saka gibi



    Su an memnunum tabi, yazilimsal sorun gibi duruyor. Ama geniusun yazilimsal bir sorunu gormemesi garip. Ya lydia yanildi, ya da genius.



    Biraz kullanacagim, sorun devam ederse bireysele verecegim....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde 6s cihazım içinde aynısı oldu, cihazın jelatin ve paketini kendi ellerimle açtım, hiç bir şekilde tamir görmedi, cihazıma efor teknik tarafından yetkisiz müdahale denildi. Dokunmatik cihaz çıktığı andan itibaren apple ürünleri kullandım fakat bu saatten sonra apple marka hiç bir ürün ile ilgim alakam olmayacak. Hakkımı da arayacağım. Aynı teknik özelliklerde daha ucuz markalara yönelmek en mantıklısı. En azından hakkımız verilmediğinde bu kadar uğraşmam.
  • varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
    varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
    varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
    varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
    17 aralık 2018:
    teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
    sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
    varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..

    arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,

    dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti

    hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..

    son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..

    aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...

    [https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
    [https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]

    [https://ibb.co/0yT9c95 ]
    [https://ibb.co/HYtnP8J ]




  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu bende yaşıyorum. Ankamall gürgençlerde pil ve ekran değişimi sağlandı. Fakat pil sağlığı %90 dı ve genpaya götürdüm bu sorundan cihaza yetkisiz müdahale olduğu söylendi ve cihaz geldiğinde home tuşuda çalışmıyordu. Teslim almadım ve kıdemli departmanla görüştüm itiraz dosyası oluşturdukları ve mühendislerin inceleyeceği söylendi. Siz bu konuyla ilgili çözüme varabildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersinakar06 E kullanıcısına yanıt
    Aynısı başıma geldi itiraz ettim incelendi olumlu geri dönüş sağlandi cihaz değişecek onarim merkezinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple Türkiye çok bozdu çok.Ama bunun acısı çıkar elbet.Bugün böyle yaparsanız yarın tası tarağı Türkiyeden toplar çekilmek zorunda kalırsınız Tim Cook ve Apple Türkiye.Sizi yurtdışı harçları da kurtaramaz artık.Sonunuzun başlangıcı geldi sadece Türkiye için de değil dünyada Apple tarihe gömülecek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam appleyi arAyin zaten sizi kıdemli departmana bağlayacaklar

     iPhone Yetkisiz Müdahale. Apple tamir etmedi.

    Aynisi benim başıma geldi itiraz sonucu 26 gün sonunda swap cihaz gelecek cektiğim sinire sitrese değermi bilinmez...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İtiraz ettim mühendislik değartmanından cevap olumsuz geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersinakar06 E kullanıcısına yanıt
    Ben bu olanlanlari okudukça iyi yırtmışım diyorum bana olumlu geri dönmüşlerdi ama benim cihazi genpa garanti dışı dedi apple inceledi sorun yok diye karar geldi aralik ayi başından beri bununla uğraşiyorum daha anca gelirse cumartesi teslim alacağım cihazımı 28 gün olmuş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki tüketici hakem heyetine nasıl başvuracağım, bu süreç nasıl olcak bunla ilgili bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinakar06

    Peki tüketici hakem heyetine nasıl başvuracağım, bu süreç nasıl olcak bunla ilgili bilgisi olan var mı?
    e devletten çok basit şekilde başvurabiliyorsunuz süreci anlatın oradan servis formlarını da pdf olarak yükleyin, 18 gün oldu savunma bile vermedi apple ordada mağdur ediyor..

     iPhone Yetkisiz Müdahale. Apple tamir etmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 18 Ocak 2019; 10:43:2 >




  • Christopher Moltisanti kullanıcısına yanıt
    Savunacak neyi varki böyle olmasi daha iyi direk haklı çıkarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    e devletten çok basit şekilde başvurabiliyorsunuz süreci anlatın oradan servis formlarını da pdf olarak yükleyin, 18 gün oldu savunma bile vermedi apple ordada mağdur ediyor..



    Alıntıları Göster
    Bugün kaymakamlıktan dilekçe örneği aldım Bu süreçte cihaz sizdemi kalıyo yoksa şikayet dilekçesi ile birlikte hakem heyetine mi verdiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinakar06

    Bugün kaymakamlıktan dilekçe örneği aldım Bu süreçte cihaz sizdemi kalıyo yoksa şikayet dilekçesi ile birlikte hakem heyetine mi verdiniz.

    Alıntıları Göster
    hocam kaymakamlıktan yaparsanız cihazı teslim ediyorsunuz e-devletten yaparsanız cihaz sizde kalıyor, bilirkişi atandığında o sizi arayıp telefonu istiyor 5-10 gün inceleyip geri veriyor, kaymakamlıktan başvurursanız 4-5 ay telefonu unutun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    hocam kaymakamlıktan yaparsanız cihazı teslim ediyorsunuz e-devletten yaparsanız cihaz sizde kalıyor, bilirkişi atandığında o sizi arayıp telefonu istiyor 5-10 gün inceleyip geri veriyor, kaymakamlıktan başvurursanız 4-5 ay telefonu unutun..

    Alıntıları Göster
    Peki tam nereleri hangi şirketleri dava ettiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.