Şimdi Ara

iPhone Yetkisiz Müdahale. Apple tamir etmedi. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
4
Favori
21.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • iphone 7'deki hoparlördeki sorundan dolayı ana servise götürmüştüm, tam ekran değişim yapıp teslim etmişlerdi 4 saat içinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan201010

    Hocam bende tüketici hakem heyetine başvurumu yaptım şuanda karşı tarafın savunması geldi olarak görünüyor. Savunma geldikten sonra bir sonraki işlem kaç gün sürüyor. Birde karşı tarafın savunmasını görebiliyor muyuz? Ben baktım bir türlü bulamadım.
    Hocam karşı tarafın savunması geldikten sonra ;
    tüketici hakem heyeti beni aradı telefonu bilir kişi inceleyecek telefonu bilir kişiye götürün diye yaklaşık 1 hafta telefonum kaldı
    bilir kişi raporunu tüketici hakem heyetine gönderiyor
    sonrasında tüketici hakem heyeti kurul toplanıp karar veriyor , karardan sonra tüketici hakem heyeti kararını posta yoluyla gönderiyor
    karar ulaştıktan sonra satıcıyla iletişime geçiyorsunuz.

    Karşı tarafın savunmasını karar kağıdında görebiliyorsunuz.




  • 11 aylık iphone 7 cihaz Nisan ayında açılmadığı ve şarj olmadığı için servise verildi ve kutusu olmayan güya yeni cihaz ile değiştirildi. Bu ay içinde ses problemi çıkınca servise götürüldüğünü onarım merkezi garanti kapsamı dışında parça bulunduğu iddiası ile garanti den çıkarılıp 1100 tl para talep ediyorlar.
    Orjinal garantisi devam eden cihazı kim niye para verip garanti dışı kalmasına sebep olur.
    Apple Yardım ise prosedürden bahsediyor. Birimiz yalan söylüyor o yalancı ben değilim yazıklar olsun dedim. Şirket faturası olduğu için tüketici hakem heyetine başvuramadım
    Önerilerinizi alabilir miyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr6942 -- 19 Aralık 2019; 19:48:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • r._fdn R kullanıcısına yanıt
    Şikayetiniz nasıl sonuçlandı ? Telefon ücretiniz iade edildi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kbrttrr

    Şikayetiniz nasıl sonuçlandı ? Telefon ücretiniz iade edildi mi
    Lehime sonuçlandı ve ücret iadesi aldım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r._fdn

    Hocam karşı tarafın savunması geldikten sonra ;
    tüketici hakem heyeti beni aradı telefonu bilir kişi inceleyecek telefonu bilir kişiye götürün diye yaklaşık 1 hafta telefonum kaldı
    bilir kişi raporunu tüketici hakem heyetine gönderiyor
    sonrasında tüketici hakem heyeti kurul toplanıp karar veriyor , karardan sonra tüketici hakem heyeti kararını posta yoluyla gönderiyor
    karar ulaştıktan sonra satıcıyla iletişime geçiyorsunuz.

    Karşı tarafın savunmasını karar kağıdında görebiliyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    Şikayetinizin sonucu ne oldı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kbrttrr K kullanıcısına yanıt
    Lehime sonuçlandı ve ücret iadesi aldım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • r._fdn R kullanıcısına yanıt
    Bana da bugün yetkisiz müdahale diye sonuç geldi. Yarın telefonumu almaya gideceğim. Direk itiraz edip tekrar mı inceletsem diye düşünüyordum ama forumları okuyunca sizin yaptığınızı yapmaya karar verdim. Nerden başvuru yapıyoruz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar heyet sonucunuz ne kadar sürdü? Ve sonuçlar istediğiniz gibi oldu mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kbrttrr

    Bana da bugün yetkisiz müdahale diye sonuç geldi. Yarın telefonumu almaya gideceğim. Direk itiraz edip tekrar mı inceletsem diye düşünüyordum ama forumları okuyunca sizin yaptığınızı yapmaya karar verdim. Nerden başvuru yapıyoruz ?
    İtiraz ederseniz sonuç değişir mi bilmiyorum ama ben direkt tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bi kaç kişi aynen geri gönderiyorlar sonuç değişmedi demiş emin olamadım bende.
    Başvuru olumlu sonuçlanırsa direk ücreti mi ödüyorlar seçenek mi sunuyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kbrttrr

    Bi kaç kişi aynen geri gönderiyorlar sonuç değişmedi demiş emin olamadım bende.
    Başvuru olumlu sonuçlanırsa direk ücreti mi ödüyorlar seçenek mi sunuyorlar?
    Tüketici hakem heyetine başvuru yaparken ücret iadesi mi, telefon değişimi mi istiyorsunuz diye soruyorlar, ben ücret iadesi istemiştim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anladım teşekkür ederim . Yarın Bi gideyim bakalım nasıl bi açıklama yapacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle bu konuda sıkıntı yaşayan tüm arkadaşlara geçmiş olsun diyorum. Yazımın tek amacı yaklaşık 1.5 senedir süren mucadelemde izlediğim yolları ve yaşadıklarımı anlatarak benzer sıkıntı yaşayan arkadaşlara yol gösterici ve yardımcı olmak...

    Telefonun şarj soket girişinde zaman zaman yaşadığım temassızlik problemi üzerine iPhone 7 marka telefonu servise teslim etmemle başladı herşey. Sonrası tabiki malum son yetkisiz müdahale denilerek ( sözde ekranı degistirmisim ) garanti kapsamı dışında bırakılan cihaz. Yazımda kendi yaptiklarim ve yapmadiklari ya da eksik yaptıklarımı anlatacağım.

    Öncelikle telefonunuzu servise teslim ederken telefonun arızasını bildirir teslim formunu eksiksiz alın. Çünkü belirtilen arızası dışında arızası olmayan telefonum home tuşu bozuk şekilde iade edildi. He bu arada ben telefonun şarjı olmadığından ( açılmadığından kontrol edemedim ). Telefonu servisten teslim alırken inceleyin belirttiğiniz arıza dışında bir arızası varsa o şekilde teslim almayın. Ayrıca servisten telefona hangi işlemlerin yapildigina dair belgenizi alınız. Bu dediğim belgeler bana verilmedi. Sizin lehinize olan belgeler bunlar.

    Akabinde tüketici hakem heyetiyle başlayan süreç. Bu süreçte önemli olan tüketici hakem heyetine ilk belirttiğiniz adres sonra iletişim adresi oluyor. Tüketici hakem heyeti benden bilirkişiye teslim etmek üzere telefonu hakem heyetine teslim etmem gerektiğini belirttiği yazıyı eski ev adresime tebligat ile bildirmis benim haberim olmadığı için teslim edemedim ve reddetti davalı.

    Tüketici mahkemesine çıkardım bende bilirkişi incelemesi sonucu bütün kusur davalıya verildi ve telefonu teslim ederek fatura bedelini aldım. Mahkemeye verirken aldığınız firmayı vereceksiniz. Zorlu bir süreç sizi bekliyor. Ne yazık ki benim davam 1.5-2 seneyi buldu. Bu süreçte geri adım atmayın uğraşın. Yıllık iznimi dahi yarıda kestim dava sonuçlanana kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okka2220

    Öncelikle bu konuda sıkıntı yaşayan tüm arkadaşlara geçmiş olsun diyorum. Yazımın tek amacı yaklaşık 1.5 senedir süren mucadelemde izlediğim yolları ve yaşadıklarımı anlatarak benzer sıkıntı yaşayan arkadaşlara yol gösterici ve yardımcı olmak...

    Telefonun şarj soket girişinde zaman zaman yaşadığım temassızlik problemi üzerine iPhone 7 marka telefonu servise teslim etmemle başladı herşey. Sonrası tabiki malum son yetkisiz müdahale denilerek ( sözde ekranı degistirmisim ) garanti kapsamı dışında bırakılan cihaz. Yazımda kendi yaptiklarim ve yapmadiklari ya da eksik yaptıklarımı anlatacağım.

    Öncelikle telefonunuzu servise teslim ederken telefonun arızasını bildirir teslim formunu eksiksiz alın. Çünkü belirtilen arızası dışında arızası olmayan telefonum home tuşu bozuk şekilde iade edildi. He bu arada ben telefonun şarjı olmadığından ( açılmadığından kontrol edemedim ). Telefonu servisten teslim alırken inceleyin belirttiğiniz arıza dışında bir arızası varsa o şekilde teslim almayın. Ayrıca servisten telefona hangi işlemlerin yapildigina dair belgenizi alınız. Bu dediğim belgeler bana verilmedi. Sizin lehinize olan belgeler bunlar.

    Akabinde tüketici hakem heyetiyle başlayan süreç. Bu süreçte önemli olan tüketici hakem heyetine ilk belirttiğiniz adres sonra iletişim adresi oluyor. Tüketici hakem heyeti benden bilirkişiye teslim etmek üzere telefonu hakem heyetine teslim etmem gerektiğini belirttiği yazıyı eski ev adresime tebligat ile bildirmis benim haberim olmadığı için teslim edemedim ve reddetti davalı.

    Tüketici mahkemesine çıkardım bende bilirkişi incelemesi sonucu bütün kusur davalıya verildi ve telefonu teslim ederek fatura bedelini aldım. Mahkemeye verirken aldığınız firmayı vereceksiniz. Zorlu bir süreç sizi bekliyor. Ne yazık ki benim davam 1.5-2 seneyi buldu. Bu süreçte geri adım atmayın uğraşın. Yıllık iznimi dahi yarıda kestim dava sonuçlanana kadar

    👍👍


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu üzerinden 2 yıl geçmiş ama benimde başıma geçen hafta geldi. 22 Ay önce almış olduğum iphone 11 cihazım daha önce hiç tamir yüzü görmedi sıvı teması vs hiç yok,


    durup dururken yaklaşık iki dakika donup kendi kendine açılıp kapanmaya başlayınca Apple zorlu centera'a götürdüm. Oradaki arkadaş telefon sorununu dinleyip tabletini açıp telefonumda ayarlar kısmından bir kaç yere girip tabletinde de işlem yapınca Anakart panik hatası veriyormuş bu yüzden donup kapanıp açılıyormuş deyip yine tabletinden birkaç yere girdikten sonra size yeni cihaz değişimi onayı geldi. Şimdi yeni cihazınızı getirmeye gidiyorum deyip beş dakika sonra geldiğinde. Özür dilerim bazı modellerde yeni cihaz veremiyormuşuz sizin telefonu mühendis arkadaşlara göndereceğiz 5 ila 8 gün içinde dönüş yapılır ve yüzde 90 size yeni cihaz verilir deyip servis kağıdını verdi.


    2 gün sonra mailime telefonunuz hazır gelip alabilirsiniz mesajı ile tekrar Apple zorlu centera gittim. Telefonum aynen bana iade edilip açıklama kısmına da Yetkisiz müdahaleden dolayı telefonunuz tamir edilemiyor kağıdını verdiler.


    Dedim nasıl yetkisiz müdahale bilemeyiz lafı ve benim illa buranın sorumlusu müdürü vs kim ise o açıklama yapar mı dediğimde. beni yaklaşık on on beş dakika beklettikten sonra bir arkadaş gelip telefonuma kötü bir anakartın takıldığını bu yüzden yapılamayacağını söyledi. anakart değiştiğinde imei numarası vs değişmesinin olması gerekmez mi diyorum. evet diyor. e telefonunum imei faturamdaki ile aynı diyorum. yüzüme bakıyor eleman.


    Garantide olan bir telefonu niye başka kimseye yaptırayım ki bu telefon ilk alındığında sadece sim kart takıldı ve size bırakırken de sadece sim kart çıkartıldı bunun haricinde hiç bir şekilde tornavida yüzü bile görmedi. ve telefonu tanıdığım bir telefoncudan kapalı kutu olarak aldım dedim .Yok telefonunuz yetkisiz müdahale görmüş diyor.


    Dedim yüzde yüz inanmıyorum ama hadi velev ki yetkisiz müdahale gördü, siz anakartı değişin diyorum. olmaz bu modellerde anakart değişem diyor, dedim parasıyla madem değiştirin, Bu modellerde anakart değişimi yapılmaz diyor. Sizin değiştiremediğiniz anakartın başkası nasıl değiştirebilir diyorum. cevap yok.


    Telefonumun garantisi 16 haziran 2022 ye kadar sürüyordu ama garantisini de sonlandırmışlar.


    Tüketici hakem heyetine başvuran arkadaşlara sorum turkiye gov tr üzerinden şikayet oluşturduğunuzda firma bilgilerine faturayı aldığınız yeri ve uyuşmazlık tutarına fatura tutarını mı yoksa güncel telefon fiyatını mı yazdınız.


    Neticesinde telefonu 7200 tl civarına almıştım şu an sıfırı 11 bin civarında.





  • aynı sorunu en son yazan arkadaşla aynı tarihte yaşadım,

    garantisi olan cihazımı hiç bir yetkili veya yetkisiz servise götürmedim, ilk defa götürdüğüm servis apple onarım merkezine gönderdi ve onlar da yetkisiz müdahale var dedi, ama cihaz 2 senedir kırılmaz cam takılması için telefoncuların kapısından içeri girmemiştir.

    heyete başvurumu yaptım bakalım ne olacak.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.