Şimdi Ara

Işık sızması ve Olu pixel (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
5.459
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • erbay6288 cok dogru bir gozlemde bulunmussun.
    genpaya telefon ettim ve kutusunu getireyim kutu icerigi bende kalsın yenisini kutulu verin dedim ama nafile.
    aynı olay KVK da basıma geldi yeni telefonu kutulu ve kutu icerigi olmadan verdiler.
    kadın degiştirmede kullandıgım fişi saklamamı onerdi.
    ve telekomikasyon kurulundan "telefonunuz kacak "diye mesaj gelirse kendilerini aramamı soyledi.
    isin birde kacak imei durumu var.
  • bune ya tam iphone alıcam diorum daha 1-2 günlük telefonlardaki sorunlara bakk.. bu işe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcansl -- 14 Ocak 2009; 22:11:19 >
  • aslında bu da olası bi fikir.Çünkü normalde senın hatalı malı değiştirdiğinde onaylanmış hatasız bir mal alman gerekiyor.Fakat değiştrienlerin bir kısmı tekrar bu sorunu yasadığını soyluoyr.Ve ben de bu ımeı olayına takıldım bılen varsa cevap versn ltf.
  • sorunlu cihazı verip yenisi alırken kutusu açılmamış bir şekilde almamız lazım yeni cihaz buna denir...madem verdiğin cihaz sıfır, kutusuyla neden vermiyorsunki...bence genpaya gittiğimizde kutusuyla götürüp yeni kutulu cihaz isteyelim...bu bizim en doğal hakkımız para veriyoruz kardeşim sende garanti veriyorsun malındada sorun çıkıyor tamiride yok diyorsun o zaman bu malı sıfır açılmamış paketiyle değiştireceksin...hakkımızı arayalım arkadaşlar ben eminimki senden benden aldığı cihazı yeni diye başkasına veriyolar onlardan aldıklarınıda bize... baktık kutuyla vermiyorlar araştırmacı gazetelere derdimizi söyleyelim benim bi uzaktan akrabam var hiç muhabbetim yok kendisiyle ama uğur dündarın yanında çalışıyor gerekirse ona bile söylerim bu işin üstüne giderler nasılda etekleri tutuşur haber oldukları vakit... biz bu krizde çoğu insanın maaşının bile yetmediği parayı verdik bu cihaza hakkımızı sonuna kadar aramamız lazım...




  • apple destek hattınada mail attım cevap bile yazmadılar.
    ne guzel degil mi o kadar para ver sonra serviste omru gecsin aletin.
    yeni gelenden de emin olma.
    carsamba gunu 15 iş gunu doluyor.eger vermezlerse bakalım nolacak.
    gene sacma sapan bahanelerle geciştirmeye mi calısacaklar.
    15 iş gununden sonra muadil telefon vermek zorundalar (yasaya gore) muadil diye bir 3210 verirlerse hic sasırmam.
    istedikleri bu zaten bezdir kullanıcıyı sonra bir tane olu pixel icin garantiye gitme olsun.
    sorunlu urun geldigi surece telefonu geri verecem bende.ne bu boyle ayıptır gunahtır.
  • garantiden değişim (swap) olayında ben kesinlikle yeni cihaz verdiklerini düşünmüyorum.kvk da n95im değişmişti bende heyecanlanmıstım yenisi gelecek vs vs diye sadece anakartı değiştirince imei değişeceğinden ''yenisini verme'' kabul ediliyormus.bataryayı hatta kapakları bile değiştirmediler.
    hatta sözde yeni diyen geleb cihazın kızağı oynuyordu.45 günde alabildiğim için cihazı o zamanlık bişey dememiştim geçenlerde garantiden kızağını değiştirttim birde.
    bir işi tam yapmıyorlar acıkcası.

    birde ülke politikiası olarak firmaları sıkıştırmıyoruz açıkçası bizi koyun gibi görmelerini sağlıyoruz.
    ben kesinlikle cihazların garantiden yenisinin geldiğini inanmıyorum kesinlikle cihazları birbirleri ile takas ediyorlar.mesela sizin ekran açıklığı şikayetiniz var bir baskasının ölü pixel.size ölü pixelli cihaz geliyor diğerine ekran açıklığı olan.siz öncelikli sorun olarak ekran açıklığına odaklandığınız için ölü pixele dikkat etmiyorsunuz.firma bunu size yedirebilirse adı ''müşteri memnuniyeti'' oluyor yediremezlerse tekrar değiştiriyorlar bu boyle sürüp gidiyor.
    ayrıca üretimde en düşük kalitede olanlar sanırım bize gönderiliyor.
    şimdi direk karşı cıkabilirsiniz olurmu öyle şey abd dekide iphone buda iphone diye..bir iphone kullanıcısı değilim size net bir cevap veremem ancak bizzat başıma gelen bir olayı örnek vermek istiyorum..

    http://forum.donanimhaber.com/m_11822618/mpage_1/key_/tm.htm

    burada bahsi geçen üründen almıştım 2 sene kadar önce,bimekste kampanyası vardı fiyata aldanarak güle oynaya aldık geldik bilgisayarımızı.evde bir açtık oda ne?ekranda yukarda verdiğim linkte bahsedilen sorun mevcut.neyse hemen ertesi gün bimekse gidilir orda durum anlatılır onlar derki teknik servise gidecek orda onay alması lazım vs vs iyice kavga edilir olay cıkarılır internette araştırma yapılır vs vs derken sonuc olarak cihaz iade edilir.
    forumdaki araştıran arkadaslarla beraber bulduğumuz sonuc ise cok şaşırtıcı:

    sonuç mu?

    acer bu ürünlerini üretiyor ve almanya pazarına sokuyor.almanyada cihazlar standartları geçemediği için satışı yasaklanıyor ve toplatılıyor..tabi firma bu kadar masraf yapıp ürettiği ürünleri çöpe mi atacak?
    türkiyeden bimeksle anlaşılıyor ve ürün muadillerine göre daha iyi bir fiyattan tüm bimekslere geliyor.her yerde bir teşhir ürünü konuluyor insanların gözüne sokuluyor ve alan alıyor.sorunu farketmyenler hala kullanıyor farkedenler ise mahkeme yollarına kadar düşüyor..

    tabi bu sadece örnek,apple bunu yaparmı yaparmı bilinmez ama ülke olarak bu işi sıkı tutmamız lazım.ürünler piyasaya sunulmadan önce yeterli denetimden geçmiyor teknik servisler işini layıkıyla yapmıyor vesaire vesaire.. ABD de yenisi diye verilen cihazda zaten sikayet ettiğiniz sorun yine cıksa olay olur apple'a davalar açılır..bizde ise ''aa öylemi hemen bi daha değiştirelim bakın ne kadar müşteri memnuniyetimiz var'' denir.
    umarım zamanında başıma gelen acer'ın yaptığını apple yapmıyordur.Fakat tüm iphone larda aynı sorunun cıkması ve iphone'un sales region olarak avrupa da yer alan ülkemizde diğer avrupa ülkelerinden cok cok sonra satışa sunulması düşündürmüyor değil..




  • refurbished urun verirlerse kavga cıkar
    cok ciddi ve onemli bir konu bu swap olayı
  • Gelen üründe mutlaka ışık sızması olacaktır..Ordanda içeri eninde sonunda toz giriyor..Ne saçma bi olay
  • ne sacma bir olaydır bu.
    sizin yeni aldıgınız telefonda da aynı sorunlar devam mı ediyor.
    bakalım benimki de olacak .gozumuz gibi bakalım tonla para verelim boyle devam ederse telefondan soguyacam walla
    en sonunda kullan sonra değiştir olacak telefon
    işimiz gucumuz yok teknik servislerde dolasıp duracaz.
  • Işık sızması var yeni gelende de ne yazıkkı..Ben bıraktım peşini açıkcası daha uğraşamam teknik servislerle,ayrıca ne ölü pixelsis nede ışık sızmasıs adam gibi bir iphone 3g görmedım henüz..Görenlerin insaniyet namına foto çekmesini rica ediyorum nasıl oluyormuş ışık sızmasıs iphone merak ettim
  • örneği şu yuzden verdim bir arkadasa genpada bir kaç tane iphone göstermişler istediğinizi alın demişler hepsini tek tek incelediğinde sonuc aynı,ışık sızması olmayan bulamamıs ve en az olanı seçmiş.
    acer laptop'u bende bimekse götürdüğümde teknik servis elemanı ile git gel ahbap olmustuk.babam hukukçudur adam bize önce prosedürü saydı işte teknik servisten onay gelecek vs vs diye babam olayı tuketici mahkemesine(ordaki hakimler arkadası olur) götürmekle tehdit ettiğinde geri adım attılar ve laptop servise gitmiş olmasına rağmen size burdan yeni bi tane verelim dediler.3-4 tane paket açtık dediğim gibi defolu seriydi ve hiçbirinde normal yoktu.çok merak ediyorum eğer orada bir tane normal bulup alsaydım benim servisteki cihazım ne olacaktı??muhtemelen aynen paketlenip (cünkü benden eksiksiz kutu içeriği istediler) satış raflarındaki yerini alacaktı..
  • arkadaşlar bu kadar basit servisten verilen telefonlar yeni değil bencede... yeni telefon kutusu açılmamış telefondur veya bizim gözümüzün önünde açılması gerekir...ben genpaya gidersem baştan konuşucam eğer kutuda telefon vermezlerse o zaman yapacağımı biliyorum....
  • Beyler benim bu abartısız 5.verişim oldu konunun baslarındada verdiğim zamanları yazmıstım.5inci verişime kadar 1 hafta içinde engeç 1,5hafta içinde yeni telefonu(yeni diye kakaladıkları refurbished ürünleri)veriyorlar.Tabi verdikleri telefonları abartısız söyle izah edeyim ; hani ilk girdiğinde bekleme sırası için fiş alırsınya telefon almak için veya arızalı telefon vermek için ben ikisinide alıyyorrmm...vee bana verilen yeni cihazı alıp bakıyorum bi yanlış durum varmı diye(yani telefon acaba düzgün olabilirmi diye) yoksa yani yine bi sorunu varsa diğer fişimle telefonu jelatiniyle birlikte veriyorm şaka gibi dimi yaaa ne kadar güzel.Ve şimdi 5.verişim vereli 15-20gün oldu email attım neden gecikti diye bana 0 cihazların bittiği ve yurtdısından beklendıgı soylendı.İnşallah yurtdışından gelen güzeldir sağlamdır yoksa artık dava açmaya kadar gidebilirim.Ben bu işin peşini asla bırakmıyacam yine lanet bir telefon verirlerse artık telefon arkasını komple çizecem bi anahtarla oyle verecem kullanıcı hatası falan derlersede orayı baslarına yıkacam yeterrr yaa yemin ediyorum telefona almadan once resmen aşıktım aldım 1hafta kullandım oda mal oldugum için.Çünkü ilk kullanmaya basladıgımda bu sorunu anlamamıştım o heyecanla.Allah belalarını versin ya...Keşke ilk telefonumu garantiye hiç vermeseydim çünkü onda en azndan gorunmeyen bı sorun vardı ust tarafında ısık parlıyodu.nese lanet olsun kımseye iphone tavsıye etmıyorum en azndan bu iş çözümlenene kadar.





  • Arkadaşlar ışık sızması denilen olay invisible shield yada kılıf gibi yöntemlerle azaltılabiliyor mu ? yada iphone neden böyle bir sorunu çözemiyor hata olarak görmüyor olabilir mi

    bunun önüne nasıl geçilebilir fikirleriniz var mı acaba burdan yazarmısınız ve ekran görüntüsü resim koyma şansınız var mı acaba ...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • bir arkadas ısık sızan yere silikon cektiğini soylemişti.
    iki tarafına bant cekilip cok ince silikon uygulanabilir.
    hey gidi apple bizi ne duruma soktun :)
  • sanırım türkiyeden garantili alınantüm ürünlerde bu ışıksızması ve ölü piksel olayı var bende yurtdışından aldığım 3g turkiyeden garantili alırım diye satmıştım ama turkiyede satılan cihazlarda ışık sızması var artık yeni iphone çıkması bekleyelim bize:)

    not:ışık sızması olan bi arkadaş forum fotosunu koyarsa sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sith_master

    bir arkadas ısık sızan yere silikon cektiğini soylemişti.
    iki tarafına bant cekilip cok ince silikon uygulanabilir.
    hey gidi apple bizi ne duruma soktun :)


    ben silikon çektim karanlıkta denedim ışık sızma yoktu sonra düşündüm servise böyle gönderirsem kabul etmezler diye sildim silikonları...
  • silikon ne de olsa cıkartılabilir bir sey onemli olan kaliteli silikon ve duzgun cekmek :)
  • kutusuz ürün vermelerine kendimce bi açıklama buldum galiba :) bu ürünlerde tamir onarma olmadığı için iphone servislere değişim için cihazlar weriyordur maliyeti düşük tutmak için veya onların farklı şekilde ticari amaç için kullanılmasını önlemek için kutusuz veriyolardır sizce olabilirmi???
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erbay6288

    dün şu mesajı yolladım genpaya...

    Yaklaşık 15 gün önce almış olduğum genpa garantili iphone 3G telefonumda bazı sorunlarla karşılaştım daha ilk taksitini ödemeden...İlki sağ hoparlörü çalışmıyor...ikincisi cihazın etrafını kaplayan krom kaplamanın sol tarafından iphone'larda sıkça görülen ışık sızması sorunu var aynı sorun ana menüye dönüş tuşundada mevcut...telefonumun ekranına toz giriyor maalesef...bu olayı intertteki forum sitelerinde uzunca araştırdım iphone'ların çoğunda bu sorun maalesef yaşanıyor...cihazın tamiri olmadığı için değişim sözkonusuymuş...fakat yeni gelen cihazlarda aynı sorun veya ölü piksel sorunuda çıkabiliyormuş 3-4 defa cihaz değiştiren insanlar gördüm ve her cihaz değişimi 15 günden az olmuyor...ben böyle sorunlarla karşılaşmak istemiyorum açıksası telefona 1.300 ytl verip daha ilk taksitini ödemeden böyle olacağını bilseydim zaten almazdım bu cihazı... birde üstüne serviste 15 gün bekleyip değişik sorunlu bir cihaz elime geçerse tam bir fiyasko olur heralde...sizden ricam sorunumla ilgilenmeniz ve bana kesin bir cevap vermeniz eğer günlerce servis bekleyeceksem ve sorunlu telefon alacaksam hiç uğraştırmayın telefonu çöpe atayım...size iyi çalışmalar...


    bugün aradılar genpadan yeni verilen cihazları kontrol ederek verdiklerini herhangi bi sorunun yaşanmayacağını telefonu servise verdiğim takdirde en kısa zamanda yenisinin iade edileceğini söylediler...ama ben yinede tedirginim verip vermemek konusunda...



    iPhone'da 1 tane hoparlor mevcut oda soldaki.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.