16 mbit paketten 25 mbit pakete gectikten sonra modem ışıkları sönmeden internet erişimim kopuyor bi 15-20 saniye sonra geliyor. 16 mbitteyken boyle bi sorunum yoktu pandemide 25 mbite gectim musteri hizmetleri arıza kayü acıyor ama ne arayan var ne soran. Bi çözüm bulamadı.. 1- sorun teknik.servissiz halledilebilecek bir sorun mudur? 2- müsteri hizmetleri disinda teknik destege nasil ulasabilirim nasil hakkimi arayabilirim? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Işık sönmeden bağlantı kopukluğu Hk.
-
-
var mı arkadaşlar soruna çözüm önerisi olan ????
-
Modem arayüzünden hat değerlerinizi ekler misiniz?
-
Hocam öncelikle cevap için teşekkürler. Teknik bilgim yok sadece arayüze girmeyi biliyorum bunlar mı hat değerleri? Modem markası Nokia g240w-c
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34Modem arayüzünden hat değerlerinizi ekler misiniz?
Mevcut Lazer Akımı (ONT ANI-ONT-Optik Ölçümleri):
8500 uA
Optik Modül Gerilimi (ONT ANI-ONT-Optik Ölçümleri):
3281000 uV
Optik Modül Sıcaklığı (ONT ANI-ONT-Optik Ölçümleri):
54.30 °C
1490nm'de alınan optik sinyal seviyesi (ONT ANI-ONT-Optik Ölçümleri):
-19.63 dBm
1310nm'de gönderilen optik sinyal seviyesi (ONT ANI-ONT-Optik Ölçümleri):
2.04 dBm
ALT (ONT ANI-ONT-Optik Ölçümleri-Optik Eşik):
-27.00 dBm
ÜST (ONT ANI-ONT-Optik Ölçümleri-Optik Eşik):
-7.00 dBm
optik modül durumu da bu
-
Hocam fiber kullanıyorsunuz anladığım kadarıyla, umarım yanlış anlamamışımdır. Ben ADSL/VDSL kullandığınızı düşünmüştüm, kusura bakmayın. Modeminiz size mi ait işletmeciye mi ait? Kaç yıl oldu?
-
hocam evet superonline fiber kullanıyorum. Cihazı firma verdi 1.5 yıldır aboneyim. ilk 1 yıl 16 mbit paketteydim aynı modemle aynı hatta bir sıkıntı yoktu. 25 mbitlik pakete geçtim aynı modemle bu sorunları yaşamaya başladım. Işık sönmüyor ama internet kesilip geri geliyor yaklaşık bi 20 saniye sonra falan. Ne yapmam lazım bilemedim modemle ilgili bi ayar mı yoksa kabloyla ilgili bi sorun mu
-
Hocam selamlar. Modemi firma verdi ise hiç uğraşmayın derim. Çağrı merkezini arayıp durumu bildirin, cihaz değişimi talep edin. Yeni bir cihaz getirirler onunla denersiniz hocam.
-
teşekkürler hocam
-
Rica ederim hocam.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X