Şimdi Ara

ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
30.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 130 m2 evin ısınma problemi var. En arka 3 odadaki peteklerin altları ısınmıyor. Evde Demirdöküm Aden marka kombi var. Özel bir doğalgaz tesisatı ustası getirdim bu sorun için, tüm petekleri kapatıp, peteklerin yalnızca 1 tanesini açarak balkondaki tesisatın da giderini açarak devirdaim yaparak temizledi. Fazla da kirli su çıkmamış aslında, ancak tüm peteklere bu işlem yapılmış. Toplam 1 saatte bütün bu iş bitti. Bu işlemden sonra peteklerin altı da ısınmaya başlamıştı. Usta ana borunun 20 lik bağlandığını, kombinin ve tesisatın yetersiz geldiğini söylemişti. Ana borunun 25 lik olarak değişmesi ve Peteklerin paralel olan bağlantılarının da çapraz yapılması gerektiğini söylemişti. Yada ana boruyu değiştirmezsek sisteme ek sirkülasyon pompası takılması gerektiğini+kombinin yanına ek denge kabı koyulması gerektiğini söyledi. Çapraz bağlantı vs. ok ama pompa ve denge kabına ihtiyaç var mı bu durumda? Sanıyorum bu pompa kombiye takılanla aynı değil. Bu pompayı nereden temin edebiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaRan7uLaTV -- 23 Aralık 2013; 9:56:04 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Isınmama Sorunu için Ek Sirkülasyon Pompası Gerekli Miydi?

    Evinizin ısıtma sisteminde yetersiz ısınma sorunu yaşıyorsanız, kombiye ek bir sirkülasyon pompası taktırmanız gerekebilir. Kombi pompası, sıcak suyun radyatörlere veya yerden ısıtma sistemine dolaşmasını sağlar. Ancak bu pompa bazen yetersiz kalarak tüm odaların eşit şekilde ısınmasını engelleyebilir.

    Kombinize Ek Pompa Takmak

    Kombinize ek bir sirkülasyon pompası taktırmak, ısıtma sisteminizin verimliliğini artırabilir ve tüm odaların eşit şekilde ısınmasını sağlayabilir. Bu pompalar, suyun daha yüksek bir basınçta dolaşmasını sağlayarak radyatörlere veya yerden ısıtma sistemine daha fazla sıcak su ulaşmasını sağlar.

    Kombi Pompası Yetersiz Olduğunda

    Kombi pompanızın yetersiz olduğu aşağıdaki belirtilerden anlaşılabilir:

    • Bazı odalar diğerlerine göre daha soğuk olur.
    • Radyatörler veya yerden ısıtma sistemi tam olarak ısınmaz.
    • Kombi sık sık çalışır ve durur.
    • Isıtma faturalarınız yükselir.

    Kombi Ek Pompa Çeşitleri

    Kombiye takılabilecek iki tür ek sirkülasyon pompası vardır:

    • Çevrimsel Pompa: Suyu dairesel bir şekilde dolaştırır ve uzaktaki odalara daha fazla sıcak su ulaştırır.
    • Hat Pompası: Suyu tek yönlü olarak dolaştırır ve belirli bir odaya veya bölgeye odaklanır.

    Kombiye Ek Pompa Nasıl Takılır

    Kombiye ek sirkülasyon pompası takma işlemi, uzman bir tesisatçı tarafından yapılmalıdır. Tesisatçı, pompanın doğru şekilde yerleştirilmesini, bağlanmasını ve sisteminize entegre edilmesini sağlayacaktır.

    Kombiye Ek Pompa Fiyatları

    Kombiye ek sirkülasyon pompası fiyatları, pompanın türüne, özelliklerine ve markasına bağlı olarak değişir. Genellikle, çevrimsel pompalar hat pompalarından daha pahalıdır.

    Isınma Sorununu Gidermek için Diğer Yöntemler

    Kombiye ek sirkülasyon pompası taktırmak, ısınmama sorununu gidermek için tek çözüm değildir. Diğer yöntemler şunları içerir:

    • Radyatörlerin havasını almak
    • Termostat sıcaklığını yükseltmek
    • Kombinin bakımını yapmak
    • Boruların yalıtımını kontrol etmek

    Isınma sorununuz devam ediyorsa, profesyonel bir tesisatçıdan yardım almanızı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • toplam petek uzunluğunuz ne kadar? eviniz net kaç metrekare?

    eğer petek uzunluğu, kombinin besleyebileceği miktardan fazla ise ek pompa olmadan ısıtmanız zor.

    ama yeterli ise, ana hattı 32lik le başlayarak 25lik boruyla devam ettirebilirsiniz. kombi altındaki plastik filtre ve vanaları çöpe atıp tam geçişli metal filtre ve vanalar takmalısınız. peteklerdeki vanaları kaliteli vana ile değiştirip, petek altındaki vanaları dönüş vanalarıyla değiştirmelisiniz. büyük ihtimal alta da üstteki vananın aynısını takmışlardır.

    bu durumda tüm petekleri çapraz bağlamanıza gerek yok, en son petekler bağlanabilir.
  • Kombiye yakın peteklere termostatik vana taktırmanız ve ısınmayan peteklerin bağlantısını çapraz yapmanız yetirli olur kanımca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hardcrss

    toplam petek uzunluğunuz ne kadar? eviniz net kaç metrekare?

    eğer petek uzunluğu, kombinin besleyebileceği miktardan fazla ise ek pompa olmadan ısıtmanız zor.

    ama yeterli ise, ana hattı 32lik le başlayarak 25lik boruyla devam ettirebilirsiniz. kombi altındaki plastik filtre ve vanaları çöpe atıp tam geçişli metal filtre ve vanalar takmalısınız. peteklerdeki vanaları kaliteli vana ile değiştirip, petek altındaki vanaları dönüş vanalarıyla değiştirmelisiniz. büyük ihtimal alta da üstteki vananın aynısını takmışlardır.

    bu durumda tüm petekleri çapraz bağlamanıza gerek yok, en son petekler bağlanabilir.
    Hocam ölçmedim ama net 127 m2, toplam petek uzunluğı 8 m civarı olması lazım. Ev 3+1. Banyo wc ayrı. Gerekliyse akşama evin şemasını çizip atayım. Kombinin garantisi var daha bu durumda sanıyorum vanalar değişebilir ama filtre değişemez, öyle değil mi? Ayrıca peteklerin tüm vanalarının değişmesi vs. külfetli bir iş değil mi, fiyat çok yüksek tutmaz mı hocam? Kendimiz değiştirebilir miyiz, vana değişimi için kaynak gerekiyor mu?

    Ustayla son konuşmamıza göre, kombiden başlayarak salonun sonuna kadar kadar gelen toplam 8,5 m ana boru (gidiş-geliş ikisi de değişecek) 25' lik folyolu (?) olarak değişecek ve petek bağlantılarının tamamı çapraz bağlanılacak. Ana boru salondan sonra 10-12 m daha ilerliyor olmalı (salonun kapısından sonra şap altından devam ettiği için bilemiyorum (Evin boydan boya uzunluğu 19 m civarı, genişliği 6,5 m civarı) Bu değişimi yaptığımızda peteklerin ısınma sorununun çözüleceğini söyledi. Tüm bu işlem için en son 350 liraya indi. Daha önce de aynı ustaya 1 saatlik petek temizliği için 150 lira vermiştim hiçbir işe yaramadığını kabul etti. Toplam 500 fiyat nasıl sizce? Ek pompa ve denge kabı ana boruyu değiştirdiğimiz için gerekmezmiş ve fiyat 1100 lirayı bulacaktı. Bu işlemden sonra kombiyi kaçta yakması gerekeceğini sorduğumda 50 de yakarsa petekler ısınır dedi. 50 derece yüksek bir derece mi acaba, olması gereken 40 değil mi? Ana boruları değiştiremeyiz ama çapraz bağlantıları doğru şekilde (vana yönleri, dirsek bağlantılarının doğru yapılması önemli olmalı)kendimiz yapabilir miyiz, bunun için forumda neden detaylı anlatım yok?



     ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaRan7uLaTV -- 7 Ocak 2014; 10:25:57 >




  • Vanaların size maliyeti yaklaşık:

    GK gidiş vana - 7-8 TL
    GK dönüş vana - 7-8 TL
    Danfoss RA2000 serisi termostatik vana - 35-40 TL

    Petek başına gidiş-dönüş vana seti 15-16TL, termostatik ve dönüş vana seti 43-48 TL tutar, ayrıca filtre de değişebilir. Ana borunun tamamı değişmese bile yinede yararı olur. Yerinizde olsam;

    1. Başlangıcı şap altına kadar 25lik boru yapardım.
    2. Son petekleri çapraz bağlatırdım.
    3. Vana ve filtreleri kaliteli olanları ile değişirdim, gidişe gidiş, dönüşe dönüş vanası.
    4. Kombiye yakın peteklere termostatik vana Danfoss RA2000 serisi taktırırdım.
    5. Sizin kombi konvansiyonel olduğu için ve en yüksek verimi 80/60°C bandında sağladığı için 60°C de çalıştırırdım.
  • peteklerin vanaları pahalı değil, zebza arkadaşımızın dediği gibi 7-8 lira. yalnız dönüşe muhakkak kaliteli dönüş vanası taktırın, zaten sizin tessiatta sirkülasyon sorunu var, iyice suyu yavaşlatmayın.

    kombi altındaki vana ve filtreler garantiyle alakalı değildir, değiştirebilirsiniz. bahsettiğim filtre ve vanalar aşağıdakidir. bunları tam geçişli metal filtre ve vanalar ile değiştirin.

     ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ?


    bunlarla değiştirin.

     ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ?

    ana boruyu 32 lik yapsanız da olur bence. bundan daha önemlisi ustanın kabiliyetinde bitiyor, kaynak yaparken boruyu fazla eritirse bir anlamı kalmaz çap daralır.




  • Belirttiğiniz tüm ürünleri nereden bulabilirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaRan7uLaTV -- 26 Aralık 2013; 14:14:01 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İstanbulda ikamet ettiğiniz için anlaştığınız usta bulabilir malzemeyi, siz sadece markaları söyleyin kendisine.

    1. GK (Günay Kalıp) normal köşe vana.
    2. GK (Günay Kalıp) köşe dönüş vanası.
    3. GK (Günay Kalıp) Kombi altı filtreler.
    4. Danfoss Ra2990 termostatik vana ve UK tipi gövde.
    5. 25mm çapında Dizayn Oxyplus oksijen bariyerli boru.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaRanTuLa_MY

    Hocam ölçmedim ama net 127 m2, toplam petek uzunluğı 8 m civarı olması lazım. Ev 3+1. Banyo wc ayrı. Gerekliyse akşama evin şemasını çizip atayım. Kombinin garantisi var daha bu durumda sanıyorum vanalar değişebilir ama filtre değişemez, öyle değil mi? Ayrıca peteklerin tüm vanalarının değişmesi vs. külfetli bir iş değil mi, fiyat çok yüksek tutmaz mı hocam? Kendimiz değiştirebilir miyiz, vana değişimi için kaynak gerekiyor mu?

    Ustayla son konuşmamıza göre, kombiden başlayarak salonun sonuna kadar kadar gelen toplam 8,5 m ana boru (gidiş-geliş ikisi de değişecek) 25' lik folyolu (?) olarak değişecek ve petek bağlantılarının tamamı çapraz bağlanılacak. Ana boru salondan sonra 10-12 m daha ilerliyor olmalı (salonun kapısından sonra şap altından devam ettiği için bilemiyorum (Evin boydan boya uzunluğu 19 m civarı, genişliği 6,5 m civarı) Bu değişimi yaptığımızda peteklerin ısınma sorununun çözüleceğini söyledi. Tüm bu işlemi için en son 350 liraya indi. Daha önce de aynı ustaya 1 saatlik petek temizliği için 150 lira vermiştim hiçbir işe yaramadığını kabul etti. Toplam 500 fiyat nasıl sizce? Ek pompa ve denge kabı ana boruyu değiştirdiğimiz için gerekmezmiş ve fiyat 1100 lirayı bulacaktı. Bu işlemden sonra kombiyi kaçta yakması gerekeceğini sorduğumda 50 de yakarsa petekler ısınır dedi. 50 derece yüksek bir derece mi acaba, olması gereken 40 değil mi? Ana boruları değiştiremeyiz ama çapraz bağlantıları doğru şekilde (vana yönleri, dirsek bağlantılarının doğru yapılması önemli olmalı)kendimiz yapabilir miyiz, bunun için forumda neden detaylı anlatım yok?

    Ben ana borunun tamamı değişmediği için 8,5 m lik kısmın 25 lik yapılmasının bu kadar büyük yarar sağlayacak olmasını anlayamadım. Çünkü 25 lik boru, 20 likten çok da farklı gelmedi bana.

    www.yusufozturk.info
    Yusuf Ozturk » Çelik Borularda Standart Boru Çapları ve DN Karşılıkları
    http://www.yusufozturk.info/dogalgaz-tesisati/celik-borularda-standart-boru-caplari-ve-dn-karsiliklari.html


    Yukarıdaki linki şimdi buldum. Bizim değişimde DN20 olan boru DN25 olarak mı değişecek? Bizim 8,5 m lik değişecek boruyu 25 lik değil de 32 lik yapmak daha düşük kombi ısısıyla aynı performansı almamızı, örneğin 50 değil de 40' da yakıp aynı ısıyı almamızı sağlar mı? Ne yapmamı önerirsiniz?



    yaptırabiliyorsanız kombiden itibaren tesisatın zemin altına girdiği noktaya kadar 32mm pprc folyolu boru ile tesisat çektirmenizi öneririm,zemin altında bağlantıyı redüksiyon (daraltıcı) ile bağlarsınız,folyolu boru yerine dizayn oksi plus ta kullanabilirsiniz,folyolu borular,kompozit borulara göre sıva üstünde daha az şekil değiştirir,şahsen yaptırdığım tesisatlarda ev çok küçük değilse tesisatı 32mm ile başlatırım tesisatın ve odaların dağılımına göre evin ortasına doğru çapı 25mm'e düşürürüm,son radyatörlerde çapı 20mm ile bitiririm
    maalesef ülkemizde tesisatların çoğunu baştan sona kadar ince 20mm pprc ile yaparlar,buna gereksiz dirsek kullanımı ve yanlış kaynak hatasından dolayı çap daralmalarını da eklerseniz sirkülasyon sorunu yaşanıyor
    bu tesisatlara forumda çokça övülen!!! tam geçişli vana & filtre & reglaj vanalarını uygulayın hiçbirşey değişmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaRanTuLa_MY

    130 m2 evin ısınma problemi var. En arka 3 odadaki peteklerin altları ısınmıyor. Evde Demirdöküm Aden marka kombi var. Özel bir doğalgaz tesisatı ustası getirdim bu sorun için, tüm petekleri kapatıp, peteklerin yalnızca 1 tanesini açarak balkondaki tesisatın da giderini açarak devirdaim yaparak temizledi. Fazla da kirli su çıkmamış aslında, ancak tüm peteklere bu işlem yapılmış. Toplam 1 saatte bütün bu iş bitti. Bu işlemden sonra peteklerin altı da ısınmaya başlamıştı. Usta ana borunun 20 lik bağlandığını, kombinin ve tesisatın yetersiz geldiğini söylemişti. Ana borunun 25 lik olarak değişmesi ve Peteklerin paralel olan bağlantılarının da çapraz yapılması gerektiğini söylemişti. Yada ana boruyu değiştirmezsek sisteme ek sirkülasyon pompası takılması gerektiğini+kombinin yanına ek denge kabı koyulması gerektiğini söyledi. Çapraz bağlantı vs. ok ama pompa ve denge kabına ihtiyaç var mı bu durumda? Sanıyorum bu pompa kombiye takılanla aynı değil. Bu pompayı nereden temin edebiliriz?

    merhaba kusura bakmayın yoğunluktan hemen cevap veremedim . ısınma işi bir ekip işidir. kombinin görevi suyu istenilen derecede ısıtıp pompalamak tesisatın görevi pompalanan sıcak suyu uygun boru çapları ile radyatöre ulaştırmak radyatörler ise gelen sıcaksuyu içerisinde dolastırarak sisteme ısı transferi sağlamak kombiniz eğer aden in 17.000 kcal modeli değilse 20.000 kcal modeliyse 130 metre kareyi çok rahat ısıtacaktır. radyatörlerin altlarının ısınmaması ya ters bağlantı sorunudur yada eğer plastik tesisatsa kaynakta çap daralması sorunudur. bunların önüne geçmek ise daha geniş boru çaplarıyla tesisat çekip sirkülasyonu kolaylaştırmak olmalıdır. dn 20 ve dn 25 boru çapı değil borunun yada vananın dayanacağı basınç değeridir. 20 mm demek iç boru çapı 2 cm 25 mm demekse iç çapı 2.5 cm demektir. en güzeli arkadaşlarımında değindiği gibi 32mm folyolu yada kompozit boruyla ana kolonları t yani tesisatın dağıtım noktasına kadar götürmek ondan sonra 25mm düşmektir. son radyatör girişine kadar 25mm gelip radyatör bağlantı rekoruna girmeden 20mm düşmek en sağlıklı tesisat akış çaplarıdır. en azından bu çapta kaynak ta büzüşme oluşsa bile çap geniş olduğundan sirkülasyonda sorun çıkarmaz kombi alt setinin sarı malzeme vanalarının tam geçişli metal olması dirsek sayısının az olması tesisattaki oluşan direncin az olmasına neden olur ve çok faydalıdır. bazı vanaların geçiş aralıkları çok azdır bu bile devir dayimi etkilemektedir. uygulamalarımızda gördük ki radyatör vanaları açıp kapatıyor ancak radyatörü söktüğümüzde anlıyoruzki orta mil kırık boşa dönüyor ve suyun geçişine olanak sağlamıyor sizde açtım sanıyorsunuz dolayısı ile devirdayim yok ısıda yok. benim size tavsiyem naçizane 32 mm folyolu boru ile hattı ikiye yada üçe ayıracağınız noktaya kadar gidip kalanını 25 mm ile bitirip radyatörleri bağlarken rediksiyonla 20 mm ye düşürüp bağlatmanız kesinlikle bir daha sirkülasyon sorunu yaşamazsınız. tesisatçınıza gelince eğer tesisat açıktan gitseydi ve kendisi çekmiş olsaydı önerisini desteklerdim ama bilmediği bir tesisat çapları ve kendisinin yapmadığı kaynaklar için genleşme tankı ve extra pompa önerisi hatalı ancak çözüme ilişkin tespiti bir nebze doğru bu öneri geniş boru çapına sahip olduğundan emin olduğumuz uzun tesisatlarda ve çok fazla petek sayısında önerilir sizinki zaten normal. saygılarımla.




  • 2. mesaja evin şemasını ekledim. Şapın altına girdiği yere kadar da gösterdim. Kalan kısım muhtemelen holden balkonlu odaya kadar devam ediyordur. Buna göre başka söylenebilecek bir şey var mı? Kombiden salon girişine kadar 2,5 mlik kısmı 32 lik boru, salondan şap altına kadar olan kısma kadar da 25 lik olarak yapılmasını mı söylüyorsunuz? Bu arada @disintegration hocamın söyledikleri kafamı karıştırdı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaRan7uLaTV -- 27 Aralık 2013; 23:42:41 >
  • Bunca masraftan sonra tekrar tesisatın kısmen yenilenmesi yada diğer ek işlemler bence gereksiz masraftan öteye geçmeyecektir. Tesisatı yeni döşettiyseniz ustayı çağırıp baktırın. Önce bir sıhhi tesisatçı, kombi tesisatını görsün. Dolaşımda ters bağlantı vb sorun yok derse ek masraf yapmadan bırakın. Tesisatın yeniden adam edilmesinin işçilik dahil maliyeti 300 TL yi aşarsa, bana göre en düşük ek masraf çıkaracak önlemden başlayabilirsiniz. Örneğin garantili kombiyi değiştirebilirseniz daha güçlü pompaya sahip modeli ile değiştirin. Az yakan yoğuşmalı Nitromix daha ideal seçim olabilirdi. Bu da mümkün olmazsa, en yakın fazla ısınan petekten başlayarak üst vanasını tam kapatıp 1 tur açın, 2. yi 2 tur açın.... Isınmayan petekler tam açık olsun. Buna rağmen sonuç alamazsanız ek pompa uygulamasıyla yetinin. En azından çok masraflı olmaz. Wilo çok iyi ama pahalıdır. Grundfos marka uygun fiyatlı ve yıllarca sorunsuz çalışır.




  • Hocam tesisatı biz döşetmedik. Ev 15-20 senelik var. Biz evi alalı iki sene oldu. Doğalgaz tesisatı yapılalı ne kadar olmuş bilmiyorum ama kullanılan borular folyolu boru çıktı. Folyolu boruların çıktığı zamana göre tesisatın en erken ne zaman yapılmış olduğu belki anlaşılabilir bilemiyorum. Peteklere reglaj ayarı da yapıldı ancak peteklerin alt tarafları yine soğuk ve odalar ısınmıyormuş. Bu arada bizim ana borumuz zaten 25' likmiş. Tam olarak yapılan işlemlere gelirsek;

    - Kombi altındaki vanaları, filtreleri değiştirtemedim, biraz aceleye geldi. Bu yüzden sorun yaşayabiliriz belki?
    - Gidiş ve dönüş vanalarını da değiştiremedim, aynı kaldı. (Sorun yaşanırsa alıp kendimiz de takabiliriz)
    - Kombi altındaki filtrenin altından ana borular kesilip ek yapılarak salonun girişinde şap altına girdiği yere kadar 32 lik kompozit boru bağlandı (açık yeşil olan 8,5 m gidiş+geliş borusu). Koyu yeşil olan holdeki peteğe giden boru da 25 lik çekilmiş. Kesik çizgilerle gösterdiğim yerler şap altından devam ettiği için 25 lik mi devam ediyor bilmiyorum. Ancak küçük odadaki 120 cm lik peteğin boruları holden geliyor. Bu da tesisatın %90 benim çizdiğim şekilde gittiğini gösterir. Havlupanın konumu da bunu doğrular nitelikte.
    - Ana boru dışında holdeki 1 m petek harici diğer dört uzun petek çapraz bağlandı.
    - Usta petekler temiz, suyu basalım demesine rağmen tesisata suyu bastırmadım. Hazır kiracı da evden çıkmışken, elimiz de değmişken ertesi gün tüm petekleri söküp içlerini hafif tazyikli şebeke suyu+hortum ile su durulana kadar peteklerin uçlarını kaldırarak vs. temizleyebildiğimiz kadar temizledik. Her peteğe birkaç kez yaptık çünkü uğraştıkça tortulu pislik geliyordu Peteklerden çıkan zift benzeri sıvıyı da resimlerde görebilirsiniz, belki bu da tesisatın kaç yıllk olduğuna dair fikir verebilir.

    Yorumlarını esirgemeyip yardımcı olan herkese teşekkürler. Eve yeni kiracı geçtiği, doğalgazı da dün açtırdığı için henüz ısınma durumunun nasıl olduğu hakkında şuan için birşey söyleyemiyorum.

     ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ? ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ?

     ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ? ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ?
     ISINMAMA SORUNU HK. EK SİRKÜLASYON POMPASI GEREKİR Mİ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaRan7uLaTV -- 10 Ocak 2014; 14:51:51 >




  • Mrb lar evim dublex 150 m2 âşagisi 90 m2 yukari alttan isıtma ama ısıtmada biraz sıkıntı var debge kabı bu problemi çözemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kombici06 kullanıcısına yanıt
    Mrh ba evim dublex toplamda 250 m2 civarı alttan isitma ama ısınmada problem var asagidaki sıcaklik yukarda yok tesisat ayarlı döşenmemiş 35 kw aristin kombi var denge kabı konulsa heryere aynı dercede su sülkülasyonu olurmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kombici06 kullanıcısına yanıt
    Mrh ba evim dublex toplamda 250 m2 civarı alttan isitma ama ısınmada problem var asagidaki sıcaklik yukarda yok tesisat ayarlı döşenmemiş 35 kw aristin kombi var denge kabı konulsa heryere aynı dercede su sülkülasyonu olurmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • az kullanılan mutfak hol gibi yerleri kısabilirsin biraz faydası olur
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.