Şimdi Ara

Israrla faturalı hat satan Turkcell Bayi (şikayet sonuçlandı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üsküdar , Hakimiyeti Milliye Caddesi üzerindeki (ana caddede, DeFacto ve PTT arasınakiler) , 2 Turkcell bayi de, kontorlü hat kalmadı , faturalı hat verelim diye dayattı. Ellerinde stok olmadığını söylediler.
    Başka bir turkcell bayine gittiğimde, öyle birşey yok , kontorlü hat her daim bulunur dedi.

    Bunun üstüne twitter'dan yazdım , mağaza müdürü aradı, gelin hemen işleminizi halledelim dedi. Bi de üstüne diyorki, bize faturalı kotası koymuşlar, elemanım bunu yapmak zorunda.

    BTK'ya da yazmayı düşünüyorum bu durumu, çünkü Turkcell göz yumuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Bayilerin çalışma prensiplerini çok iyi biliyorum, çünkü o işlerin az buçuk içindeyim.

    En tepeden emir geliyor ve hedef belirleniyor. Onun altındaki, hemen altındakilere atıyor olayı, bu silsile en alt bayiye kadar gidiyor.

    Nihayetinde bizlerin gidip hat aldığımız ve işlerimizi yaptırdığımız bayilere, belirli bir hedef veriliyor. Atıyorum ayda 100 tane kontörlü, 50 tane faturalı yapacaksın.

    Bu hedefi tutturursan sana atıyorum 1000 lira pirim, tutturamazsan para mara yok. Hatta bir kaç ay hedefi tutturamazsan bayiliğini de alırız gibi tehditler.

    Eeee, zar zor dükkan açıp, ordan ekmek yemeye çalışan adamda, elinden geleni ardına koymuyor, mecbur çünkü. Ve o verilen hedefi tutturmak içinde elinden geleni yapıyor.

    Sonra siz bu durumdan dolayı zorda kalıncada, gidip en tepedekine şikayet ediyorsunuz. Bu durumda sizin şikayet ettiğiniz yer, sanki olaydan hiç haberleri yokmuş, bu durumdan hiç de bilgi sahibi değilmiş gibi, şikayet ettiğiniz bayiye basıyor para cezasını. Hem suça teşvik ediyor, hemde üstüne para cezası veriyor. Yani her iki yöndende Turkcell kazanıyor. Umarım anlatabilmişimdir.
    Yanlış anlatmışım demekki. Velhasılı asıl yılanın başı TURKCELL. İnsanları ekmek parasıyla korkutarak, vatandaşı dolandırmalarına çanak tutuyor. Bana 100 tane faturalı yapacaksın diyor, yapmazsan para vermem, tabelamı da dükkanından sökerim.
    Ve daha buna varana kadar bir çok kazığı var Turkcellin bizzat abonelere attığı. Bir SEKRETER servisi varki akıllara zarar. Hat ilk açıldığında aktif olarak geliyor, birini arayıp ulaşamazsan hem ona hem sana 1,5 lira para yazıyor. Bu şekilde faturaları şişmiş, ne olduğundan habersiz onlarca müşteri biliyorum. Ben bunu on kez BTK ya şikayet ettim, hiç bir şey yapılmıyor, soyguna devam.
  • YAZ ÇÜNKÜ BAYİ ÇALIŞANLARININ HEDEFLERİ var hedefleri tutsun diye ön ödemeli hat olsa da yok diyorlar faturalı verelim

    alsaydın bide hemen üstüne cihaz kitlerler di oh ne güzel
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    yazayım mı yazmayayım mı, ironi mi var orda
    ama teyzeleri falan böyle kafalıyorlar, her bayiye gittiğimde muhakkak bir teyze var oltaya takılmış çırpınıyor hele geçenki teyze, ayda 40 tl veriyormuş, 1 gb internet yetmiyor diyor
    ah be teyzem , kimsesi de yok, bimcell'e git dedim, inşallah dediğimi yapmıştır, bayide o şirin görünen hatunlar bile bir an cins cins baktılar bana, en güzel müşterimizi kaçırttın diye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    A bile yapmışsın millet adı var diye gidiyor napsınlar

    Yaz yani yazabilirsin dedim yeğenimde çalışıyordu kotayı doldurmak için kandırmayın milleti diyordum ona ısrarlarımdan dolayı bıraktı zaten

    Ama iyi para veriyorlar kota dolunca maaşından fazla prim alıyorum derdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi araştırmalarım sonucunda faturasız hat satmak veya numara taşımak yerine illa faturalı hat verme taktiginin Turkcell'in bir uygulaması değil,bayilerin çakallığı oldugunu öğrendim. Turkcel'e okkalı bir mail attığımda beni ismini yanlış anlamadımsa Deniz bey aradı ve böyle bir durumda kesinlikle ilgili bayiyi en azından tam adres vererek şikayet etmemi istedi. Kesinlikle gereken işlem yapılacak dedi. Kendisine birkaç bayinin birden piyasada faturasız hat olmadigini söyledigini söyledim. Benden rica etti,bayi isimlerini bilmesen de lütfen bayilerin konumunu adresini vererek şikayet formu oluştur gönder dedi.
    Kafaya koydum ve şikayet ettim 2 bayiyi.
    Beni Turkcell Genel Merkezden biri tekrar aradı ve sözlü olarak durumu tekrar dinledi.Üstüne basarak söylüyorum,samimiyetle,bayinin suçunun kesin oldugunu anlama açısından ve gerekeni yapmak iatedikleri için sorup soruşturduklarını anladım.
    Beni 2 gün sonra bayilerden birinin müdürü aradı,tahmin ettigim sekilde suçu elemanlarına attı,ben yoktum elemanlar yanlış bilgi vermiş gelin hat verelim dedi. Tabiki bir kurguydu. Sen emir vermeden bunu yapar mı elemanlar. Ben de aradan 1 hafta geçti,ben numarami başka bayiden taşıdım dedim.Bana gel kahvemi iç falan dedi,ne zaman bir sorunun ihtiyacın varsa gel elimden geleni yaparım dedi. İçimden ... git dedim. Bayiyi çok iyi biliyorum ve Allah bu bayiye kimseyi muhtaç etmesin.
    Bu arada faturasıza numara taşımak için faturasız hat verecek bayi ararken Kasımpaşa'da bir cadde üzerinde gördüğüm ve girip numarayı taşıdığım bayiyi iyi ki tanıdım,böyle bayiler de varmış dedirtti. Şöyle ki: içeri girince kapatmak üzereydiler,kız dedi kapattık. Magaza sahibi oldugunu sandigim adam,yapalım delikanlının işini,zorda kalmasın dedi ve kıza işlemleri yap dedi. Adama dedim ki bakın 3 bayiye gittim faturasız hat kalmadı dediler dedim. Yok öyle birşey,faturalı satmak için yalan söylerler,hangi bayi dedi bana yerlerini sordu. Şikayet et Turkcell'i ara dedi. Zaten beyefendi dedikten sonra kafaya koydum aradım,arayınca site üzerinden adresini verin bayinin şikayet edin dediler. Anlattigim gibi sikayet ettim ve anlattigim süreç yaşandı. Kesinlikle şikayet edin,bayiler ancak böyle yola gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ah şu bayiiler..

    2 ay önce çocuk için hat alacaktım, gittim bayiye çerez birşey olsun dedim dandik tarifeleri fahiş fiyatla sundu yok vazgeçtim dedim. Adamın sanki suratına tükürmüşüm gibi morali bozuldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    O da bir şey mi dedem ve ninem gitmişler turkcell e adam da dedemin guya arkadaşı turbo diye pakete geçirmişler 1 gb net 250 falan dakika var 45 -50 tl fatura. Birsürü servis eklemişler yok durdurma servisi yok o servisi bu servisi bayidekiler hepsi 4-5 tl 25-30 tl lik tarifeyi yapmışlar 50 tl iptal de edemedik. Telekoma taşıdım hatlarını. Şimdi taahhütleri bitiryor dedim bayiye gitmeyin ben hallederim internette yanlıştır diyorlar bayiye gidelim diyolar ısrarla .
    Dedim bari oraya beraber gidelim

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DC74C27F3 -- 8 Temmuz 2019; 22:24:35 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hocam tam da bahsettiğim mevzu olmuş işte. siz yine hayırlı torun. ama torunu olmayan napsın
    her gittiğimde görüyorum, afedersin birini düdüklüyor. tam da o dediğim teyze. 1 gb için 45 tl veriyorum diye isyan etti . aynı tarife, 18 tl bimcell'de

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Yatacak yerleri yok. Anlamadığım nokta ise 3-5 tl için nasıl yapabiliyorlar böyle birşeyi. İnsanın aklına şeytan girse yüreği el vermez. Gerçekten anlamıyorum nasıl bir zihniyete sahipler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocam dediğinizi yaptım ve bastım şikayeti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DC74C27F3

    Yatacak yerleri yok. Anlamadığım nokta ise 3-5 tl için nasıl yapabiliyorlar böyle birşeyi. İnsanın aklına şeytan girse yüreği el vermez. Gerçekten anlamıyorum nasıl bir zihniyete sahipler.
    ah hocam ah. insanoğlu bu. suriyelilere falan laf atıyoruz. tamam onlar da en dipte pislik olarak ama kendi insanımız da çok temiz değil.
    adam şikayeti yer yemez beni arıyor, gel işini görek diye. lan Allah'tan korkmuyor ama twitter'dan yediği şikayetle 2 dakkada adam oldun !!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Böyle insanlar adam olmaz ufak görmeyip şikayet etmemiz lazım. Hattı turkcelle taşırken faturasız dedim diye kibarcık olan abla birden ukala ukala konuşmaya başladı. Karşılarında konu hakkında bilgisi olan adam görünce çıldırıyorlar bazıları.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • forumdan tavsiye verdiğim bir arkadaş da 25 TL ye 5gb alacakken bunların yüzünden 30 TL ye 2gb kullanıyor, faturalıya geçirmişler adamı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Faturasız hattı neden sevmiyor operatörler sizce? Sonuçta o da her ay yüklüyor, faturalı olan da her ay ödemesini yapıyor. Fark nedir burada sizce? Ayrımın sebebi nedir yani daha doğrusu? Birini taahhüt adıyla senelerce kendine bağlıyor, diğerinde bir bağ oluşmuyor diye mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Faturasız hattı neden sevmiyor operatörler sizce? Sonuçta o da her ay yüklüyor, faturalı olan da her ay ödemesini yapıyor. Fark nedir burada sizce? Ayrımın sebebi nedir yani daha doğrusu? Birini taahhüt adıyla senelerce kendine bağlıyor, diğerinde bir bağ oluşmuyor diye mi acaba?
    o son dediginiz 2. planda
    asıl önemli olan, faturalıda paket bitince anında öpebilmesi. çünkü seni pozisyona getirmiş zaten.
    evet, zorno filminden bir sahne gibi oldu ama tam da yaptıkları bu. faturalıda paket bitince, 5 mb için 200 tl kesebilir. asıl parayi burdan vuruyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Faturalı hat taahhutlü de taahhutsuz de operatöre daha çok kazandırıyor. Faturasızda her ay yukleme yapacaginin garantisi yok. Faturalıda ise bütçeyi ve geliri öngörebiliyor planlayabiliyorsun.Öngörülebilir bütçe,yada bütçe tahmin kavramlarını sık sık duyarsınız.Zira önemidir firmalar için. Bu yüzden sadece Turkcell değil tüm operatörler faturalı yeni abone kazandıran bayilere faturasiz aboneye göre yaklaşık 5 kat daha fazla kâr payı veriyor,ayrıca puantaj artıyor. Bu zincir faturalı hat satan elemana prim vermeye kadar gidince illa faturalı hat satalım baskısı oluşuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekli Komutan -- 9 Temmuz 2019; 17:14:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En nefret ettiğim durum bu keşke internetten hat geçişi olsa bayilerle muhattap olmasak artık

    Hepsi bir faturalı kitleme dereinde. Bayi bayi gezmek zorunda kalıyorsunuz sırf bu yüzden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sıkıntı tahmin ettiğimden de büyükmüş. firmalar yukardan bastırdıkça, müdür o baskıyı elemana doğru ilettikçe, olan en alttaki vatandaşlara oluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • durum hem dediğin gibi hem de faturasızlara daha çok avantaj veriyorlar, madem faturalı olmamızı istiyorlar neden faturasıza daha çok gb veriyorlar anlaşılır değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    @mahmut716
    Haklısınız teşekkür ederim mesajınız için.
    @mobil uzman
    Haklısınız teşekkür ederim mesajınız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 9 Temmuz 2019; 23:34:54 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.