Şimdi Ara

Israrla faturalı hat satan Turkcell Bayi (şikayet sonuçlandı) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bayilerin çalışma prensiplerini çok iyi biliyorum, çünkü o işlerin az buçuk içindeyim.

    En tepeden emir geliyor ve hedef belirleniyor. Onun altındaki, hemen altındakilere atıyor olayı, bu silsile en alt bayiye kadar gidiyor.

    Nihayetinde bizlerin gidip hat aldığımız ve işlerimizi yaptırdığımız bayilere, belirli bir hedef veriliyor. Atıyorum ayda 100 tane kontörlü, 50 tane faturalı yapacaksın.

    Bu hedefi tutturursan sana atıyorum 1000 lira pirim, tutturamazsan para mara yok. Hatta bir kaç ay hedefi tutturamazsan bayiliğini de alırız gibi tehditler.

    Eeee, zar zor dükkan açıp, ordan ekmek yemeye çalışan adamda, elinden geleni ardına koymuyor, mecbur çünkü. Ve o verilen hedefi tutturmak içinde elinden geleni yapıyor.

    Sonra siz bu durumdan dolayı zorda kalıncada, gidip en tepedekine şikayet ediyorsunuz. Bu durumda sizin şikayet ettiğiniz yer, sanki olaydan hiç haberleri yokmuş, bu durumdan hiç de bilgi sahibi değilmiş gibi, şikayet ettiğiniz bayiye basıyor para cezasını. Hem suça teşvik ediyor, hemde üstüne para cezası veriyor. Yani her iki yöndende Turkcell kazanıyor. Umarım anlatabilmişimdir.




  • Noxco kullanıcısına yanıt
    hocam güzel bir yere değinmişsin de araştırmamış etmemiş adama yeni hat ver diyince faturalı satsın tamam ama araştırmış tavsiye almış alacağı paket aklında olan adam ben faturasıza geçmek istiyorum diyince de faturasız hattımız yok falan demesinler. ben buradan bizzat tavsiye verdim 25 TL 5 GB alabileceği yöntemi söyledim adamı kandırıp 29 TL 2 GB faturalı yapmışlar.
    faturalı hat satmaya çalışmak başka yalan söylemek kandırmak başka, şu mesajından sonra onları da anlayabiliyorum ama bilen adamın işini yokuşa sürmesinler bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    farkındayız, ama napak, türkcelli şikayet edemezsinki ? adamlar hükümet yanlısı...
    ama seninki de doğru değil. özel hastanelerde de hedef koyulmuş, ee düşünsene, gittin oraya, adam sana hemen mr, tomografi ... ne varsa kitliyor, hoşuna gider miydi ?
    hayır, beni biraz zorlasa, ama illa hazır kart ver dediğimde, yine eyvallah da, ekmek parası kazanmak için yalan mı söyleyecek ?? muhtemelen böyle savunduğuna ve işin içindeyim dediğine göre, kendin de yaptın bunu. haram olsun o kazandığınız paralar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt
    Yapılan iş kesinlikle YANLIŞ. Kabul edilebilir bir yanı da yok. Mesela sıfır hat satarken de bedava diye satıyorlar. 12 ay boyunca 10 lirayı geçkin hat parası ödeyeceğini kimse söylemiyor. Demem o ki, Turkcell üstten baskı yapıp, şart koşuyor, gariban esnafta onların bu baskısına boyun eğip, vatandaşa yanlış yapıyor. Yani burada aslında yılanın başı TURKCELL genel merkezi.
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Beni çok yanlış anlamışsın. Ben bu yapılanı asla tasvip etmiyor ve savunmuyorum. Bu şekilde kandırılan insanların hakkı ve ahı da zaten tutar ve zehir zıkkım olarak geri döner. Yapılan iş terbiyesizliktir, ahlaksızlıktır, hatta şerf..... liktir. Ben bayi falan değilim, tanıdığım samimi bayi arkadaşlarım var, oradan biliyorum, görüyorum. Benim anlatmak istediğim şey, bu işin sorumlusu sadece alt bayiler değil, Yılanın başı TURKCELL genel merkez. Bayileri bunu yapmaya zorlayan onlar.
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    tamamdır, ilk başta öyle anlaşıldı çünkü .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlatmışım demekki. Velhasılı asıl yılanın başı TURKCELL. İnsanları ekmek parasıyla korkutarak, vatandaşı dolandırmalarına çanak tutuyor. Bana 100 tane faturalı yapacaksın diyor, yapmazsan para vermem, tabelamı da dükkanından sökerim.
    Ve daha buna varana kadar bir çok kazığı var Turkcellin bizzat abonelere attığı. Bir SEKRETER servisi varki akıllara zarar. Hat ilk açıldığında aktif olarak geliyor, birini arayıp ulaşamazsan hem ona hem sana 1,5 lira para yazıyor. Bu şekilde faturaları şişmiş, ne olduğundan habersiz onlarca müşteri biliyorum. Ben bunu on kez BTK ya şikayet ettim, hiç bir şey yapılmıyor, soyguna devam.
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Aslında önce numarayı faturalı olarak alıp ilk fatura kesiminden sonra cayma bedelini ödeyeceğini söyleyerek faturasıza çevirmek. Cayma bedelini ödeyeceğini söylediğinde hiç bir personel bir şey demiyor. Zaten ilk fatura kesiminden sonra çıkacak cayma bedeli de fazla yüksek olmuyor.

    Ben bir Turkcell bayisinde kontürlü hat almak isteyen müşteriye 150-200 tl civarında fiyat söylendiğini duydum. Dolayısıyla cayma bedelini ödemek daha ucuza gelebiliyor.
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Sırf o sekreterCell ücreti saçmalığından dolayı numaramı Vodafone'a taşıdım.

    Gerçi bizim millet telesekretere mesaj bırakma alışkanlığına sahip değil. SMS göndermek veya Whatsapp'tan mesaj yazmak daha kolay geliyor. Oysa telesekreter servisi şifreli olduğundan başka kimse dinleyemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    Sırf o sekreterCell ücreti saçmalığından dolayı numaramı Vodafone'a taşıdım.

    Gerçi bizim millet telesekretere mesaj bırakma alışkanlığına sahip değil. SMS göndermek veya Whatsapp'tan mesaj yazmak daha kolay geliyor. Oysa telesekreter servisi şifreli olduğundan başka kimse dinleyemez.
    hocam telesekreter dinlemek de mesaj bırakmak da ücretli. amerikan filmlerindeki gibi, beleş olsa, biz de bırakırız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Vodafone'da telesekreter ücretsiz.. Sen istersen beLe$ diyebilirsin.

    Vodafone abonesi olarak kullandığım için biliyorum. Hemde düzgün çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdarski -- 20 Temmuz 2019; 22:2:17 >
  • Bende de aynısı oluyor. Arada numara değiştiririm. Tim bayisi olursa eğer genelde yapmıyor bunu. Küçük bayiler daha sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Prim yüksek diye çalışanlar ısrar ediyor hatta geçen türk Telekom 3ay geri taşımak yasak demiş böyle bir şey yok ama 3ay kalırsa prim alıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell Rahat'a geçmek isteyince ilk ay faturalı sonra Rahat'a geçiyorsunuz dedi. 532'yi aradım öyle birşey yok direk geçebilirsiniz dedi. Turkcell hep böyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O da bir şey mi?

    Bugün Turkcell'in Dijital Operatör uygulamasından "Yeni Numara alma" kısmındaki numaralara baktığımda 3.000 (yazıyla üç bin) TL fiyat koyduklarını gördüm..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    O da bir şey mi?

    Bugün Turkcell'in Dijital Operatör uygulamasından "Yeni Numara alma" kısmındaki numaralara baktığımda 3.000 (yazıyla üç bin) TL fiyat koyduklarını gördüm..
    hocam o her operatörde var, örnek veriyorum 0507 507 07 07
    bunu almaya kalksan telekom da o fiyatı çeker

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone da faturalı hat satarsa 20 tl komisyon alıyor çalışan.Turkcell de ne kadar bilmiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.