Şimdi Ara

İstanbul bilişim'in kendi garantisine fazla güvenmeyin!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.672
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İstanbul Bilişimin ucuz fiyatlarına aldanıp ürünün yetkili servisi yoksa DGB Elektronik servisine güvenerek asla oradan cihaz alınmamalıdır.

    Garanti kapsamındaki süpürgemin tutma kısmı kırıldı. Hanımın beyanı: "Süpürürken birden elimde kaldı" şeklinde.
    DGB'nin tavrı ise:
    1 - Tüm mailleri her hafta topluca cevapladıklarını söylemelerine rağmen 15. gün itibariyle servis talebi mesajıma dönüş yapmadılar. (Cevaplama hızına bakın!!!)
    2 - 15. gün aramak zorunda kaldığım servis numarasından bana arızalı basit bir plastik parçayı 4-6 hafta içinde tedarik edebileceklerini söylediler. (Tedarik hızı göz yaşartıcı!!)
    3 - "Kullanıcı hatası" edebiyatı yaparak 60 TL talep ettiler.
    4 - Kullanıcı hatası olduğu kanaatine nasıl varabileceklerini sorduğumda da "Gönderin inceleyelim kullanıcı hatası olduğunu tesbit edersek 60 TL'nizi alırız" şeklinde cevap verdiler. (İsviçreli Fizikçi bilim adam ekibi varmış gibi. Savcı da hakim de kendileri olacak. Evimde olan bir olay hakkında tarafsız karar verecekler!!!!!)

    İşin ilginç tarafı daha önce de aynı parçada sorun yaşamıştık. Süpürge borusunu tutan tırnak kırılmıştı. Orada "Düşürmüşsünüzdür, kırmışsınızdır" edebiyatı yapmadan adam gibi servis hizmeti vermişlerdi. Ne değişti acaba?? (Ekonomik darboğaz mı?!!)

    Böyle bir servis anlayışına güvenerek İstanbul Bilişim'den marka yetkili servis dışı (bilhassa DGB) garantili ürün alırken iki kere düşünün hatta ALMAYIN derim.


    Bir sözüm de DYSON markasına. Süpürgede yeni bir teknolojiyi müthiş fiyatlara satarken aksesuarda ADİ kalite malzeme kullanmalarını da kınıyorum.
     İstanbul bilişim'in kendi garantisine fazla güvenmeyin!!!

    İthal ürünlere 2 yıl garanti verirken "Nasıl olsa bu ürün arıza vermez, verirse de belirli bir miktarı aşınca çamura yatarız" tarzı bize has servis anlayışı ne zaman bitecek acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kselici -- 18 Ağustos 2015; 10:20:49 >







  • Hocam istanbul bilişim için heryerde yazı var almayın elinizde patlar diye...
    bi ürün yarısından daha ucuz değilse ithalatçı garantisine aldanıp hiçbişey almayın...yarı fiyatı diyorum çünkü arıza verirse riziko edilip 1 tane daha alınabilir..
    bahsettiğiniz sebeplerden ötürü hakman ve hepsiburada arasında baya bir telefon trafiği yaşasam da 5 yıl garantili cihazımı hepsiburada dan piyasadan daha uygun şekilde alabildim..
  • Laptop alırken çok çok daha ucuz fiyata bu firmayı gördüm dedim bundan alayım acele ediyordum.
    Allahtan ufak bir araştırma yaptım bitik bir firma, birçok kişiyi mağdur etmişler alacak arkadaşlarda istanbulda 3 mağazaları var gidip görerek herşeyi konuşarak garantiyi, olabilecek sorunları konuşarak, sözünü alarak, tercih etmeleri daha doğru olur öbür türlü bile bile lades.
  • Maalesef ürün alıp sorun yaşadıktan sonra araştırıyoruz, önceden araştırmış olsaydım hakkında bu kadar çok olumsuz yazı olan bu firmanın yanından dahi geçmezdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tr5454 -- 29 Haziran 2016; 19:10:00 >
  • Bana da ekranı değişmiş galaxy s3 satmışlardı zamanında. Kapısından geçmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bldshd kullanıcısına yanıt
    Benim tamirde bıraktığım LG G3 ü de outlet diye satarlar. Imei sini bile kaydettim, ne olur ne olmaz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.