Şimdi Ara

İstanbul'da Dsg Kullanımı Hk. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
8.547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    7 Yıl iyi niyet garantisini duymadınız sanırım.

    Alıntıları Göster
    İyi niyet garantisi mi VW Çinde 10 yıl DSG garantisi veriyor, Hyundai Avrupa'da 7 yıl 150.000 km tam garanti veriyor, hatta bazı araçları pist kullanımında dahi garantiden çıkarmıyor. (i30n) Amerika'da ise 10 yıl 150.000 km.



    Siz de gelmiş burada telefon gibi 2 yılda garantisi biten, uzatma için para isteyen ondan sonra da binbir dil dökmeyle sen işçiliği öde de tamir edelim diyenleri savunuyorsunuz. Böyle müşteriler oldukça az aslında yaptıkları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Park ederken dikkat etmek yeterli, kullanmayanlara ekstra iş gibi gözükse de nizami şekilde kontağı kapatmak 5 saniye kadar sürüyor, boşa almaya da gerek yok, sadece dur kalk trafikte manuele alıyorum sürekli 1.-2. vites arasında gidip gelmemesi için, sıkışık ama arada açılan trafikte de sport moda alıyorum en azından 3. vitese geçmeyi geciktiriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    İyi niyet garantisi mi VW Çinde 10 yıl DSG garantisi veriyor, Hyundai Avrupa'da 7 yıl 150.000 km tam garanti veriyor, hatta bazı araçları pist kullanımında dahi garantiden çıkarmıyor. (i30n) Amerika'da ise 10 yıl 150.000 km.



    Siz de gelmiş burada telefon gibi 2 yılda garantisi biten, uzatma için para isteyen ondan sonra da binbir dil dökmeyle sen işçiliği öde de tamir edelim diyenleri savunuyorsunuz. Böyle müşteriler oldukça az aslında yaptıkları.

    Alıntıları Göster
    60 bin km de baskı balata bitiren 508 e 3000 TL para isteyen Peugeot a laf yok ama 100 bin km deki 5 yıllık DSG kavramasını ücretsiz değiştiren firmaya tü kaka. Bırakın bu işleri manuel kullanın siz kafanizi takmayin bu kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DSG alıp sorun yaşamayan duydum, ama dsg ile devam edip de sorun yaşamayan duymadım, benim alıp 35binde titremeye ve silkelemeye başlayıp elden çıkarttığım 2014 tdi octavia gibi..
  • bir de bu dsg ekonomi yapacağım diye çok erken vites değiştiriyor, misal 40'la giderken bi bakmışsın vites hoop 5 e çıkmış. ya hu şaka gibi 5. vites ve 40 km hız. bu işin bilimsel bir açıklaması olması lazım yoksa akla pek uygun gelmiyor bana dostlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Bizim cekirdek ailede iki tane dsgli 1,6 dizel arac var. Esek niyetine biniyoruz daha sorun cikarmadi. Benim aracim 70binde, babamin araci 80binde.



    Ha bu yolda birakmaz demek degil. Ama dsg si sorun cikarmayan cevremde kimse yok demek de inandirici degil.



    He 100 bin km’de kavramasi biter basimin ustune, duz vites a4’umuzde de 100binde bir baski balata seti degistirirdik.

    Alıntıları Göster
    Benim söylediğim kendi çevremi kapsıyor ve inanın abartı değil.

    Araç araç bahsedeyim,
    1.4tsi dsg Yeti 2014 60 bin km civarında Elazığ da tamamen trafiksiz yollarda kullanıldı. Vuruntu nedeni ile servise gitti. İyi niyetten mekatronik ya da baskı balata değişti suan tam aklımda değil. Sadece işçilik ödendi.
    1.6tdi dsg octavia 2015 70 binde istanbul-sakarya çevresinde %50 trafik görerek kullanıldı, kalkışta vuruntu. 3-4 viteslerde ileri atılma başladı. İyi niyetten servise götürülecek.
    1.6tdi dsg passat 2014 80 binde , ikinci el alındı. 60 binde kavrama değişmiş. Ona güvenerek aldık arkadaşa. Şuanda şanzımanda sorun yok.

    Yani 100 bini görüp arıza verseler yine tamam diyeceğim ama 60 bin km civarlarında bu arızalar olunca hiç bir şekilde olumlu bakamıyorum. Kaldı ki hiç trafik görmeyen araç bile sorun çıkarıyor.
    Şirkette kullandıklarımızdan hiç bahsetmiyorum zaten.




  • Ne dsg imiş arkadaş. Benimde almayı gözüm yemiyor, kimselere de tavsiye etmiyorum buraları okudukça. Ama çok olmasa da çevremde kullananlar mevcut, sorun yaşayana rastlamadım. Ya da baktılar sorun yaşıyorlar, sağa sola duyurmadan elden çıkarıyorlar.
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    İyi niyet garantisinde ücretsiz değişmiyor 2000 TL işçilik ücreti alıyor.
  • dangerousman kullanıcısına yanıt
    Ben de birinden 50bin de bir kavrama degismesi gerektigini birinden de 75’te bir kavrama degismesi gerektigini duydum. Ben de komple istanbulda kullaniyorum her gun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: secure_34

    İyi niyet garantisinde ücretsiz değişmiyor 2000 TL işçilik ücreti alıyor.
    işkembeden sallama. Kaç kere götürdün aracını 2000 istediler.
    2013 model Golf un kavraması ücretsiz değişti Vw faturası mevcut hatta foruma da attım araştır görürsün. Sen 2013 model manuel aracının kavramasını ücretsiz değiştir de göreyim.
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Sana yalan borcum mu var.
    Çevremde bulunan DSG lerin çoğu 80.000 göremeden arıza verdi ve iyi niyet garantisi kapsamına alınsalar dahi 1000-2000 tl arası işçilik parası karşılığında ücretsiz(sözde) kavrama ve mekatronik değiştirdiler.
  • Öncelikle VW'nin bu şanzımanı sıkışık trafikli yerlerde 100bin, olmayan yerlerde 200bin kmde baskı balata değiştirecek şekilde geliştirdiğini düşünüyorum. Ama tabii, medeni ülkelerde ve ülke önemli ölçüde düzse.

    Her kavrama sistemli şanzıman gibi bunun da belirli bir sürede, örneğin 30 km ortalama süratte 100bin km gidebileceğine eminim. Biz ise istanbulda ortalama 30 km/h hızla giden medeni bir batılının 1 ayda yaptığı dur kalk sayısı 1 iş gününde yapıyoruz sabah ve akşam iş saatlerinde köprü ve bağlantılı yollarda, şişli, beşiktaşın, kadıköyün merkezi vs yerlerde araç kullanıyorsak. Buna rağmen bence iyi dayanıyor.

    Evet kavrama seti pahalı, normal bir aracınkinin en az 3, tek kavramalı otomatiklerinkinin de en az 2 katı fiyata. Bunu size sağlarken de size normal bir otomatike göre tasarruf yaptırıyor, sonra da bunu sizden geri tahsil ediyor diye düşünebilirsiniz. Muadil tam otomatiklere göre 100 km de 1,5 lt az yakıyorsunuz. Bu da her 100 kmde 10 tl yapar. Her 10 bin kmde 1000 tl tasarrufunuz var yakıttan. Eğer 60-70 bin km gittiyseniz, ve sonrasında iyi niyet garantisi vs. ile 6-7 bin tl den daha az ödemek durumunda kaldıysanız, yine de kardasınız demektir.

    Başabaş bile gelse, en azından yakıt yakıp çevreyi kirletmediniz, küresel ısınmaya daha az neden oldunuz. Tabii 10-12 bin km de sorun gören uç örnekler de yok değil. Öyleyse, gerçekten kötü durumlar.




  • Tam otomatikler artık kilitlenme özelliğiyle artık çift kavramalılar kadar az yakıt tüketiyor

    Örnekler: Mercedes 9g tronic bmw zf8. PSA grubu eat6 ve eat8

    Bu şanzımanlar nerdeyse çift kavramalılar kadar az tüketiyor

    Bende 3008 dizel eat6 var. 28.000 km ortalamam 4.7 lt/100 km

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun süre dsg kullandım. Hiç bir problem yaşamadım. Ama dikkat ettiğim hususlar vardı hep. Mesela araç 5-7 km hıza ulaştığı anda 2 ye atıyor. Bu durum sıkışık trafikte sıkıntıya neden oluyor. Hani manuel araçlarda 2 de yavaş hızda debryaj yardımı alırız ya, dsg de bence bunu yapıyor. Ve ömrünü kısaltıyor. Aracın 2 ye geçmemesi için ya triptonikiğe yada s moduna almalıyız. Trafik esnasında bu duruma kesinlikle dikkat edin. Park yaparken dikkat edilmesi gereken hususları zaten herkes biliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sıkıntılı bir şanzıman, sorunları yıllardır bilinen gerçekler. Savunmaya geçmenin anlamı yok.

    İyi niyet denilen resmi olmayan garanti(!)inin de belli “ek garanti ve/veya servise bağımlı olup fazla ödemeye mahkum olmak” gibi kriterleri var. Zaten şanzıman farkı abartılı, bilinen olası tamir masrafını peşin alıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 20 Aralık 2018; 20:43:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Amerıkada km cınsınden garantı ? Hmmm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hassey kullanıcısına yanıt
    Masallah, aracınız a ve b sınıflarından dahı az yakıyormus. Hybrıd yarıs ıle yarısır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dangerousman

    Benim söylediğim kendi çevremi kapsıyor ve inanın abartı değil.

    Araç araç bahsedeyim,
    1.4tsi dsg Yeti 2014 60 bin km civarında Elazığ da tamamen trafiksiz yollarda kullanıldı. Vuruntu nedeni ile servise gitti. İyi niyetten mekatronik ya da baskı balata değişti suan tam aklımda değil. Sadece işçilik ödendi.
    1.6tdi dsg octavia 2015 70 binde istanbul-sakarya çevresinde %50 trafik görerek kullanıldı, kalkışta vuruntu. 3-4 viteslerde ileri atılma başladı. İyi niyetten servise götürülecek.
    1.6tdi dsg passat 2014 80 binde , ikinci el alındı. 60 binde kavrama değişmiş. Ona güvenerek aldık arkadaşa. Şuanda şanzımanda sorun yok.

    Yani 100 bini görüp arıza verseler yine tamam diyeceğim ama 60 bin km civarlarında bu arızalar olunca hiç bir şekilde olumlu bakamıyorum. Kaldı ki hiç trafik görmeyen araç bile sorun çıkarıyor.
    Şirkette kullandıklarımızdan hiç bahsetmiyorum zaten.

    Alıntıları Göster
    geçen sene bu aylarda abimin aldığı polo 1.2 dsg li araç geçen hafta yolda kaldı .km 11000 de ve maltepe erel servis de mekatronik değişti.85 senesinden beri ehliyeti var ve sakin sürücüdür buna rağmen düşünün.kimse bana dsg yi savunmasın.bu mal ayıplı kardeşim ayıplı,başlarım onun rahatlığına.11 000 km de arıza olurmu yaaa.üstelik aynı bayiden 0 olarak alındı bu araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpikom -- 20 Aralık 2018; 23:7:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Masallah, aracınız a ve b sınıflarından dahı az yakıyormus. Hybrıd yarıs ıle yarısır

    Yaşadığım şehir ve kullanım şeklimden ötürü olsa gerek

    Arzu ederseniz resim paylaşabilirim.

    Yol bilgisayarının yalancısıyım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wv mühendisleri daha sağlamını yapıp masaya koymuşlardır, ancak wv yöneticileri maliyet hesapları yapıp, örneğin Amerikaya 10 yıl, çine 8 yıl garanti veririz, avrupa bizim sayılır, orada idare ederiz, Türkiye önemli değil, 2 yıl garantiyi kakalarız, iyiniyet garantisi diye birşey çıkarıp ortalığı bulandırırız, her türlü kar ederiz diyip patlak dsg yi dünyaya hediye etmişlerdir..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.