< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
İstanbul ---> İzmir Körfez mi, feribot mu, köprü mü (3. sayfa)
-
-
Yaz tatilinde kullandığım güzergah olduğu için vakit önemli olmadığından körfezi dolaşırım. Tabi gün içerisinde çok yoğun trafik olur. Bu yüzden sabah erken veya gece geç vakit geçilirse hiç sıkıntı olmaz. Hatta ormanların içinden geçen oldukça güzel bir yoldur. -
Arkadaşlar yorumları okudum, öğle saatlerinde en mantıklısı ne olur? Maliyeti ucuz olan:) istanbul izmir güzergahı için.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
15 değil, 30 küsür oldu o yol :):):)quote:
Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931
Olay köprü değilki sadece. Otobana girdim feribottan sonra 20 km lik yola 15 tl aldılar.
Köprüyü kullandınmı bursaya kadar 150 liran gider rahat.
Alıntıları Göster -
para ve tercih meselesi. ancak gittiğin yere acele gitmen gerekmiyorsa yolculuğu keyiflendirmelisin. bu da rahat ve sakin araç kullanarak olur. körfezi dolaşırsın. hız sabitleme ve sınırlara uyarak ceza da yemezsin.
ancak vaktin değerli ise tatilin az ise feribot ya da köprüyü kullan.
köprü burjuva kesim için dersek yanlış olmaz.
ben körfezde yaşadığım için soru işaretim yok. -
Önceden alınmış Pendik-Yalova bileti.
İzmit Yalova arası trafik lambaları ve Gölcük, Karamürsel vs. şehiriçi trafikleri çekilmez. -
Ben de aynı şekilde yılda 2-3 kez tatile giderken geçiyorum.
1- Körfez kesinlikle tercihim dışı, inanılmaz sinir bozucu ve bitmek bilmiyor.
2- Feribot düşünülebilir. Öncesinde köfte ekmek, feribotta tost-çay vs. şeklinde güzel oluyor. Şu an Temmuz 2019 itibariyle tek yöne 65 TL, gidişdönüş alırsan 110 TL.
Feribotu tercih edip, sonrasında aceleniz yoksa ücretsiz yoldan devam ederseniz 33 TL otobana para vermezsiniz. Ama yaklaşık 20 dk vakit kaybı olacaktır.
Yani feribot + ücretsiz yol yapınca tek yön için yaklaşık 70 tl kar yaparsınız. (Yakıtı da hesaba kattım)
3- Ben çocuğumuz olduğundan bu yana f/p bakmaksızın köprü + otoban yapıyorum. İndisi bindisi de düşünürsek yaklaşık 1,5 saat kısalıyor yol. Gece kullandığımdan yol ne kadar kısalırsa o kadar uyku sorunu azalıyor.
Köprüye 104 + otobana 33 Tl verip acısını unutmaya çalışıyorum. Geçe geçe alıştım düşünmemeyi, düşününce olmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
gidiş dönüş 120 küsür liraya feribot var yalova-derince derinceden de pendiğe 10km civarı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Abilerim bilmediğimden soruyorum tekirdağ çanakkale üzerinden gidilse nasıl olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çirkin olur. yol uzamış olur. boşuna zaman kaybı. -
Neresin 65tl feribot.En son nezaman gittiniz şuan 75 tl.quote:
Orijinalden alıntı: Bruwkh
Ben de aynı şekilde yılda 2-3 kez tatile giderken geçiyorum.
1- Körfez kesinlikle tercihim dışı, inanılmaz sinir bozucu ve bitmek bilmiyor.
2- Feribot düşünülebilir. Öncesinde köfte ekmek, feribotta tost-çay vs. şeklinde güzel oluyor. Şu an Temmuz 2019 itibariyle tek yöne 65 TL, gidişdönüş alırsan 110 TL.
Feribotu tercih edip, sonrasında aceleniz yoksa ücretsiz yoldan devam ederseniz 33 TL otobana para vermezsiniz. Ama yaklaşık 20 dk vakit kaybı olacaktır.
Yani feribot + ücretsiz yol yapınca tek yön için yaklaşık 70 tl kar yaparsınız. (Yakıtı da hesaba kattım)
3- Ben çocuğumuz olduğundan bu yana f/p bakmaksızın köprü + otoban yapıyorum. İndisi bindisi de düşünürsek yaklaşık 1,5 saat kısalıyor yol. Gece kullandığımdan yol ne kadar kısalırsa o kadar uyku sorunu azalıyor.
Köprüye 104 + otobana 33 Tl verip acısını unutmaya çalışıyorum. Geçe geçe alıştım düşünmemeyi, düşününce olmuyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Saolun hocam teşekkür ederimquote:
Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson
çirkin olur. yol uzamış olur. boşuna zaman kaybı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şu an itibariyle en mantıklısı 266 TL'ye Yenikapı-Bandırma Feribotu ile araçla geçmek... -
dün İstanbul'dan izmir'e giderken feribot tek gidiş 115 tl idi. gidiş dönüş 220 tl. cok kisa bir sure önce tek gidiş 85 tlydi. ama sorarlarsa enflasyon yüzde 10 dersiniz!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: muzzi544dün İstanbul'dan izmir'e giderken feribot tek gidiş 115 tl idi. gidiş dönüş 220 tl. cok kisa bir sure önce tek gidiş 85 tlydi. ama sorarlarsa enflasyon yüzde 10 dersiniz!
Yuh be arkadaş ya. Böyle serbest piyasanın izzet-i irfanini seveyim artık ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2021 yılı için son durum nedir?
mevcut benzin fiyatı, köprü fiyatı ve feribot fiyatları ile avantaj sıralaması nasıl oluyor?
-
Kocaeli tarafında karamüsel'de alt geçit yapıldı. Kırmızı ışık sayısı azaldı, yol rahatladı ama akşam saatlerinde yine de trafik oluyor. Trafiksiz saatte gidilebilir. Trafikli saatte diğerlerini kullanmak mantıklı olabilir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: muzzi544dün İstanbul'dan izmir'e giderken feribot tek gidiş 115 tl idi. gidiş dönüş 220 tl. cok kisa bir sure önce tek gidiş 85 tlydi. ama sorarlarsa enflasyon yüzde 10 dersiniz!
feribot gittiğin yön, saat, güne, mevsime göre değişir, anladım milleti gaza getirme peşindesin ama söylediğin şey doğru olsun.
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxKocaeli tarafında karamüsel'de alt geçit yapıldı. Kırmızı ışık sayısı azaldı, yol rahatladı ama akşam saatlerinde yine de trafik oluyor. Trafiksiz saatte gidilebilir. Trafikli saatte diğerlerini kullanmak mantıklı olabilir.
eğer ki mevzubahis avrupa yakasından gitmekse feribot dışında başka birşey düşünülemez. zaten avrupa yakasından gebze'ye gelene kadar 2 saat geçiyor. asya yakasında da olsam karamürsel falan oralardan dolanmayı düşünmezdim şahsen, daha tatilin başında baymaya gerek yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Donald Draper2021 yılı için son durum nedir?
mevcut benzin fiyatı, köprü fiyatı ve feribot fiyatları ile avantaj sıralaması nasıl oluyor?
- köprü 147 lira
- eskihisar->topçular feribot: 95 lira (tek yön)
- körfezi dolaşmak için benzin 80 lira (kabaca 110km civarı)
- köprü: en hızlı ve en kısa yol
- feribot: aşırı bekleme yoksa köprüden sonra en iyi zaman kazandiran ikinci secenek.
- körfez: sürekli yerlesimden geçildiği için trafik vs. derken 1buçuk - 1sa:45dk. arası sürüyor yol.
* fiyat/fayda ve zaman dengesinde; eğer aşırı bekleme sırası yoksa eskihisar->topçular feribotu en avantajlısı duruyor.
** Avrupa yakası için karşıya geçerek köprü/feribot lokasyonuna gelene kadar trafik çekmek/zaman kaybı istenmiyorsa en iyi seçenek olarak; ido feribot ile Mudanya yada Bandırma'ya geçip ordan yola devam etmek olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 15 Haziran 2021; 11:38:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X