|
İsveçli batarya üreticisi Northvolt, 1600 kişiyi işten çıkaracak
-
-
Avrupa yıllarca Afrika ve 3 Dünya ülkelerinin hammadde kaynaklarını yok pahasına sömürerek fiyat rekabeti yapıyordu. Şimdi hammadde kaynaklar Çin'in eline geçince, bu sebeple avrupalılar gerçek piyasa şartları ile üretmeye başlayınca rekabet etme şansları hiç kalmadı. Avrupa'nın tek kurtuluşu Öncelikle halkına dağıttığı yüksek maaşları geri çekmek Ayrıca sosyal yardımları en aza indirmek olacaktır yoksa üretimde Çinliler ile rekabet etme şansları yok
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isakoc -- 24 Eylül 2024; 1:23:9 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
El mahkum.
-
Fabrikasını da lityum-iyon batarya hücreleri şeklinde inşa etmiş. Çok yaratıcı Hahah :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MBK3334 VAUVJ -- 24 Eylül 2024; 9:22:51 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hani gelecek elektrikli arabalardaydı?
Neden AB'li pil şirketleri AB fonlarıyla desteklenmiyor? Ki İsveç hükümeti bile destek çıkmamış.
2025'te Norveç, 2035'te de AB elektrikli olmayan araçların satışını engelleyecek deniyordu ama AB'de elektrikli araba satışların payı azalıyor.
euronewsNorveç'te elektrikli araç satışı fosil yakıtlı araç satışını geçtihttps://tr.euronews.com/2021/01/06/norvec-te-elektrikli-arac-sat-s-yuzde-54-e-ulast-2025-te-benzinli-arac-devri-bitiyor
euronewsAB'de elektrikli araçların pazar payı daralırken endişeler artıyorhttps://tr.euronews.com/business/2024/09/19/abde-elektrikli-araclarin-pazar-payi-daralirken-endiseler-artiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-959C58CEC -- 24 Eylül 2024; 9:34:20 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bunun elektrikli araba kullanımı, talep düşüklüğü vs ile alakası yok.
Avrupa şirketleri mevcut çalışma sistemi ve işçi hakları politikasıyla uzakdoğu ülkeleri ile baş edemez.
Artık yeni kurulan hiç bir Avrupa sanayi şirketi kar edemez. Artık Avrupa'dan yeni marka çıkmaz, eskikerde önce Araplara satılır sonra iflas eder kapanır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Katılıyorum. Avrupayı bilmem ama daha yeni japonya devasa fon oluşturdu batarya konuşu için adamlar çinlile koreliler önümüze geçti bizimde ilerlememiz gerek modundalar asıl sıkıntı takep azlığı değil Çinlilerin daha ucuza bu işi becerebilmeleri
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 24 Eylül 2024; 13:32:39 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
AB gibi bürokrasi ve bir milyon kuralın olduğu devamlı düşünüp tartışan adamların olduğu yerde bu iş yürümez zaten.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Gelecek oradada ab firmaları hazır olmadığı için geçişe, içten yanmalıya devam etmek istiyor şirketler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Japon’lar deneyecektir yapmayı ama her şey para ile oluyor mu göreceğiz. Kendi ülkelerinde doğru düzgün marka yok elektrikliğe geçmeye çalışan zor işleri.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dünkü firma Tesla'dan önce bile elektrikli araçlar üretiliyordu AB'de.
Mevcut pil teknolojileriyle bir gelecek olduğunu düşünmüyorum. Eğer pil teknolojileri gelişir, menziller uzar, dolum süreleri kısalır veya piller kolayca sökülüp akü gibi değiştirebilir olursa, patlama sorunların tamamen ortadan kalkarsa o zaman durum değişebilir.
AB'nin dışa bağımlı olmamak ve petrol krizleri nedeniyle, elektriktirikli araçlar inadını anlayabiliyorum ama şimdilik realiteyle uyuşmuyor bence.
Körfez ülkelerinden petrol alan İngiltere, aldığı petrol karşılığında kendilerinden ürün almalarını şart koşuyordu. Hatta ta İngiltere'den körfez ülkelerine su bile satıyordu.
ABD bile zengin petrol kaynaklarının çoğuna dokunmuyor, gelecek için tutuyor. Halihazırda Ortadoğu'yu sömürerek bir çok imtiyazlar almak varken, hayati olan petrolünü neden kullansın?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-959C58CEC -- 25 Eylül 2024; 11:26:10 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Mevcut batarya teknolojileri dediğiniz insanlar Nio kullanıcıları yarı katı hal batarya ile 900 km yapıyorlar.
Aynı şekilde yeni çıkan LFP bataryalarlada Zeeker gibi araçlar 10.5 dk’da %80’e geliyor %10’dan AB yapamıyorsa onların geriliği.
Bende bu arada 400 km menzilli 18 dk’da %80 olan Kore araba kullanıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gun -- 25 Eylül 2024; 11:32:50 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
O kadar hızlı şarj olduklarını bilmiyordum ama diğer sorunlar hala mevcut. Pilin ömrü, aşırı pahalı fiyatı, patlama riski, pilin aşırı yer kaplaması ve sökülmeleri pratik olmayacak kadar zor. Ayrıca, dediğiniz hızlar için özel şarj istasyonları gerekiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Avrupa yıllarca Afrika ve 3 Dünya ülkelerinin hammadde kaynaklarını yok pahasına sömürerek fiyat rekabeti yapıyordu. Şimdi hammadde kaynaklar Çin'in eline geçince, bu sebeple avrupalılar gerçek piyasa şartları ile üretmeye başlayınca rekabet etme şansları hiç kalmadı. Avrupa'nın tek kurtuluşu Öncelikle halkına dağıttığı yüksek maaşları geri çekmek Ayrıca sosyal yardımları en aza indirmek olacaktır yoksa üretimde Çinliler ile rekabet etme şansları yok
|
Bunun elektrikli araba kullanımı, talep düşüklüğü vs ile alakası yok.
Avrupa şirketleri mevcut çalışma sistemi ve işçi hakları politikasıyla uzakdoğu ülkeleri ile baş edemez. Artık yeni kurulan hiç bir Avrupa sanayi şirketi kar edemez. Artık Avrupa'dan yeni marka çıkmaz, eskikerde önce Araplara satılır sonra iflas eder kapanır. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X