|
2025 Zeekr 007 tanıtıldı: 'Dünyanın en hızlı şarj olan otomobili'
-
-
Bu Elektrikli araba sektörünü kökten değiştirir. Bir benzin alımı zaten aşağı yukarı 10 dakika sürüyor.
-
quote:
şarj hızı 4.5C'den 5.5C'ye çıkarılan batarya
İlk anda santigrat derece sandığım 4.5C ve 5.5C neyi ifade ediyor?
Buna dair kısa bi bilgi verilse güzel olurdu.
Edit : ChatGPT'den aldığım cevabı ekliyorum.quote:
"4.5C şarj" terimi, özellikle pil teknolojisi ve şarj etme yöntemleriyle ilgilidir. Bu terimdeki "C", pilin kapasitesini ifade eden bir değerdir ve genellikle pilin mAh (miliamper-saat) cinsinden ölçülen kapasitesini belirtir. "4.5C şarj" ise pilin kapasitesinin 4.5 katı hızında şarj edildiği anlamına gelir.
Örneğin, 1000 mAh kapasiteli bir pil düşünelim:
1C şarj, bu pilin 1000 mA (veya 1 A) akımla şarj edildiği anlamına gelir. Bu da pilin yaklaşık 1 saat içinde tamamen şarj edileceği anlamına gelir.
4.5C şarj ise bu pilin 4500 mA (veya 4.5 A) akımla şarj edildiği anlamına gelir. Bu, pilin yaklaşık olarak 13 dakika içinde tamamen şarj edileceği anlamına gelir.
Yüksek C oranlarıyla şarj etmek, pilin daha hızlı şarj olmasını sağlar, ancak bu yöntem pil ömrünü kısaltabilir veya ısı nedeniyle hasara yol açabilir. Bu nedenle, hızlı şarj teknolojileri kullanılırken pil üreticisinin önerdiği maksimum şarj hızlarına uyulması önemlidir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem552 -- 14 Ağustos 2024; 13:18:58 >
-
O %80 şarj ile de her koşulda minimum 500 km yaptığı gün bu iş hallolmuştur
Geriye sadece alevlenme problemi kalıyor
-
Bu Zeekr araçlar hiç fena durmuyor. Kalite olarak da çoğu elektrikliden iyi gibi.
-
C değeri 1 saatin kaçta kaçında tamamen dolduğunu gösterir.
4c hız 15 dakikaya takabul eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten bunlar kalitelerini ve fiyatlarını üst segmente oynayan marka. Mercedes ve BMW’ıiun tahtına oynuyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bir 60 dk’ya bölüyorsun dememiş. 6 olsa işte 10 dk oluyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu rakamlarla bir hesap yaptım. 75 kWh batarya %10-80 arası 52.5 kWh eder.
Bunu 5.5 C ile çarparsan 252 kW ortalama güç gerektirir.
Buda nereden baksan 400 kW’dan aşağısı kurtarmaz bence.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Fena değil demek ki ihtiyaç olunca gelişim de oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tesladan çok daha kaliteli araçları
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilmiyordum teşekkür ederim, BYD ayarında sanıyordum ben bu araçları.
-
Batarya şarj hızına fazla önem addediliyor, sıkıntı durumunda alev almak tehlikesi, batarya ömrü ve maliyeti gibi diğer esas noktalarda durum nedir ona bakmak lazım.
2.el'de araç bakarken 240.000km 'deki araç almak istemeyen adam elektrikli araç alırken bana batarya ömrü 200bin km ama diyor, benzinliğe gidip 800tl koy diyen adam ama şarjı 40dk'da tam doluyor diyor.
kıyas yaparken ve buna göre değer verecekseniz 40kere düşünmek lazım, insanları algıyla yöneten piyasa şartları ve gönüllü troller var.
-
Dervişin Zeekr' i
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yol tutuşu nasıl hocam? İç mekan kalitesi audi ayarında ise alınır sanırım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aracı sürmek nasip olmadı o yüzden bir şey diyemem ama yol tutuşu ortalama elektrikli araçlar gibidir diye düşünüyorum . İç mekan kalitesi gerçekten güzel . Tesladan iyi yani onu net söylüyeyim . Her şeyi ortada ki koca ekran dan kontrol ediyorsunuz. Tesla ile aynı mantık aslında.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lucid'den sonra en beğendiğim tasarıma sahip. Ülkemizde satılır mı bilmiyorum. Xiaomi SU7 Max den sonra en çok gelmesini istediğim araç. Siz yurtdışında yaşıyorsunuz sanırım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
aracın altyapısı 800V aslında en önemli şey bu ama haberde yazılmamış. Hız, menzil ve maliyet avantajı burdan geliyor.
Yaşadığım ülkede bolca Zeekr var.
007 arkadan itişli (tek motorlu) 422hp ki Ford Mustang Mach-e GT yarı fiyatına(29k $) daha büyük pil(100kw 870km menzil) ve neredeyse onun kadar beygir alıyorsunuz. 2 motorlusu zaten Mustang'ı tokatlıyor(bu yüzden de Ford satamıyor zaten)
Tesla model 3 ayarında içerde tek ekran var herşey ordan vs ama araç bariz daha büyük. Yalnız pnömatik süsp. yok o nedenle ucuz zaten ama yüksek hızlarda dışardan fazla ses aldığı söyleniyor. Tabii Tesla 3'e göre mi çok ses alıyor Bmw 5'e göre mi orasını bilemiyorum.
-
çok biliyon sen
-
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Zaten bunlar kalitelerini ve fiyatlarını üst segmente oynayan marka. Mercedes ve BMW’ıiun tahtına oynuyor.
|
İlk anda santigrat derece sandığım 4.5C ve 5.5C neyi ifade ediyor?
Buna dair kısa bi bilgi verilse güzel olurdu. Edit : ChatGPT'den aldığım cevabı ekliyorum. |
O %80 şarj ile de her koşulda minimum 500 km yaptığı gün bu iş hallolmuştur
Geriye sadece alevlenme problemi kalıyor |
Benzer içerikler
- instagram keşfete düşme
- instagram kişisel hesaba geçiş
- fotoğraf canlandırma
- fake fotoğraf sorgulama
- silo 2. sezon kaç bölüm
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X