< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prozik -- 14 Mart 2019; 0:14:24 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prozik -- 14 Mart 2019; 0:14:24 > |
İtopya için diyebileceğim tek şey iletişim SIFIR!!!
İnsan müşterinin bir gönlünü alır, özür diler. Telefondaki ilk cümlesi bayanın siparişinizi iptal edeceğiz oluyor. (Bu ürün için değil, daha önceki bir siparişimde yaşadığım durum.) Ardından ürün stokta yok diyor. Ürünü şu an satıyorsunuz dedim. Sizin aldığınız fiyattan gönderemiyoruza döndü. Yine farklı bir siparişimde madem öyle dün akşam neden dönüş yapmadınız dedim, mesai saatleri dışındaydık dedi. Yalan söylüyorsunuz dedim, akşam arkadaşımı aradınız. Yine bir ara ücret iadesini yaptık dedi. Bir hafta sonra gelmediğini fark edince tekrar aradım o zaman gerçekleştirdi iadeyi. E-ticarette büyük bir rahatlık söz konusu maalesef ülkemizde. Tüketici hakem heyetleri deseniz her biri ayrı telden çalıyor. Ortada kanun var, mesafeli satış sözleşmesi var. Kimisi olumlu kimisi red çıkıyor kararların. Fiyat güncellemesini yaptıktan sonra mutlaka takip edilmeli. Aynı zamanda bir ürün birkaç dakika içerisinde 10-20 adet satılıyorsa incelenmesi lazım. Gece gece fiyat güncelleyip yatan adamın e-ticarette yeri olmamalı. |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 16:2:22 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 16:2:23 > |
|
|
|
|
|
|
|
|