Şimdi Ara

İZMİR'DE GECE YARIŞLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler Ateş kırmızısı Tipo 2.0 16V 190HP aracımla gece yarışlarına katılmak istiyorum. Bostanlıdayım. Nereye gelmeliyim? Set, aksesuar ve modifiyem tamamdır



  • çuş abi o 2.0 tipolar 190 bg mi oluyor action dimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eradnan

    çuş abi o 2.0 tipolar 190 bg mi oluyor action dimi
    quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    çuş abi o 2.0 tipolar 190 bg mi oluyor action dimi




    OHAAAAAAAAAAAAAA!!!!! NASIL O KADAR OLDU!!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOSS_MSC

    quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    çuş abi o 2.0 tipolar 190 bg mi oluyor action dimi




    OHAAAAAAAAAAAAAA!!!!! NASIL O KADAR OLDU!!!!

    Alıntıları Göster
    şşşşşşşş , forum kurallarını okumadınmı sen arkadaşım !! ?


    özel mesaj gönder bana ...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DroID

    Beyler Ateş kırmızısı Tipo 2.0 16V 190HP aracımla gece yarışlarına katılmak istiyorum. Bostanlıdayım. Nereye gelmeliyim? Set, aksesuar ve modifiyem tamamdır


    ABİ BU YASAL DEĞİL Dİ Mİ????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOSS_MSC

    quote:

    Orjinalden alıntı: eradnan

    çuş abi o 2.0 tipolar 190 bg mi oluyor action dimi




    OHAAAAAAAAAAAAAA!!!!! NASIL O KADAR OLDU!!!!

    Alıntıları Göster
    Zaten fabrika çıkışı 150 HP. Tipoları küçümsemeyin çok iyi modifiye ediliyor. 2.0'ların motor blokları çok sağlam. Tipo cup zamanında kullanılan motor blokları kullanılıyor 2.0'larda. İyi bir işçilikle turbo da takılırsa 200 HP'yi çok rahat geçer. Benim araçta ucuz bi çip ve performans egzos, hava filtresi ve katalitik kon. iptali var sadece. Motor modifiyesine girmedim çünkü param yok olduğu zaman 200HP'yi çok rahat aşabileceğime inanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DroID -- 17 Haziran 2005, 11:45:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DroID

    Zaten fabrika çıkışı 150 HP. Tipoları küçümsemeyin çok iyi modifiye ediliyor. 2.0'ların motor blokları çok sağlam. Tipo cup zamanında kullanılan motor blokları kullanılıyor 2.0'larda. İyi bir işçilikle turbo da takılırsa 200 HP'yi çok rahat geçer. Benim araçta ucuz bi çip ve performans egzos, hava filtresi ve katalitik kon. iptali var sadece. Motor modifiyesine girmedim çünkü param yok olduğu zaman 200HP'yi çok rahat aşabileceğime inanıyorum.

    Alıntıları Göster
    canına mı susadın kardeş??
    tipo ile bi aksilik olsa içinden nasıl çıkmayı düşünüyorsun aracın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    canına mı susadın kardeş??
    tipo ile bi aksilik olsa içinden nasıl çıkmayı düşünüyorsun aracın?

    Alıntıları Göster
    Çift airbag, kapı içi çelik barlar, ABS, dört performans tipi koni amortisör, 4 adet yokohama performans hız lastiği, ben aracıma güveniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DroID

    Çift airbag, kapı içi çelik barlar, ABS, dört performans tipi koni amortisör, 4 adet yokohama performans hız lastiği, ben aracıma güveniyorum.

    Alıntıları Göster
    bence o kadar da güvenme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    bence o kadar da güvenme

    Alıntıları Göster
    niye kardeş yığınla gezen 206'lardan daha güvenli olduğuna eminim. yol tutuş mükemmel oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    canına mı susadın kardeş??
    tipo ile bi aksilik olsa içinden nasıl çıkmayı düşünüyorsun aracın?

    Alıntıları Göster
    Topic kilitlenecektir arkadaşlar , lütfen mesaj yazmayalım konunun yukarı taşınmaması için ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guide -- 17 Haziran 2005, 12:10:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guide

    Topic kilitlenecektir arkadaşlar , lütfen mesaj yazmayalım konunun yukarı taşınmaması için ...

    Alıntıları Göster
    Neden?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DroID

    Neden?

    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_1491984/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    canına mı susadın kardeş??
    tipo ile bi aksilik olsa içinden nasıl çıkmayı düşünüyorsun aracın?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k

    canına mı susadın kardeş??
    tipo ile bi aksilik olsa içinden nasıl çıkmayı düşünüyorsun aracın?
    .. çok dikkatli kullanmalısın allah göstermeisn bi kaza oldumu içinde sıkışır kalırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: morbid

    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k

    canına mı susadın kardeş??
    tipo ile bi aksilik olsa içinden nasıl çıkmayı düşünüyorsun aracın?
    .. çok dikkatli kullanmalısın allah göstermeisn bi kaza oldumu içinde sıkışır kalırsın.

    Alıntıları Göster
    Öyle bi konuşuyosunuz ki? Saçmalamayın lütfen hangi aracın içinde sıkışıp kalınmıyor ki? Adam ferranin içinde bile ölüyor neden bahsediyorsunuz allah aşkına???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DroID

    Öyle bi konuşuyosunuz ki? Saçmalamayın lütfen hangi aracın içinde sıkışıp kalınmıyor ki? Adam ferranin içinde bile ölüyor neden bahsediyorsunuz allah aşkına???

    Alıntıları Göster
    valla ne bileyim tipo taa kaç yıllık araba - şasisine pek güvenmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    valla ne bileyim tipo taa kaç yıllık araba - şasisine pek güvenmiyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k

    valla ne bileyim tipo taa kaç yıllık araba - şasisine pek güvenmiyorum


    Bir kere metal yorgunluğu yeter arkadaşım

    Sana tavsiyem koltuk wede 3-4 noktalı kemer maliyeti 1000 euroyu geçmez

    En güzelinden koltuk alırsın bu paraya walal çok önemli arkadaşım birde kemer paran olursa orta direkte yaptır 200 ytl ye

    Komple roll cage e gerek yok şasiden bağımsız bir orta direk dik yeter ebn çok görmeye başladım bunu

    Tabi paran warsa roll cage super ama senin bileceğin iş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orjinalden alıntı: m.C.k

    valla ne bileyim tipo taa kaç yıllık araba - şasisine pek güvenmiyorum


    Bir kere metal yorgunluğu yeter arkadaşım

    Sana tavsiyem koltuk wede 3-4 noktalı kemer maliyeti 1000 euroyu geçmez

    En güzelinden koltuk alırsın bu paraya walal çok önemli arkadaşım birde kemer paran olursa orta direkte yaptır 200 ytl ye

    Komple roll cage e gerek yok şasiden bağımsız bir orta direk dik yeter ebn çok görmeye başladım bunu

    Tabi paran warsa roll cage super ama senin bileceğin iş


    Alıntıları Göster
    abi güvenlik tabii önemli araçta sparco kemer ve koltuk takımı var. Roll cage güzel bi olay ama o mühendislik işi abi ben bizim ülkede sağlam yapacak adam tanımıyorum aksi halde kıçımıza, başımıza girerse kaş yapayım derken göz çıkarmış oluruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DroID

    abi güvenlik tabii önemli araçta sparco kemer ve koltuk takımı var. Roll cage güzel bi olay ama o mühendislik işi abi ben bizim ülkede sağlam yapacak adam tanımıyorum aksi halde kıçımıza, başımıza girerse kaş yapayım derken göz çıkarmış oluruz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: DroID

    abi güvenlik tabii önemli araçta sparco kemer ve koltuk takımı var. Roll cage güzel bi olay ama o mühendislik işi abi ben bizim ülkede sağlam yapacak adam tanımıyorum aksi halde kıçımıza, başımıza girerse kaş yapayım derken göz çıkarmış oluruz






  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOSS_MSC

    quote:

    Orjinalden alıntı: DroID

    abi güvenlik tabii önemli araçta sparco kemer ve koltuk takımı var. Roll cage güzel bi olay ama o mühendislik işi abi ben bizim ülkede sağlam yapacak adam tanımıyorum aksi halde kıçımıza, başımıza girerse kaş yapayım derken göz çıkarmış oluruz




    Alıntıları Göster
    Gülme hocam doğru söylüyorum




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.