Şimdi Ara

İzmir Gebze otyolunda köprü geçişi 35 dolar+kdv .... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
0
Favori
2.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Köprü fiyatına itiraz ediyorsunuz da feribot sanki çok mu ucuz? Geçenlerde Pendikten Yalovaya 70 TL feribot ücreti verdim. Sıraya geçip feribotun kalkışını bekleyip 1 saat te geçişte zaman kaybedeceğime veya körfezden dolanacağıma köprüden birkaç dakikada geçip keyfime bakarım. Özellikle tır kamyon otobüs gibi taşımacılık yapanların çok işine yarayacak. Sadece İzmit-İstanbul arasındaki araç yoğunluğuna bakarsak ve bu projenin bütün Ege'ye hitap edeceğini düşünürsek yoğun bir şekilde kullanılacağı açık.

    35 dolar+kdv 4 sene önce köprünün temeli atıldığında açıklanmış fiyatı. O zamanki dolar kuru 1,5 TL filandı yanlış hatırlamıyorsam. Bugünkü parayla 90 TL küsüre denk geliyor. Hizmete girdiği zaman fiyat ayarlaması yapılacaktır mutlaka.
  • Devlet seni yolmak için değil , hizmet için var bunu hala anlayamadı bazı at gözlüklüler.
    Sosyal devlet anlayışı? Halka hizmet? . Bütün sokakları İspark yapıldıktan sonra değnekçiler kalmadı oh sonunda diyenlere benziyor. Değnekçi belediye oldu işte senden çıkan aynı hatta daha da fazla. Eğer gerçekten halkın rahatlığı düşünülse değnekçilere göz açtırmayıp . Çok uygun fiyatlarla park yerleri sağlanabilirdi.

    Daha dün Mehmet Şimşek özelleştirmelerin içine köprüler , otoyollar v.s. gireceğini söyledi . Yani ileride ufak ufak zamlarla köprü geçişleri, otoyollar da pahalı olacak.

    Devletten para çıkmayacak diye köprü geçişini feribotla bir tutamazsın. 15 yıl değil 25 yıl sonra devlete devredersin ancak daha makul fiyatlar ile geçirirsin. Çünkü devlet zaten özelleştirecek .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Hocam bu ay için
    Gelir Toplamı: 2.909,43 TL
    Kesinti Toplamı: 1.543,12 TL
    Net Ödeme: 1.386,31 TL
    Yazıyor bordromda. İsterseniz resmini atabilirim. Yazık değil mi bana?

    Gelirimiz aynı ama bende ki kesinti 947 lira.Ne fark var ki ?

    Devlet bize çalışacağına biz devlete çalışıyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KISKANIYORLAR -- 7 Ekim 2014; 14:42:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TNTB

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Hocam bu ay için
    Gelir Toplamı: 2.909,43 TL
    Kesinti Toplamı: 1.543,12 TL
    Net Ödeme: 1.386,31 TL
    Yazıyor bordromda. İsterseniz resmini atabilirim. Yazık değil mi bana?

    Gelirimiz aynı ama bende ki kesinti 947 lira.Ne fark var ki ?

    Devlet bize çalışacağına biz devlete çalışıyoruz...

    Normalde benim de kesinti 900-1000 TL arası oluyor -ki o bile çok fazla- ama bu ay "Sigorta Matrahı" 6000 küsür lira çıktı, SSK kesintisi 850 lira oldu. Tek başına o götürdü zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan

    zaten zorla geç demiyorlar,, işine gelen geçer, işine gelmeyen feribota biner, o da işine gelmiyorsa körfezi dolanırsın ,,, bu arada 10 milyar dolarlık bu projede devletin cebinden 5 kuruş çıkmayacak , özel sektöre yaptıracak, özel sektör bu işi babasının hayrına yapmıyor elbette

    heee yavv he. şöyle özel sektör krediyi ziraat'dan falan alıyor. devletin bankası hemde nasıl kıyak alıyor. zarar etmeyeceğini devlet garanti ediyor. yani köprüden yeterince adam geçmezse kredinin geri ödemesi için devlet para verecek. sen devlete bu tür işleri yapsın diye vergi veriyorsun birde üstüne 80 tl istiyorlar. iki kez öpülüyoruz.

    valla size müstahak ne yapsalar müstahak da işte 2 gram beyni olan bize yazık. kısa devre oluyoruz.




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Evet özel sektör babasının hayrına yapmıyor ama adı üstünde özel sektör, zarar edince devleti ilgilendirmemesi lazım ama nasıl oluyorsa, kar garantili özel sektör, zarar etse bile kar ediyorlar işte haberi aşağıda google'da havaalanı zarar diye aratınca

    http://www.taraf.com.tr/haber-yolcu-garantisi-devleti-buyuk-zarara-ugratti-164176/

    Hiç kar garantili özel sektör mü olur?

    Şu an 36 tane havaalanı zarar ediyor
    http://www.zaman.com.tr/ekonomi_36-havalimani-zarar-ediyor_2213279.html

    2001'de ne yapılmış zarar edilen havaalanları kapanmış 6 tane

    http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=5495

    Yani şu an zarar etse bile özel sektör kar etmeye devam edecek ister kapansın ister kapanmasın.

    Sonra diyorlar ki Türkiye neden otomobil üretemiyor, Koç grubu üretsin vs vs.
    Riskli olan alanlara başkası yönelsin isterse 2-3 milyar dolar zarar etsin(Fransız oto firmaları o kadar geçmişine rağmen zarar ediyor). Başarır yaparlarsa babayiğit deriz, seçimde sayelerinde oy alırız. Bakın kendi araba markamız var, başaramazlarsa batıp gitsinler

    Tanıdıklar ise, böyle "kar garantili" ihaleleri verelim, veya toki ile ortak inşaat yapsınlar! Ballı ballı garantili paralar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ciddi anlamda verdiğim verginin nereye gittiğini merak ediyorum.

    Eğitim ülkemizde ücretsiz: Çok güzeeel.
    Ama nedense özel okullar full dolu. İnsanlar imkanları elverdiğince özel okula göndermeye çalışıyor çocuklarını.
    Neden peki özel okul. Devlet okulundaki sorun ne?
    Her yerde karşımıza çıkan gelir dağılımı eşitsizliği. Zenginleri saymıyorum. Onlar zaten genelde özel okula gönderiyor ve çok da bu durumu takmıyorlar.
    Ama orta halli memur veya maaşlı kesim şartları zorlayarak özel okul tercih etmeye çalışıyor.
    Çocuğunun ve kendisinin seviyesinin aşağı yukarı aynı olduğu bir ortamı tercih ediyor.
    Hem özel okula verdiği para, hem de verdiği vergilerden eğitime ayrılan pay düşünülünce ciddi anlamda eğitime para veriyor.

    Şimdi bir yasa çıktı ve özel okula giden öğrenciye destek parası verilmeye başlandı. Bu olumlu bir gelişme olsa da, özel kullar da ücretlerini bu miktarda arttırdılar.
    Yani yine bu işten faydalanan kesim özel okullar oldu. Vatandaş yine kucağa geldi.

    Sağlık hizmetleri bu ülkede ücretsizdir:

    Şimdi hem olumlu bulduğum gelişmeler var ama olumsuz bulduğum yönler de var.
    Önceden devlet hastanesine veya ssk hastanesine gidip tedavi olmak resmen işkenceden başka birşey değildi.
    SSK'lı isen ve İstanbul dışında yaşıyorsan öl daha iyi.
    Devlet hastanesine gidemezdin, ücretliydi SSK'lı için.
    Hiç unutmam küçüktüm ve hasta olmuştum. İlçede yaşıyorduk. Önce il merkezindeki SSK hastanesine gidip muayene olmuştum.
    Oradaki hastane İstanbul Samatya'ya sevk etti. Küçüğüm, hastayım ve bir kış günü, üstelik arabamız da yoktu. Düşünebiliyor musunuz bu saçmalığı.
    Muayene kuyruğu ayrı, röntgen kuyruğu ayrı, ilaç kuyruğu ayrı. Ha ilaç zaten orada olan ilacı yazıyor doktor. Artık iyi gelir gelmez meçhul.
    Ulan ne çekmişiz be. O çileyi çekmektense bir daha hasta olsam da belli etmedim.
    Bizim kuşak işte bu nedenle devlet hastanesi falan bilmez. İmkan var ise özel hastaneye gideriz.
    Geçmişte yaşadığım bu sakil durumlardan ötürü aynı şeyleri yaşayacağım endişesiyle özel hastaneden başka yere gitmez oldum.
    Bunun vergisini veriyorum ama faydalanmıyorum. Ücretsiz olması dışında çok da bir şeylerin değiştiğini sanmıyorum.
    Geçenlerde bir akrabam ameliyat olmuştu. O nedenle devlet hastanesine gitmiştim. Berbat hijyen durumu ve kalabalığın görüntüsü beni geçmişe götürdü. Aynı tas aynı hamam gibi bir görüntü vardı.

    İzmit köprüsü ücretinin bu derece yüksek olması yine bizim hükümet ve devlet politikamızın sonucudur arkadaşlar.

    Eğitimde, sağlıkta vs olduğu gibi senin önüne alternatifleri koyarlar, ama bu alternatiflerin hepsinin olumlu ve olumsuz yanları vardır. Sonuç aynı kapıya çıkar.

    Arabası LPG'li olan körfezi dolaşacaktır. Beleşe gidecektir E-5'ten.
    Dizeli olan köprüden geçecektir. Çünkü devir dizel devridir, yenilik zamanıdır, yeni olan köprüden geçilmelidir. Pahalı olması önemli değildir. 2.500 geçişte amorti edecektir. Köprüyü satarken de pahalıya satacaklardır.
    Benzinli olan feribotla geçecektir. Zaten eskiden de öyle geçmekteydi. Ayda yılda bir gittiği için etkilenmez. Feribottan köprüyü seyreder. Çay sigara yapar.




  • o paraya ucaga verırım daha ıyı
  • kinadangelencerez kullanıcısına yanıt
    +1
    Avrupa'da ona bakarsanız Öresund Köprüsü var.Dünyanın en uzun köprüsü.İkincisi Körfezde yapılan ve bahsi geçen köprü olacak.Öresund köprüsünde geçişler 36 €.Bu bir defaya mahsus geçiş için.Köprüyü sürekli kullananlar 9 €'ya geçiş yapıyor.Bu köprüde iki ülkeyi bağlıyor(Danimarka-İsveç) Ayrıca su altı tünelide bu köprünün içinde.36 € bir Avrupalı için çok bir para değil ama 35 dolar bir Türk için çok para bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daxtor55 -- 8 Ekim 2014; 15:29:47 >
  • köprü öyle yapılmaz, böyle yapılır
     İzmir Gebze otyolunda köprü geçişi 35 dolar+kdv ....
  • böyle başa böyle tarak. böyle yönetilmeyi halkımız istiyor. enerji bakanı doğalgaz zammını açıklarken utanmadan sıkılmadan diyorki "avrupada en ucuz gazı yine biz satıyoruz." be hey utanmaz bakan euro olarak en ucuz doğal gaz bizde diyorsun, peki bizim maaşları euro'ya çevir öyle konuş. en ucuz çalışan maaşı da bizde. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? bir tane adam gibi gazeteci de çıkıp bu soruyu soramıyor.
  • Keomaa K kullanıcısına yanıt
    O adamlar şirketin vergisini ödüyor. Bireysel kazançlarını çok düşük gösterebilirler hatta şirket karını sermaye yapabilir. O sene cebine hiç para koymaz hiç para kazanmaz hiç vergi vermez.

    Vergi veren şirketler ve işçilerdir. Memurlar zaten halkın vergisiyle maaş alıyor. Küçük esnaf denilen şahıs firmaları zaten vergiye bir katkı sağlamazlar.

    Gariban memur lafını hiç sevmiyorum. Memurluktan memnun değilsen bırak yerine geçmek isteyen milyonlar var.
  • özelleştir
    yap sömür devret
    çalışıyoruz, zenginleşiyoruz
    halk buysa, baştakide bu
    hamd olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20TL falan olsa tamam ama o fiyatla pek gecen olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolar nedir arkadaş yahu? Arap olduk çıktık tam.
  • Gecir gitsin. Yanlis anlamayin kopruden kopruden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: a_fearless_a

    Yani İstanbuldan İzmir e giden bi araba yakıt parası kadar köprüye bayılacak. Vergi veriyoruz köprü yapıyorlar ama geçerkende yaptırdığımız köprüden parayla geçiyoruz halkı düşünmeyen kar-zarar devleti





    http://www.milliyet.com.tr/yukseklikleri-120-metreyi-asti-gundem-1950438/

    İçinize su serper mi bilmiyorum ama o köprü vergi ile değil rant ile yapıldı. Yap işlet devret ile köprü için devletin cebinden para çıkmadı. Ancak birilerinin cebine birşeyler girdi..


    E bu giren cikandan vatandaş da nasibini almalı öyle değil mi?

    35 dolar bravo..



    Isin daha da kotusu bu projede devletin verdigi gunluk arac garantisi var.
    Yani araba gecse de gecmese de yapan firma o 35 dolari alacak arac basina. Eee fiyat pahali olunca kimse gecmeyecek kimse kullanmadan para odenmis olacak kopruye. Yazik valla.




  • Bayramlarda beleş la
  • başta maksimum fiyatı söylerler sonra herkes olur mu öyle şey der ufak birşey düşürüp insanları razı ederler, bu millet böyle yapacak birşey yok, düşünme kabiliyeti yok kıyaslama kabiliyeti yok beyni kullanma kabiliyeti hiç yok, rekor borç var dersin bak herkes son model arabaya biniyor herkes zenginleşti der, böyle diyen adamlara oturup anlatsan ne fayda

    ayrıca ben de onların yerinde olsam ben de böyle yaparım, hatta karşı çıkan herkes böyle yapar, nasılsa ses çıkaran yok sabit yüksek bir gelir, hatta yine iyi davranıyorlar, ben olsam daha sert geçiririm
  • Haatane reklaminin serbest ama ilaç reklaminin yasak olduğu bi ülkedeyiz.normal bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.