Şimdi Ara

İZMİR RS servise gidecekler dikkat

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
2.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • REFLEKTÖRÜ VE ARKA ÇAMURLUĞU BEYAZA, SOL ARKA TAMPONU KIRMIZIYA BOYADILAR HELAL OLSUN!
    12.08.2015 Tarihinde Toyota auris aracımı kasko şirketimin anlaşmalı mini onarım tamircisi olan RS İzmir (Gaziemir)’e bıraktım.
    1.) Herkese saat 09.00’da gelin diye randevu vermişler, fakat sadece 1 tane servis danışmanı vardı. 15 dakika içeride bekledim. Dışarıya çağırdılar. Servis danışmanı hala başka araçlarla ilgilendiği için 15 dakikada dışarıda bekledim.
    2.) Servis danışmanına tavandaki lekeler çıkarılacak dedim. Servis danışmanı : Burdakiler iyi yapamıyor dışarıda yaptırın dedi. Ön camdaki çatlak düzeltilecek dedim. Biz yapamayız dediler. Ön ve arka kısımdaki ufak boya hasarları için arabayı bıraktım. Ertesi gün aracı teslim almaya gittim. Arabayı incelerken;
    1.) Arka stop lambası beyaza boyanmıştı. Bu ne diye sordum. Biz yapmadık dediler. Allah’tan arabayı adamlara teslim etmeden önce fotoğrafını çekmiştim de o sayede ispatladım.

    2.)İşlem yaptıkları sol arka tarafa ufak bir bölgeye kırmızı boya bulaştırmışlardı. Alenen gözle görülüyordu. Eğer ben söylemesem bu şekilde arabayı bana teslim ediyolardı.

    3.) Arabanın fren ve gaz pedallarına beyaz bir madde bulaştırmışlar. Silmeyle çıkmıyor. Sözde arabayı yıkayıp teslim ediyorlar. Bunun için aracı oto yıkamacıya götürdüm ve ek ücret ödedim.

    4.) Oto yıkamacı arabayı yıkadıktan sonra fark ettim ki siyah renk olan sol arka çamurluğa beyaz boya sürtmüşler fark etmeyeyim diye siyah bir madde ile boyamışlar. Arabayı yıkatınca ortaya çıktı.

    5.)İşlem yaptıkları her iki bölgede de 3-4 tane yuvarlak nokta oluşmuştu. Oradaki eleman zımpara vs yapalım düzeltelim dedi. Kabul etmedim.

    6.) Çalışanlar genel olarak çok amatör ve saygısızdı. Arabayı teslim almaya gittiğimde hiçbir açıklama yapmadılar. Kağıdı önüme koydu imzalamamı istedi. Ben söylemesem bu sorunlarla da ilgilenmeyeceklerdi. Ben hatalarını söyledikçe iyice küstah oldular. Bu sorunlardan ötürü servis danışmanı yerine arka tarafda ki çalışanlarla muhatap olmak zorunda kaldım. Yemin ediyorum sanayiye gitseniz daha kaliteli ve saygılı hizmet alırsınız.
    Yıllardır bu tip servislere gidiyorum ilk defa böyle bir şey başıma geldi. Kasten yapsalar bu kadar olmaz.
    Bunca rezilliğe rağmen kendilerini savundukları için tahammül edemeyip servisten ayrıldım. Servisten çıkar çıkmaz arabayı başka bir yere götürüp bıraktım. İşlemleri baştan yaptırmak zorunda kaldım. Böyle servis olmaz olsun.

    Bu servise gitmek zorunda olanlara tavsiyem; araçlarını teslim etmeden önce mutlaka detaylı olarak fotoğraf çeksinler. Ayrıca aracın Km bilgisini de not etsinler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av_hakan44 -- 14 Ağustos 2015; 23:53:35 >







  • Rezalet puanım 9/10 hocam. Bu nedir böyle. Kasko firmaları RS veya Autoking gibi işportacı kalitecisindeki servislerle nasıl anlaşıyor anlamıyorum.

    Gerçi bu kadar olmasa da buna yakın özensiz yıkama/boya işlerini tecrübe ile sabit yetkili serviste bile görüyoruz. Yazık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 30 Mayıs 2017; 14:1:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kızmayın da Rs'e giderek hatanın büyüğünü yapmışsınız neyseki verilmiş sadakanız varmış ya Auto King e gitseydiniz.Özellikle İzmir'de ki dillere destan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • izmirli olarak aklımızın köşesinde bulunsun yakınından bile geçmemek gerek
  • Ufak fefek Gamze vs işleri için uğramayı düşünüyordum. Konu tam isabet oldu başka yer bakayım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.