Şimdi Ara

Jabra Elite 75T (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
12
Favori
34.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hadi ya, kaçırmışız indirimi demek Ben de geçen hafta normal Elite 75t modelini alarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Bir haftalık süre zarfında çok fazla sinyalin karıştığı bir yerde bulunmadığımdan pek sağlıklı bir değerlendirme sayılmayabilir ancak çok bahsedilen kopma ve tıslama problemini hiç yaşamadım. Evde aynı anda hem bilgisayarıma hem de telefona bağlı olarak duruyor gerçekten birden fazla cihaza bağlanabiliyor olması çok büyük kolaylık oldu benim için. Ses kalitesi gerçekten çok güzel, herkesin bahsettiği gibi basslar ayrı güzel gerçekten. Şarkısına göre de uygulama üzerinden ekolayzer ayarı yaparak her şarkı türü için güzel ses almak mümkün. Aynı zamanda kulağa çok sağlam tutunuyor ve konuşurken, yürürken, koşarken hiç düşecek gibi olmuyor. Dış ortam seslerini / kendi sesimizi duyabildiğimiz HearThrough özelliği de çok kullanışlı gerçekten. Kısaca her şeyiyle sevdim ben bu kulaklığı şimdiye dek. Telefonum ve saatimin Samsung olmasından dolayı Galaxy Buds+ üzerinde çok durmuşken son olarak bunda karar kıldığım için mutluyum. Hepinize sağlıklı günler diliyorum




  • Kulaklık bugün elime geçti. Amazon dan 75t active sienna rengini almıştım. Güncellemeyi yaptım. Tıslama bende de mevcut müzik dinlerken de farkediyorum, özellikle sesi tam açarsanız dinlediğiniz müziğe göre duyuyorsunuz. İade edebilirim belki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayırlı olsun. Bahsettiğiniz problem kronik bir problem. İade etmeyi düşünüyorsanız veya bu minör probleme rağmen ürünü kullanmaya devam etmek istiyorsanız konu ile ilgili açmış olduğum aşağıda linkini paylaştığım konuyu incelemenizi öneririm.

    https://forum.donanimhaber.com/cozum-jabra-elite-75t-kronik-tislama-problemi-hissing-problem-ve-servis-deneyimlerim--143299678
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 007jami

    Öncelikle hayırlı olsun. Bahsettiğiniz problem kronik bir problem. İade etmeyi düşünüyorsanız veya bu minör probleme rağmen ürünü kullanmaya devam etmek istiyorsanız konu ile ilgili açmış olduğum aşağıda linkini paylaştığım konuyu incelemenizi öneririm.

    https://forum.donanimhaber.com/cozum-jabra-elite-75t-kronik-tislama-problemi-hissing-problem-ve-servis-deneyimlerim--143299678
    Teşekkür ederim. Ben honor play kullanıyorum. Onda da iki ayrı ses kontrolü var. Konuda bahsettiğiniz gibi ben de kulaklıktan sesi kıstım evet daha az tıslama geliyor ama yine de hissedebiliyorum. Açıkçası bunu iade etsem bu fiyat aralığında beni tatmin edebilecek almak istediğim başka bir kulaklık yok. O yüzden bir süre kullanmayı düşünüyorum çok rahatsız etmezse iade den vazgeçebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi piece.of.paper -- 14 Temmuz 2020; 13:12:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sol kulaklığımdan sağ tarafa göre daha az ses ve bas geliyor. Başına gelen var mısır acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 007jami kullanıcısına yanıt
    Sayın 007jami;

    Bende Amazon.com.tr sitesinde Elite Active 75t modelini sepete attım fakat bahsetmiş oldugunuz tıslama (hissing) sorunu yüzünden bir türlü elim siparişi tamamla butonuna gitmiyor. Bugüne kadar farklı 2 tane Jabra kulaklık (eski modellerden) eskitmiş biri olarak, ses ve malzeme kalitesinin kesinlikle iyi olduguna eminim fakat hissing sorunu çözülene kadar almamaya karar verdim.

    Elektronik işi kesinlikle şans işi biliyorum fakat aynı sorunu bu kadar fazla yaşayan kullanıcı oldugunu görünce bu satın alım biraz kumar oynamaya benzedi.

    (Çözüm) Jabra Elite 75t Kronik Tıslama Problemi (Hissing Problem) ve Servis Deneyimlerim başlıklı forum sayfanızı ve servis ile olan yazışmalarınızı okudum.

    Sizden ricam güncel durum hakkında yorumunuz? Son güncelleme ile tıslama sesisinin iyice azaldığından bahsetmişsiniz fakat anladığım kadarıyla tamamen giderilmemiş yazılımsal bir sorun.

    Saygılarımla.




  • komert K kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Kulaklığı ilk satın aldığımda 1000 TL verdiğim bir kulaklığın böyle minör bir problemi bile olması beni üzmüş ve rahatsız etmişti, üstelik bu problem dışında beni gerçekten memnun eden, bu zaman kadar kullandığım beni en çok tatmin eden tws kulaklık olmasına, kalitesi ve özellikleriyle beni mest eden bir kulaklık olmasına rağmen.

    Bahsedilen sol kulak tıslama problemi hala devam ediyor. Ancak son güncellemeyle bir hayli azaldı. Ben teknolojik cihazlarda takıntılı biriyimdir. En ufak bir hata bile benim için değişim, iade veya ürün hakkında şikayetime, memnuniyetsizliğime sebep olur. Ancak Jabra Elite 75t'de böyle olmadı. Bahsettiğim konuda kendimce bulduğum çözüm ile bu problemi aşmayı, görmezden gelmeyi başardım. Dolayısıyla şuan beni memnuniyetsizliğime sürükleyecek bir problem yaşamıyorum kulaklıkta. Bu kulaklığı iade edip bu fiyata bundan daha iyi ne alacağım ki? Bu kulaklığa alternatif olarak önerilebilecek her kulaklık bu kulaklıktan daha iyi değildir bundan eminim, birileri çıkıp şu daha iyidir dese her söylenene verecek karşılaştırmalı cevabım da hazır. Şuan çok memnunum. Neredeyse her gün kullanıyorum. Ofise giderken, ofiste, sporda, yürüyüşte, koşuda... Bahsettiğim yöntemle artık bu tıslama problemini aştığım için kulaklıktan fazlasıyla memnunum. Kız arkadaşım airpods aldı onu denedim, sennheiser momentum 1 denedim, benim beats solo3'ü kullandım. Bu kulaklıklar müzik tercihim ve zevkime göre, bir tws kulaklıktan ne beklediğime göre beni hiç ama hiç tatmin etmedi hatta beats solo3ümü satmayı bile düşünüyorum...

    Velhasıl, bu fiyata, bu kulaklıktan daha iyi ses kalitesi veren, daha kaliteli, daha kompakt, daha iyi pasif izolasyonu olan ve daha rahat bir kulaklık bulamayacağınızı düşünüyorsanız (ben tam olarak böyle düşünüyorum) Jabra Elite 75t'e bir şans verin. Söz konusu sol kulak tıslama problemi %100 e yakın volume'lerde yaşandığından ve bu kulaklıkla %100'e yakın seslerde müzik dinleme ihtiyacı bile duymayacağınızdan bence bu problem sizin için de minör ve hissedilmeyen bir problem olacaktır. En kötü, alın amazondan, deneyin, denedikten sonra siz de benim gibi düşünürseniz 1000 TL'e çok güzel bir tws kulaklığa sahip olmuş olacaksınız, dediğim gibi değil ise amazon.com.tr'nin iade politikaları çok esnek, doğrudan iade eder başka kulaklığa yönelirsiniz. Ne kaybedersiniz ki? Kaybedeceğiniz sadece kulaklığın gelmesini beklediğiniz o 1-2 gün olur




  • 007jami kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Bende sizin gibi elektronik cihazlarımda herhangi bir hata bulunması durumunda iade veya degişime giderim. Hassasım bu mevzuda.

    Tıslama hakkında: "Bahsettiğim konuda kendimce bulduğum çözüm ile bu problemi aşmayı, görmezden gelmeyi başardım." demişsiniz.

    Sizden ricam problemi nasıl aştığınızı söyler misiniz?

    Sizden gelecek cevaba istinaden siparişimi tamamlıcam.
  • komert K kullanıcısına yanıt
    Konuda şu şekilde belirtmiştim;

    "Asıl kullandığım telefon Samsung Galaxy Note8'de, diğer cihazların aksine, ses kontrolü kulaklık üzerinden ve telefondan üzerinden olmak üzere ayrı ayrı, bağımsız yapılabiliyor. Ve farkettim ki kulaklık üzerinden ses seviyesini %90-%100'lere kadar yükselttiğinizde, telefondaki ses seviyesi ne olursa olsun tıslşama problemi yaşanıyor. Fakat kulaklık üzerinden ses seviyesini %90ların altına düşürüp telefon üzerinden sesi yükseltseniz bile bu tıslama duyulmuyor. Diğer cihazlarda ise hem kulaklık üzerinden hem de cihaz üzerinden ayrı ses kontrolü mevcut değil. Yani tüm kontrol telefon üzerinden yapılıyor. Bu sebeple bu telefonlarda da ses seviyesini %90-%100 seviyesine çıkartmadıkça tıslama yaşanmıyor. Zaten bu kulaklıkla bu yüksek seviyelerde dinlemek bir hayli zor

    Bu şekilde kendimce bulduğum bir çözümle şimdilik bu problemi atlatmış oldum."


    Benim gibi telefondan ayrı kulaklıktan ayrı ses kontrolü yapabiliyorsanız bu şekilde sorunu görmezden gelebiliyoruz. Fakat ayrı ses kontrolü imkanı yoksa o halde ses seviyesi %90ların üzerine çıkmadıkça tıslama duyulmuyor, ki bu seviyelere çıkma isteği de duymuyorum zaten ses bir hayli yüksek.

    Genelde android cihazlarda ayrı ses kontrolü olayı var ios larda böyle bir olay yok. Hem samsung note 8 imde, hem samsung a7 imde, hem macbookumda, hem de ipad imde yukarıda bahsettiğim ses ayarlamasıyla sorunu aşmış oluyorum.




  • 007jami kullanıcısına yanıt
    Çok teşerkkür ederim. Siparişi veriyorum.
  • Hayırlı olsun,

    Deneyimlerinizi paylaşırsınız bizimle de
  • 007jami kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Kullanmaya başlayınca paylaşıcam deneyimlerimi.
  • Hissing problemini geçtim artık. Kulaklıkları yarım saat takınca sağ kulağım acıyor kimse böyle birşey yaşamamış sanırım benim kulaklar özürlü biraz. Şu sorun olmasa iade felan etmicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıkçası bu zamana kadar benim kullandığım kulaklıklar arasında en rahat kablosuz kulak içi kulaklık. 2-3 saatlik uzun ve aralıksız kullanımlar hariç, hiç böyle bir problem yaşamadım ben.
  • Arkadaşlar Amazon'da Elite Active 75t Gri versiyonu 1167₺'ye düşmüş. Almak isteyenler için güzel bir indirim olmuş yine, buradan ulaşabilirsiniz.

    Düzenleme: Fiyat 1297₺'ye çıkmış tekrar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi microgenius -- 22 Temmuz 2020; 13:28:8 >
  • Sanırım alalı 1 ayı geçti, nerdeyse her gün en az 2-3 saat kullanıyorum. Şu an bile kulağımda

    Özellikle sabahları sahilde yürürken, koşarken, spor yaparken dış sesi gayet iyi seviyede kesmesi, sorunsuz bağlantısı, kulakta çok sağlam durması, müziğin bütün tonlarını hissettiren ses kalitesi, uzun pil ömrü, tuşlarının kullanım rahatlığı ve isteğe göre programlanabiliyor olması ile çok başarılı buldum ve verdiğim paraya hiç üzülmedim.

    Mesleğimin de etkisiyle kulaklarımda işitme kaybı var. Şimdiye kadar kullandığım kulaklıklarda tüm sesleri net duymak ve bangır bangır müzik dinlemek için son sese kadar rahat açardım ama bunda yapamıyorum. özellikle kaliteli yayın yapan radyolarda sesi % 70-80'in üzerinde açınca ben bile yüksek sesten rahatsız oluyorum.

    Active Elite modelini kullanıyorum. Su ve toz korumasını abartıp acaba havuza da girsem mi diye düşünüyorum ama sonra vaz geçiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 27 Temmuz 2020; 16:4:45 >




  • E o zaman ne mutlu size. Hoşgeldiniz aramıza

    Siz bence yine de havuza falan girmeyin kulaklıkla. Zaten covid de var. Bence hiç girmeyin havuza.
  • 2 adet 75t’yi amazondan alıp sol kulak tıslamasıyüzündne iade ettim. Ancak, worldpuan kampanyasıyla active modelini 997 tl ye mal ederek tekrar aldım. Bunda da aynı sorun var. Bu sorun yok diyenler bence farketmiyorlar bunu.
    Tıslasa da active olanı iade etmeyeceğim.
    Cihazı güncellemedim. Güncelleyince ses seviyesinde ciddi bir azalma oldu öncekilerde.
    Her iki modelin farkını birebir görmüş biri olarak ebatlar vs aynı. Ancak hem kulaklıkların hem de kutunun kaplaması farklı. Active modeli daha kadifemsi bir dokuya sahip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim elite 75t geçenlerde bozuldu. Şarj kutusunun ışığı hiç sönmeyip kısa sürede bütün şarjı bitiriyordu. Servisi aradım gönderin hemen değiştirelim dediler ama ben 3 gün fatura aradım bulamadım. O arada da cihazı hiç kullanamadım şarj tutmadığı için. Dün faturayı buldum sevinçten havalara uçtum ama cihazı son kez şarja takıp yolliyim dedim baktım düzelmiş.
    Dünden beri sorunsuz kullanıyorum anlamadım ne oldu ama kesin birşeyler oldu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • copilotttt kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Ürün sayfasında sadece jabra 65 için uyumlu yazıyor. 75 active için de uygun olur mu ki?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.