Şimdi Ara

Japon otomotiv devlerinden usulsüzlük itirafı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Japonya'da otomotiv endüstrisini sarsan imalat testlerindeki usulsüzlük skandalı büyüyor.
    JAPON haber ajansı Kyodo'nun haberine göre, Nissan ve Subaru'nun ardından otomotiv devleri Suzuki, Mazda ve Yamaha da araçlarının emisyon ve yakıt etkinliği testlerinin uygun olmayan koşullarda yapıldığı itirafında bulundu.

    Her 3 şirketin yetkilileri de Nissan ve Subaru'nun yaptığı gibi testlerde hile veya kayıtlarda tahrifat yapılmadığını, ancak testlerin olması gereken koşullarda yapılmaması nedeniyle sonuçlarda usulsüzlüğün ortaya çıktığını savundu.

    Araçların emisyon ve yakıt etkinliği testlerinin Karayolu Ulaşım Aracı Yasası'nda öngörülenden daha düşük hızlarda yapıldığı için daha düşük emisyon ve daha yüksek yakıt etkinliği değerlerinin ortaya çıktığı ifade edildi.

    Suzuki, 2012 Haziran'ından geçen aya kadar üretilen 13 bin aracın bu şekilde test edildiğini duyurdu.

    Ulaştırma Bakanlığı ise 20 otomobil üreticisinden aldığı numune araçlarda yaptığı incelemelerle ilgili raporunu yayımladı. İncelenen otomobiller arasında Mazda'nın ürettiği bin 875 aracın yüzde 4'ünün, Yamaha'ya ait 335 aracın ise yüzde 2'sinin uygun koşullarda test edilmediğinin tespit edildiği bildirdi.

    Daha önce Nissan ve ardından Subaru şirketleri, Japonya'daki fabrikalarında üretilen araçların egzoz emisyon testlerinde usulsüzlük yapıldığını itiraf etmişti.
    Nissan ülkedeki 5 fabrikasında araçların emisyonları veya kilometre performansıyla ilgili verilerde tahrifat yapıldığının ya da testlerin uygun olmayan koşullarda gerçekleştirildiğinin tespit edildiğini açıklamıştı.







  • Zaten bu emisyon işi hep yalandı ki. Olay Vag'a patladı çünkü Japonlar, Trump'ın vergi isteklerini kabul etti. Almanlar hayır dediği için de 1 Alman firmasına patlayacaktı yine Vag oldu bu.

    Emisyona uyan yok ki ayrıca bizim ülkede emisyona niye takılıyor anlamıyorum. Otobüslerin minibüslerin insanları egzoz gazı ile siyahi yaptığı yerde emisyon tutmadı diye markalara yükleniyorlar.

    Emisyonun tutmadığı da 3.0 tdi dizeller zaten 10-15 tane satıyor yılda emisyonu tuttursa ne olur tutturmasa ne olur.

    Neredeyse günlük hayatta gördüğümüz her firma emisyon skandalına bulaştı. Bir de şunu merak ediyorum dizel araçlarınızda bakım fiyatında üre ya da amonyak falan parası ödüyor musunuz 60 binde 100 binde ?
  • Japonları eskiden beri sevmem.Kore li kızlara çocuklara neler yaptıkları malum.
  • Hepsi Almanların yüzünden ! Japonlarıda kendilerine benzetmişler
  • Kısacası bu emisyon işinde hile hurda yapmayan firma kalmadı. Bu kadar saptırma yapıldığına göre emisyon işi firmalara tahmin edilenden fazla yük getiriyor olmalı. Otomobil firmaları bir araya gelip bu emisyon işinin neden bu kadar sarpa sardığını kamu oyuna ve hükümetlere anlatmalı.
  • Zaten bu emisyon işi hep yalandı ki. Olay Vag'a patladı çünkü Japonlar, Trump'ın vergi isteklerini kabul etti. Almanlar hayır dediği için de 1 Alman firmasına patlayacaktı yine Vag oldu bu.

    Emisyona uyan yok ki ayrıca bizim ülkede emisyona niye takılıyor anlamıyorum. Otobüslerin minibüslerin insanları egzoz gazı ile siyahi yaptığı yerde emisyon tutmadı diye markalara yükleniyorlar.

    Emisyonun tutmadığı da 3.0 tdi dizeller zaten 10-15 tane satıyor yılda emisyonu tuttursa ne olur tutturmasa ne olur.

    Neredeyse günlük hayatta gördüğümüz her firma emisyon skandalına bulaştı. Bir de şunu merak ediyorum dizel araçlarınızda bakım fiyatında üre ya da amonyak falan parası ödüyor musunuz 60 binde 100 binde ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Zaten bu emisyon işi hep yalandı ki. Olay Vag'a patladı çünkü Japonlar, Trump'ın vergi isteklerini kabul etti. Almanlar hayır dediği için de 1 Alman firmasına patlayacaktı yine Vag oldu bu.

    Emisyona uyan yok ki ayrıca bizim ülkede emisyona niye takılıyor anlamıyorum. Otobüslerin minibüslerin insanları egzoz gazı ile siyahi yaptığı yerde emisyon tutmadı diye markalara yükleniyorlar.

    Emisyonun tutmadığı da 3.0 tdi dizeller zaten 10-15 tane satıyor yılda emisyonu tuttursa ne olur tutturmasa ne olur.

    Neredeyse günlük hayatta gördüğümüz her firma emisyon skandalına bulaştı. Bir de şunu merak ediyorum dizel araçlarınızda bakım fiyatında üre ya da amonyak falan parası ödüyor musunuz 60 binde 100 binde ?
    Hocam 3.0 dizelde çok tahrik edici bi kombin valla arabadan azcık anlayan yurt dışında yaşayan bi birey şu kombine ağzı sulana sulana biner.



    3.0 motor diyoruz bi kere 6 silindir. Benzinlisinde bile fazla fazla tork varken dizelde resmen süpersporları geçen/denk gelen bi torku var. Gaza hafif dokunmayla paşalar gibi sollamalara çıkılır G kuvvetinin dibine dibine vurursunuz ilk 3 viteste. Koltukla her daim yapışıksınız hiç bayıldım ay turbom öldü ay bittim artık devirlenemiyorum vs yok . Hacim büyük araba deli gibi nefes alıp veriyor ciğeri fazlasıyla var bide dizel yapıyorsunuz. Aman yarabbi . Beygirine zaten hiç yorum yapamıyorum 250 yi geçen beygirlere sahipler.




  • Geçen konuyla aynı muhabbet, müriti olduğumuz Vag bu konuda rezil oldu, japonlarda rezil olsun, fransızlarda hepsi olsun. Çünkü VW grup çok seviyom ve kabullenemiyom. Japon arabası hiç sevmiyom

    VAG'ın milyonlarca aracı, bir sürü farklı motor tipini ve komple hileli yazılımları kapsayan global skandalının yanında, bu japonya odaklı rasgele seçilmiş araçların %4-5'inde çıkan durum osuruk bile değil, sorun da tamamen denetim bazlı. VAG grubu gibi Ceo düzeyinde kimsenin bişeyi çıkıp yalanlayıp sonra rezil olup kaçar gibi istifa etme durumu da yok. Dünyada bütün otomobil üreticileri emisyon kurallarını bir şekilde büküp manipüle etmeye çalışıyor da, VAGın yaptığı gibi tepe yönetimden dibe kadar ş....zcesi şeytanın aklına gelmemişti.

    https://english.kyodonews.net/news/2018/08/d495c93488d3-update1-suzuki-mazda-yamaha-motor-conducted-improper-inspections-govt.html

    Haberinde detayı burada.




  • Fırsattan istifade vw yi aklamaya çalışan arkadaşlar olmuş hemen. Daha durumun farkında bile değiller, gerçi farkına varmak da istemiyorlar.

    Neyse bu işin içerisinde mazdanın da olması beni şaşırttı. Neyse 2019 scci motorları sabırsızlıkla bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Zaten bu emisyon işi hep yalandı ki. Olay Vag'a patladı çünkü Japonlar, Trump'ın vergi isteklerini kabul etti. Almanlar hayır dediği için de 1 Alman firmasına patlayacaktı yine Vag oldu bu.

    Emisyona uyan yok ki ayrıca bizim ülkede emisyona niye takılıyor anlamıyorum. Otobüslerin minibüslerin insanları egzoz gazı ile siyahi yaptığı yerde emisyon tutmadı diye markalara yükleniyorlar.

    Emisyonun tutmadığı da 3.0 tdi dizeller zaten 10-15 tane satıyor yılda emisyonu tuttursa ne olur tutturmasa ne olur.

    Neredeyse günlük hayatta gördüğümüz her firma emisyon skandalına bulaştı. Bir de şunu merak ediyorum dizel araçlarınızda bakım fiyatında üre ya da amonyak falan parası ödüyor musunuz 60 binde 100 binde ?
    https://www.ntv.com.tr/otomobil/volkswagen-ilk-kez-toyotayi-gecti-1-numara-oldu,UIcV2lC-MUCdfVWN7CYtwA

    Birkaç yıla VW Toyota'yı iyice sollar hocam .

    Emisyon muhabbetinde VW'e demedikleri kalmayan Japon+LPG tayfasından çıt yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Fırsattan istifade vw yi aklamaya çalışan arkadaşlar olmuş hemen. Daha durumun farkında bile değiller, gerçi farkına varmak da istemiyorlar.

    Neyse bu işin içerisinde mazdanın da olması beni şaşırttı. Neyse 2019 scci motorları sabırsızlıkla bekliyorum
    VW'in sadece aynı motor kodlarında emisyon yaptı,200 gram olan salınımıda 50'ye düşürmedi zaten sınırlara indirdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Geçen konuyla aynı muhabbet, müriti olduğumuz Vag bu konuda rezil oldu, japonlarda rezil olsun, fransızlarda hepsi olsun. Çünkü VW grup çok seviyom ve kabullenemiyom. Japon arabası hiç sevmiyom

    VAG'ın milyonlarca aracı, bir sürü farklı motor tipini ve komple hileli yazılımları kapsayan global skandalının yanında, bu japonya odaklı rasgele seçilmiş araçların %4-5'inde çıkan durum osuruk bile değil, sorun da tamamen denetim bazlı. VAG grubu gibi Ceo düzeyinde kimsenin bişeyi çıkıp yalanlayıp sonra rezil olup kaçar gibi istifa etme durumu da yok. Dünyada bütün otomobil üreticileri emisyon kurallarını bir şekilde büküp manipüle etmeye çalışıyor da, VAGın yaptığı gibi tepe yönetimden dibe kadar ş....zcesi şeytanın aklına gelmemişti.

    https://english.kyodonews.net/news/2018/08/d495c93488d3-update1-suzuki-mazda-yamaha-motor-conducted-improper-inspections-govt.html

    Haberinde detayı burada.
    Pekte rezil olduklarını sanmıyorum her yıl 10-15 milyon araba satıyor adamlar.




  • Sıra Fransız İtalyan arkadaşlarda
  • Bu osin japonu almani turku yok.Paranin yuzu tatli.Rekabet cok yaman.Ya piyasadan silinirsin yada kurallarina gore oynarsin.

    Zannimca tapmaya uretici yoktur.Bizde zavalli tuketiciler olarak aval aval yazdiklari rakamlara kanar oyalanir dururuz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.