Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (68. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En belirgin olarak sportta açılır cam tavan yok.
  • 2005 model ES düz vites Jazz'ım ne kadar eder sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaansa -- 24 Eylül 2011; 14:39:52 >
  • aynı fiyata civic alabilirsin
  • İyi forumlar. Ben de daha iki gün önce 2003 model 42000 de sağ arka kapısı ve sağ ön kapı sacı değişmiş aracı 22300 liraya aldım. Araçla ilgili birkaç sorum olacaktı. Bu cvt şanzımanın geri kaçırdığını bilmiyordum aldıktan sonra farkedince biraz moralim bozuldu sizce bu çok büyük bir eksi mi. Geri kaçırmaması için harhalde el freni ile kalkmamız gerekiyormuş bu doğru mudur acaba. teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzurumluumit

    İyi forumlar. Ben de daha iki gün önce 2003 model 42000 de sağ arka kapısı ve sağ ön kapı sacı değişmiş aracı 22300 liraya aldım. Araçla ilgili birkaç sorum olacaktı. Bu cvt şanzımanın geri kaçırdığını bilmiyordum aldıktan sonra farkedince biraz moralim bozuldu sizce bu çok büyük bir eksi mi. Geri kaçırmaması için harhalde el freni ile kalkmamız gerekiyormuş bu doğru mudur acaba. teşekkürler


    Çok dik yokuş olmadıktan sonra problem çıkartmaz bu durum.

    Ama araçta yolcu ve bagaj varsa ve yokuş yukarı kalkılacaksa vitesi L (LOAD) konumuna getirip kullanmakta fayda var.


    El freni dik yokuşlarda avantaj olacaktır tabii.


    Aracınızı güle güle kullanın.

    Alınabilecek en keyifli ve vites açısından konforlu araçlardan biridir.



    İçi sizi dışı da sizin parkettiğiniz yerlere giremeyen eş dost komşuyu yakacaktır.

    Aracınızın şanzıman yağını kontrol ettirin ve gerekiyorsa değiştirtin.

    Bundan sonra da her 10 binde yağ su filtre, her 40 binde sübap ayarı, her 60 binde de şanzıman yağını değiştirtirseniz evladiyelik bineceğiniz bir aracınız olmuş olur.


    Lpg taktırırsanız sübap ayarını her 20 binde bir yaptırtacaksınız.


    Hayırlı olsun tekrardan.




  • Dediğim yokuşlar çok dik değil acaba vites ayarında bir sorun olabilir mi eğer bunun bir ayarı falan varsa. Bir de benim arabada lpg takılı ben o dediğiniz ayarı bilmiyordum uyardığınız için çok teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzurumluumit

    Dediğim yokuşlar çok dik değil acaba vites ayarında bir sorun olabilir mi eğer bunun bir ayarı falan varsa. Bir de benim arabada lpg takılı ben o dediğiniz ayarı bilmiyordum uyardığınız için çok teşekkürler

    Rica ederim arkadaşım.

    Önce bir sübap ayarı yaptırt ve normal yağ su filtre değişimi yanında şanzıman yağını değiştirt istersen.

    Kafan rahat binersin.

    Ayrıca aracının tüketimi azalır, performansı da artar.
  • merhabalar

    2004-2005 model 20-23000 bütçeyle otomatik jazz arıyorum elite-es-ls-sport-joy-fun hangisi bütçeme göre en donanımlısı olur vede modeller arasındaki farklar tam olarak nedir
  • güncel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35mst

    merhabalar

    2004-2005 model 20-23000 bütçeyle otomatik jazz arıyorum elite-es-ls-sport-joy-fun hangisi bütçeme göre en donanımlısı olur vede modeller arasındaki farklar tam olarak nedir


    2005'e kadar olan Jazz'larda LS ve ES vardı.

    ES sunrooflu üst donanım.

    2005'ten sonrakilerde üst donanım Elite oldu.

    Yine sunroof var bunlarda.

    (Joy - Fun 2009 yılından sonra gelen yeni kasalarda mevcut.)

    Tam otomatik değil, daha da güzel CVT vites var Jazzlarda.

    Hem alt, hem de üst donanımda CVT mevcut.

    23.000 TL ile üst donanım olan ES ya da Elite CVT bulunabilir.

    İlanlarda ES için bile Elite yazıyorlar bazen.

    Elite olanların jantları çok kolludur.

    ES olanların 6-7 kollu.

    Bir de Elite olanların müzik kumandası büyüktür ve yuvarlak olur.


    Bu fiyata bulacağın otomatik Jazz'ların kilometresi biraz yüksek olur.

    Ama bakımları düzenli yapıldıysa Honda için km çok dert değil


    Umarım bir fikir verir.




  • bilgi için çok teşekkürler
  • tşk
  • fiyatlar neden bu kadar yüksek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzurumluumit

    İyi forumlar. Ben de daha iki gün önce 2003 model 42000 de sağ arka kapısı ve sağ ön kapı sacı değişmiş aracı 22300 liraya aldım. Araçla ilgili birkaç sorum olacaktı. Bu cvt şanzımanın geri kaçırdığını bilmiyordum aldıktan sonra farkedince biraz moralim bozuldu sizce bu çok büyük bir eksi mi. Geri kaçırmaması için harhalde el freni ile kalkmamız gerekiyormuş bu doğru mudur acaba. teşekkürler


    Jazz'ların o serisinde yarı-otomatik cvt şanzıman mevcut, diğer tanımıyla otomatikleştirilmiş düz şanzıman. bu tür şanzımanlarda yokuşta geriye kaçış olur ve bu durum normaldir.
    ancak yeni serilerde (2011-2012) cvt'den gelen şikayetler göz önüne alınarak tam otomatik şanzımana geçildi.
  • 2009-2011 arası otomatik vitesli, sunrooflu, az km yapmış bir Jazz arıyorum. 30.000 tl dolayında bulabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meti****

    quote:

    Orijinalden alıntı: erzurumluumit

    İyi forumlar. Ben de daha iki gün önce 2003 model 42000 de sağ arka kapısı ve sağ ön kapı sacı değişmiş aracı 22300 liraya aldım. Araçla ilgili birkaç sorum olacaktı. Bu cvt şanzımanın geri kaçırdığını bilmiyordum aldıktan sonra farkedince biraz moralim bozuldu sizce bu çok büyük bir eksi mi. Geri kaçırmaması için harhalde el freni ile kalkmamız gerekiyormuş bu doğru mudur acaba. teşekkürler


    Jazz'ların o serisinde yarı-otomatik cvt şanzıman mevcut, diğer tanımıyla otomatikleştirilmiş düz şanzıman. bu tür şanzımanlarda yokuşta geriye kaçış olur ve bu durum normaldir.
    ancak yeni serilerde (2011-2012) cvt'den gelen şikayetler göz önüne alınarak tam otomatik şanzımana geçildi.

    Arkadaşım 2003-2009 arası satılan eski Jazzlardaki CVT sistemi yarı otomatik ve şu an satılmakta olan Jazzlardaki CVT'ler de tam otomatik değildir.

    Buna rağmen vites konforu tam otomatikleri andırdığı (hatta daha da iyi olduğu) için tam otomatik şanzımanlar altında incelendiği de olmuştur.


    CVT tamamen ayrı bir teknoloji ve sistemdir.


    Otomatikleştirilmiş düz şanzıman dedikleriniz 2009-2011 arası satılan i-shift olanlardır.


    Ki bunlarda mevcut olan hillholder sistemi ile birkaç sn boyunca yokuşta geri kaçma olmaz.


    Linkte otomatik viteslerle ilgili bilgi mevcut.

    http://forum.donanimhaber.com/m_50255365/mpage_1/f_/key_//tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çokgezer

    2009-2011 arası otomatik vitesli, sunrooflu, az km yapmış bir Jazz arıyorum. 30.000 tl dolayında bulabilir miyim?


    Bu araçlarda sunroof değil cam tavan vardır.

    Belki 2003-2009 arası olanların 2009 modelini bulabilirsin.

    Onlarda sunroof mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: çokgezer

    2009-2011 arası otomatik vitesli, sunrooflu, az km yapmış bir Jazz arıyorum. 30.000 tl dolayında bulabilir miyim?


    Bu araçlarda sunroof değil cam tavan vardır.

    Belki 2003-2009 arası olanların 2009 modelini bulabilirsin.

    Onlarda sunroof mevcut.

    Sözcüğü doğru seçmemişim, açılır tavan kastetmiyordum. Teşekkür ederim.
  • bakın ne buldum

    PVC Auto Logo Red Background Light Sticker for Honda Fit (DC 12V)


    fren yapınca en altta gösterdiği gibi oluyor;


    Kolay Gelsin.

    edit:link eklemeyi unutmuşum:http://www.dealextreme.com/p/pvc-auto-logo-red-background-light-sticker-for-honda-fit-dc-12v-67161



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Le Blanc -- 8 Kasım 2011; 0:38:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: erzurumluumit

    İyi forumlar. Ben de daha iki gün önce 2003 model 42000 de sağ arka kapısı ve sağ ön kapı sacı değişmiş aracı 22300 liraya aldım. Araçla ilgili birkaç sorum olacaktı. Bu cvt şanzımanın geri kaçırdığını bilmiyordum aldıktan sonra farkedince biraz moralim bozuldu sizce bu çok büyük bir eksi mi. Geri kaçırmaması için harhalde el freni ile kalkmamız gerekiyormuş bu doğru mudur acaba. teşekkürler


    Çok dik yokuş olmadıktan sonra problem çıkartmaz bu durum.

    Ama araçta yolcu ve bagaj varsa ve yokuş yukarı kalkılacaksa vitesi L (LOAD) konumuna getirip kullanmakta fayda var.


    El freni dik yokuşlarda avantaj olacaktır tabii.


    Aracınızı güle güle kullanın.

    Alınabilecek en keyifli ve vites açısından konforlu araçlardan biridir.



    İçi sizi dışı da sizin parkettiğiniz yerlere giremeyen eş dost komşuyu yakacaktır.

    Aracınızın şanzıman yağını kontrol ettirin ve gerekiyorsa değiştirtin.

    Bundan sonra da her 10 binde yağ su filtre, her 40 binde sübap ayarı, her 60 binde de şanzıman yağını değiştirtirseniz evladiyelik bineceğiniz bir aracınız olmuş olur.


    Lpg taktırırsanız sübap ayarını her 20 binde bir yaptırtacaksınız.


    Hayırlı olsun tekrardan.


    Çok iyi




  • 
Sayfa: önceki 6667686970
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.