Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (69. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Arkadaşlar, bir süredir 2007 Jazz Elite aracımın şoför kapısının camını kapatırken sorun yaşıyorum. Tek tuşla kapatmak istediğimde cam belli bir seviyeye kadar kalkıyor, sonra tekrar iniyor. Normalde bu tür otomatik cam sistemlerinde bildiğim kadarıyla cam otomatik olarak kapanırken camın önüne bir engel çıktığında (kolunuz gibi) emniyet açısından cam tekrar açılıyor. Benim aracımda da sanki araya bir engel giriyormuş gibi kendini geri açmaya çalışıyor. Tabi bu durum her zaman yaşanmıyor. Aynı problemi yaşayan oldu mu aracında?

    bende de aynısı olmuştu. kapanırken takılıp geri dönüş yaptığı anı tespit ettim, tam takılacağı sırada elimle yukarı doğru destekleyerek kapattım bi süre. fırsat bulunca götürüp baktırırım diyodum ama 1 hafta-10 gün sürdü, sonra geçti kendi kendine. herhalde bir toz, kum tanesi gibi bişey sıkıştırıyodu diye düşünmüştüm o zaman.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: erzurumluumit

    İyi forumlar. Ben de daha iki gün önce 2003 model 42000 de sağ arka kapısı ve sağ ön kapı sacı değişmiş aracı 22300 liraya aldım. Araçla ilgili birkaç sorum olacaktı. Bu cvt şanzımanın geri kaçırdığını bilmiyordum aldıktan sonra farkedince biraz moralim bozuldu sizce bu çok büyük bir eksi mi. Geri kaçırmaması için harhalde el freni ile kalkmamız gerekiyormuş bu doğru mudur acaba. teşekkürler


    Çok dik yokuş olmadıktan sonra problem çıkartmaz bu durum.

    Ama araçta yolcu ve bagaj varsa ve yokuş yukarı kalkılacaksa vitesi L (LOAD) konumuna getirip kullanmakta fayda var.


    El freni dik yokuşlarda avantaj olacaktır tabii.


    Aracınızı güle güle kullanın.

    Alınabilecek en keyifli ve vites açısından konforlu araçlardan biridir.



    İçi sizi dışı da sizin parkettiğiniz yerlere giremeyen eş dost komşuyu yakacaktır.

    Aracınızın şanzıman yağını kontrol ettirin ve gerekiyorsa değiştirtin.

    Bundan sonra da her 10 binde yağ su filtre, her 40 binde sübap ayarı, her 60 binde de şanzıman yağını değiştirtirseniz evladiyelik bineceğiniz bir aracınız olmuş olur.


    Lpg taktırırsanız sübap ayarını her 20 binde bir yaptırtacaksınız.


    Hayırlı olsun tekrardan.

    Şanzıman yağı çok önemli artık 60 yerıne 40 bınde bir değişiyor.2005 model elite jazz'ım var
    bence sınıfındaki araçlardan çok daha saglam,motor ve şanzıman olarak kesinlikle kronik bir sorunu yok.Oldukca seri ve güçlü bir araba
    ilğilenen olursa bende aracımı satıyorum idanda gerekli herşeyi yazdım
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-honda-jazz-bakimli-ve-temiz-36522346/detay/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi social -- 10 Aralık 2011; 16:46:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzurumluumit

    Dediğim yokuşlar çok dik değil acaba vites ayarında bir sorun olabilir mi eğer bunun bir ayarı falan varsa. Bir de benim arabada lpg takılı ben o dediğiniz ayarı bilmiyordum uyardığınız için çok teşekkürler

    siz bir serviste kontrol ettirin,benim eşim kullanıyor aracı bornova-ataturk mah.yokuşları epey bir diktir.O yokuşlarda bile geri az kaçırma yaparak gayet sağlıklı kalkışlar yapıyor.Eğer sanzıman yağı zamanında değişmezse şanzımanda titreme,kaçırma ve bahsettiginiz sorunlar olabilir.Yağ değişmezse Genellikle düz kalkıştada hissedilen bir titreme sözkonusu oluyor,lakin buda ş.yağı değişimiyle kurtarılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi social -- 10 Aralık 2011; 16:46:05 >
  • Bir konuda daha aydınlatıcı olmaya çalışayım

    2008 yılına kadar olan CVT şanzıman Jazz lar Tam otomatiktir.(kaçırma yapar ama az,manueller gibi degil)

    2009-2011 Yılı olan jazzlar yarı otomatiktir(kaçırma yapar az manueller gibi degil,vites atışlarında öne kapaklanma yapar)

    2012 de çıkacak yenı kasa jazz CVT ye donuyor

    CVT yi programlayarak 100 ileri bile yapabılırsınız
    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi social -- 10 Aralık 2011; 16:42:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: social

    Bir konuda daha aydınlatıcı olmaya çalışayım

    2008 yılına kadar olan CVT şanzıman Jazz lar Tam otomatiktir.(kaçırma yapar ama az,manueller gibi degil)

    2009-2011 Yılı olan jazzlar yarı otomatiktir(kaçırma yapar az manueller gibi degil,vites atışlarında öne kapaklanma yapar)

    2012 de çıkacak yenı kasa jazz CVT ye donuyor

    CVT yi programlayarak 100 ileri bile yapabılırsınız
    Saygılar

    güzel detaylar, teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: social

    Bir konuda daha aydınlatıcı olmaya çalışayım

    2008 yılına kadar olan CVT şanzıman Jazz lar Tam otomatiktir.(kaçırma yapar ama az,manueller gibi degil)

    2009-2011 Yılı olan jazzlar yarı otomatiktir(kaçırma yapar az manueller gibi degil,vites atışlarında öne kapaklanma yapar)

    2012 de çıkacak yenı kasa jazz CVT ye donuyor

    CVT yi programlayarak 100 ileri bile yapabılırsınız
    Saygılar

    Teşekkür ederim.

    Bu arada yaklaşık 3 aydır yeni kasa Jazz CVT'ye dönmüş durumda.


    Alanlar hızla kilometreleri deviriyorlar bile: :)

    http://forum.donanimhaber.com/m_51390314/mpage_1/key_/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: 35mst

    merhabalar

    2004-2005 model 20-23000 bütçeyle otomatik jazz arıyorum elite-es-ls-sport-joy-fun hangisi bütçeme göre en donanımlısı olur vede modeller arasındaki farklar tam olarak nedir


    2005'e kadar olan Jazz'larda LS ve ES vardı.

    ES sunrooflu üst donanım.

    2005'ten sonrakilerde üst donanım Elite oldu.

    Yine sunroof var bunlarda.

    (Joy - Fun 2009 yılından sonra gelen yeni kasalarda mevcut.)

    Tam otomatik değil, daha da güzel CVT vites var Jazzlarda.

    Hem alt, hem de üst donanımda CVT mevcut.

    23.000 TL ile üst donanım olan ES ya da Elite CVT bulunabilir.

    İlanlarda ES için bile Elite yazıyorlar bazen.

    Elite olanların jantları çok kolludur.

    ES olanların 6-7 kollu.

    Bir de Elite olanların müzik kumandası büyüktür ve yuvarlak olur.


    Bu fiyata bulacağın otomatik Jazz'ların kilometresi biraz yüksek olur.

    Ama bakımları düzenli yapıldıysa Honda için km çok dert değil


    Umarım bir fikir verir.

    Bu fiyatlar neden böle.. benim 2004 es otomatik 20 civarı ediyor demekki..




  • neden 20 civarı etsin ki??
    aracın boya,değişen,şehir ve sorununa gore fiyat değişir.
  • Arkadaşlar Selam,

    Ümraniye'de bildiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz bir honda servisi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: harry_kewell20

    Arkadaşlar Selam,

    Ümraniye'de bildiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz bir honda servisi var mı?

    Bostancı olmaz mı?

    http://forum.donanimhaber.com/m_46703029/tm.htm
  • iki hafta önce 2006 model elite aldım (düz vites), araçtan çok memnunum fakat LPG taktırıp taktırmamak konusunda kararsızım :)
  • selamlar.

    2007 model honda jazz cvt sahibiyim.

    aracımın vitesi d konumunda iken ayağımı firenden çekince yokuşta hafif geriye kaydırma yapıyor. (çok dik yokuş değil). düz yolda ise ayağımı firenden çekince ileri hareket ediyor. ancak vites s konumunda iken geriye kaydırma yapmıyor. yeni bir jazz kullanıcısı olduğum için bu durum normal mi değil mi bilemiyorum. fakat aracı aldığımda sanki d konumunda da hiç geriye kaydırma yoktu veya ben dikkat etmedim. ne yapmamı önerirsiniz?

    birde bu türden bir vitesi olan aracı daha önce kullanmadım. kullanırken nelere dikkat etmemi önerirsiniz?

    cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademyagiz

    iki hafta önce 2006 model elite aldım (düz vites), araçtan çok memnunum fakat LPG taktırıp taktırmamak konusunda kararsızım :)

    Ortalama Şehir içi tüketiminiz nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: ademyagiz

    iki hafta önce 2006 model elite aldım (düz vites), araçtan çok memnunum fakat LPG taktırıp taktırmamak konusunda kararsızım :)

    Ortalama Şehir içi tüketiminiz nedir ?

    Şehir içinde tam bir hesaplama yapamadım henüz ama tahmini olarak 100km de 6 litre falan yakar diye düşünüyorum. Şeihrler arasında Gebze ile Bursa arasında test ettim. Gebzeden çıkarken depoyu doldurup km yi sıfırladım. Bursa'ya geldiğimde 200km olmuştu, ilk gördüğüm benzin istasyonundan depoyu tekrar doldurdum 9,5 litre benzin harcamışım. benzin kapağına kadar doldurunca 10 litre oldu :)




  • Çok güzel değerler...

    CVT şanzımanlar manuellere göre biraz daha az yakıyor diyorlar , ama sizin değerlerde çok güzel...
    Şehir içinde 6-6,5 Lt ortalamayı geçmedikten sonra bir de sene de 20-30 Bin km yapmıyorsanız Lpg ye çok gerek yok bence...
  • iş ile ev arası 44km, git gel 88km yapar.. hafta sonları da rahat durmam fotoğraf için sağa sola giderim.. taktırsam iyi olacak gibi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademyagiz

    iş ile ev arası 44km, git gel 88km yapar.. hafta sonları da rahat durmam fotoğraf için sağa sola giderim.. taktırsam iyi olacak gibi :)

    Forumda FS Otogaz var. Brc nin en iyi bayilerinden..
    Ona bir danışın , Jazz montajı yapanların referanslarını veriyorlar isterseniz...
  • Teşekkür ederim :)
  • sıfır jazzların fiyatları ne olmu böyle. 1.4 fun manuel 42 bin nerdeyse. 2010 1.4 fun var bende. 2. el fiyatları nasıldır? yeni civic almak istiyorum ama. aklımdaki fiyat 30000. iyi mi szce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ademyagiz

    iş ile ev arası 44km, git gel 88km yapar.. hafta sonları da rahat durmam fotoğraf için sağa sola giderim.. taktırsam iyi olacak gibi :)



    Bence de taktırın.. benzine 5 lira ödeyince kendimi salak gibi hissediyorumm
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.