@True_Sun , Beko android TV benimkisi, sorunsuz çalışıyor, altyazılar da da sıkıntı yok, anladığım kadarıyla Beko 'nun da kendi içinde bazı modellerde modül sıkıntılı çalışıyor, şansıma uyumlu bir model düşmüş diyorum, sizin adınıza üzüldüm, kutu ile mi kullanıyorsunuz şimdi, yazmışsınızdır muhakkak ama gözümden kaçmış olmalı?... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savisvasa -- 19 Kasım 2024; 16:38:49 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
KABLO TV [ANA KONU] (2354. sayfa)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim, şu an dışarıdayım eve gidince bir kontrol edeyim, belki yayın gelmiştir, ya da bölgesel bir arıza vardır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Savisvasa -- 19 Kasım 2024; 20:9:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ay sonuna kadar neta kutu. Sonra cayma bedeli ödeyerek aboneligim sonlaniyor..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
CI - common interface (ortak arabirim) harflerinin kısaltmasıdır. Şifreli dijital yayınları izlemek için abonelik kartı ve modül gereklidir. Modülü televizyon veya uydu alıcısındaki ci yuvasına takarsınız, abonelik kartını da modüle yerleştirip şifreli yayınları izlersiniz.
Modül girişi varsa yayın alması lazım.
Kontrol edebilirsiniz TV'nin arkasından
Tabii diğer arkadaşların kullandıkları TV modeline göre bazılarında yayın almamışlar. TV kaynaklı böyle sorunlar olabilir.
Dijitsu vb türev televizyonlarında bu girişler donanım ve yazılımsal olarak yetersiz kalabilir.
Benim cihaz 15 Senelik LG TV bunda sorun vb. yaşamadım. Ama Beko Arçelik Vestel, ve buna benzer daha düşük tvlerde sorun olabilir. Donanım ve yazılım bakımından TV'niz yeterli ise modül kullanabilirsiniz.
Almak isterseniz kablo servise ayrıca TV marka ve modelini söylerseniz sorun çıkarıp çıkmayacağını kontrol edip öylede başvurabilirsiniz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Benim de tv LG marka sene olarak sizinle aynı hatta :)) cevaplar için teşekkür ederim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bence kanallarla ya anlasacaklar, yada Anlasamayacaklar merakla bekliyorum bu durumu.
Ve yayında hala kırılmalar mevcut dostum . Moduldede yaparsa eyvah derim. Bakalım ne zaman gelecek servis modülü takacaklar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya kutum yine bozuldu.Durduk yere durup durup kanal arama yapip butun favori listemi sifirliyor.Kullanmadifim model kutu,modul kalmadi hepsinde bir dandiklik.50 tlik kutular yenin ederim.i kutu,neta,pozitek,modul hepsini denedim.Hepsinde bir sacmalik.Kiminde favori yapamiyosun kiminde dil secimi her seferinde sifirlaniyor.Ya sen uydu yapip uzaya gonderiyosun guya.Bu kadar mi acizsin adam gibi hizmet vermekten.Biktim cidden ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bendede hala yayınlar kırılıyor. Turksat platformu iyice kötüye gidiyor.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yeni cihazlarda da kanal sıfırlama yapıyorsa bu iş bitmiştir. Modül tek çare kalmış. Modül alınca ayar menüsü TV'den olduğu için favori kendi kişisel ayarlarınızı daha iyi yapabiliyor sunuz. Tabii Kaliteli markalı tv' ler için söylüyorum.
Eski LG TV modüle kanalları ekledim favori listemi yaptım. Yeni eklenen kanalı istersem favoriye ekleye biliyorum.
Yoksa kutular çekmiş birisi olarak. Modül bence en iyisi. Tabii TV' nin etkisi de var
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
"Ya sen uydu yapip uzaya gonderiyosun guya...."
Buna çok güldüm...
Cidden ağlanacak halimize gülüyoruz...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında sizde sorun var gibi arada bizlerde de oluyor ama çözüm oluyor sizde ki sorunu bulamadılar. Modül umarım sorunu çözer.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Umarım Umarım tek çarem conax modul .
Çok saçma degilmi her şey değişti. Neden bunları yasiyorum .Servis gelip her şey normale döndü diyip gidiyor sinyaller iyi diyor . Şimdi ise tekrar modul istedim sürecin hizlanmasini istedim. Modulde yasamazsiniz diyor bugünkü müşteri temsilcisi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Randevu vermediler mi şu saatte geleceğiz diye. Hızlandırın bu işlemi arayın bir an önce gelsinler zaten basit birşey.
Müşteri temsilcisi sorun yaşamazsınız dediyse yapacak birşey yok servis gelince de onlara da iyice sorun, düzgün bir ayar yapsınlar takıp gitmesinler sinyal vb. mağduriyetinizi baştan söyleyin orada herşeyi dört dörtlük yapıp teslim etsinler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Umarım hocam Her şeyi en baştan kontrolleri saglatip gitsinler kolay kolay bırakmayacağım bu sefer. Randevu vermediler en kısa zaman içerisinde gelecekler dedi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
CNN International HD kanalında durum aynı, ses ve görüntü yok (Yalova)
Bölgesel bir sıkıntı var demek ki, bir kaç gün bekleyelim bakalım, düzelmezse, online işlemlerden yazarım.
Hakkınızda hayırlısı olsun hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İyi temenniniz için teşekkür ederim...
Bu arada kanal arama yapıp tekrar tarartsaniz bir şey değişir mi acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Manuel olarak kanal araması yaptım az önce mesajınıza istinaden, ilginiz için teşekkür ederim, değişen bir şey olmadı, kanalın buraya iletiminde bir sıkıntı var anlaşılan, çözülür yakında diye düşünüyorum, selamlar...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, tekrar anlaşma yapmaları mümkün, sinyal ve EPG halen tam olarak kesilmemiş çünkü. Olumlu olabilir gidişat...
Arkadaşların da yazdığı gibi, modül işini hızlandırın, öyle geliriz demekle olmaz, randevu için gün veriliyor, şu gün şu saatte geleceklerini belirtmeleri lazım, yoksa boşa beklemeyin...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler şimdi tekrar aradım 5 gün iş gün içinde gelecekler dedi kaç beş gün gecti dedim yoğunluk olabilir bu yüzden geç kalmış olabilirler dedi . Peki dedim ama çabuk olun dedim.Modulle umarım bu kirilmalari yaşamam dostum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Max Kruse -- 19 Kasım 2024; 20:35:56 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2011 yılında ilk kez Pozitek 1600 model kutu ile başladım o zaman ki adıyla Teledünya kullanmaya, uzun süre de kullandım, çok iyi bir kutuydu, işlemcisi çok iyiymiş, bilenler yazmıştı.
Sonra, favori listesi ikide bir silinmeye başladı, kendi kendini resetliyordu, sarı siteden Pozitek 3700 model kutu aldım, bir kaç ay sonra o da bozuldu, aynı sorunlar baş gösterdi ve Pozitek'lere veda ettik...
Sonra sırasıyla, Next HC 12, Neta 8900, 8970 ve 8980 kullandım, ikinci oda aboneliğimde modül , ana abonelikte ise, 8980 kutu kullanırken, TV 'nin ana kartı bozulup yapılamayınca, salon için aldığımız TV 'ye de modül kiraladım Türksat 'tan.
İkinci Oda aboneliğimde kullandığım modülü yıllar önce Türksat Kablo 'dan 12 ay taksit ile 120 TL 'ye satın almıştım, hey gidi günler hey...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X