2017 yılından beri kullandığım 100mbps akıllı sınırsız Kablo Net üyeliğimde 20 Mart tarihinden beri 10mbps download hızı alıyorum. Çağrı merkezini arayıp ekip yönlendiriyoruz dediler. Ekip 1 saat içinde geliyoruz deyip 4 saatin sonunda geldi. Arızanın binadaki kutudan evime gelen kablodan kaynaklandığını söyleyen teknik kişi bu bizim problemimiz değil elektrikçinin yapması gerek deyip açtığım çağrıyı da tamamlandı olarak kaydedip gitti. durum üzerine şikayetvar a çağrı açtım cevapları da; “Sayın Abonemiz; BDK kutusundan dairenize gelen hatta ankastre arızası mevcuttur. Abonelik sözleşmesi kapsamında ankastre arızalarına teknik ekibimiz müdahale sağlamamaktadır. Saygılarımızla.” forum üyeleri benim gibi bir durumla karşılaşan ve çözüm önerisi olan var mı? sene sonuna kadar taahhütüm devam ediyor başka firmaya geçiş konusunda ceza da ödemek istemiyorum. |
Bildirim