Şimdi Ara

Kablonet iptal sonrasında smart kart iade saçmalığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15 Şubat'ta taahhütüm bitti. 7-8 aydır Pandemi ve sonrasında İzmir depremi nedeniyle ev boştu. Boşuna ücreti ödeyip taahhütümü yerine getirdim. Şu an ikamet ettiğim yerde Türksat kablo altyapısı olmadığından iptal etmek için 8 Şubat'ta müşteri hizmetlerini aradım, 14 Şubat'ta arayın dediler. Aradım, ikna süreci varmış, aranacakmışım, neden iptal ettiğimi soracaklarmış. İkna edilmek değil iptal etmek istiyorum desem de aranacaksın. İyi arasınlar. TV kutusunun üzerindeki kartı 20 gün içinde iade etmem gerekiyormuş, yoksa 60 lira faturaya yansırmış. 100 km uzaktayım İzmir il müdürlüğüne. Aramamdan 3 gün sonra yani bugün işim çıktı ve gitmişken kartı da vereyim dedim. İzmir il müdürlüğüne gittim Çankaya'daki. İkna sürecindeymişim kartı alamazlarmış. Keyfi gelince ikna için beni arayacaklarmış, sonra tekrar kartı getirecekmişim. Düşünsenize il müdürlüğüne gidiyorsunuz ve iptal edemiyorsunuz. Bu pandemi döneminde kartı yanımda gezdirip tekrar götürecekmişim. İkna edilmek istemiyorum, iptal etmek istiyorum demek işe yaramadı. Terbiyesizlik diz boyu. Yazıklar olsun 6 sene kullandım bunların hizmetini. Akrabalarımı, müşterilerimi geçirdim kabloya. 20 gün içinde tekrar gidemeyeceğim için bende kartı yamultup yere bıraktım. Şimdi 60 lira fatura edecekler. 60 lira önemli değil de ayaklarına kadar gidiyorsunuz kartı götürmeye, kadın almıyor kartı keyfi gelince arayacaklar sonra alacakmış. Kimseye önermem artık. Yazıklar olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bütün firmalarda öyle o.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Digitürk iptal ve iade işlemi
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.