Merhaba, 3. ayda taşınmamdan dolayı mevcut kablonetimide taşımak istedim. Çağrı merkezi ile irtibata geçtim altyapılarının olmadığını mevcut internetimin fiber olmasından dolayı ücretsiz iptal yapabileceğimi söylediler. Bende kabul ederek işlemlere başlanmasını talep ettim. Modem ve kablotvyi istanbul il ofislerine kargolamam gerektiğini kargonun içerisine Kimlik fotokopisi ve ikametgahı koymanız yeterli dendi. Denileni yaptım ve gönderdim. Pazartesi günü tarafıma gelen bir sms ile şok oldum 2100 tllik cayma bedeli çıkartmışlar Aradım sordugumda tarihçeli yerleşim yeri belgesini göndermemişsiniz o yüzden eksik belge var diye çıkartılmış diyolar. Tamam göndereyim hemen dedim gönderdim Bugün mail geldi iptalden 15 gün geçtiği için belge kabul görmüyormuş 2100 tlyi ödemek zorundasınız diyolar Dava yolunu gösterdim kendilerine nasıl bir yol izleyebilirim ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zippo34 -- 11 Mayıs 2023; 15:53:15 > |
Kablonet rezilliği
-
-
Merhaba.
Sizinle ilk konuşan kişi "tarihçeli ikamet belgesi" talep etmedi ise ve siz de normal ikamet belgesi gönderdi iseniz, bu durumda size doğru bilgi aktarılmadığı için Kablonet çağrı merkezi kusurlu olur. Konuşmalar kayıt altında zaten.
Bu durumu detayı ile açıklayarak,tuketici.btk.gov.tr adresine yazabilirsiniz. E devletinizle giriş yaptıktan sonra şikayet girişi kısmından yazabilirsiniz.
Buna ek olarak, aboneliği tekrar eski adreste aktif edip (iptal talebinin geri çekilmesi) daha sonra yeniden iptal talebi yapabilirsiniz eğer sistemleri izin veriyorsa.
Son olarak, bu gibi hususlarda tüketici hakem heyetine e devletten yazabilirsiniz ama oradan alınan yanıtın süresi biraz uzun. Bu sebeplerden dolayı tuketici.btk.gov.tr önceliğiniz olabilir. Buradan aldığınız yanıtı da ek yaparak tuketici hakem heyetine e devletten başvuru yapabilirsiniz.
Yok ben uğraşmam bu kadar beklemekle derseniz, elinizdeki bilgi ve belgelerle tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz. Mahkeme takdir ederse, ilgili tutarın mahkeme sonuna kadar icraya konulmamasına karar verebilir. Ya da siz tutarı ödeyip tüketici mahkemesinde itiiraz edebilirsiniz.
Çağrı merkezini aradığınız saat ve tarihler onlarda da kayıtlıdır, siz de telefondaki son aramalardan bulun, onları da ekran görüntüsü yapabilirsiniz. Kayıtlar dinlenir mesela, eğer size "tarihçeli ikamet belgesi" denmemişse canınızı sıkacak bir durum yok.Her türlü halledilir ama biraz zaman alacaktır.
-
Cevabınız için teşekkür ederim. Şikayetvar'a şikayet oluşturdum kendileri şu tarihte şu saatte söylenmiş size diyolar. Peki söylendiğini varsayarak ilerlersek ben bu firmanın altyapısı olmayan yerde bana hizmet veremediğinden dolayı 2.000 tl ödemek zorunda mı kalacağım ?
-
Şu tarih şu saatte söylenmiş diyorlar ama ses kaydını mı dinlemişler? Eğer ses kaydını dinlemişlerse ve size bu bilgi verildiği halde siz yanlış evrak gönderdi iseniz bu durumda kurum nezdinde bir hatalı işlem söz konusu değil.
Durumu tüketici hakem heyetine taşıyabilirsiniz, ya da ben o kadar bekleyemem sonuç için diyorsanız tüketici mahkemesine başvurabilirsiniz.
-
Sözleşmede net belirtilen, telefonda da herkese aynı matbu bilgisi verilen konular bunlar, pek uğraşmaya değecek bir şey yok, yüzlerce insana bir şey olmuyor size oluyorsa hatayı kurumda aramak biraz saçma olmuyor mu
Belki yirmi yıldır hep ilk istenen şey ikamet belgesi, bu belge olmadan adam nasıl işlem yapacak saka gibi, müneccim mi taşındığın yeri nasıl anlayacak..:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 15 Mayıs 2023; 18:35:52 > -
hocam zaten ben ikametgah koydum içerisine ama tarihçeli yerleşim yeri belgesi gibi saçma bir belge istemişler onu göndermemişim hesapta öyle diyolar
-
Tarih görünmüyordur belgende, ikamet değişimi sonrası bir ay içerisinde işlem yapılması gerekiyor yazıyor diye hatırlıyorum sözleşmede
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X