Hocam karar sonuçlandı da tam anlayamadım haklı çıktım gibi geldide siz bu işde profosyenelsiniz tam sonuç nedir :) |
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (4. sayfa)
-
-
Hocam selamlar.
Öncelikle karar yazısının en üstünde (isim soyisim üstünde) gönderme kararı mı yazıyor dostane çözüm kararı mı? Bunun yanıtına göre size bilgilendirme yapayım hocam. Estağfurullah.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 9 Temmuz 2022; 12:56:31 > -
Hocam Dostane Çözüm Demişler ama BTK ya demişler gibi TT ile bilgi karar metninde var.
-
Hocam karar yazısında isminizin,adresinizin vb. üstünde kocaman harflerle "DOSTANE ÇÖZÜM KARARI" mı yazıyor yoksa "GÖNDERME KARARI" mı yazıyor? En üst kısmı ekran görüntüsü ekler misiniz?
-
Gönderme Kararı Yazıyor hocam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RidvaNGediK -- 9 Temmuz 2022; 13:41:3 >
-
Hocam öncelikle kararınız hayırlı olsun.
Karar yazınızda yer aldığı üzere, Kamu Denetçiliği Kurumu hem Telekom hem de BTK ya konuyu detaylıca bilgilendirmeleri hususunda bilgilendirmiş. Yani dosyanızı BTK ve Telekom a iletmiş. Bu iki kurumdan sizlere dönüş yapılacak. Bu dönüşlerin ardından yanıtlardan memnun olmazsanız bu yanıtları dosya eki yaparak yeniden Kamu Denetçiliğine başvuru yapacaksınız. Yanıtlar geldi ama yanıtlardan memnun değilim diyebilme hakkınız var. Tabiki verilen yanıtlar olumlu da olabilir.
Yanıtlar size 15 iş günü içerisinde gelmiş olur, adresinize veya mailinize gelebiliyor. Eğer ilgili kurumlar size 15 iş günü sonrasında yanıt vermemişse (yanıtların postaya verilme ihtimalini düşünürsek gün bazında bunu da hesaplamayı unutmayın) yine Kamu Denetçiliğine başvurarak yanıt verilmediğinden bahsedebilirsiniz.
Dostane çözüm kararında, bir çözüm bulunması hususunda kuruluşlara bilgi paylaşımı yapılıyor ama sizin durumunuz şu an gönderme kararı aşamasında. Yani Kamu Denetçiliği öncelikle Btk ve Telekom dan konunun detayını öğrenmek istemiş. Yanıt hem size hem de Kamu Denetçiliğine gidecek. Bu süreçten sonra yeniden talep açarsınız eğer yanıtlar sizi hoşnut etmezse.
Bu kez Dostane Çözüm kararı çıkacaktır tabi verilen cevaplarla da ilişkili bir durum. Gönderme kararı ile de çözüme kavuşabiliyor talepler, tamamen kurumların işleyişi ile ilgili bir durum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 9 Temmuz 2022; 13:45:15 >
-
Sağolun hocam çok yardımcı oldunuz, sevdiklerinizle iyi bayramlar dilerim.
-
Rica ederim süreç hakkında her zaman buradan yazabilirsiniz. İyi bayramlar hocam.
-
Hocam tekrardan merhaba geçen hafta tatildeyken PTT kargo evime gelmiş haber kağıdı bırakmış( evde değildim ) gonderı no yazıyor ama kargo takipde cıkmıyor,bu kargo muhtarlıkdamıdır ptt kargo damı yoksa ptt şubesinde midir sizce
-
Bir fikrim yok hocam. Öncelikle muhtarlığa bakın derim ama.
-
Hocam pttkargo dan aldım da BTK veya TT den belge beklerken, KDK nın internette verıdıg kararın postası gelmiş bende heyecanlanmısdım diyordum ne ara dönüş yaptılar,BTK ve TT den belge vb. geldimi haber verirrim hocam.
-
Hadi hayırlısı hocam.
-
Merhaba öncelikle simdiden hayırlı olsun kararınız yazı içeriginde ne gibi bir yazı yazdınız tam olarak bizede paylaşma şansınız varmı bizde başvuru yapalım kamu denetleyicisi kurumuna.
-
tabiki hocam
Bu şekilde yazdım
Merhaba binamızda(sokakda da aynı durum) internet altyapısında Boş Port yok yani kapasite yetersizliği oluşmaktadır.Bu
sorunu Türk telekom asla çözmemekle beraber oyalamaktadır.BTK ya Şikayet ettiğimde ise asla BTK bana yardımcı olmamakla
beraber ön başvuru vs. diyerek beni oyalıyorlar ben bina veya sokak da sıkıntı var dememe rağmen bana şahsi internet bağlatıcak muamelesi yapmaktadırlar .Cimer e şikayette bulunsam dahi btk ya şikayet et demektedir ama asla BTK ve Türk Telekom sıkıntımı çözmemektedir. Kapasite yetersizliğinin en kısasürede çözülmesi sokağımızın ve binamızın en kısa sürede kapasite yetersizliği
(boş port yok) sorununun çözülmesini istemekdeyim. Gereğini arz ederim.
Talebe ise
TürkTelekomun boş port yok (kapasite yetersizligi) sorununu en kısasürede çözmesi veya *** dahaiyi olur sokakda bulunan
bazı evlerde bulunan fiber optik altyapının bizim binayada gelmesi.
Bunları yazdım bana yardımcı olan KDK avukatı eski bir milletvekiliymiş ayrıca umarım Şikayetiniz en kısa sürece çözümlenir.
-
Teşekkür ediyorum verdigin bilgi için aynı soruna benzer bende gerekli talep ileticem.
-
Banada böyle cvp gelmişti bir işe yarar mı @XpressMusic34 8 ay geçmiş üzerinden tık yok.
-
Bu gönderme kararı hocam. İlgili kuruluşlardan bilgi alınıp size veriliyor, eğer bu verilen yanıtlara itirazınız var ise yeniden KDK kaydı açıyorsunuz ve bu kez dostane çözüm kararı çıkabiliyor. Yani öncesinde gönderme kararı veriliyor mutlaka ilgili kuruluşlardan bilgi almak adına. Ancak bazen de gönderme kararı yerine direkt dostane çözüm de verebiliyorlar.
Size ilgili kurum veya kuruluşlardan yanıt gelmedi ise veya KDK size ulaşmadı ise, yeni bir kayıt açıp "şu şu numaralı başvuruma ilgili kurum veya kuruluslardan veya KDK dan yanıt gelmemistir" diye yazarsanız akıbetini öğrenebilirsiniz.
-
çok tşk ederim bilgilendirme için
-
Rica ederim hocam.
-
Uzun bir sürenin ardından tekrar merhaba diyorum.
Bugün hiç beklemediğim bir "mektup" aldım kargodan. Mektup KDK'dan geldi. Mektup 10 sayfadan oluşuyor. Aşağıya çıkan karar metnini aynen koyuyorum:
9 sayfanın hepsini okuma fırsatım olmadı henüz. Ancak anladığım kadarıyla Türk Telekom'a altyapı çalışmasının yapılması hususunda ikazda bulunulmuş. Bundan sonra ne olacak bende merakla bekliyorum.
Bu arada, artık internet altyapısı bekleme durumunda olmadığımı, bir şekilde bu durumdan kurtulduğumu daha önceden de belirtmiştim. Artık bu işlerle uğraşmıyorum. Bana gelen mektup zaten aylar öncesinde (Nisan-Mayıs ayları gibiydi yanlış hatırlamıyorsam) yaptığım ikinci KDK başvurusunun bir sonucu olarak bana gelmiş bulunmakta. Bu işlerle ilgilenenleri bilgilendirme amacıyla paylaşma ihtiyacı hissettim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X