Şimdi Ara

kango multix(ötv %10)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Otomobil pazarında fonksiyonnel kullanım amaçlı araçlar gün geçtikçe daha ön plana çıkmaktadır. Bu tip araçlar gerek profesyonel hayatınızda gerekse hafta sonlarınız için en pratik çözümdür. Bundan yola çıkılarak beğeninize sunulan yeni Kangoo Multix fonksiyonel bir araç olup, tüm beklentilerinize cevap verecek şekilde düşünülmüştür.

    Yeni Kangoo’nun değişmeyen kısmı sadece sürücüsü; marka kimlğiyle uyumlu ön kısım, su damlası görünümlü şeffaf polikarbonat ön farlar, öne atılımlı kaput, seçkin kişiliği , beyaz renkli sinyal lambaları hem seçkin kişiğini hem de dinamik görünümünü net bir şekilde vurgulamakta, farkedilmemesini imkansız kılmaktadır.

    Arka stop lambaları ise hem modern bir görünüş hemde daha iyi bir görünürlük sağlamaktadır.
    1.5 dci 65bg ..25,200.00ytl
    1.5 dci 80bg 29,700.00ytl...

    gerekli bilgiyi burdan bulabilirsiniz arkadaşlar benim hoşuma gitti..

    http://www.renault.com.tr/pdf/kangoo_multix.pdf







  • Benimde hoşuma gidiyor kangoo... Kullananlar oldukça memnunlar. Bende almayı düşünüyorum Allah nasip ederse. Ama yazdığın fiyatlarda bi yanlışlık var galiba... Çünkü ben en son iki hafta önce bayisine sordum, 65 bg lik olana 24 milyar, 80 bg lik olana ise 27 milyar dedi...
  • Aman gözünüzü seveyim araba çok güzel, harika, servis iyi, yakıt mükemmel, içi geniş ama stabilize ve düzgün zemini olmayan yolda içindeki plastik aksamların sesi çok geliyor. Tam bir kamyonet...Bunu göze alıyorsanız süper araba
  • ben 2 senedir kango kullanıyorum araç gercekten güzel kendisinden beklenmiyecek kadar cevik şimdiye kadar hiç sorun cıkarmadı aracı sıfır almıştık ve hep ben kullandım diye bilirim yalnız kangoların bir arıza lambası yanma problemi var . bu kronik bir olay bunun sebebi türkiyedeki dizeller uygun almadıgı için takılmayan bir parca oldugu söyleniyor ve zararasız bir olay diyorlar ama arıza lambası yandıgında aracta belirğin bir cekiş düşüklügü oluyor. mecburen kontagı kapatıp acmak gerekiyor ha bu lamba herzaman yanmıyor öyle ara sıra.ses konusuna gelince arka bagajı örten parca yerine tam oturtmak gerekiyor yokse gercekten ses yapıyor orjınal lastikleri yük atşıma lastıkleri ben onları normal lastikle degiştirdim ses ve zıplama biraz daha azaldı. Eger amacına uygunsa bende sınıfında alınabilecek en iyi arac.
  • Peki kango dobloya oranla nasıl? Doblo daha ucuz ama kalite açısından hangisi daha iyi?Sizce?
  • doblonun yenilerini bilemiyorum ama önceki kasaya göre kango tartışmasız cok üstün hemgörünüş hemde kullanım bakımından
  • arkadaşalr yapmayın doblo daha mı ucuz bırakın yaw ilk çıkan doblo bile kangonun en yenisinden iyidir görüntü olarak kango doblonun yanında çok basit kalır yaw burda kango alanlar var adamlar bile kabul ediyolar doblonun çok üstün olduğunu kangosu olan bi yakınım anlatıyo ben aldığımda doblo ve connect yoktu diyo yoksa hayatta bunu almazdım diyo kangonun doblonun yanından geçemez bence iyi araştırın
  • Aslında be araştırdım. Öncellikle kullananlara sordum.Daha sonra tamircilereve taksi şöförlerine sordum sizce hangisi daha sağlam diye. Ayrıca inşaatcı arkadaşlarada sordum,çünkü bu tür araçları inşaatcılarda kullanıyorlar. Çıkan sonuç doblo kesinlikle kangodan daha sessiz ve daha lüks,daha güçlü motoru var..Ayrıca motor seçenekleride kangoya oranla fazla. Ancak sağlamlık açısından kango daha önde. Eğer pis işlerde kullanacaksanız kangoo öneriyorlar. Ama temiz işte kullanacaksanız,sadece yük taşıyacaksanız doblo diyorlar. Mesela sanayide çalışan demirci arkadaşlarla konuştuğumda abi doblo bize gitmez,çabuk dağılır diyorlar. Halbuki kango pis kullanım şartlarında daha sağlam diyorlar.

    Hani eskiden bi karşılaştırma yapardık ya acaba torosmu daha iyi yoksa kartalmı diye. İşte buda buna benzer. Elbette kartal daha lüks,daha geniş,daha güçlü bir motoru var. Ama toros kesinlikle kartaldan sağlam ve pis işlere giden bi araba. Ama toros iş makinası gibi. Hiç bir lüksü yok. Adeta kazık gibi. Ama pis işler için araba arıyorsnız toros birebir. Tank gibi araba...

    İşte doblo ile kangoda buna benzer bir karşılaştırma yapılır. Kango pis işlerde kullabileceğiniz bir araba. Ama doblo daha az pis işler için. Yani ikisininde kulanım sınıfları başka başka kişilere hitab ediyor.

    Ben şöyle anlatayım, bi araba almak istiyorum. Ancak pis işlerde kullanacağım. Mesela kirli malzeme taşıyacağım ve arabaya dikkat edilmeyecek. Benim çalışma şartlarım böyle. Ostim sanayisi bu şekilde... Toros bu iş için ideal elbette. Ama şu an temiz bir toros bulmak çok zor. Neticede en yenisi beş yaşında. Toros sahibi olan bi adam o arabayla iş görüyor ve araba yıpranıyor. Eğer torosun yenileri çıksa gidip hemen alacağım ama yok. Üretimden kalktı. Geriye torosun yerine üretilmiş olan kangoo seçeneği kalıyor. Doblo düşünüyorum ama doblo kango kadar sağlam değil. Piyasada en ucuz ticari araç bu ikisi... Doblo ve kango. Pejo var birde ama onunda parçaları çok pahalı. Opel desen onunda parçası pahalı. Geriye parçası ucuz olan en ucuz araba kango ve doblo kalıyor.

    Bilmem anlatabildimmi...




  • hocam pis işlerde kullanacaksan işin o boyutunu açıkçası pek bilmiyorum fakat doblo kesinlikle kangodan daha lüks bi araç dış görünüm olarakta çok çok daha iyi bi araç bu konuda herhalde hemfikiriz ama dediğim gibi pis işlerde nedir bilmiyorum ama yakınımda kangosu olanlar bile doblonun genel olarak daha iyi bi araç olduğunu kabul ediyorlar anlatmak istediğim bu.
  • Pis işler demekle sanayide demek istedim. Yani hiç dikkat etmeden kullanmak. Yan kötü şartlarda kullanmak. Hani derler ya tepe tepe kullanmak... Sağlam bişey olmalı benim için... Toros gibi yani.... Bilmem anlatbildimmi bu sefer...
  • dostum pis işler derken ne demek istediğini anladım merak etme zaten daha önce yazmışsın sanayide kullanıcam diye anladık yani
  • Peki doblom arkadaşım, sana bişey sorucam müsadenle... Ben doblo alsam,dediğim işlerde kullansam kangoya göre sence doblo nasıl olur?Acaba doblo gidermi bu işlere... Ben sanayide genelde kangoo görüyorum ama... Dobloda çok hoşuma gidiyor. Lüks sessiz ve yakıt açısından çok tasaruflu... Ama kango içinde sağlam diyorlar... Kararsız kaldım. Bide şu var doblo kangodan daha ucuz... Hem ucuz hemde konforlu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 17 Mart 2006; 14:16:12 >
  • dostum ben arabamı ağır işlerde kullanmıyorum sen araştırmışsın kango daha iyi olabilir öyle diyosan ayrıca eğer sıfır alıcaksan doblo bu sınıfta en geniş fiyat yelpazesine sahip yani kango 22 civarı başıyosa 29 a fulu var doblo ise 20 den başlıyosa 32 ye kadar çıkıyo ayrıca yeni vip doblo daha çıkmadı onun 35 ten aşağı olacağını sanmam çünkü eski kasa vip ve malibu doblo yanılmıyosam 2004 senesinde dahi 33-37 milyar arasındaydı bu dediğim araçlarla aynı donanıma sahip ve bu kadar pahalı bi kango zaten daha görülmedi ayrıca ikinci ele bakarsan aynı model doblo ve kango arasında doblonun çok daha pahalı olduğunu görürsün mesela kangonun en pahalısı 21 milyara filan var (2005) model doblo ise (2005)model 28 milyara kadar çıkıyo örneğin araba.com`a ikinci ele bakabilirsin orda görebilirsin fiyatları örneğin aynı model aynı donanımlara sahip doblo kangodan en az 2 milyar fazladır sonuç olarak ben doblodan memnunum üç buçuk yıldır doblo kullanıyorum dediğim gibi eğer bu ağır işlerde kango daha dayanıklı ise kango al bu konuda bilgim yok...




  • Teşekkür ederim.Bakalım,biraz daha araştırıcam. Hayırlısı olsun... Henüz karar verebilmiş değilim....
  • vallahi arkadaş ben ankara organizede talaşlı imat yapıyorum fason olarak sende iyi bilirsinki demir taşımak arabayı mahveder ben 2 senedir kango kullanıyorum hemde senin dedigin gibi amaşeytan kulagına kurşun şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadık
  • Haklısın... Zaten bende bu yüzden kangoo bu tip işlere uygun diyorum. Keşke torosun yenisini çıkarsalar. Tam bizlik araba... Tam sanayide kullanacağın araba... Ne halt yemeye üretimden kaldırdılar anlayamadım. Mademki karbüratürlü araçlar yasaklandı o halde motoru değiştirip enjeksiyonlu yapsalardı ya.... Kapış kapış giderdi. Reno, torosu üretimden tamamen kaldırmakla çok zarar etti bence... Şu an kangolar bile toros kadar satılmıyor. Hatta şu an 99-2000 model temiz olan toroslar kangodan daha çok rağbet görüyo. Yani o sağlamlık başka arabada yok. Kango bie o kadar sağlam değil... Zaten doblo desen o işlere hiç gitmez, hemen dağılır, dünyanın masrafını çıkartır başına. Diğerleri desen çok pahalı,parçası pahalı,kangoo kadar sağlam değil...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.