Şimdi Ara

KANGOO ILE BAYA BUYUK SUDAN GECTIM ACIL YARDIMMMM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar az once arabamla aksam karanliginda farketmedigim bu su golunden gectim aracin hizi 80 iken 20 ye dustu nerdeyse yarisinankadar suya girdi. Hic durmadan devam edip sudan cikardim kalkislarda titreme yapti ama simdi duzeldi. Benim sorum şu kabutu actim a'dan z'ye yikanmis acaba bunun arabayabi zarari varmi acil yardim edin ona gore ararabayi kullanmicam



  • Akü beyin kısmına felan geldiyse silmenizi tavsiye ederim
  • arabayı bi süre kullanma kurusun zararı olup olmadığını anlayamazsın olabilirde olmayabilirde

    nereye su girdiğine bağlı

    titreme büyük bi ihtimal şanzımana su girdiği için olmuştur
  • Baski balata aslandiysa titreme normal. Bunlar sicak seylerdir. Kisa surede kurumustur titreme kesilmistir.

    Fren disklerini kontrol edebiliyorsan et
    Aracin hararetini ve rolantisini bir sure takip et. Genelde su elektrik tesisatina sorun yaratir. Kullanmama sansin varsa hafta sonu dinlendir arabayi.
  • Aku nedirki kabutun altinda ne var ne yok islanmis hatta kabutun ic kismindaki siyah tabaka bile islak. Simdi silmeye basliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1000

    Aku nedirki kabutun altinda ne var ne yok islanmis hatta kabutun ic kismindaki siyah tabaka bile islak. Simdi silmeye basliyorum
    turboya dikkat içine bbişiler kaçarsa nanay olur.
    (transportunki motor yıkanırken gitmiş hemde serviste)
    hava filtresini de değişin imkan varsa
    akü sonrasında açıktaki tüm soketleri söküp kururtun.
    dizel benzinliye oranla daha direçli su durumlarına.
  • Beyin kontrol edilmeli, aynı şkilde akü ve sigortalar da kontrol edilmeli...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Beyin kontrol edilmeli, aynı şkilde akü ve sigortalar da kontrol edilmeli...
    birde niye o süratle suya girildi.
    ciddi dikkat eksikliği var sanki
    bi düşünün bakalım.
  • Ön takımlar ve hidrolik yakın zamanda arıza alametleri verir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Ön takımlar ve hidrolik yakın zamanda arıza alametleri verir
    benim motorda tamemen motor yağıyla kaplı nolcak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    benim motorda tamemen motor yağıyla kaplı nolcak.

    Alıntıları Göster
    Hava filtresini hemen değiştirin ıslanmışsa .


    beyin ve sigorta kutusunu açın bakın eğer içinde ıslaklık varsa bir yerlerden saf alkol bulup güzelce temizleyin (tabiki de beyin ve sigorta kutusunu komple söküp elktrik bağlantısından ayrıdıktan sonra)

    geri kalan her şey için master card
  • Okdr hizli girmemin nedeni karsidan gelen aracin farlari gözümü aldi farkedemedim. Sigortaya beyne baktim kuru hava filtresi cok zor bi yerde oyuzden bakamadim. Plaka plakalikla beraber kopmus gitmis simdi bide plaka cikarticam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1000

    Okdr hizli girmemin nedeni karsidan gelen aracin farlari gözümü aldi farkedemedim. Sigortaya beyne baktim kuru hava filtresi cok zor bi yerde oyuzden bakamadim. Plaka plakalikla beraber kopmus gitmis simdi bide plaka cikarticam
    Aracın dizel olduğundan motora pek bir zararı olmaz ama hava filitresine filan su girmiş olabilir bi bak ıslanıp ıslanmadığına.
  • Hava filtresini sokmek cok zor yarin gündüz gözüyle bakarim ona ins bisey yoktur
  • O daha anlasilmaz. Oksitlenmeler aylar sonra baslar. Gerçi kango çok beyinli değil ama olsun. Araci okur gitsin. Elektronik, sensor arizalari çok can sokar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1000

    Hava filtresini sokmek cok zor yarin gündüz gözüyle bakarim ona ins bisey yoktur
    Su Temasından ençok elektirik tesisatı etkilenir. Kutup başını çıkartın, eliniz yapkınsa eletirikle çalışan role, ecu, beyin vs parçalara bakın içerisine su girmişmi girmiş ise kururutabilrsniz kurutmaya çalışın. Hava filtresinide söküp bakın suyun filitreyi geçip motora ulaşması zordur ama yinede dikkat edin. Silkeleme titreme normal debriyaj balatası ıslandığından kaçırma yapmış kısa sürede kuruduğundan eski haline dönmüştür. Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunc52

    Su Temasından ençok elektirik tesisatı etkilenir. Kutup başını çıkartın, eliniz yapkınsa eletirikle çalışan role, ecu, beyin vs parçalara bakın içerisine su girmişmi girmiş ise kururutabilrsniz kurutmaya çalışın. Hava filtresinide söküp bakın suyun filitreyi geçip motora ulaşması zordur ama yinede dikkat edin. Silkeleme titreme normal debriyaj balatası ıslandığından kaçırma yapmış kısa sürede kuruduğundan eski haline dönmüştür. Geçmiş olsun.

    Alıntıları Göster
    fan motoruyla şarj dinamosuna cok su gitmiş şarjda sıkıntı yok şuanlık belki ilerde oksitlenmeler çıkar ama fan motorundan şüpheliyim motor ısınacak kadar calıştırmadım yarın bakıcam artık.
    şanzımana su kaçtıysa veya baskı balata su kaçtıysa ne yapmak gerek??




  • hidrolik derken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a1000

    hidrolik derken?
    normalde tüm soketler contayla izolelidir. kolay kolay bişi olmaz
    kuruduğundan emin olduğunda çalıştır herşeyi test et.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    normalde tüm soketler contayla izolelidir. kolay kolay bişi olmaz
    kuruduğundan emin olduğunda çalıştır herşeyi test et.

    Alıntıları Göster
    şehir içinde en fazla 60 la gidiceksin.
    80 le uçan ticariler hem kendilerine tehlike yaratıyor hemde başkalarına.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.