Şimdi Ara

Kararsız Kaldım: Skoda Fabia 1.2 TSI DSG vs. Renault Clio 1.6 BVA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
7.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Yakın bir zaman içerisinde 0 km. araç almayı istiyorum. Otomatik vites, senelik 12000 km civarı kullanımım dolayısıyla benzinli, güvenli, yol tutuşu iyi ve atak bir B sınıfı araç arıyorum. Bütçem en fazla 35000 liraya yettiği, görüş açıları (özellikle A sütunu) ve ferahlığa önem verdiğim için uzun araştırmalar sonucunda başlıktaki iki araç arasında kaldım. Aranızda bu araçları kullanan ya da yakından tanıyan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

    İşinizi kolaylaştırmak için de iki aracın karşılaştırmasını aşağıda veriyorum. Her aracın altında yazanlar, diğer araçta olmayan özelliklerdir.

    Renault Clio Faz 2 Executive (20.yıl özel üretim) 1.6 110bg BVA
    Ortalama Tüketim: 9lt
    0-100: 12.2sn
    Çok fonksiyonlu derinlik ayarlı deri direksiyon,
    Yağmur ve ışık sensörü
    Elektronik klima ve soğutmalı torpido gözü
    Hız sabitleyici (Fabia'da ek takılabiliyor)
    Eve-kadar-izle far sistemi
    Yan ve Perde hava yastıkları
    3 yıl/100,000 km garanti
    Euroncap 5 yıldız
    Pazarlık olmadan 1000 TL daha uygun fiyat


    Skoda Fabia 1.2 TSI 105bg DSG Ambiente Dinamik
    Ortalama Tüketim: 6lt
    0-100: 10.2 sn
    ESP, ASR, Hill-Holder (Clio'daki 4 ileri şanzıman zaten geri kaçırmıyor)
    Motor hacminden dolayı yıllık 250 TL civarı vergi avantajı
    195/R15 lastikler
    7 ileri DSG Şanzıman
    Net Direksiyon Tepkileri (Clio'daki direksiyon yüksek hızlarda tedirgin edecek kadar hafif)

    ** Özetle Clio'nun bütün ekstra konfor ve güvenlik donanımına rağmen; yakıt tüketimi, performans ve DSG için Skoda Fabia'yı tercih eder miydiniz? LÜTFEN DEĞERLENDİRİRKEN 2.EL DURUMUNU DA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURUN. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER!



     Kararsız Kaldım: Skoda Fabia 1.2 TSI DSG vs. Renault Clio 1.6 BVA


     Kararsız Kaldım: Skoda Fabia 1.2 TSI DSG vs. Renault Clio 1.6 BVA







  • Fabia'da opsiyon seçenekleri var... dinamik ambiente üzerine 6 hava yastığı, deri ve fonksiyonlu direksiyon, dijital klima ile 35000 Tl'ye sipariş edebiliyorsun... Clio donanımsal olarak biraz daha iyi görünüyor dediğin gibi 2. el de de tabii ki fabia'ya üstünlük kuracaktır. Ama atak bir otomobil istiyorsan seçimin fabia olmalı. Sonuçta genel marka kalitesi olarak bakarsak fabia clio'dan daha oturaklı, kaliteli, uzun ömürlü, hata verme olasılığı az bir araçtır ama 2. el zor... Ben performans ve yakıta çok önem verdiğim için fabia'a daha yakınım, senin önem derecelerin nasılsa ona göre karar vereceksin Ha bir de Fabia'daki ESP, ASR, Hill-Holder özellikleri de sensör vs detay donanımlardan çok daha önemli... Onlar da sadece fabia'da var...

    Ben bir de çift renk tavan yapmayı(650 tl-opsiyon) düşünüyorum, al sana mini'nin ekonomik versiyonu



     Kararsız Kaldım: Skoda Fabia 1.2 TSI DSG vs. Renault Clio 1.6 BVA


     Kararsız Kaldım: Skoda Fabia 1.2 TSI DSG vs. Renault Clio 1.6 BVA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metbey -- 10 Ekim 2010; 2:44:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metbey

    Fabia'da opsiyon seçenekleri var... dinamik ambiente üzerine 6 hava yastığı, deri ve fonksiyonlu direksiyon, dijital klima ile 35000 Tl'ye sipariş edebiliyorsun... Clio donanımsal olarak biraz daha iyi görünüyor dediğin gibi 2. el de de tabii ki fabia'ya üstünlük kuracaktır. Ama atak bir otomobil istiyorsan seçimin fabia olmalı. Sonuçta genel marka kalitesi olarak bakarsak fabia clio'dan daha oturaklı, kaliteli, uzun ömürlü, hata verme olasılığı az bir araçtır ama 2. el zor... Ben performans ve yakıta çok önem verdiğim için fabia'a daha yakınım, senin önem derecelerin nasılsa ona göre karar vereceksin Ha bir de Fabia'daki ESP, ASR, Hill-Holder özellikleri de sensör vs detay donanımlardan çok daha önemli... Onlar da sadece fabia'da var...

    Ben bir de çift renk tavan yapmayı(650 tl-opsiyon) düşünüyorum, al sana mini'nin ekonomik versiyonu



     Kararsız Kaldım: Skoda Fabia 1.2 TSI DSG vs. Renault Clio 1.6 BVA


     Kararsız Kaldım: Skoda Fabia 1.2 TSI DSG vs. Renault Clio 1.6 BVA
    bence düşğnmeniz hata... bu sartlarda tabıkı fabia... her yonden daha avantajlı. az yakması , vergı avantajı, atıklıgı, kalıtesı, uzun omurlulugu de cabası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bence düşğnmeniz hata... bu sartlarda tabıkı fabia... her yonden daha avantajlı. az yakması , vergı avantajı, atıklıgı, kalıtesı, uzun omurlulugu de cabası

    Aynen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bence düşğnmeniz hata... bu sartlarda tabıkı fabia... her yonden daha avantajlı. az yakması , vergı avantajı, atıklıgı, kalıtesı, uzun omurlulugu de cabası

    Alıntıları Göster
    fabia derim az vergi az yakan motor dsg şanzıman zaten tork fazla olmadığı için bence uymlu olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bence düşğnmeniz hata... bu sartlarda tabıkı fabia... her yonden daha avantajlı. az yakması , vergı avantajı, atıklıgı, kalıtesı, uzun omurlulugu de cabası

    Alıntıları Göster
    Peki ya lpg uyumu? TSI'ler lpg uyumlu değil ama clio 1.6 uyumlu. Gerçi tsi benzinde cimri ama lpg takınca clio daha az yakar bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erci541

    Peki ya lpg uyumu? TSI'ler lpg uyumlu değil ama clio 1.6 uyumlu. Gerçi tsi benzinde cimri ama lpg takınca clio daha az yakar bence.


    arkadaş lpg taktırmayı düşünmüyor galiba mesajından onu anladım

    zaten birkaç sene garanti dolayısı ile lpg takılmaz bu zaman zarfında lpg teknolojisi gelişir tsi motora da uygulaması ucuz ve basit olur diye düşünüyorum
  • Arkadaşlar öncelikle yorumlar için çok teşekkürler (devamını da bekliyorum:)

    LPG taktırma gibi bir niyetim yok. Zaten 3-4 seneye değiştirmek istiyorum. Bu noktada aklıma fabia'nın ikinci eli takılıyor. Öte yandan sorunsuzluk da önemli. Dediğiniz motor performansı, vergi avantajları fabia'yı öne çıkarmakla beraber Clio'nun kabinine bindiğiniz anda bir üst sınıf havası vermesi (özel dikişler,vs) insanı cezbediyor. Aracın daha keskin durması da cabası.Aşağıdaki resim, 20.yıl özel executive Clio'ya ait (Siyah piyano boyalı yan aynaları gözden kaçırmayın derim). Anlayacağınız, ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.



     Kararsız Kaldım: Skoda Fabia 1.2 TSI DSG vs. Renault Clio 1.6 BVA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bence düşğnmeniz hata... bu sartlarda tabıkı fabia... her yonden daha avantajlı. az yakması , vergı avantajı, atıklıgı, kalıtesı, uzun omurlulugu de cabası

    Aynen.


    +1.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    bence düşğnmeniz hata... bu sartlarda tabıkı fabia... her yonden daha avantajlı. az yakması , vergı avantajı, atıklıgı, kalıtesı, uzun omurlulugu de cabası

    Aynen.


    +1.....

    Alıntıları Göster
    Fabia derim ancak, o motorun geçmişi yok.... Forumdaki şu muhabbeti anlamıyorum. Belki 1.2tsi'lar kronik sorunlu çıkacak, hiçbir bilgi sahibi olmadığınız aracın bir parçası hakkında nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz. Atak olduğunu, uzun ömürlü olduğunu nerden biliyorsunuz anlamıyorum.




  • VW, bu motora çok güveniyor ve Leon, Golf, Yeni Jetta gibi araçlarda kullanıyor ve kullanacak. Ancak benim de Jeandan arkadaşım gibi tereddütlerim var. Şöyle ki, Renault Clio'daki motor ve şanzıman eski ve verimsiz olmakla beraber güvenilirliğini kanıtlamış olacak ki eski kasa Megane'dan beri kullanılıyor. Clio'nun fabrikasının burada olması da herhangi bir sorunda şirketin müdahale kabiliyetini arttırıyor. Diğer taraftan, 1.2 TSI DSG aksamlı bir araçta çıkacak bir sorunda Skoda servislerinin ihtiyaca ne kadar cevap verebileceği merak konusu. Dolayısıyla, bu yeni motor mükemmel bir mühendislik ürünü olmakla beraber Türkiye'deki teknik altyapısıyla tam bir muamma.

    Açıkçası bu dayanıklılık işleri de biraz şans işi. Zaten bu durum da kararsızlığımı 2 katına çıkarıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Fabia derim ancak, o motorun geçmişi yok.... Forumdaki şu muhabbeti anlamıyorum. Belki 1.2tsi'lar kronik sorunlu çıkacak, hiçbir bilgi sahibi olmadığınız aracın bir parçası hakkında nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz. Atak olduğunu, uzun ömürlü olduğunu nerden biliyorsunuz anlamıyorum.

    ıkı arabanın 0-100 ne bakınca anlarsınız hangısının daha atık oldugunu. bır tarafta renault dıger tarafta skoda. sızce bu aracların hangısının daha uzun omurlu oldugunu anlamak ıcın medyum olmayamı gerek var. uzun ömürlü deyınce olaya sadecemotor anlamında bakmamalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hidrojenperoksit -- 10 Ekim 2010; 14:07:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Fabia derim ancak, o motorun geçmişi yok.... Forumdaki şu muhabbeti anlamıyorum. Belki 1.2tsi'lar kronik sorunlu çıkacak, hiçbir bilgi sahibi olmadığınız aracın bir parçası hakkında nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz. Atak olduğunu, uzun ömürlü olduğunu nerden biliyorsunuz anlamıyorum.

    ıkı arabanın 0-100 ne bakınca anlarsınız hangısının daha atık oldugunu. bır tarafta renault dıger tarafta skoda. sızce bu aracların hangısının daha uzun omurlu oldugunu anlamak ıcın medyum olmayamı gerek var. uzun ömürlü deyınce olaya sadecemotor anlamında bakmamalı.

    Alıntıları Göster
    esp gibi güvenlik donanımları yüzünden fabia daha mantıklı görünüyor. bütçeniz de elveriyorsa sanırım iklim kontrollü dijital klima opsiyonu vardı fabia'da. Vergi avantajı ve yakıtı da ön plana alarak fabia da karar kılabilirsiniz. Clio'nun nedense son hali bana biraz itici görünüyor, megane HB daha başarılı tasarlanmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Fabia derim ancak, o motorun geçmişi yok.... Forumdaki şu muhabbeti anlamıyorum. Belki 1.2tsi'lar kronik sorunlu çıkacak, hiçbir bilgi sahibi olmadığınız aracın bir parçası hakkında nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz. Atak olduğunu, uzun ömürlü olduğunu nerden biliyorsunuz anlamıyorum.

    ıkı arabanın 0-100 ne bakınca anlarsınız hangısının daha atık oldugunu. bır tarafta renault dıger tarafta skoda. sızce bu aracların hangısının daha uzun omurlu oldugunu anlamak ıcın medyum olmayamı gerek var. uzun ömürlü deyınce olaya sadecemotor anlamında bakmamalı.


    0-100le mi ölçülüyor ataklık?
    Renault clio artık son demlerini yaşadığı için kronik birçok sorunundan arınmış, sorunsuz bir alettir. Biraz oturup düşünmek lazım, keza vw'de 7gang dsg'deki ses sorunu, kimi tsi'lardaki valf sorunu ile ünlüdür. Fabia da kendini ispat etmiş bir model olabilir ama şuan kalbi henüz kendini ispatlayamadı. Katalog verileri ile pratikteki bilgiler herzaman aynı olmaz. Ortalama tüketim 6L diyorsun ben iddaa ediyorum o araç istanbulda 7'nin altında yakmayacak. Biraz hakkını verip kullandığınızda daha da artacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Fabia derim ancak, o motorun geçmişi yok.... Forumdaki şu muhabbeti anlamıyorum. Belki 1.2tsi'lar kronik sorunlu çıkacak, hiçbir bilgi sahibi olmadığınız aracın bir parçası hakkında nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz. Atak olduğunu, uzun ömürlü olduğunu nerden biliyorsunuz anlamıyorum.

    ıkı arabanın 0-100 ne bakınca anlarsınız hangısının daha atık oldugunu. bır tarafta renault dıger tarafta skoda. sızce bu aracların hangısının daha uzun omurlu oldugunu anlamak ıcın medyum olmayamı gerek var. uzun ömürlü deyınce olaya sadecemotor anlamında bakmamalı.


    0-100le mi ölçülüyor ataklık?
    Renault clio artık son demlerini yaşadığı için kronik birçok sorunundan arınmış, sorunsuz bir alettir. Biraz oturup düşünmek lazım, keza vw'de 7gang dsg'deki ses sorunu, kimi tsi'lardaki valf sorunu ile ünlüdür. Fabia da kendini ispat etmiş bir model olabilir ama şuan kalbi henüz kendini ispatlayamadı. Katalog verileri ile pratikteki bilgiler herzaman aynı olmaz. Ortalama tüketim 6L diyorsun ben iddaa ediyorum o araç istanbulda 7'nin altında yakmayacak. Biraz hakkını verip kullandığınızda daha da artacak.


    Hocam 1.2 kendini ispat etti 2-3 senedir avrupa'da en çok satılan B seirisi modeller 1.2 tsi motorlu polo ve fabia... Yakında 1.2 tdi da gelecek oda avrupada geleli 1 sene vs oldu... Ama polo hala 1.2 tsi ı getirmiyor ona sinir oluyorum, nedenini anlayabilmiş değilim. Leon'da bile var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metbey -- 10 Ekim 2010; 14:30:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metbey


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Fabia derim ancak, o motorun geçmişi yok.... Forumdaki şu muhabbeti anlamıyorum. Belki 1.2tsi'lar kronik sorunlu çıkacak, hiçbir bilgi sahibi olmadığınız aracın bir parçası hakkında nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz. Atak olduğunu, uzun ömürlü olduğunu nerden biliyorsunuz anlamıyorum.

    ıkı arabanın 0-100 ne bakınca anlarsınız hangısının daha atık oldugunu. bır tarafta renault dıger tarafta skoda. sızce bu aracların hangısının daha uzun omurlu oldugunu anlamak ıcın medyum olmayamı gerek var. uzun ömürlü deyınce olaya sadecemotor anlamında bakmamalı.


    0-100le mi ölçülüyor ataklık?
    Renault clio artık son demlerini yaşadığı için kronik birçok sorunundan arınmış, sorunsuz bir alettir. Biraz oturup düşünmek lazım, keza vw'de 7gang dsg'deki ses sorunu, kimi tsi'lardaki valf sorunu ile ünlüdür. Fabia da kendini ispat etmiş bir model olabilir ama şuan kalbi henüz kendini ispatlayamadı. Katalog verileri ile pratikteki bilgiler herzaman aynı olmaz. Ortalama tüketim 6L diyorsun ben iddaa ediyorum o araç istanbulda 7'nin altında yakmayacak. Biraz hakkını verip kullandığınızda daha da artacak.


    Hocam 1.2 kendini ispat etti 2-3 senedir avrupa'da en çok satılan B seirisi modeller 1.2 tsi motorlu polo ve fabia... Yakında 1.2 tdi da gelecek oda avrupada geleli 1 sene vs oldu...

    bı aracın 0-100 ne bakarak atak bır araba oldugunu soylemek cokda yanslı bısey degıl heralde. hantal aracın 0-100 ıyı oldugu nerde gorulmus..tek etken tabıkı 0-100 degıl ama genelleme yapmakta yanlsı olmaz bu ıkı arac baz alınırsa.. her neyse tsi ve dsg nın ataklıgını bılen bılıyor zaten... arkadasında dedıgı gıbı 1.2 tsi kendını kanıtlamıstır... skoda yetıde bıle 1.2 tsı motor kullanıyor. o arac ıncelemelrden tam not aldıgına gore fabia 1.3 tsı ıle ıyı bır secenektır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hidrojenperoksit -- 10 Ekim 2010; 14:29:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    quote:

    Orijinalden alıntı: metbey


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: hidrojenperoksit

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Fabia derim ancak, o motorun geçmişi yok.... Forumdaki şu muhabbeti anlamıyorum. Belki 1.2tsi'lar kronik sorunlu çıkacak, hiçbir bilgi sahibi olmadığınız aracın bir parçası hakkında nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz. Atak olduğunu, uzun ömürlü olduğunu nerden biliyorsunuz anlamıyorum.

    ıkı arabanın 0-100 ne bakınca anlarsınız hangısının daha atık oldugunu. bır tarafta renault dıger tarafta skoda. sızce bu aracların hangısının daha uzun omurlu oldugunu anlamak ıcın medyum olmayamı gerek var. uzun ömürlü deyınce olaya sadecemotor anlamında bakmamalı.


    0-100le mi ölçülüyor ataklık?
    Renault clio artık son demlerini yaşadığı için kronik birçok sorunundan arınmış, sorunsuz bir alettir. Biraz oturup düşünmek lazım, keza vw'de 7gang dsg'deki ses sorunu, kimi tsi'lardaki valf sorunu ile ünlüdür. Fabia da kendini ispat etmiş bir model olabilir ama şuan kalbi henüz kendini ispatlayamadı. Katalog verileri ile pratikteki bilgiler herzaman aynı olmaz. Ortalama tüketim 6L diyorsun ben iddaa ediyorum o araç istanbulda 7'nin altında yakmayacak. Biraz hakkını verip kullandığınızda daha da artacak.


    Hocam 1.2 kendini ispat etti 2-3 senedir avrupa'da en çok satılan B seirisi modeller 1.2 tsi motorlu polo ve fabia... Yakında 1.2 tdi da gelecek oda avrupada geleli 1 sene vs oldu...

    bı aracın 0-100 ne bakarak atak bır araba oldugunu soylemek cokda yanslı bısey degıl heralde. hantal aracın 0-100 ıyı oldugu nerde gorulmus..tek etken tabıkı 0-100 degıl ama genelleme yapmakta yanlsı olmaz bu ıkı arac baz alınırsa.. her neyse tsi ve dsg nın ataklıgını bılen bılıyor zaten... arkadasında dedıgı gıbı 1.2 tsi kendını kanıtlamıstır... skoda yetıde bıle 1.2 tsı motor kullanıyor. o arac ıncelemelrden tam not aldıgına gore fabia 1.3 tsı ıle ıyı bır secenektır...

    Alıntıları Göster
    clio kasa değiştirecek,o nedenle dopdolu donanımla gelmesi hiç de anormal bir durum değil.Doğrusu ben bu iki aracın da dış görünüşünü hiç beğenmiyorum Ama ikisi arasından fabiayı tercih ederdim,o da dsg,yakıt ekonomisi,esp standartlığı,daha düzgün iç mekan vs. nedenleriyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omurkadir

    clio kasa değiştirecek,o nedenle dopdolu donanımla gelmesi hiç de anormal bir durum değil.Doğrusu ben bu iki aracın da dış görünüşünü hiç beğenmiyorum Ama ikisi arasından fabiayı tercih ederdim,o da dsg,yakıt ekonomisi,esp standartlığı,daha düzgün iç mekan vs. nedenleriyle.

    Alıntıları Göster
    @automania

    1. clio fabia arasındaki 0-100 km hızlanmadaki 2 sn farkı bva dsg arasındaki farka bağlıyorum
    çünkü kg ve bg bazında motor performansları neredeyse denk.
    not:
    1 bg çektiği kg
    clio kg/bg= 1250/110=10,45
    fabia kg/bg=1050/105=10

    2. ortalama tüketimdeki farkı ise dsg ve 1.2 motor hacmine bağlıyorum.

    performans ve ekonomi konusunda bahsettiğiniz skodanın önde olduğu ortada.

    B sınıfı araç alırken öne çıkan noktanın bu olması gerektiğini düşünüyorum ve
    (1.2tsi dsg li ibiza çıkana dek) fabia diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sunshines35

    @automania

    1. clio fabia arasındaki 0-100 km hızlanmadaki 2 sn farkı bva dsg arasındaki farka bağlıyorum
    çünkü kg ve bg bazında motor performansları neredeyse denk.
    not:
    1 bg çektiği kg
    clio kg/bg= 1250/110=10,45
    fabia kg/bg=1050/105=10

    2. ortalama tüketimdeki farkı ise dsg ve 1.2 motor hacmine bağlıyorum.

    performans ve ekonomi konusunda bahsettiğiniz skodanın önde olduğu ortada.

    B sınıfı araç alırken öne çıkan noktanın bu olması gerektiğini düşünüyorum ve
    (1.2tsi dsg li ibiza çıkana dek) fabia diyorum.

    Alıntıları Göster
    ben olsam renoyu alırdım 2.elde çok daha çabuk gider




  • Donanımda Clio'nun, motor-performans konusunda Fabia'nın üstünlüğüne karşı 2. el konusunda ne düşünürsünüz? Aldıktan 3-4 sene sonra aracı değiştirmeyi düşünüyorum. Sizin öngörünüze göre 32.500 liralık Clio'yu ne kadara, 35.000'lik (ek donanımlı) Fabia'yı ne kadara satabilirim?

    Aracn 2.el'i de satarken yakıtın maliyeti kadar önemli bir gelir unsuru olduğu için görüşlerinizi bekliyorum. Teşekkürler...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.