Şimdi Ara

Kargo şikayetleri burada toplansın!(Hepsiburada cevabı-İnternet siteleri için şikayet metni eklendi) (41. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.064
Cevap
5
Favori
34.350
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MNG kargoyuda unutmamak lazım. pendik şubesi ndeki görevliler çok saygısız.
    bu listeye mng nin eklenmemesi tarafsızlığa yakışmaz.
  • Kocaeli Çayırova Aras ve yurtiçi kargo firmalarının yaptığı adilik;

    Kargo şubeye geliyor evim kargo şubesinden yürüme 20 dakika araçla 4 dakikalık bir mesafe ev yüksek bir konumda olduğu için araç göndermiyorlar her seferinde 2-3 alışverişden daha fazla oldu bu olay.

    Ayrıca MNG kargo firması da bu iki firmaya nazaran daha iyi bir hizmet veriyor havasında gözüküyor. Henüz 1 sefer kargo aldım ve aynı davranışı bu firma da yaptı ve adresime kargoyu ulaştırmadı diğerlerinde olduğu gibi kendim gidip almak zorunda kaldım.

    Bu 3 firmaya sayısızca küfür etmekten bıktım. Umarım insanlıklarını geri kazanıp böyle adilikler yapmayı bırakırlar.
  • 24 saat evde olduğum günlerde kabataş yurtiçi kargodan evime gelmesi gereken kargomu mesaj geldiği için almaya gittiğimde; evinize gelmiş arkadaşlar yokmuşsunuz demişlerdi. Ne evimde bir kağıt gördüm, ne de telefonumla arandım dediğimde yapacak bi şey yok demişlerdi kabaca. Güzelim(!) yurtiçi kargodan gördüğüm muamele kurumsal(!) bi firmaya yakışmayacak cinstendi.
    bu da bir anım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgedik06

    son 10 yıldır kargo tercihi olarak sürekli aras ve yurtiçini kullanırım, yılbaşı ve bayram ve diğer resmi gibi tatil günlerinin yoğunluğundan dolayı 1-2 gün gecikmeli teslimler dışında hiç bir problem yaşamadım, buradaki yorumlarda şu şube problemli ekleyin yazan arkadaşların tek taraflı bildirimlerine bakarak şube ve firma ismi yazmak, kitlelerin ulaşımında olan sosyal paylaşım alanlarında firmanın marka haklarına karşı suç işlemek olur, yurtiçi ve aras kargonun avukatları konuyu başlatana, paylaşım platformlarında kitlelere karşı firmanın kişilik ve marka haklarını karalamaya yönelik faaliyetden tazminat davası açsalar %100 kazanırlar...

    zira firmaların izlediği şikayet/çözüm yolu bellidir, müşteri hizmetlerini ararsın veya merkeze mail atarsın derdini dile getirsin, sonuç alamazsan bunu bir kaç kere tekrar eder, sonrasında mağdur olduysan yasal yoldan hakkını ararsın, şu şubede problem var yazın demekle ve bunu ifşa etmekle bu işler çözülmez... buraya şube ismi veren 100 kişiden kaçı bu yolları izledi acaba...? bence konuyu başlatan arkadaş kendini daha fazla riske atmadan kendi iyiliği için konuyu kapatsın.

    bu usulsüz çığırtkanlığı kendine pahalıya maalolabilir.

    Yazdıkların saçmalık, kimse korkmasın şikayetlerini yazsın, ifade özgürlüğü diye bir şey var. İnsanlar şikayetlerini sanal ortamda ifade edebilirler, bu karalama anlamına gelmez.

    Siz neden bu kadar rahatsız oldunuz, orası da manidar..




  • cemo62 kullanıcısına yanıt
    Altına imzamı atarım
    Hiç kimse şikayetleri yazmaktan çekinmesin
    Küfür ve hakaret etmedikten sonra
    Verilen para karşılığı yapılan eksik hizmet ayıplı ürün gibi
    Sayılacağından tüketicinin her hakkı mahfuzdur

    Nereye dava açıyormuş kimse korkmadan şikayetlerini yazabilir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok doğru burası Türkiye Cumhuriyeti Devleti korkmuyorum ve yaptıklarımız yasal suç değil burada gerçekleri konuşuyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beyefendi-2 -- 29 Ekim 2015; 17:06:19 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim zamanında bir arkadaşıma yurt dışından getirdiğim special edition parfüm (ki oldukça maliyetli bir parfümdür) kendisine gönderdiğimde yurtiçi kargo tarafından hiç edildi. Sonuna kadar arkanızdayım.

    İş bilinci ve disiplini konusunda gram bilgisi olmayan, takip etmeyen kargo göndericilerini dolandıran kargo şirketi çalışanlarına bir an önce yol verilmeli.
  • Kargo firmalarının hizmetleri hakkında detaylı bilgi almak isterseniz, arayıp ama ulaşamadığınız şube numaralarından yada yükleme yaptıkları mesai saatlerinde şubedeki arkadaşları izleyerek en iyi şekilde görebilirsiniz. Gönderici firma hatırı sayılır büyük bir firma değilse, işiniz çok zor.
  • Yurtiçi İstanbul/Kocasinan Şubesi = Terbiyesiz, ahlaksız elemanlar dolu. Şube 80 metre uzağımda adam evi bulamıyor gelip siz alın diyor kargoyu.
    Yurtiçi Çanakkale/Truva şubesi = Telefonlarına ulaşana benden 100 TL. Anında hesabınıza göndereceğim. Bir kere şubelerine gittim oturuyorlar telefon çalıyor arkada niye açmıyorsunuz diyorum sadece meşgul olmadığımızda açıyoruz diyorlar
  • Beyefendi-2 kullanıcısına yanıt
    Hocam aras ile yurtiçi kargoyu aynı kefeye koymak büyük haksızlık onu bi düşün derim çoğu kişi bu fikirde ne düşünüyorsun bu konuda?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgedik06

    son 10 yıldır kargo tercihi olarak sürekli aras ve yurtiçini kullanırım, yılbaşı ve bayram ve diğer resmi gibi tatil günlerinin yoğunluğundan dolayı 1-2 gün gecikmeli teslimler dışında hiç bir problem yaşamadım, buradaki yorumlarda şu şube problemli ekleyin yazan arkadaşların tek taraflı bildirimlerine bakarak şube ve firma ismi yazmak, kitlelerin ulaşımında olan sosyal paylaşım alanlarında firmanın marka haklarına karşı suç işlemek olur, yurtiçi ve aras kargonun avukatları konuyu başlatana, paylaşım platformlarında kitlelere karşı firmanın kişilik ve marka haklarını karalamaya yönelik faaliyetden tazminat davası açsalar %100 kazanırlar...

    zira firmaların izlediği şikayet/çözüm yolu bellidir, müşteri hizmetlerini ararsın veya merkeze mail atarsın derdini dile getirsin, sonuç alamazsan bunu bir kaç kere tekrar eder, sonrasında mağdur olduysan yasal yoldan hakkını ararsın, şu şubede problem var yazın demekle ve bunu ifşa etmekle bu işler çözülmez... buraya şube ismi veren 100 kişiden kaçı bu yolları izledi acaba...? bence konuyu başlatan arkadaş kendini daha fazla riske atmadan kendi iyiliği için konuyu kapatsın.

    bu usulsüz çığırtkanlığı kendine pahalıya maalolabilir.

    Yazdiklariniz tamamen sacmalik, bu firmalar ile bir baginiz mi var? avukat misiniz? Paylasim ortamlarinda bu sikayetler tabiki paylasilacak. Tonla site ver sanal ortamda. Sikayetvar.com da mi sakincali? facebook dami sakincali?




  • Sorunun ana nedeni

    Az parayla kalifiye olmayan eleman çalıştırıp
    3 kişinin yapacağı işi 1 kişiyle yapmaya kalkmalarıdır
    Kargo işi malum taşıma işidir bir nevi ağır yük taşıma işidir
    Bu sorunlar neden oluşuyor cevabı gayet net arkadaşlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endülüs_faruki

    yurtiçi cibali subesi. fatih istanbul

    tam bir facia.sebepsiz yere 3 gun kargo bekletirler.hatta bimeksten gelen bir kargomu 10gun bekletmislerdi.aciliyeti yoktu inad edip gitmedim ama sonra getirdiler.kesinlikle adrese gelmeden geldik adresinizde sizi bulamadik subeden kargonuzu gelin alin diye msj atarlar.
    dagitima cikan bir kargoyu eger yogunluktan dolayi yetiştiremeyip teslim edememişler ise ertesi gun ve daha sonrasi kesinlikle dagitima cikarmazlar.daha neler neler

    acaip yalan konusurlar.siz dogrulari okadar rahat konusamazsiniz.

    belki bu sube hakkinda mubalagasiz 25-30şikayetim olmustur.ama işte atalarimiz ne demiş "it iti ısırmaz"

    Allah için aras,mng,ups nin hic yamuğunu gormedim.surat idare eder yaklasık 10 senedir online alis veris ederim,dogal olarak kargo firmalariylada alakan oluyor
    Konu mantar olmuş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1872 -- 29 Ekim 2015; 17:29:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyefendi-2

    Silinsin.

    Arkadaşım ne korktun bu kadar be.. Biz toplum olarak ezilmeye horlanmaya mahkumuz işte..
  • vay be silinmiş!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden silindi ki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş korkmuş sanırsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle tırsaklar olduğu sürece bir şey olmaz bu ülkeden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mgedik06 kullanıcısına yanıt
    komiksiniz ya.
    bir kere genelleme yapmıyoruz.şube şube belirtiyoruzki hangi şube problemli bilinsin diye.x yerde süper hizmet veren yurtiçi, başka bir bölgede hizmetin en kötüsünü verebiliyor.bunuda burada belirtmek neden sizin yaptığınız saçma açıklama gibi problem olsun.
    işini düzgün yapmayan yada hiç yapmayıp yaptık teslim ettik diyen.gelmeyipte bir ihbar notu bile bırakmayıpta geldik aradık diyen şubeler istediği gibi at koştursun bizde bişey yazmayalım öylemi.kendi aklını kendini sakla.
  • Beyler yeni konu açalim sıkıntı oluyorsa bilgiler ve şikayetler orada yer alir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.