Şimdi Ara

Kargo şikayetleri burada toplansın!(Hepsiburada cevabı-İnternet siteleri için şikayet metni eklendi) (40. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.064
Cevap
5
Favori
34.353
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Kargo şikayetleri burada toplansın!(Hepsiburada cevabı-İnternet siteleri için şikayet metni eklendi)


    Yurt İçi Kargo ,Dün 10:15'de şubeye gelen kargoyu akşama kadar teslim edemeyip,sanki mükemmel hizmet veriyorlarmış gibi bir de 29 Ekim'de hizmet vermeyip, 27'sinde verilen kargoyu 30 Ekim'de teslim edecekler.

    Gerçi ben yarın bile teslim edebileceklerinden şüpheliyim.

    Dün Konya'dan saat 17:00'da Sürat Kargo ile yola çıkan ürün ise bugün teslim edildi. 24 saat bile geçmeden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freeboyy -- 29 Ekim 2015; 14:48:08 >
  • son 10 yıldır kargo tercihi olarak sürekli aras ve yurtiçini kullanırım, yılbaşı ve bayram ve diğer resmi gibi tatil günlerinin yoğunluğundan dolayı 1-2 gün gecikmeli teslimler dışında hiç bir problem yaşamadım, buradaki yorumlarda şu şube problemli ekleyin yazan arkadaşların tek taraflı bildirimlerine bakarak şube ve firma ismi yazmak, kitlelerin ulaşımında olan sosyal paylaşım alanlarında firmanın marka haklarına karşı suç işlemek olur, yurtiçi ve aras kargonun avukatları konuyu başlatana, paylaşım platformlarında kitlelere karşı firmanın kişilik ve marka haklarını karalamaya yönelik faaliyetden tazminat davası açsalar %100 kazanırlar...

    zira firmaların izlediği şikayet/çözüm yolu bellidir, müşteri hizmetlerini ararsın veya merkeze mail atarsın derdini dile getirsin, sonuç alamazsan bunu bir kaç kere tekrar eder, sonrasında mağdur olduysan yasal yoldan hakkını ararsın, şu şubede problem var yazın demekle ve bunu ifşa etmekle bu işler çözülmez... buraya şube ismi veren 100 kişiden kaçı bu yolları izledi acaba...? bence konuyu başlatan arkadaş kendini daha fazla riske atmadan kendi iyiliği için konuyu kapatsın.

    bu usulsüz çığırtkanlığı kendine pahalıya maalolabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mgedik06 -- 29 Ekim 2015; 14:53:37 >




  • yurtiçi güneşli ist ve yurtiçi boluda en yüzsüz umursamaz kargo şubelerinden. az şikayetim yok ama zerre umursamıyorlar.
    benim en memnun kaldığım kargo aras oldu hep. hızlı ve sorunsuzlar. ama satıcılar yurtiçi tercih ettiği için anlaşmalı çalışma imkanı az oluyor. süratte eleman yetersizliğinden en gariban ama müşteri şikayetlerine gerçekten çözüm bulmak isteyen en dürüst kargo. üstelik ucuz ama sıkıntı çıkıyor periyodik olarak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yurtiçi atalar şubesini görünce şaşırmadım adamlar ürün getirmeme konusunda çığır açmış durumdalar. bunun için özellikle hb ye kaç defa yazdım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgedik06

    son 10 yıldır kargo tercihi olarak sürekli aras ve yurtiçini kullanırım, yılbaşı ve bayram ve diğer resmi gibi tatil günlerinin yoğunluğundan dolayı 1-2 gün gecikmeli teslimler dışında hiç bir problem yaşamadım, buradaki yorumlarda şu şube problemli ekleyin yazan arkadaşların tek taraflı bildirimlerine bakarak şube ve firma ismi yazmak, kitlelerin ulaşımında olan sosyal paylaşım alanlarında firmanın marka haklarına karşı suç işlemek olur, yurtiçi ve aras kargonun avukatları konuyu başlatana, paylaşım platformlarında kitlelere karşı firmanın kişilik ve marka haklarını karalamaya yönelik faaliyetden tazminat davası açsalar %100 kazanırlar...

    zira firmaların izlediği şikayet/çözüm yolu bellidir, müşteri hizmetlerini ararsın veya merkeze mail atarsın derdini dile getirsin, sonuç alamazsan bunu bir kaç kere tekrar eder, sonrasında mağdur olduysan yasal yoldan hakkını ararsın, şu şubede problem var yazın demekle ve bunu ifşa etmekle bu işler çözülmez... buraya şube ismi veren 100 kişiden kaçı bu yolları izledi acaba...? bence konuyu başlatan arkadaş kendini daha fazla riske atmadan kendi iyiliği için konuyu kapatsın.

    bu usulsüz çığırtkanlığı kendine pahalıya maalolabilir.

    kesinlikle konu sahibi kendini ciddi riske atıyor.. buradan biri bile firmalara bu konuyu şikayet etse, konu sahibi ciddi zarar görür...




  • ahmetfx kullanıcısına yanıt
    Bence sorunu farklı görüyorum. Sürat kargo birebir sms ile bile bilgilendiriyor. Bence sorun başka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargo şirketlerinin muamelesini hiç beğeniyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karaman ilindeki yurtiçi kargo ve aras kargo ile de çalıştım. Ürün gelmesine rağmen iki gün dağıtıma çıkartmıyorlar. Bazen sistemde dağıtıma çıkarttıklarını gösterdikleri halde gidip dükkanlarından alabiliyorum. Art niyet var sırf kendimiz alalım diye böyle yapıyorlar.
  • hangi kargo iyi. onu söylesin birisi.
    daha öncedende defaten yazdım. bu ülkede işini en adice yapan meslek guruplarının başında kargocular geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yurt içi kargoya lanet olsun hiçbir şekilde tercih etmeyin.
  • Beyefendi-2 kullanıcısına yanıt
    İzmir Çiğli atasanayi yurtiçi kargoya gelen kargom hakkında bilgi almak için defalarca kargoyu aradım telefonlarima hiç.bir şekilde bakan olmadı günün farklı saatlerinde ve farklı günlerde aramayı gerceklestirdim hiç bir şekilde telefonu acmadilar kargomda normalinden geç elime ulaştı ...ayrıca takip koduna baktigimda dağıtıma çıkarıldi teslim edilemedi yazıyordu yanı ben kargo gelsin diye günlerce evden dışarı cikamayacakmiyim adam keyfine goremi getirip teslim edecek benim bildiğim kargo şubeye ulaştığı gün veya en geç ertesi günü teslim edilmeli ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herakles_Kratos -- 29 Ekim 2015; 15:44:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aras kargoyla kaç kez iş yaptım hiç birinde sorun yaşamadım hatta kargonun şubeye teslim edildiği aynı gün evime getirdiler ancak yurtiçinde 3 kez yaşadım 3.cüde gittim şubeye çıkıştım ondan sonra evime hemen getirmeye başladılar sert dilden anlıyorlar demekki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyaz1616 -- 29 Ekim 2015; 15:43:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ROUGE44 R kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • system electronıc kullanıcısına yanıt
    Neden böyle düşünüyorsunuz? Ne yapabilirler? Ne de olsa burası Türkiye Cumhuriyeti Devleti. Herkes özgürce istediğini ifade edebilir. Ha hesabım kapanırsa da Allah'a havale ediyorum.
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    İnşallah sorunlarımız hallolur.
  • maskunderips M kullanıcısına yanıt
    İnşallah.
  • yeni şubeler eklenmiştir.
  • nyanaa N kullanıcısına yanıt
    hocam işin garip yanı kapıya bile gelmediler. kağıtta bırakmadılar. sadece internetten takip ediyorum kodla bakıyorum sahte getirdik kaydı girmişler. yurtiçi kargoya şikayet ettim hiçbirşey olmadı. mecburen gidip kendim aldım kargoyu bir dahada o şube ile çalışmadım.
  • İzmir-Bornova-Altındağ/Yurtiçi kargo ,bu şube benşm ciğerimi soldurdu telefonları açmazlar ki zaten en büyük sorun bu kargonun şubeye ulaştıkdan sonra akibeti tamamen Allah a emanet sahibi olan bayan çok rahat biri şikayet edince dalga geçer gibi cevaplar ,burunlarının dibinde olmama rağmen 2 gün dağıtıma çıkmaz kargom tellede ulaşamadığım için bilgi alamam ,kırık dökük gelen ürünüm çok oldu hep biz suçlu olduk ,bu büyük firmalar bayilik sistemiyle özene bözene inşa ettikleri marka değerlerini yerle yeksan ettiklerinin ne zaman farkına varacaklar bilmiyorum...Sonra vay efendim bir apple ın değeri Türkiye nin gayri safi milli hasılasından fazla bu nasıl iş diye kahvelerde tartışırız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForceOfMature -- 29 Ekim 2015; 16:36:32 >
  • Nevsehir merkez sube (YURTICI) Allah uzak tutsun.

    Ortada olmayan pakrti teyze imzala diyip imzalattirmislar biz getiritiruz diyip kadin 45 dk beklemis paket ortada yok

    Enson ben arayip munakasa ettim, paketi ertesi un bulup kendileri eve getirdiler kavga dogus.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.