Şimdi Ara

!!!!! KATALİTİK KONVERTÖR !!!!! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
2
Favori
123.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    zaten ilk basamak modifiye çalışması konvertör iptali,direkt hava filtresi ve chip tuningdir..yani bu üç işlem birlikte yapılırsa yakıt sarfiyatı etkilenmeden performans artışı elde edilebilir..
    aşağıdaki linkte bu konuyla ilgili ayrıntılı bilgi var..

    http://www.bestservis.com

    son güncel fiyatlarla ilgili maalesef bilgim yok..

    Alıntıları Göster
    Herşey için çok teşekkür ederim otomobil doktoru




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ahmet_

    Herşey için çok teşekkür ederim otomobil doktoru

    Alıntıları Göster
    Merhaba;
    Benim 2003 ford focus 90000 km deki arabamla yolda kaldım,araba hiç çalışmıyordu,ustama götürdüğümde hemen katalitik konvertörü söktü ve araba hemen çalıştı,katalizör onarılmıyacak şekilde dağılmıştı,pahalı olduğu için yerine normal bir susturucu taktırdım,fakat şu anda arabanın motor lambası belli bir km gittikten sonra (300-500 km arası) yanıyor,arızayı sildiriyorum ama belli bir zaman sonra yine yanıyor.Benim merak ettiğim yukarıda iptal işlemi yapılırken lambda sensörünün sökülmemesi gerektiği bilgisi verilmiş.Bu sensör yoksa arıza lambası hemen mi yanar yoksa belli bir süre sonra mı acaba?
    Acaba benim arabamda bu sökülümü?takılıysa lambanın yanmaması için ne yaptırmam lazım.
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_71

    Merhaba;
    Benim 2003 ford focus 90000 km deki arabamla yolda kaldım,araba hiç çalışmıyordu,ustama götürdüğümde hemen katalitik konvertörü söktü ve araba hemen çalıştı,katalizör onarılmıyacak şekilde dağılmıştı,pahalı olduğu için yerine normal bir susturucu taktırdım,fakat şu anda arabanın motor lambası belli bir km gittikten sonra (300-500 km arası) yanıyor,arızayı sildiriyorum ama belli bir zaman sonra yine yanıyor.Benim merak ettiğim yukarıda iptal işlemi yapılırken lambda sensörünün sökülmemesi gerektiği bilgisi verilmiş.Bu sensör yoksa arıza lambası hemen mi yanar yoksa belli bir süre sonra mı acaba?
    Acaba benim arabamda bu sökülümü?takılıysa lambanın yanmaması için ne yaptırmam lazım.
    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: serdar_71

    Merhaba;
    Benim 2003 ford focus 90000 km deki arabamla yolda kaldım,araba hiç çalışmıyordu,ustama götürdüğümde hemen katalitik konvertörü söktü ve araba hemen çalıştı,katalizör onarılmıyacak şekilde dağılmıştı,pahalı olduğu için yerine normal bir susturucu taktırdım,fakat şu anda arabanın motor lambası belli bir km gittikten sonra (300-500 km arası) yanıyor,arızayı sildiriyorum ama belli bir zaman sonra yine yanıyor.Benim merak ettiğim yukarıda iptal işlemi yapılırken lambda sensörünün sökülmemesi gerektiği bilgisi verilmiş.Bu sensör yoksa arıza lambası hemen mi yanar yoksa belli bir süre sonra mı acaba?
    Acaba benim arabamda bu sökülümü?takılıysa lambanın yanmaması için ne yaptırmam lazım.
    Saygılarımla.


    katalizör iptali sonucu motor arıza lambası yanıyorsa bu çok büyük bir ihtimalle lambda sensörünün sökülmüş veya arızalı olduğunu gösterir..fakat bazı ek incelemelerin de yapılması gerekir..ilk olarak egzoz emisyon ölçümü yapılmalıdır..çünkü lambda yerinde durduğu halde eğer görevini yapamıyorsa değiştirilmesi gerekir..yine aracın egzoz sistemi alttan incelenerek lambdanın durumu hakkında kesin bilgiye varılabilir..en kötü ihtimalle lambda sökülmüşse veya bozuksa değiştirilir..bosch marka sensörler yanlış hatırlamıyorsam 60 ytl civarı..
    buraya kadar anlattıklarım normal araçlar içindir..fakat sizin aracınız ford olduğundan ve işletim sistemi özelliklerinden dolayı dışarıdan müdahalelerde dengesiz davranışlara girdiğinden,modifikasyon ve bu tip uygulamalara rijit yanıt verdiğinden her zaman için bu motorlarda modifikasyon ve katalizör iptalleri sorunlu olmuştur..yani herşey normal olduğu halde motor arıza lambası yanabilir..araca bir zararı yoktur fakat serviste test cihazına bağlanarak arıza kodu alınması gereklidir.eğer kod egzoz sistemine ait ise fazla önemsenmez..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: serdar_71

    Merhaba;
    Benim 2003 ford focus 90000 km deki arabamla yolda kaldım,araba hiç çalışmıyordu,ustama götürdüğümde hemen katalitik konvertörü söktü ve araba hemen çalıştı,katalizör onarılmıyacak şekilde dağılmıştı,pahalı olduğu için yerine normal bir susturucu taktırdım,fakat şu anda arabanın motor lambası belli bir km gittikten sonra (300-500 km arası) yanıyor,arızayı sildiriyorum ama belli bir zaman sonra yine yanıyor.Benim merak ettiğim yukarıda iptal işlemi yapılırken lambda sensörünün sökülmemesi gerektiği bilgisi verilmiş.Bu sensör yoksa arıza lambası hemen mi yanar yoksa belli bir süre sonra mı acaba?
    Acaba benim arabamda bu sökülümü?takılıysa lambanın yanmaması için ne yaptırmam lazım.
    Saygılarımla.


    katalizör iptali sonucu motor arıza lambası yanıyorsa bu çok büyük bir ihtimalle lambda sensörünün sökülmüş veya arızalı olduğunu gösterir..fakat bazı ek incelemelerin de yapılması gerekir..ilk olarak egzoz emisyon ölçümü yapılmalıdır..çünkü lambda yerinde durduğu halde eğer görevini yapamıyorsa değiştirilmesi gerekir..yine aracın egzoz sistemi alttan incelenerek lambdanın durumu hakkında kesin bilgiye varılabilir..en kötü ihtimalle lambda sökülmüşse veya bozuksa değiştirilir..bosch marka sensörler yanlış hatırlamıyorsam 60 ytl civarı..
    buraya kadar anlattıklarım normal araçlar içindir..fakat sizin aracınız ford olduğundan ve işletim sistemi özelliklerinden dolayı dışarıdan müdahalelerde dengesiz davranışlara girdiğinden,modifikasyon ve bu tip uygulamalara rijit yanıt verdiğinden her zaman için bu motorlarda modifikasyon ve katalizör iptalleri sorunlu olmuştur..yani herşey normal olduğu halde motor arıza lambası yanabilir..araca bir zararı yoktur fakat serviste test cihazına bağlanarak arıza kodu alınması gereklidir.eğer kod egzoz sistemine ait ise fazla önemsenmez..

    Alıntıları Göster
    Öncelikle hızlı cevap için çok teşekkür ederim,ustanın söylemesi aracın verdiği hata dışarı atılan egzoz gazıyla alakalı ve değer yüksek olduğu için arıza lambasını yaktığı ve merak edecek bir durumun olmadığı. Benim asıl merak ettiğim arızayı sildirince hemen lamba yanmıyor,belli km gittikten sonra yanıyor,1 ay sonra mesela.Yani bu sensör yoksa arızayı sildirsen bile yine hemen arıza lambasının yanması gerekmezmi? Bu lambanın sürekli yanması ister istemez benim canımı sıkıyor.Lambanın yanması dışarı çıkan gazla ilgili olduğu için bunun yanmaması için ne yapılabilir?sensörü sökmek yada kısa devre gibi bir çözüm olabilirmi? katalitik konvertör için 1300 YTL gibi bir rakam istiyorlarda...
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_71

    Öncelikle hızlı cevap için çok teşekkür ederim,ustanın söylemesi aracın verdiği hata dışarı atılan egzoz gazıyla alakalı ve değer yüksek olduğu için arıza lambasını yaktığı ve merak edecek bir durumun olmadığı. Benim asıl merak ettiğim arızayı sildirince hemen lamba yanmıyor,belli km gittikten sonra yanıyor,1 ay sonra mesela.Yani bu sensör yoksa arızayı sildirsen bile yine hemen arıza lambasının yanması gerekmezmi? Bu lambanın sürekli yanması ister istemez benim canımı sıkıyor.Lambanın yanması dışarı çıkan gazla ilgili olduğu için bunun yanmaması için ne yapılabilir?sensörü sökmek yada kısa devre gibi bir çözüm olabilirmi? katalitik konvertör için 1300 YTL gibi bir rakam istiyorlarda...
    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    sizin de dediğiniz gibi normalde lambanın hemen yanması gerekir..fakat yine kullandığınız aracın işletimi sisteminin bir özelliği olarak sistem öncelikle kendisini yeni emisyonlara uydurmaya çalışır..bu süreç içerisinde ikaz vermez..ne zaman ki bu işi beceremeyeceğini anlar o zaman çeşitli lambalar yakmak suretiyle sizi uyarır..

    sensörü sökmek sorunu çözümlemez..çünkü bu sefer sensör olmadığı için lamba yanacaktır..bu işi çözümlemenin benim bildiğim tek bir yolu var..araca yeni yazılım yüklemek..bazı modifiye şirketleri bu ve benzeri modifiye işlemlerini desteklemek için yazılımlar üretmiştir..aracınızın garanti kapsamında olmadığını düşünerek böyle bir yol önerebilirim..

    sonuçta önünüzde 3 seçenek var..
    1)1300 ytl verip katalizörü yenilemek..
    2)1300 ytl katalizöre vermeyip yazılım değişikliği ile sorunu çözümlemek..(tam fiyatı bilmiyorum ama 600-700 dolar arasıydı en son)
    3)lambaları kafaya takmayıp aracı kullanmaya devam etmek..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    sizin de dediğiniz gibi normalde lambanın hemen yanması gerekir..fakat yine kullandığınız aracın işletimi sisteminin bir özelliği olarak sistem öncelikle kendisini yeni emisyonlara uydurmaya çalışır..bu süreç içerisinde ikaz vermez..ne zaman ki bu işi beceremeyeceğini anlar o zaman çeşitli lambalar yakmak suretiyle sizi uyarır..

    sensörü sökmek sorunu çözümlemez..çünkü bu sefer sensör olmadığı için lamba yanacaktır..bu işi çözümlemenin benim bildiğim tek bir yolu var..araca yeni yazılım yüklemek..bazı modifiye şirketleri bu ve benzeri modifiye işlemlerini desteklemek için yazılımlar üretmiştir..aracınızın garanti kapsamında olmadığını düşünerek böyle bir yol önerebilirim..

    sonuçta önünüzde 3 seçenek var..
    1)1300 ytl verip katalizörü yenilemek..
    2)1300 ytl katalizöre vermeyip yazılım değişikliği ile sorunu çözümlemek..(tam fiyatı bilmiyorum ama 600-700 dolar arasıydı en son)
    3)lambaları kafaya takmayıp aracı kullanmaya devam etmek..

    Alıntıları Göster
    sanırım benim keseme uyan 3 nolu şık.
    vakit ayırıp yaptığınız hızlı ve açıklayıcı yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
    Kendinize iyi bakın,sevgiler,saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_71

    sanırım benim keseme uyan 3 nolu şık.
    vakit ayırıp yaptığınız hızlı ve açıklayıcı yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
    Kendinize iyi bakın,sevgiler,saygılar.

    Alıntıları Göster
    bence de 3. şık en mantıklısı..fazla kafaya takmayın derim..aracınızı zevkle kullanın..iyi geceler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    bence de 3. şık en mantıklısı..fazla kafaya takmayın derim..aracınızı zevkle kullanın..iyi geceler..

    Alıntıları Göster
    Katalitik konvertörler, egzoz gazını bir nevi filtreleyen ara ünitelerdir. Açıkta bulunduklarından ve narin yapıda olduklarından, kolayca bozulurlar, araç konforuna olumsuz etki yaparlar. Bozulduğunda tamiri neredeyse imkansız, değiştirilmesi pahalıdır, o yüzden kafanıza takmayın, iptal edin ve çıkartın.

    Böylece beygir gücünde de 1-3 hp kazanç elde edersiniz. Sanıldığı gibi katalitik konvertör çıkınca, arabanız çevreye zehir kusmaya başlamaz, egzoz muayenesinde bile konvertörsüz aracınız limit değerlerin katbe kat altında sonuçlar verir. Burada asıl önemli unsur motorun modern ve teknolojik bir motor olması ve aldığınız yakıtın kalitesidir.

    Küresel ısınmayı bahane göstermekse bence biraz populizmdir. Kürsel ısınma, öncelikli olarak CO2 (karbon dioksit) gazı salınımlarından meydana gelmektedir. CO2 salınımında binek otomobillerin rolü sadece ve sadece %3'tür.

    Küresel ısınmanın en büyük sebebi insanın ta kendisidir (6.5 milyar insanın atmosfere kattığı CO2 miktarı azımsanamaz) ve yaklaşık %20 değerlerindedir. Bunun dışında özellikle katı fosil yakıtlarının yanmasından oluşan CO2 salınımları, Freon gazı (buzdolaplarında bulunur) gibi etmenler de küresel ısınmaya sebeptir.

    Küresel ısınmayı engellemenin en baştaki yolu, konvertörlü diye iki adımlık mesafedeki markete bile arabayla değil yürüyerek giderek sağlanır.

    PS:kimse üzerine alınmasın, bir kimya mühendisi olarak bu küresel ısınma konusunda genelde yanlış bilinen kanıları yoketmek istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iasonion

    Katalitik konvertörler, egzoz gazını bir nevi filtreleyen ara ünitelerdir. Açıkta bulunduklarından ve narin yapıda olduklarından, kolayca bozulurlar, araç konforuna olumsuz etki yaparlar. Bozulduğunda tamiri neredeyse imkansız, değiştirilmesi pahalıdır, o yüzden kafanıza takmayın, iptal edin ve çıkartın.

    Böylece beygir gücünde de 1-3 hp kazanç elde edersiniz. Sanıldığı gibi katalitik konvertör çıkınca, arabanız çevreye zehir kusmaya başlamaz, egzoz muayenesinde bile konvertörsüz aracınız limit değerlerin katbe kat altında sonuçlar verir. Burada asıl önemli unsur motorun modern ve teknolojik bir motor olması ve aldığınız yakıtın kalitesidir.

    Küresel ısınmayı bahane göstermekse bence biraz populizmdir. Kürsel ısınma, öncelikli olarak CO2 (karbon dioksit) gazı salınımlarından meydana gelmektedir. CO2 salınımında binek otomobillerin rolü sadece ve sadece %3'tür.

    Küresel ısınmanın en büyük sebebi insanın ta kendisidir (6.5 milyar insanın atmosfere kattığı CO2 miktarı azımsanamaz) ve yaklaşık %20 değerlerindedir. Bunun dışında özellikle katı fosil yakıtlarının yanmasından oluşan CO2 salınımları, Freon gazı (buzdolaplarında bulunur) gibi etmenler de küresel ısınmaya sebeptir.

    Küresel ısınmayı engellemenin en baştaki yolu, konvertörlü diye iki adımlık mesafedeki markete bile arabayla değil yürüyerek giderek sağlanır.

    PS:kimse üzerine alınmasın, bir kimya mühendisi olarak bu küresel ısınma konusunda genelde yanlış bilinen kanıları yoketmek istedim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: iasonion

    Katalitik konvertörler, egzoz gazını bir nevi filtreleyen ara ünitelerdir. Açıkta bulunduklarından ve narin yapıda olduklarından, kolayca bozulurlar, araç konforuna olumsuz etki yaparlar. Bozulduğunda tamiri neredeyse imkansız, değiştirilmesi pahalıdır, o yüzden kafanıza takmayın, iptal edin ve çıkartın.

    Böylece beygir gücünde de 1-3 hp kazanç elde edersiniz. Sanıldığı gibi katalitik konvertör çıkınca, arabanız çevreye zehir kusmaya başlamaz, egzoz muayenesinde bile konvertörsüz aracınız limit değerlerin katbe kat altında sonuçlar verir. Burada asıl önemli unsur motorun modern ve teknolojik bir motor olması ve aldığınız yakıtın kalitesidir.

    Küresel ısınmayı bahane göstermekse bence biraz populizmdir. Kürsel ısınma, öncelikli olarak CO2 (karbon dioksit) gazı salınımlarından meydana gelmektedir. CO2 salınımında binek otomobillerin rolü sadece ve sadece %3'tür.

    Küresel ısınmanın en büyük sebebi insanın ta kendisidir (6.5 milyar insanın atmosfere kattığı CO2 miktarı azımsanamaz) ve yaklaşık %20 değerlerindedir. Bunun dışında özellikle katı fosil yakıtlarının yanmasından oluşan CO2 salınımları, Freon gazı (buzdolaplarında bulunur) gibi etmenler de küresel ısınmaya sebeptir.

    Küresel ısınmayı engellemenin en baştaki yolu, konvertörlü diye iki adımlık mesafedeki markete bile arabayla değil yürüyerek giderek sağlanır.

    PS:kimse üzerine alınmasın, bir kimya mühendisi olarak bu küresel ısınma konusunda genelde yanlış bilinen kanıları yoketmek istedim.




    mühendis bey, çok güzel açıklamışsınız, bilgi için teşekkürler...sizden birşey öğrenebilirmiyim... LPG mi?kurşunsuz benzin mi? çevre kirliliği için....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levantino70

    quote:

    Orjinalden alıntı: iasonion

    Katalitik konvertörler, egzoz gazını bir nevi filtreleyen ara ünitelerdir. Açıkta bulunduklarından ve narin yapıda olduklarından, kolayca bozulurlar, araç konforuna olumsuz etki yaparlar. Bozulduğunda tamiri neredeyse imkansız, değiştirilmesi pahalıdır, o yüzden kafanıza takmayın, iptal edin ve çıkartın.

    Böylece beygir gücünde de 1-3 hp kazanç elde edersiniz. Sanıldığı gibi katalitik konvertör çıkınca, arabanız çevreye zehir kusmaya başlamaz, egzoz muayenesinde bile konvertörsüz aracınız limit değerlerin katbe kat altında sonuçlar verir. Burada asıl önemli unsur motorun modern ve teknolojik bir motor olması ve aldığınız yakıtın kalitesidir.

    Küresel ısınmayı bahane göstermekse bence biraz populizmdir. Kürsel ısınma, öncelikli olarak CO2 (karbon dioksit) gazı salınımlarından meydana gelmektedir. CO2 salınımında binek otomobillerin rolü sadece ve sadece %3'tür.

    Küresel ısınmanın en büyük sebebi insanın ta kendisidir (6.5 milyar insanın atmosfere kattığı CO2 miktarı azımsanamaz) ve yaklaşık %20 değerlerindedir. Bunun dışında özellikle katı fosil yakıtlarının yanmasından oluşan CO2 salınımları, Freon gazı (buzdolaplarında bulunur) gibi etmenler de küresel ısınmaya sebeptir.

    Küresel ısınmayı engellemenin en baştaki yolu, konvertörlü diye iki adımlık mesafedeki markete bile arabayla değil yürüyerek giderek sağlanır.

    PS:kimse üzerine alınmasın, bir kimya mühendisi olarak bu küresel ısınma konusunda genelde yanlış bilinen kanıları yoketmek istedim.




    mühendis bey, çok güzel açıklamışsınız, bilgi için teşekkürler...sizden birşey öğrenebilirmiyim... LPG mi?kurşunsuz benzin mi? çevre kirliliği için....

    Alıntıları Göster
    İlla çevre için soruyorsan tabii ki LPG..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar_71

    Merhaba;
    Benim 2003 ford focus 90000 km deki arabamla yolda kaldım,araba hiç çalışmıyordu,ustama götürdüğümde hemen katalitik konvertörü söktü ve araba hemen çalıştı,katalizör onarılmıyacak şekilde dağılmıştı,pahalı olduğu için yerine normal bir susturucu taktırdım,fakat şu anda arabanın motor lambası belli bir km gittikten sonra (300-500 km arası) yanıyor,arızayı sildiriyorum ama belli bir zaman sonra yine yanıyor.Benim merak ettiğim yukarıda iptal işlemi yapılırken lambda sensörünün sökülmemesi gerektiği bilgisi verilmiş.Bu sensör yoksa arıza lambası hemen mi yanar yoksa belli bir süre sonra mı acaba?
    Acaba benim arabamda bu sökülümü?takılıysa lambanın yanmaması için ne yaptırmam lazım.
    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: serdar_71

    Merhaba;
    Benim 2003 ford focus 90000 km deki arabamla yolda kaldım,araba hiç çalışmıyordu,ustama götürdüğümde hemen katalitik konvertörü söktü ve araba hemen çalıştı,katalizör onarılmıyacak şekilde dağılmıştı,pahalı olduğu için yerine normal bir susturucu taktırdım,fakat şu anda arabanın motor lambası belli bir km gittikten sonra (300-500 km arası) yanıyor,arızayı sildiriyorum ama belli bir zaman sonra yine yanıyor.Benim merak ettiğim yukarıda iptal işlemi yapılırken lambda sensörünün sökülmemesi gerektiği bilgisi verilmiş.Bu sensör yoksa arıza lambası hemen mi yanar yoksa belli bir süre sonra mı acaba?
    Acaba benim arabamda bu sökülümü?takılıysa lambanın yanmaması için ne yaptırmam lazım.
    Saygılarımla.

    Selamlar...
    Aynı dert benim de başıma geldi.
    Çaresiz kaldım. Konvektör söküldü yerine sustrucu takıldı.
    Daha 1-2 gün oldu. Yakıt tüketimini tam ölçemedim.
    Çok afedersiniz ama boktan bir parça arabanın değerinin 10'da 1'i.
    Yani 10 tane katalitik konvektör benim arabamın parası ediyor.
    ne acı değil mi? resmen enayilik...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: poyrazzi

    quote:

    Orjinalden alıntı: serdar_71

    Merhaba;
    Benim 2003 ford focus 90000 km deki arabamla yolda kaldım,araba hiç çalışmıyordu,ustama götürdüğümde hemen katalitik konvertörü söktü ve araba hemen çalıştı,katalizör onarılmıyacak şekilde dağılmıştı,pahalı olduğu için yerine normal bir susturucu taktırdım,fakat şu anda arabanın motor lambası belli bir km gittikten sonra (300-500 km arası) yanıyor,arızayı sildiriyorum ama belli bir zaman sonra yine yanıyor.Benim merak ettiğim yukarıda iptal işlemi yapılırken lambda sensörünün sökülmemesi gerektiği bilgisi verilmiş.Bu sensör yoksa arıza lambası hemen mi yanar yoksa belli bir süre sonra mı acaba?
    Acaba benim arabamda bu sökülümü?takılıysa lambanın yanmaması için ne yaptırmam lazım.
    Saygılarımla.

    Selamlar...
    Aynı dert benim de başıma geldi.
    Çaresiz kaldım. Konvektör söküldü yerine sustrucu takıldı.
    Daha 1-2 gün oldu. Yakıt tüketimini tam ölçemedim.
    Çok afedersiniz ama boktan bir parça arabanın değerinin 10'da 1'i.
    Yani 10 tane katalitik konvektör benim arabamın parası ediyor.
    ne acı değil mi? resmen enayilik...

    Alıntıları Göster


    KATALİTİK KONVERTÖR sorunu benim de başıma geldi.Elimde Megane II var servisin verdiği fiyat da 1200 YTL eğer onu çıkarırsam ve susturucu takarsam lamba yanarmı?

    MEGANE II de bunu deneyen var mı acaba?







  • quote:

    Orijinalden alıntı: k35



    KATALİTİK KONVERTÖR sorunu benim de başıma geldi.Elimde Megane II var servisin verdiği fiyat da 1200 YTL eğer onu çıkarırsam ve susturucu takarsam lamba yanarmı?

    MEGANE II de bunu deneyen var mı acaba?





    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: k35



    KATALİTİK KONVERTÖR sorunu benim de başıma geldi.Elimde Megane II var servisin verdiği fiyat da 1200 YTL eğer onu çıkarırsam ve susturucu takarsam lamba yanarmı?

    MEGANE II de bunu deneyen var mı acaba?






    konvertör iptali yapılmış megane larda oksijen sensörü yerinde bırakılarak yapılan katalizör iptallerinde sensör arıza lambası ile ilgili bir problem olmuyor..yanlız susturuc yerine düz boru takılırsa egzoz sesi rahatsızlık verebiliyor..o yüzden susturucu taktırmanızı öneririm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: k35



    KATALİTİK KONVERTÖR sorunu benim de başıma geldi.Elimde Megane II var servisin verdiği fiyat da 1200 YTL eğer onu çıkarırsam ve susturucu takarsam lamba yanarmı?

    MEGANE II de bunu deneyen var mı acaba?






    konvertör iptali yapılmış megane larda oksijen sensörü yerinde bırakılarak yapılan katalizör iptallerinde sensör arıza lambası ile ilgili bir problem olmuyor..yanlız susturuc yerine düz boru takılırsa egzoz sesi rahatsızlık verebiliyor..o yüzden susturucu taktırmanızı öneririm..

    Alıntıları Göster
    Piyasada onlarca marka var....Hangisinin katalitik konvertörü daha ucuz ? Fiyatlarını Bilen arkadaşlarımız varsa Bize biraz bilgi aktarsınlar....Gün olur lazım olur........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Piyasada onlarca marka var....Hangisinin katalitik konvertörü daha ucuz ? Fiyatlarını Bilen arkadaşlarımız varsa Bize biraz bilgi aktarsınlar....Gün olur lazım olur........

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Piyasada onlarca marka var....Hangisinin katalitik konvertörü daha ucuz ? Fiyatlarını Bilen arkadaşlarımız varsa Bize biraz bilgi aktarsınlar....Gün olur lazım olur........


    ucuz katalitik konvertör diye birşey maalesef yok..hepsi 1000 ytl nin üzerinde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Piyasada onlarca marka var....Hangisinin katalitik konvertörü daha ucuz ? Fiyatlarını Bilen arkadaşlarımız varsa Bize biraz bilgi aktarsınlar....Gün olur lazım olur........


    ucuz katalitik konvertör diye birşey maalesef yok..hepsi 1000 ytl nin üzerinde

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Piyasada onlarca marka var....Hangisinin katalitik konvertörü daha ucuz ? Fiyatlarını Bilen arkadaşlarımız varsa Bize biraz bilgi aktarsınlar....Gün olur lazım olur........


    ucuz katalitik konvertör diye birşey maalesef yok..hepsi 1000 ytl nin üzerinde



    Kesinlikle doğru + bu fiyata servis bir de işçilik parası ekliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k35

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Piyasada onlarca marka var....Hangisinin katalitik konvertörü daha ucuz ? Fiyatlarını Bilen arkadaşlarımız varsa Bize biraz bilgi aktarsınlar....Gün olur lazım olur........


    ucuz katalitik konvertör diye birşey maalesef yok..hepsi 1000 ytl nin üzerinde



    Kesinlikle doğru + bu fiyata servis bir de işçilik parası ekliyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: k35



    KATALİTİK KONVERTÖR sorunu benim de başıma geldi.Elimde Megane II var servisin verdiği fiyat da 1200 YTL eğer onu çıkarırsam ve susturucu takarsam lamba yanarmı?

    MEGANE II de bunu deneyen var mı acaba?






    konvertör iptali yapılmış megane larda oksijen sensörü yerinde bırakılarak yapılan katalizör iptallerinde sensör arıza lambası ile ilgili bir problem olmuyor..yanlız susturuc yerine düz boru takılırsa egzoz sesi rahatsızlık verebiliyor..o yüzden susturucu taktırmanızı öneririm..



    Peki bu oksijen sensörü konvertörün içinde mi yoksa başka bir yerde mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: k35

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: k35



    KATALİTİK KONVERTÖR sorunu benim de başıma geldi.Elimde Megane II var servisin verdiği fiyat da 1200 YTL eğer onu çıkarırsam ve susturucu takarsam lamba yanarmı?

    MEGANE II de bunu deneyen var mı acaba?






    konvertör iptali yapılmış megane larda oksijen sensörü yerinde bırakılarak yapılan katalizör iptallerinde sensör arıza lambası ile ilgili bir problem olmuyor..yanlız susturuc yerine düz boru takılırsa egzoz sesi rahatsızlık verebiliyor..o yüzden susturucu taktırmanızı öneririm..



    Peki bu oksijen sensörü konvertörün içinde mi yoksa başka bir yerde mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: k35


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: k35



    KATALİTİK KONVERTÖR sorunu benim de başıma geldi.Elimde Megane II var servisin verdiği fiyat da 1200 YTL eğer onu çıkarırsam ve susturucu takarsam lamba yanarmı?

    MEGANE II de bunu deneyen var mı acaba?






    konvertör iptali yapılmış megane larda oksijen sensörü yerinde bırakılarak yapılan katalizör iptallerinde sensör arıza lambası ile ilgili bir problem olmuyor..yanlız susturuc yerine düz boru takılırsa egzoz sesi rahatsızlık verebiliyor..o yüzden susturucu taktırmanızı öneririm..



    Peki bu oksijen sensörü konvertörün içinde mi yoksa başka bir yerde mi?





    konvertörün içinde değildir..bazı araçlarda manifold çıkışında bazılarında ise manifold ile konvertör arasında bir yerdedir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: k35


    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: k35



    KATALİTİK KONVERTÖR sorunu benim de başıma geldi.Elimde Megane II var servisin verdiği fiyat da 1200 YTL eğer onu çıkarırsam ve susturucu takarsam lamba yanarmı?

    MEGANE II de bunu deneyen var mı acaba?






    konvertör iptali yapılmış megane larda oksijen sensörü yerinde bırakılarak yapılan katalizör iptallerinde sensör arıza lambası ile ilgili bir problem olmuyor..yanlız susturuc yerine düz boru takılırsa egzoz sesi rahatsızlık verebiliyor..o yüzden susturucu taktırmanızı öneririm..



    Peki bu oksijen sensörü konvertörün içinde mi yoksa başka bir yerde mi?





    konvertörün içinde değildir..bazı araçlarda manifold çıkışında bazılarında ise manifold ile konvertör arasında bir yerdedir..

    Alıntıları Göster
    merhabalar arkadasım arabam 155bınde ve katalıtıgın doldugunu soyledıler acı gercekle tanıstım bugun fıyatını korkumdan soramadım bu ısı susturucu koyarak sadece ne kadara halledebılırım fıyat olarak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer49

    merhabalar arkadasım arabam 155bınde ve katalıtıgın doldugunu soyledıler acı gercekle tanıstım bugun fıyatını korkumdan soramadım bu ısı susturucu koyarak sadece ne kadara halledebılırım fıyat olarak

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer49

    merhabalar arkadasım arabam 155bınde ve katalıtıgın doldugunu soyledıler acı gercekle tanıstım bugun fıyatını korkumdan soramadım bu ısı susturucu koyarak sadece ne kadara halledebılırım fıyat olarak


    araya normal bir susturucu değilde krom italyan eksozt var piyasada onu takmanı tavsiye ederim....diğerlerine göre biraz pahalı ama problem çıkartmıyor...marmariste 100 ytl.işçilik dahil taktırdım...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.