Hocam en altta öyle bir kısım yok bende. Ss atar mısınız benim uygulama mı kafayı yedi acaba. Sadece harcama hareketleri görünüyor bende. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
Hocam en altta öyle bir kısım yok bende. Ss atar mısınız benim uygulama mı kafayı yedi acaba. Sadece harcama hareketleri görünüyor bende. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KoRrGeNeRaL -- 26 Eylül 2022; 12:14:15 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
2 kat chippara kullanımı nasıl oluyor otomatik mi düşüyor ödeme esnasında juzdan odeme ile mi ? |
Migros sanal markette chippara seçeneği çıkmadı |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Teşekkürler hocam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Akbank mobil uygulamasinda x2 görünmedi, juzdan uygulamasında göründü. O şekilde x2 olarak ödedim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
İşlemi ne zaman yaptınız , aradan ne kadar süre geçti dönem içiye düşmesi hocam? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Taksit iste ve erteleme iste yazıyor şuan için bende , teşekkürler . Bekleyeyim bakalım < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Müşteri hizmetlerine söyle onlar hemen aktarıyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |