Hepsiburada'dan bir sipariş verdim. Kargom 04/12/2018 tarihinde kargo şubesine geliyor personel hatası nedeniyle gönderilecek kargolara karışıyor. Dağıtım yerine gidiyor. Ertesi gün kargomun gelecegı söylendi. Ertesi gün gittiğimde kargonun kayıp olduğunu bir kaç gün içinde bulunacağı söylendi.1 hafta boyunca bilgi almak için ara ara uğradım sonuç alamadım. Hepsiburada'dan şikayet kaydı oluşturdum, kargo firmasının bilgilendirildiğini dönüş yapılacagı söylendi. Kargo firmasınin sitesinden şikayet kaydı oluşturdum bir dönüş olmadı. Şikayetvar'da bir kayıt oluşturdum oto mesaj ile şube bilgilendirildi. Bir dönüş olmadı.
Ne yapmam gerekiyor? Yardımlarınızı bekliyorum. Kargom kayıp olsa dahi iade talebi oluşturabilir miyim?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme