Tatil için memleketime gittiğimde ayakkabılarımdan birini aile evimde unutuyorum. Dolayısı ile bunu fark edince ailemden kargolamasını istedim. Ayakkabım ilk etapta kargolandı buraya kadar herhangi bir sorun yoktu. Adres olarak iş yeri adresimi verdim. Ben meşgulken kargo görevlisi çalışanlara söyleyerek masaya bırakmış. Fakata bir baktım kargo poşeti bariz bir şekilde kesilmiş, altını çizerek söylüyorum yırtılma veya parçalanma değil, kesilmiş. Ardından mh üzerinden kayıt oluşturup şikayette bulundum ve dağıtım ofisine gidip ilgili dağıtımı yapan arkadaş ile görüştüm. Bana teslimi sağlayan arkadaş şu beyanda bulundu. '' Abi zaten bende şaşırdım teslim ücretlerine zam gelmişti. Evrak poşeti zannnettim. Evrak için bile 50 tl olmuş'' diyerek hayıflandığını belirtti. Burada arkadaşın bana belirttiği gibi poşetin boş olmasından mütevellit, evrak zannetmiş. Sonrasında ptt oyaladı evraklar dilekçeler havada uçuştu. İlgili dağıtım yapan arkadaştan savunma alındı. Arkadaş savunmasında da ayakkabı olmasının imkansız olduğunu evrak dosya vs olabileceğini söyledi. Kargo giriş ölçüleri(ağırlık vs.) ayakkabı girişi olduğunu, dağıtım yapan arkadaşın savunması da kargo poşetinin boş olduğunu kanıtlar nitelikte idi. Şikayet kaydı bir türlü sonuçlanmıyordu. Aylar geçti sürekli ptt merkez çalışanları ve müdürü inceleme süreci vs diyerek erteliyorlardı. Olsun dedik ona da sabrettik. Fakat kaybolan kargodan yaklaşık 6 ay sonra bana olumsuz dönüş sağlandı. Kargo kayıp, kargo gönderii için ödediğim ücret heba oldu. Thh üzerinden gerekli başvuruyu yaptım ama sonuç bekliyoruz bakalım. Şimdi asıl soru şu aslında: Bu kadar netken kargonun kaybolduğu bu kadar bekletmek ve ardından ret kararı vermek ne demek ? Kargo takip kodlarını ve şikayet numaralarını adres ve telefon gibi kişisel bilgilerime ulaşılmaması adına paylaşamıyorum. Söz konusu gönderim Adana-İmamoğlu ptt şubesi üzerinden Kırklareli Merkez adresineydi. İmamoğlu şubesi sorunumun karşı tarafla çözebileceimi teslim şubesinin aksiyon alabileceğini söyledi araştırmalarıma göre bu doğru bir bilgi. Sorunum Kırklareli Merkez Ptt Şubesi ile. Asla telefonları açmayan her gittiğimde telefona bakmıyorsunuz dediğimde yoğunluktan arada yetişemeyebiliyoruz cevabını veren firma ile. İnat edip denemeler yaptım. 3 gün boyunca sabah 9 dan akşam 17:00' kadar aralıksız olarak aradım. Kendim hız ıkaybı yaşarım diye telfonu otomatik arama moduna alarak hemde. Şimdi Ptt benim ayakkabımı kimlere kaptırdı diye düşünmeden edemiyorum. |
Bildirim